BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
5
KATEGÓRIA: glamour
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. június 5. 08:01
  • érzékenység: ISO 100
  • fókusztávolság: 44 mm
  • objektív: Sigma (NIkon) 18-200mm f/3.5-6.3 DC OS HSM
  • rekeszérték: f4,5
  • zársebesség: 1/50
  • Készítés ideje : 2011-05-27
Randi előtt..

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 5
2011. július 1. | 18:42 | kluthar

Szia! Tükrös ötlet mindig jó. Ami a képen nagyon tetszik az utómunka, nagyon igényes, a lány kicsit bandzsít, de talán ettől is jó ;-) Nekem ez a kép bejön.

Semiramis válasza:
Szia! Nem bandzsít, csak balra néz inkább, és ugye ha a 2 szemet összekötöd a nézett ponttal, akkor rájössz, hogy ha a 3. pont nem középre esik, akkor a tőle távolabb lévő pontnak jobban "arccal" a 3. pont felé kell néznie, ezért ez a hatás.
Köszönöm! :)

adott pontszám: 5
2011. június 8. | 22:40 | skyranger82

Szia ! Először is had gratuláljak a modellhez, mert lélegzetelállítóan szép :) , a retus a kategóriának megfelelően el van túlozva, a tükör ötlet és az ff csak növeli a kép "fényét". Várom a következő képedet.

Szép fényeket és további jó fotózást .

Semiramis válasza:
Köszönöm szépen :)

2011. június 7. | 23:57 | praefect

Félreértem, hogy a vakutenger kellős közepén exponáltál 1/50 másodpercig?

Semiramis válasza:
Helyesbítek: a 160 wattos vaku tengerben, egy nagy teremben: igen. De most mit kukacoskodsz ezzel?? :P

2011. június 7. | 19:49 | genesys

@ken da hayadra: én nem fogok veled levelezgetni, inkább ide írnám le. Örülök hogy iskolai tanulmányaidat itt firtatod, én magamról csak azt mondanám, hogy józan paraszt eszemet használom. Ha belevilágítassz egy tiszta vizű medencébe zseblámpával, akkor nem csak a víztükörről, hanem a medence aljáról is vissza fog verődni a fény. Sőt még talán világosabban is mint a vztükörről. Próbáld csak ki!
Valószinű hogy van általános iskolában is fénytan, bár én is csak a szakközépiskolai fizikaórákból emlékszem rá, de kis guglizás után:

http://harkaialtiskforum.blog.hu/2011/05/17/fenytan_segedlet_8_osztaly

-erre jutottam. A pupillában lévő fénypöttyre én sem tudok magyarázatot, valószinű balrol is ment egy kis fény, de mindegy is, én nem feltételezem, hogy a fotós hazudna. További szép napot.

Semiramis válasza:
Köszi Genesys, ez hasznos volt :) Hogy a pupillában lévő fénypötty?? Hát az is egy vaku, ami a plafonra volt irányítva, ezért nem érzékelhető jobban a képen. Ugyanis egy termet kellett bevilágítanom 3 vakuval (ezek közül 1-en volt szoftbox, ami a modellt is megvilágította jobbról, a többi a fehér mennyezetre volt irányítva :)

2011. június 7. | 18:32 | Sántika

Olyan, mint egy próbababa... Biztos, hogy jó ez így?

Semiramis válasza:
Nekem, a modellnek és sok más embernek is tetszik így. Ez nézőpont kérdése. Köszönöm a tapintatodat :)

2011. június 7. | 17:57 | ken_da_hayadra

igazad van genesys.
lényegében összecsináltam magam, mikor elkezdtem olvasni Semiramis válaszát: "Ez fizika..."
hirtelen végigfutott az agyamon, hogy a kibontakozni készülő érvrendszert nem fogom majd érteni, mert fénytant utoljára a középiskolában tanultam és a műszaki egyetemen is csak mechanikából szigorlatoztam... ám aggodalmam hamar szertefoszlott, mert az érvek elmaradtak, a "fizika" szimpóziumból nem lett semmi...

de tudod mit, kedves genesys?
ama triviálisnak vélt kijelentésed, mely szerint "a szaruhártya és az írisz találkozásánál visszaverődik a fény", esetlegesen alá tudnád támasztani némi általános iskolai tananyaggal, azt megköszönném. sosem késő tanulnom valamit. (az e-mail címem nyilvános, de itt is megteheted)

