BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,61
KATEGÓRIA: technikai
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2010. április 10. 20:42
  • érzékenység: 400
  • fókusztávolság: 400 mm
  • objektív: Sigma 50-500 EX DG HSM
  • rekeszérték: f8
  • zársebesség: 1/1000
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Kakucsring
A technikás

A mai supermoto-versenyen készült Kakucson. Ez a versenyző nem végzett az elsők közt, de messze a leglátványosabban motorozott.  

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2010. május 8. | 08:51 | miki3d

Nagyon jó kép lenne, ha nem lenne a háttérben zavaró a másik motoros, aki belelóg az előtérben lévőbe valamint, ha nem középre lenne szerkesztve...
Jó pillanat, érezni a lendületet, még akkor is, ha gyors záridővel megállítottad az időt

harmincas válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 4,5
2010. április 26. | 19:57 | banyaijozsef

Szia! A motoros teljesen éles, s látványos pillanatot kaptál el. Szerencsésebb lenne, ha háttérben levő versenyző a motorosunk mellett lenne. Ez az apró "hiba" sajnos csak a szerencsén (vagy a pechen) múlott. Gratulálok a fotóhoz.

harmincas válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 4
2010. április 23. | 13:01 | Sada1988

Szia!
Jó a kép meg ügyes a rider nagyon , eltaláltad a DOFot nagyon pontosan .
Annyit változtattam volna még rajta ha utómunkára szánod még,hogy a hátteret sötétíteni ,hogy ne vonja el a figyelmet.

adott pontszám: 3
2010. április 23. | 12:20 | Dameepix

A pillanat nem rossz, de a középreszerkesztés ebben az esetben nem szerencsés. Estleg egy tizedmp-el később exponálva nem lenne takarásban a háttérben lévő motorors sem és a bal oldalt egy kis helyet hagyva látnánk hova tart a "főszereplő" és lehet egy kis utómunka is beférne a "szürke" aszfalt nagyon lapossá teszi a színeket.

2010. április 12. | 08:32 | supermotard

Egyáltalán nem nehéz szemből dinamikát ábrázolni, legalábbis annak aki próbálkozik vele. Van a galériámban pár olyan fotó, ahol szemből fotózva is "forog" a kerék...

adott pontszám: 4
2010. április 12. | 07:10 | bölcs27

Szia!
A képkivágás tág, a hátsó motoros nagyon rossz helyen van, zavaró. Az egész kép kicsit szürkés nekem, elbírna egy kis plusz kontrasztot. A motoros kimerevítése szükséges, mert szemből elég nehéz svenkelni, de talán jobb lett volna kicsit más szögből fotózni. Nem tudom ,volt-e rá lehetőség, de ha jópár métert jobbra mentél volna, akkor egyrészt nem lógna bele a hátsó motoros, valamint kicsit dinamikusabb fotót készíthettél volna.
üdv
istván

2010. április 11. | 23:13 | supermotard

Inkább Talmát Rossit Spiest Haydent néztem, mint a vérszívó bohócokat. ;)

adott pontszám: 4
2010. április 11. | 22:47 | supermotard

Elfogult vagyok a kedvenc sportommal. Valóban a prestige kategória leglátványosabb pilótáját fotóztad. Nagyon rossz fényviszonyok voltak, ez visszaköszön a képen. Nekem túlságosan ki van merevítve, sok az 1/1000, 1/250 szerintem elég lett volna. Mondom, én a svenkbuzi...
;)

harmincas válasza:
Köszönöm... íme, van valaki, aki ilyenkor a választási eredmények böngészése helyett fotóértékelést ír. :)

2010. április 11. | 15:06 | tridani

Szia! Nagyon jó elkapott pillanat lett. Tetszik.
Amúgy általában így szokott lenni, a látvány sokat hozzá ad a köridőhöz sajnos...

adott pontszám: 5
2010. április 11. | 14:53 | Mike30

nagyon szép éles kép szuperul el tudtad kapni!! Gratula érte

harmincas válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2010. április 11. | 10:47 | rrolly

Naggyon jóó! Jó a vágás, a képmélység.. És a pillanat...:P Fantasztikus átélni egy ilyet ha motoron ülsz! :) Csak keresztbe! ;) Még sok ilyen képet!!:P Üdv.! :)

harmincas válasza:
Köszönöm szépen!

adott pontszám: 3,8
2010. április 11. | 07:39 | anonymus

Üdv! Elég profi felszerelésed van, így kezdő létemre kissé bátortalanul merem értékelni a fotód. Sokat foglalkozom a technikai sporttal, főleg fotózásukkal, így tudom, h nem könnyű feladat pl egy szemből jövő gépet lefotózni, hamar kiszalad a fókuszból, nagy mélységélességgel pedig nem mossa el kellően a sokszor ronda hátteret, amiből most Neked sincs hiány. Nagyon nem szeretem az összefüggéstelen hátteret, ezért nagy feladat úgy fényképezni, h ezt a problémát is elhárítsuk.
Nos, személy szerint a középre szerkesztéssel van bajom, melyről már megtanultam, h többször előnytelen, mint előnyös. Ez még elfogadható, de a másik gond a versenytársak, pl körversenynél, akiknek szokásuk belemászni a képbe még oldalról svenkelt képnél is. Jobb lenne az összhang, ha csak magában motorozna a versenyző (a téma).
Kevés a szín a képen (nekem kissé "színtelen"), de talán hosszabb záridővel határozottabb benyomást keltene az elmosódó és az éles részek kontrasztja, és érzékelnénk a leírásodban említett látványt.
Ez a legnehezebb, a látványt átadni, érzékeltetni, pedig olykor annyira szeretné az ember, viszont legtöbbször utólag derül ki, h nem sikerüt annyira amennyire szerette volna.
Nálam ez 3.8.
Remélem elfogadod.
Üdv! Norbi

adott pontszám: 4,8
2010. április 10. | 22:03 | CATEYE.

Szia . Nekem tetszik ez a dinamikus pillanatt , mitöbb jó is . Sokkal több fény jó lenne , dehát az időjárás már csak ilyen. A háttérben lévő motoros statikus álása sokat elvesz az előtérben drift-elő motoros odaadásából. Gondolom hang az volt bőven ,alapjárat 5000ford/perc .szép fényeket

2010. április 10. | 22:03 | Aquila heliacA

ez a holdas nagyon jo.

harmincas válasza:
Ja, ilyen kicsiben igen... itt van előttem a falamon 1 méteresben kinyomtatva. Úgy már nem igazán éles. Ha 400-as fix Canonnal csinálom, az lenne - tudom, láttam olyan képet.

2010. április 10. | 21:54 | Aquila heliacA

érdekes párositas ez a tele meg a 7d.érdekelne milyen minőséget hoz 400mm és 500mm közt de 300 on is.

harmincas válasza:
Ez kb. 400 mm-en készült. Én nem vagyok oda a képminőségéért 500 mm-en, de egyelőre nincs pénzem lecserélni egy Canon 400 f5.6 L-re. Bár ez a holdfotóm: http://www.pbase.com/laja30/image/123045125 is a Sigmával (meg két telekonverterrel) készült, és egész jó. Igaz, komoly utómunka után néz így ki.