BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,03
KATEGÓRIA: egyéb
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. december 6. 23:49
  • érzékenység: 400
  • fókusztávolság: 18mm
  • objektív: Sony 18-70mm
  • rekeszérték: 3.5
  • zársebesség: 1/800
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Balatonvilágos
  • Készítés ideje : 2011-08-22
kikötő

Volt egy kis játék a színekkel! :) Így talán hangulatosabb. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 3
2011. december 8. | 22:30 | peet833

Szia! Szépek a színek, de nem értem a miért lett megdöntve a kép? Nagyon , nagyon zavaró...Pedig a színek tényleg nagyon izgalmasak.

adott pontszám: 3,8
2011. december 7. | 23:09 | chopper34

Szia,a kép szinei valóban hangulatosak,de szerintem itt az átlós szerkesztés nem ad a fotóhoz,és nem nagyon találok éles részt sem.üdv

2011. december 7. | 21:45 | bölcs27

Ha már feltöltötted ide, akkor viseld a kritikát.
Ez a véleményem.
Próbálkozzál, hátha sikerül a stílusodon is kicsit csiszolni....
üdv
istván<br><b>Az értékelő 0,5 kreditet utalt át a fotó készítőjének.</b>

adott pontszám: 3
2011. december 7. | 21:21 | Senang Anggrek

Tudom, hogy általában könnyü a monitor előtt ülve írányítgatni a fotóst, hogy hogyan kellett volna vagy hogy nem a képet megfotózni, de itt tényleg nem értem ezt a döntést. Illetve lehet, hogy nagyon is jól értem, mert számomra úgy tünik, hogy volt egy nagyon átlagos fotód a kikötőről, és ezt azzal próbáltad egyedibbé tenni, hogy utólag beforgattad. Más indokot nem tudok rá elképzelni, mert úgy gondolom nem már a készítéskor eleve így tartottad a gépet, hiszen ebbe mi lett volna a jó?
Én úgy gondolom, hogy egy kikötői képhez inkább a napszak, a fények, illetve más lehetőségek adtak volna hozzá kreativitást, nem a döntés. Egy érdekesebb égbolttal, esetleg egy hajnali napszakban, napfelkelténél vagy alkonyatban megfotózva többet adott volna a nézőnek mint egy sokadik kikötős kép látványát. Nem akarok túl szigorúan pontozni, de ez így még javítandó lenne, akárhogyan is képzelted el a fotót magát.
üdv, s.a.

Chrystian válasza:
Valóban úgy van ahogy leírtad! Volt egy uncsi fotóm amit kétségbeesetten próbáltam kilógatni a sorból! Végül is sikerült. :D -csak nem pozitív értelemben! Van még fotóm a helyszínről napnyugtakor is!-ha lesz rá módom feltöltöm azt is!
Köszi az értékelést!

2011. december 7. | 17:42 | Tusi13

szép kép! ügyes!

Chrystian válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 1
2011. december 7. | 17:36 | simike

Szia.Szerintem elrontottad a képet a színekkel.valószínű az eredeti jobb.Hamis szinte minden szín.A döntése a képnek sem tetszik. Ez az út szerintem kerülendő.Szép fényeket.

Chrystian válasza:
A színek ízlés kérdése, szerintem illik a téma hangulatához! A döntés meg átgondolva nem volt jó 'döntés'! :)

adott pontszám: 3
2011. december 7. | 16:21 | Hecsedli

Szia, először azzal kezdeném ami tetszik. Az pedig az ég színe. Kellemesen hat ez a rózsaszínes árnyalat a képen. Azonban nem tetszik, hogy a horizontot így megdöntötted, ráadásul a szemem mindig a cölöpökre terelődik, mintha azon lenne a hangsúly. A kék színnel szerintem kicsit túlzásba estél, abból egy keveset visszavennék.. További jó fotózást! Üdv.

Chrystian válasza:
Tudom-tudom, a döntés!:) Valóban sok, a cölöpök meg valószínűleg a gyengéid, és azért bámulod folyton! :D
Köszi az értékelést!

adott pontszám: 3
2011. december 7. | 15:52 | fotozokageppel

Nekem ez a kép nagyon sablonos, amit gondolom a furcsa dőléssel kívéntál ellensúlyozni, de nekem ez zavarólag hat.Aműgy nem rosz kép csak nekem nem szól semmiről.Szép fényeket tiszta lencsét!