Semiramis válasza:
Árad belőled a szeretet!! :P
Köszönjük szépen! ;)

2011. június 7. | 14:13 | genesys

Én jól vettem a kritikát. Még mindig röhögök .
Szóval Szemi itt nem szabad kimondani, hogy fizika, meg szaruhártya, mert sokan hülyének érzik magukat. Szivükhöz kapnak, amiért általános iskolai anyagokat megemlítünk. Már értem miért léptél le egy időre, de ne tedd ujból, mert a pixel és fényvadászokon csak röhögni lehet. :)

Semiramis válasza:
Hát Genesys, igazából arra nem tudtam mit mondani, csak hogy fizika (azaz ez így működik), bár lehet azt kellett volna mondanom, hogy gyorsmaszkkal kijelöltem és világosítottam ott a szivárványhártyát, ettől biztos jobban aludtak volna. Vagy azt mondani, hogy nem tudom :)
Én sem akarok visszavonulni, megpróbálok másképp állni a rosszindulathoz :)
Köszi a bátorítást :)

2011. június 6. | 19:26 | ken_da_hayadra

genesys és Semiramis: rendkívül szórakoztató olvasni, ahogy áltudományos fantazmagóriákkal "etetitek" egymást.
bár sokakat meg lehet téveszteni olyan komoly kifejezésekkel, mint "fizika", meg "szaruhártya", én mégis óva intelek benneteket attól, hogy egyházat alapítsatok hiedelmeitekre ;)

Semiramis válasza:
Ettől a kommenttől megkímélhettél volna mindannyiunkat. Értelme nem volt.

2011. június 6. | 17:28 | genesys

Azért, mert a szaruhártya és az írisz találkozásánál visszaverődik a fény. Jó ez így. A bőr inkább érdekes.

Semiramis válasza:
Köszi Genesys! Erre gondoltam én is :)
Átrakom ide a linket, mert válaszban akartam, de akkor már nem volt értékelésem :)

http://www.toptenz.net/wp-content/uploads/2008/06/aishwarya-rai.jpg

2011. június 6. | 16:26 | praefect

Tényleg nem bántásiból, de szerintem vedd le a linkelt képet, mert ott a szemfény a fényforrás irányába mutat.
Ellentétben a tieddel, ahol jobbról jön a fény, a fénypont meg balról van a szemben.

Semiramis válasza:
Leírtam, hogy a lány bal szeméről beszéltem: a jobb szemén (tehát rendező bal) látom én is, hogy teljes fényt kap, de a bal szemén azt a hatást látom, mint az én képemen csak épp sokkal gyengébben, de ott van.

2011. június 6. | 14:19 | ken_da_hayadra

az arc árnyékaiból az következik, hogy rendezői jobbról több fény éri a modellt, mint balról.
a pupillában lévő fénypötty pedig egy pontszerű fényforrást feltételez balról.
ha az arcon lévő fény-árnyék játékot nézem, érthetetlen számomra, hogy az íriszeknek miért a bal alsó része világosabb.
mi a magyarázat?

Semiramis válasza:
Ez fizika - a ráeső fény miatt. Jobbról szoftboxot használtam és szerintem még erősíti az is, hogy a lány kicsit az ellenkező irányba néz. Érdekes, hogy ezt furcsállod, én azt furcsállnám, ha a másik oldala lenne világosabb. Keresgéltem a neten, jobb képet nem találtam, ahol ugyanez a "jelenség" látható - a lány bal szemén leginkább, vagyis a fényforrás ellenkező oldalán. És ugye minél világosabb a szem, ez annál feltűnőbb. Én leginkább a macskák szemében látom ezt nap mint nap, persze a mi szemünk azért más, mint az övék..

2011. június 6. | 11:43 | praefect

:) Kár a műértetlenkedésért, de inkább hagyjuk.
Hátha Isten ma is a rövidlátóknak kedvez.

Semiramis válasza:
Jól van, nem vagyok egy informatikai zseni, szart sem értek abból az izéből, amit ide linkeltél. Se a PS-hez, sem más számítógépes cucchoz sem, ezért nem értem mit takar az az izé, tán megkülönbözteti a gyorsmasszkkal módosított részeket meg a kép egészén történő módosításokat vagy mi? De sztem is hagyjuk..

