BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
-
KATEGÓRIA: feldolgozott fotók
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. január 7. 10:57
  • érzékenység: ISO 1600
  • fókusztávolság: 56mm
  • objektív: 18-200VR
  • rekeszérték: F4,8
  • zársebesség: 1/200
R'n'R (feldolgozás)

Csináltam egy feldolgozást mire gondolok, hogyan gondolnám én megközelíteni ezt az egyébként nagyon jó pillanatot. Észrevettem néhány szerencsés geometriai szabályosságot a kompozícióban ami adta magát az alábbi feldolgozáshoz: A feldolgozás GIMP 2.0 ban készült, nem nagyon értek hozzá, így lehet, hogy konyhanyelven fogom leírni az átalakítás menetét, de szerintem a lényeg érhető lesz: 1. Clone stam tool-al eltüntettem a padlót és régi keretet. 2. megnöveltem a rajzvászon méretét, és kiterjesztettem tágabbra a fekete hátteret, hogy legyen tér a forgatáshoz. 3. elforgattam úgy a képet, hogy a felső kezek és az alsó lábak (melyek szinte páthuzamos vonalat alkotnak ) vízszintesek legyenek. 4. ezek után megvágtam a képet úgy, hogy a végtagok mind érintsék a kép szélt, így egy szinte négyzetes szerkesztés született. 5. Kereteztem és mentettem. Azt gondolom, hogy ezzel a megoldással egyfelől a padló eltüntetése szabaddá tette figurákat a térben, a szerkesztéssel pedig a az emberi alakok geometriája nagyobb hangsúlyt kapott. Alapvetően egy geometriai és absztrakt szemléletű "fotós" vagyok, én így gondolnám ezt a képet. :)  

Ez a kép feldolgozás, az eredeti itt tekinthető meg.
A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2011. január 7. | 14:30 | GADA

Enyém volt a megtiszteltetés. Stb Stb ::: ;-)

freeze válasza:
óóó jóóvammáá :D:D

2011. január 7. | 11:42 | fehér elefánt

Miért vágtad ennyire szűkre? Ez volt az első gondolatom. Bár jobban belegondolva érthető a koncepció. Csak attól tartok, ez a virtuális kerettel nem érvényesül annyira mintha a kép falon lógna egy valódi keretben-paszpartuban dehát ez nem a te bajod.
Részemről inkább az enyhe életlenségben látom a kép problémáját. pedg így felületes ránézésre úgy tűnik hogy lehetett volna javítani rajta.

freeze válasza:
Igen, ez a keret mindig kényes kérdés.
Az embernek valóban van egy elképzelése "mintha a falon lógna" alapon és sokszor a digitális változat sánta lesz. Egy matt bordó paszpartuban jól mutatna a valóságban.

Köszönöm, hogy megnézted :)

Muszáj volt egy rendes feldolgozást is csinálni a gémóver után :D:D

üdv:freeze

2011. január 7. | 11:28 | GADA

Tényleg érdekes meglátás! Örülök, hogy láttál benne annyi fantáziát, hogy foglalkozz vele. Őszintén szólva elsőre meglepett a dolog, különösen a vastag keret miatt, de ahogy végigolvastam a "magyarázatot" azért sikerült elkapni a szálat :)

freeze válasza:
:)

Köszönöm!

Örülök, sikerült elkapni a szálat, főleg neked aki az eredetit készítette.
idő közben godolkodtam, hogy jogos volt-e a fél pont levonás, mert igazából teljesen szuverén látásmódon nyugszik a véleményem, de az is fura lett volna, ha feldolgozok egy képet min közben kifogástalanra értékelem.

Mégy egyszer örülök, hogy nem fordítottál hátát a feldolgozásnak :)

üdv:freeze

üdv:freeze

2011. január 7. | 11:00 | Zoran_2

Szerintem kell a padló, és a tér is - a mozgás megköveteli - így elforgatva nagyon elvont lett - mitha légtornászokat látnánk ----de a tér oda is kell :)

Szóval érdekes, de az alapkép jó volt úgy ahogy a fotós feltette. Szerintem.

(A keret ezen nagyon nem!!)

Zoran

freeze válasza:
:) köszönöm!

valóban elvontabb lett, ez is volt a cél, próbáltam elvonatkoztatni ez eredeti helyzettől és koncentrálni a figurákra.

Más a szemléletmódunk itt, ez látszik.
Nekem pont a feszes geometria tetszik.
Az emberi alakok geometriája a lényeg itt nekem nem hiányzik a tér.
Nem vagyunk egyformák, persze ez nem baj ettől színes a világ!

köszi még egyszer:freeze