Chrystian válasza:
Sablonosnak vehetünk akkor minden olyan képet, amiről már hasonló készült korábban...
Neked lehet, hogy nem szól semmiről, de talán azért mert csendes helyen készült a fotó! :P
Köszi az értékelést!

adott pontszám: 3,8
2011. december 7. | 13:21 | nikonix

Szia, nekem valahogy az egész kép minősége egy kicsit bizonytalan. Zavaró, hogy igazán sehol nem éles. Lehet, hogy a tömörítés vágott oda neki, mert a a gép eredeti felbontása nem indokolná. A színek szép hangulatosak lettek, viszont a horizont megdöntésének nem látom az okát, funkcióját. Az oszlopok és az árbócok tükröződésének keveredése is kicsit sok nekem. Mind a kettő vezetné a szemet, de valahogy egyik sem talál témát.
Ebben a kikötőben, ilyen fényviszonyok mellett megpróbálnék egy olyan képet, amin csak a hajók tükröződése látszik, egy másik címmel, mint pl "Égi kikötő"

Chrystian válasza:
Tömörítés sajnos!Nem is értem a 310kb felső határt egy ilyen jellegű oldalnál! No mind1!
A színek megosztják a közönséget, de örülök, hogy valakinek egyáltalán tetszik. :)
Majd próbálkozok legközelebb is!
köszi a véleményt!

adott pontszám: 4
2011. december 7. | 11:00 | VGyuszi02

A kép kompozíciója merész. A balra döntés pláne. A háttérben lévő égbolt picit szemcsés lett. Vagyis szétesett a kék és vörös találkozásánál. A jobb oldalon lévő árbocok és kötelekbe belevágtál. Én megpróbáltam volna egészében megmutatni.
Bizonyára van értelme a kép döntésének ezért is tudatosnak tartom
Talán egy jóval szűkebb vágással kilehetne emelni a fő témát. (ezt csak én gondolom így).
Üdv
Gyuszi

Chrystian válasza:
Valóban szemcsés, de ez valószínűleg a tömörítés miatt! A döntés úgy látszik szó szerint 'rossz döntés' volt,...tudatos ugyan, de sokak szerint 'kerülendő út'!
Köszi az értékelést!

adott pontszám: 3
2011. december 7. | 10:51 | Alexander Nevermind

<4
Szia,
Igen, szerintem a színezés az nem tett kárt a képben, de ez a döntés az szerintem nem kellene.
Nagyon nem szeretem mikor ember ábárzolásban döntögetik a képeket, de mikor természetben azt különösen nem kedvelem...
Szerintem semmi pluszt nem adott a képhez.
Annyi játékosság lehetősége rejlik egy ilyen fotóban, szerintem ezernyi módját lehetne választani annak, hogy valamivel feldobjuk a képünket, felesleges ez a döntés, és nem is néz ki így jól, akkor még csak csak, ha a part nem lenne ott, de így nem az igazi.
Tehát, ha egy kis részletet kiemelsz és trükközöl vele az inkább OK.
Nekem ez kerülendő hibás út lenne, de legyen kreatív tudatos de javítandó.
Üdv. Krisz

Chrystian válasza:
Köszi, igazad lehet a 'kis részlettel' kapcsolatban, majd kipróbálom!
Köszi a hozzászólást és, a pontszámot!:)

adott pontszám: 3,8
2011. december 7. | 10:24 | evakar

Gondolom játék a színekkel a rossz fényviszonyok ellen történt, de szerintem nem lett az igazi, nagyon erős a kontraszt és a döntés egy kikötőnél olyan mintha a vízről lecsúsznának a hajók, látszik a tudatosság a valami mást és máshogyan megközelíteni, de érzésem szerint még keresni kell tovább a valami egyedit...
további jó fotózást

Chrystian válasza:
Keresem ezerrel! ;)
Köszi!

adott pontszám: 4
2011. december 7. | 09:37 | gdudas

Szia! Jó kép, tetszik a képkivágás, a játék a színekkel tényleg jót tett a hangulatnak. Kár hogy sok a kiégett részlet.

Chrystian válasza:
Örülök, hogy azért részben tetszik! A kiégés valóban zavaró lehet meg, hogy túl világos, de ez most így sikerült!
Köszi az értékelést!

adott pontszám: 3
2011. december 7. | 09:37 | najó

nagyon rossz fényviszonyok közt készült, a magasabb iso sem volt indokolt, az utómunka, a túlszaturált, túlkontrasztozott, , a döntés értelmetlen, a színek nem mozdítják jobb irányba a rossz időpontban készített felvételt.
az alkalmazott utómunka a minőséget is megviselte!
üdv!