2011. június 6. | 11:30 | praefect

Hát az a fene, hogy látszik, hol módosítottak a képen. Picit ellentmond annak, amit belphnaque kérdésére írtál.
Gabla-gabla.

Ezért is jobb pl. a bőrtónust nem "csinálni", hanem lefényképezni.
Szerintem.

Semiramis válasza:
Persze, hogy hozzányúltam, hisz' fekete-fehér a kép, nem így lőttem :) Kontraszt csökkentés is volt, enyhe vignett is van, tettem az egész képre is ilyen fehér "fátyolszerű" réteget, hogy halványítsam, gondolom ezeket mind mutatja az az izé program..

2011. június 6. | 10:35 | praefect

<a href=http://errorlevelanalysis.com/permalink/67f4297/>Az a babrálatlan szemfény...</a>
Ejnye

Semiramis válasza:
Ez meg mi a fene??? :)

adott pontszám: 5
2011. június 6. | 08:54 | Kuu

Igen, a legjobb ha a modelled tökéletes! Nincs utómunka és az a legjobb! A kompozíció jó, a sminkes is jó munkát végzett, viszont amit még hozzátettem volna a képhez, az egy szájfény, csak azért, hogy a cím átütőbb legyen! Persze így is tökéletes, nincs két ugyanolyan kép! Legközelebb próbáld ki, és akkor valóban a készülődés folyamatát szimbolizálod!
Szép lágy hatást kelt a FF is, de még megnézném ha pl a szája lágy színnel jelenne meg a hangsúly végett.
Jó meglátás, jó kompozíció, jó munka!
Az adatokhoz nincs hozzászólni valóm, érzékenység, rekesz minden rendben van! Jól csináltad!

További jó munkát!

Semiramis válasza:
Köszönöm szépen! Bár én azt nem mondtam, hogy nincs utómunka a lányon, csak azt, hogy a bőréhez nem nyúltam :) A rúzst magam vettem erősebbre, hogy harmonizáljon a szemhéjtussal. Az a helyzet, hogy egy divatbemutatón lőttük ezt a képet, nem is változtathattam a sminken (szájfény) meg nem is volt időm rá :)

Üdv!

2011. június 6. | 00:14 | freeze

"De hogy gondolhatna arra, amikor még nem is láthatja a képet abban a pillanatban?? :))"

De látja, csak nem sejti, hogy az egy tükör :D:D

;)

Semiramis válasza:
Érdekes :)

2011. június 5. | 23:28 | indiántáncz

akkor is olyan, mintha nem is a száját érintené, hanem a maszkot tartaná... :))

Semiramis válasza:
Akkor fogadd el ezt valóságodnak :))

2011. június 5. | 23:04 | belphnaque

Szép kép, és különleges a szem fénye is. Az sem volt babrálva ?

Semiramis válasza:
Nem :)

2011. június 5. | 22:19 | fehér elefánt

Szerintem a modell arra gondol hogy ha a szája a helyén van, akkor a képet biztos nem Picasso készítette.

Semiramis válasza:
De hogy gondolhatna arra, amikor még nem is láthatja a képet abban a pillanatban?? :))

adott pontszám: 5
2011. június 5. | 22:17 | csibamarci

Hello. Nagoyn tetszik a kép. A lány sem utols az tény:P Mondhatni nem volt nehéz dolgod haha. Ez nálam maximum pontos mert minden a helyén van a szög a fények a szinek. Grat

Semiramis válasza:
Köszi :)

2011. június 5. | 20:39 | genesys

@H.rom: Persze. A legegyszerübb, ugy, ha nem retusálsz.
De ha Semiramis megengedi hogy a képet feldolgozd, szivesen megnézném a verziódat. :)

Semiramis válasza:
Igaz!! :)) Én is kivi lennék :)

2011. június 5. | 20:26 | h.rom

Én tudok bőrpórust csinálni. De nem tudsz annyit fizetni, hogy eláruljam, hogyan. :)

Semiramis válasza:
De kis gonoooosz!!! :)
I want the secret! :)

2011. június 5. | 19:29 | genesys

Konklúzió? Legközelebb nem kell sminkelni, meg nem kell lágyítani. Az éles kontúrok és a bőrpórusok nekem sokkal jobban tetszenek. Jó nem azt mondom a pattanást azért ki lehet szedni, de a kirakati bábú-hatás nem szép. Akár érted ezt el retussal, avagy sminkes által...
Azon gondolkoztam lehetne csinálni egy bőrpórus ecset PS-be (lehet hogy van) .
A mozdulatot én sem tudtam mire vélni. De szerintem is túl merev.

Semiramis válasza:
Ez az ecset már nekem is eszembe jutott, biztos van, gondolok itt az arckrém plakátokra, ahol bőrhiba nuku, de minden pórus látszik: ilyen sincs ám :)
Az éles kontúrok és bőrpórusok neked jobban tetszenek: nekem nem mindig. Jelen esetben sztem hülyén nézne ki erős árnyékokkal. De lehet csak szerintem. Én mondjuk szeretem a tökéletes bőr hatását a képeken.
Üdv!

adott pontszám: 5
2011. június 5. | 19:16 | blaise21

De durva, és tényleg! Ha közepesben nézi az ember kb 30-40 cm-ről, még akkor is PS-nak tűnik. De jó, hogy elolvastam a leírást, most csúnyán beégtem volna! Na de a képről: A fények azok, amik kiatt ez a fotó többet tud a többinél, azok valami nagyon profik! A beállítást kicsit szűknek érzem, annyira egész lenne a kép anélkül is, hogy a modell haja belógna a kép bal felébe, így lenne hova néznie is. De ettől függetlenül 5ös, öröm nézni a fotódat, több ez mint egy kép, gratulálok! Balázs

Semiramis válasza:
Köszönöm, nagyon örülök a véleményednek! :)
Ilyen tükörképes képet akartam, szeretem mikor a modellből is látszik, nem csak a tükörképből :)

Üdv!

2011. június 5. | 17:45 | h.rom

praefect: a pontosság kedvéért én azt írtam, hogy a a smink rettetenesen erős, és ennél még a retus is jobb lett volna. :)

Semiramis válasza:
:)

2011. június 5. | 17:04 | praefect

Mondjuk, ha szerinted sem tudja produkálni a mozdulatot, akkor lehet, hogy pont nem ezt kellett volna kérni tőle.
De ha már így esett: kár volt a természetesség és a hitelesség írmagját is kipusztítani egy retussal, amit h.rom is rémes túlzásnak lát.

Semiramis válasza:
Ahogy érzed .. :)

2011. június 5. | 16:27 | Nanuq

Nagyon jol ismerem a ruzselkenesi mozdulatot, talan pont ezert nem ismertem fel ezen a foton. (En sem). :) az ugyanis egy erzeki, lagy, noies mozdulat, ez itt pedig egy merev, mertani, a mozdulatnak meg csak illuziojat sem kelto poz. Coppeliara emlekztet, akit, fababu mivoltat alakitando, eltulzottan, viccesen merev, kotelen rangatott mozdulatokkal szoktak eltancolni. Sajnalom a nemileg paprikas valaszt, ha tudtam volna, hogy csak dicseretet varsz, istenbizony nem irok. :)

Semiramis válasza:
Hehe!! Én kérek elnézést a modell nevében: egy tinilány valószínűleg nem tud még olyan érzéki mozdulatokat, mint egy harmincas, tapasztalt, testileg és lelkileg érett nő :)

2011. június 5. | 16:13 | h.rom

Én meg a sminkest szidtam, mert azt írtad hogy az ő műve.

Semiramis válasza:
Az alapozás igen :) Ahhoz meg én nem nyúltam :)

2011. június 5. | 16:08 | h.rom

Vazze, Semiramis... ;(

Semiramis válasza:
:)