Chrystian válasza:
Igen, az ISO úgy maradt előző estéről! Sajna így ellőttem pár képet mire feltűnt! A többi meg az én fura ízlésvilágom eredménye!
Köszi az értékelést!

adott pontszám: 3
2011. december 7. | 08:52 | Álomfejtő

A színvilága érdekes lett...
-az expót a napszaktól függően, célszerű lett volna a természetes fényviszonyokat kihasználva elkövetni, erre leginkább jó a késő délután a Balatonon.
Az a legnagyobb problémám, hogy így éppen az igazi hangulatot degradáltad, a színek, színvilág inkább harsány, mint kellemesen nyugalmas, mint amilyen a kikötő valóságos arca. A döntést és a panoráma-szerű vágást is max elfogadhatom, természetesen ezzel is vitába szállnék - úgy gondolom, túl sok részletet kívántál a képmezőbe foglalni : árbocok, hajótestek, kikötői cölöpök, - és összességében nem mutat "rendet", átfogó összefoglalást a képed. Ha nem nagylátószöggel dolgozol, sokkal jobb kiemelni egy kikötői hangulatos részletet, mert az, ha csak részlet is, sokkal többet adhat a balatoni kikötőből és hangulatából, mint a jelen kompozíció. A fotód szerintem tudatos, de átgondolandó... ne haragudj.

Chrystian válasza:
Teljesen rendben van amit írtál, és egyetértek! Sajnos akkor még nem állt rendelkezésemre egy tele, de pár napja sikerült szert tennem egyre, úgyhogy kinyílt a világ! :P
Még nagyon az elején vagyok a tudásomnak, de főleg a tapasztalat szerzésnek, úgyhogy fel vagyok készülve a hideg zuhanyokra amiket itt kapok, persze teljesen pozitív értelemben!

adott pontszám: 1
2011. december 7. | 08:48 | bölcs27

Szia!
Ez gyenge nagyon.
LEvágott hajók, brutálisan dőlő horizont, feleslegesen elrontott színek. Rossz minőség...
Egy rossz alapképet sikerült még jobban elrontani.
Hibás út.
üdv
istván

Chrystian válasza:
Jólvan, rávilágítottál a lényegre!
Örülök, hogy mindezt elmondtad, máris sokat tanultam!
Nem hasznos.
üdv
Krisztián

adott pontszám: 3,5
2011. december 7. | 07:56 | glivia

A színekkel semmi bajom, tetszenek, viszont a döntést itt teljesen céltalannak érzem. Szerintem egy képet akkor célszerű valamelyik irányba dönteni, ha dinamikát akarunk belevinni, vagy a döntés következtében valamilyen érdekes vonalvezetés alakul ki a képen. Itt egyik eset sem áll fenn... Én azt gondolom, hogy itt pont a nyugodt hangulatot kellett volna kihangsúlyozni, legalábbis nekem ezt sugallják a pihenő vitorlások, a sima víz.. Picit eklektikusnak, esetlegesnek érzem a kompozíciót, valahogy egyik oldalát sem zárja le semmi. Összességében ha ránézek, nem érzek harmóniát, minduntalan vissza akarom forgatni gondolatban, és próbálom elképzelni, hogy mi van ott, ahol a kép véget ér...

Chrystian válasza:
Na..., tőled legalább tanultam valamit! dőlés=dinamika Megjegyzem!:)
Köszi az értékelést!

adott pontszám: 4
2011. december 7. | 07:20 | apóka

Szerintem túl világos a kép és a döntés sem tetszik .Tudom kicsit mást akartál de főleg a színekkel és hogy ennyire világos a kép nem értek egyet.Tudom egy ilyen felhőtlen ég eleve nem jó ...lehet hogy a nézőponton is változtattam volna,inkább a távoli vitorlásokra koncentrálva.Jó fotózást. Üdv.

Chrystian válasza:
Köszi a hozzászólást!

adott pontszám: 3
2011. december 7. | 07:12 | bubucico

Szia, személy szerint a "túlzott" kék szín nem jött be. A kép megdöntése sem, mivel úgy érzem kicsúsznak a vitorlások a képből. Szóval nekem erőltetett.

Chrystian válasza:
Lehet hogy erőltetett, lehet hogy kicsúsznak és még igazad is lehet! ;)
Köszi a hozzászólást!

2011. december 7. | 06:45 | Infidel

a döntés eléggé öncélú, de azért hangulatos nyáridéző fotó ez. sajnálom, hogy kinyomtam, de nem segített volna rajtad, mert a jóindulatú kolléga pontszámának sokkal nagyobb a súlya.

Chrystian válasza:
Valóban öncélú, most már rávilágítottál sokad magaddal! :)
Legalább a nyáridézés létrejött ezeken a hűvös napokon!
Köszi.

adott pontszám: 1
2011. december 7. | 03:16 | czuppy

Szia, szerintem ez nagyon messze van a tökéletes képtől. Nem tudom hogy már az eredeti képed is ennyire tulexpos volt, vagy az utómunka tette tönkre, de az árbocok elvesznek a vakító égen. a dőlés adhat egyfajta dinamikát a képnek, de itt inkább nyugodtságra lenne szükség. Ha ismerném a készités pontos körülményeit, biztosan lehetne további ötleteket adni, de igy csak azt tudom mondani, hogy ebben a formában kerülendő.

Üdv, A.

Chrystian válasza:
Bocs, de ez nagyon nem volt hasznos számomra! Az értékelésed meg végképp indokolatlan!