2011. június 5. | 16:07 | h.rom

Nos hát... Izé... Hová nagyítsak egy 623x784 pixeles képet, s mit több részletet látok majd akkor, amit most nem? Ugye hogy ez lehetetlenség? Hisz belenagyítani csak az eredeti képbe lehetne és lenne érdemes.
Egyébként, tényleg agyonlágyítottnak látszik, s ennek ellenkezőjét ebben a méretben bizonyítani nem lehet. de fogadjuk el, hogy fölraktak az arcára félkiló vakolatot, amitől olyan porcelán lett, mint Sharon Stone a Macskanőben. Akkor is ott motoszkál bennem a kérdés, hogy mit csinál ez a lány? Szerelmes magába, s az ajkát simogatja, hogy de jó volna megcsókolnia saját magát? Hiába randi előtt a címe, nekem más jön le. Üzenem a sminkesnek, hogy a szempillákra kevesebb festék kellett volna, mert csomós, majd lecsöppen, és a kevesebb smink, majd lecsorduló rúzs helyett a kevesebb több lett volna, vagy legalábbis sokkal természetesebb. Hidd el rengeteg lányt fotóztam már, húsz éves, sőt tizenöt éves kor alatt is, és ilyen genetika nincs. Hiszen itt is látszanak a bőrhibák, még a festék alatt is, ott ahol súrlófény éri a bőrt. Én inkább ar arcretus híve vagyok, mint az ilyen kivakolásnak. Na csak így pont nélkül... :)

Semiramis válasza:
Szia H.rom! Hát én ha nagyítok, akkor azért több kis hibát meglátok a képen, amit kicsiben nem.
Hehe, vicces, amit a sminkről írsz :) Engem kell lecsessz, mert megsúgom: a szempilla PS bravúr, a rúzst is én vettem erősebbre, mert a vastag szemhéjtus eredeti volt és nagyon rikított a halvány ajkak mellett. Az egyik válaszban leírtam a \"háttértörténetet\" mondjuk nekünk nőknek nem kell megmagyarázni a képet :)
De kösz, hogy nem húztad le :)

Üdv!

adott pontszám: 5
2011. június 5. | 15:19 | kreisch2

Nagyon tetszik ez a fotó,sexy.Amugy a sok sminktol nem mondanám meg, 20 év alatti a modell,nagyon szép.

Semiramis válasza:
Köszi :)

adott pontszám: 5
2011. június 5. | 11:27 | markusphoto

Huh első ránézésre tényleg, mintha porcelánból lenne a hölgy arca :) De ahogy leírtad a megjegyzésben.. akkor viszont gratula mind neked a modellválasztásért, mind a sminkeseknek :D
Színesben nem próbáltad?
Amúgy nekem tetszik, jót tesz neki a tükörkép-beállítás ;)

Semiramis válasza:
Köszi :) Eredetileg a színessel dolgoztam, de valahogy erősnek, soknak éreztem a színeket, aztán gondoltam egyet: kipróbálom ebben a formában. kicsit finomabb képet akartam, ezért is vettem a kontrasztból is vissza, bár tudom: az erős szemfesték nem harmonizál ezzel a gondolattal. De ez van :)

adott pontszám: 4,5
2011. június 5. | 11:03 | hajduzoltan

Szia..erdekes nezet, kicsitt talan tul zavaro hogy balrol annyira erossen laccik a tukor elott a haj.
picitt talan elvonja a figyelmet a fo tematol..de lehet ha csak nekem tunik ugy...igazabol en azt gondolom hogy jobb lett volna szinesnek meghagyni a fotot, mer akkor jobban kiadta volna a lany nagyon szep vonasait no meg a sminkes erdeme sem maradt volna el:)
de maugy sztem jo meglatas...beszedes foto...megmutatja amit meg kell...
Szep fenyeket
udv, zoli

Semiramis válasza:
Köszönöm Zoli, érdekes egyik ember beszédesnek tartja, a másik meg nem érti mi lenne a mondanivalója. Mennyire különbözőek vagyunk :)

2011. június 5. | 10:48 | praefect

Megszoktam tőled, hogy minden kép mögött (vagy által) felépített mondanivaló húzódik, ezért kérdezem, hogy itt mi volt az elgondolás a tükörrel és a kéztartással.

Semiramis válasza:
Nem tudom láttad-e már filmeken vagy élőben, amikor a lányok z ujjbegyükkel igazítják ki a rúzst? Ez egy ilyen pillanat. Már kopognak az ajtón, a lány még egy utolsó pillantást vet a tükörbe, igazít egy kicsit és szalad is ajtót nyitni. Ennek a pillanatát ábrázolná a kép.

2011. június 5. | 10:16 | loriatya

jah es mielott elkuldened a rawot bizonyitaskeppen, en sem PS-re gondoltam. szerintem a sminkes tulzasba vitte.
20 ev + jo genetika => nem kell a sminkes olyan sminket rategyen mint egy 80 evesre :P

Semiramis válasza:
Értem mit akarsz mondani :)

2011. június 5. | 10:14 | loriatya

nagyon jo de szerintem tul van simitva az arc. van akinek bejon ez az iranyzat, szerintem a modellre nezve nem egy bok, amikor a boret igy szetszedik.
azon kivul tokeletes kep, kis kontrasztot elbirt volna. de az a sima bor.... hat na :D
ne vedd kotekedesnek ez is egy velemeny.
udv!

Semiramis válasza:
Köszi.

2011. június 5. | 09:56 | Nanuq

azt a sminkest, aki műanyag kirakati bábut csinál egy nőből, nem nevezném jónak. De ehhez a hatáshoz az élettelen pillantás és merev kéztartás is hozzájárul.

Semiramis válasza:
Nem fogok azért bőrhibákat csinálni a lányra, hogy itt jobban elfogadják, ilyen volt a bőre és kész :) Élettelen pillantás?? Pedig nagyon is él :P A mai napig :) De megkérdezném: láttad te már hogyan kenik el a rúzst a lányok az ujjbegyükkel? Ezek szerint nem, mert akkor nem neveznéd merevnek a kéztartást..

2011. június 5. | 09:45 | sly_reloaded

ne haragudj, de egyre műanyagabbak a képeid :( jó, tudom, nekem még ilyen sincs...

Semiramis válasza:
A kép mellé leírtam erről a lényeget, többet nem tudok.

2011. június 5. | 09:26 | Alexander Nevermind

<13
Szia, Olvasom a felkonfod.
Számomra teljesen mindegy, hogy a hatást PS -el, vagy csak simán egy expóval érted, el. A képet nézem, összességében és nem azt mivel jutottál el a fotóig.
Az már más kérdés, hogy aztán tetszik e vagy sem.
Nekem most nem.
Amúgy jó lenne, jó a szerkesztés, jó az FF, jó a minőség.
De ez a műanyagos, próbabas arc nekem nem tetszik most, és mondom lényegtelen, hogy mivel érted el.
A vágással kapcsolatban is van némi kérdőjel bennem,a kéz kicsit furcsának tűnik így, bár ezt nem egyszerű jól vágni, de nem szerencsés így, lehet akkor már több is látszódhatott volna a kézből.

Kíváncsi leszek a többi véleményre.

Üdv. KRisz

Semiramis válasza:
Szia, nem értem "melyik kézre" gondolsz? A tükörképre, vagy az eredetire? Alul az eredetiből sem volt több, ezzel már nem tudtam mit csinálni. Műanyagos arc.. hát ilyen volt a sminkelés után a lány, nem tehetünk róla, bár a szépia hatás kicsit erősíti ezt, tény. A színes verzióban talán kevésbé hat műanyagosan - bár nekem ezen sem hat annak.
Azért köszi, hogy nem húztad le :)

2011. június 5. | 08:55 | hornist001

(Nem FF, hanem szépia...)

Semiramis válasza:
Igen :)

adott pontszám: 5
2011. június 5. | 08:54 | hornist001

Napok óta várok, hogy valami értékelhető képre találjak.
A fotód nagyon tetszik. Tükrözi azt a feszültséggel teli állapotot, amikor a nő úgy érzi, "tökéletesnek" kell lennie. Szép a fotóalany, jó a vágás, a FF megoldás is találó. Többen le fogják rántani a fotódat, hogy túlzásba vitted az arc blur-ját, nagyon "műanyag". Ne dőlj be ezeknek a véleményeknek, szerintem a fotód így ahogy van, nagyon jó.

Semiramis válasza:
Köszönöm :) Nem is dőlök be, mert hogy hozzá se nyúltam az arcbőréhez, persze ezt senki nem fogja elhinni. Bár be tudom bizonyítani akármikor a raw képpel. Mindenesetre kiírom a kép mellé, aztán vagy azért is rákapnak, vagy nem. De aki így ctrl +-szal is nagyítja a képet, az már fel is fedezi a kisebb bőrhibákat, próbáld ki Te is :)
Gondoltam arra is, hogy nagyobb felbontásban felrakom a flickr-re, hogy meg tudják nézni közelebbről a bőrt, de lehet azért innen levágnak :)