BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,74
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2010. január 27. 17:53
  • érzékenység: 400
  • forrás: negatív
  • objektív: Industar 2,8/80
Tűz

Kodak Portra 400VC Canon 8800F szken 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2010. március 24. | 21:31 | blincsike

Most kezdem a fotózást és sok értékelést elolvasok.Ez így jó.(egyedi látásmód) hibái mindenkinek vannak.

slacus válasza:
köszi!:)

adott pontszám: 4,5
2010. február 24. | 15:57 | zkoskovics

De nagyon tetszik:-)!! Nem szokványos képszerksztés, meleg színek a meleg hangulathoz. Csak egyetlenegy megjegyzés ami miatt kevesebb pontoit adtam mint 5: talán jobb lett volna, ha a lángnyelvek csúcsa nem marad le. (De ebben sem vagyok biztos).
Szép eredeti felvétel, gratulálok!/Zoltán

slacus válasza:
akkor sajnos a kosárból kellett volna elvenni vagy távolabb menni és mindenből többet mutatni úgyhogy muszáj volt kompromisszumot kötni. :)
Köszi!

adott pontszám: 5
2010. február 18. | 09:01 | -Intima-

Nagyon hangulatos kép, bár a szken során a szinek kicsit elcsúsztak, de ettől flenül egyedi, bármelyik nő oda tudná magát képzelni , megmozgatja a fantáziát!

slacus válasza:
örülök!
köszi!

adott pontszám: 3
2010. február 6. | 20:14 | B-ke82

A kép hangulata tetszik, de sok a homályos részlet a képen, szinte semmit nem látok igazán élesnek. A kábel is eléggé zavaró tényező, amit könnyű kiiktatni. Figyelj máskor az ilyen apró dolgokra, megéri. További szép képeket!

slacus válasza:
igyekezni fogok, köszi!

adott pontszám: 4,9
2010. január 31. | 22:25 | hcsabi

Csodás kép!
Tartalommal, és finoman sejtető határozott erotikával!
A látványvilág finoman sejtető, a tartalom viszont egészen határozott.
A fotót elnézve egy valamiben egészen biztos vagyok, ez a tűz nem fog egyhamar kialudni...!

Az ablakon át, vagy egy másik helyiségből beszűrődő hidegebb fények ugyan egy kicsit tompítanak a VC határozott színein, (melynek célját egyelőre még nem igazán értem, de attól még nagyon is elképzelhető, hogy nem véletlenül lett így, ebben a formában megvalósítva)
A hosszabbító kábelért viszont tényleg kár...
De annyira azért nem zavaró, hogy egy pillanatig is elvonja a figyelmemet, és ne lássam meg a kép egészében rejlő egyedi, és nagyon jól megvalósított ötleteket!
Sokat tudnék még írni...

Tetszik!

Csabi

slacus válasza:
bizony az a fény engem is zavar egy nagy ablak van azon az oldalon...

örültem ismét Csabi!:)
köszönöm!!!

2010. január 29. | 15:14 | chriskross

Valahol el kell kezdenem... Egyszerűen figyelmetlen voltam, ez az egy probléma, viszont a ponttal akkor sincs gond, tehát a felháborodásodnak és a lekezelő stílusodnak semmi alapja. Én egyszerűen kreditet szeretnék gyűjteni, hogy képeket tölthessek fel, miközben az értékeléseket próbálom a tőlem telhető legpontosabban leírni. Gondolom te is így kezdted 4 éve... Csak vannak olyan emberek, akiknek ennyi elég is ahhoz, hogy mást lenézzenek és lehülyézzenek/lemarházzanak. Szerencsére a környezetemben nem sok ilyen fajta ember van, csak néha találkozok össze neten egy-kettővel.
Őszintén mi értelme lenne ISO-400-nak ekkora fénynél? És ha még mindig nem értenéd, DIGITÁLIS fényképezőnél! Egyáltalán nem okoskodtam, ez a véleményem volt, és te nem fogadtad el. Innentől kit érdekel? Érdekes, rajtad kívül eddig minden haladó fotós elfogadta a véleményemet, esetleg kijavítottak, de nem ilyen furkó ferkó módjára... Várom az újabb frappáns válaszodat, amiben harmadszor is beidézed a mondatomat, bár egyáltalán nem ragaszkodom hozzá.
És hiába mondod, hogy nincs értelme az értékelésemnek, mert zajos a képed (vegyél új scannert, vagy nekiülhettél volna retusálni) és egyáltalán nem megtervezett, minden oda van rakva a tűz elé a zavaró elemekkel együtt.

slacus válasza:
ekkora fénynél? te egy fotóról megállapítod hogy mekkora fény volt a helyszinen? :D azt meg pláne nem értem minek kevered bele a digitálist mikor azt már te is észrevetted hogy filmre készült a kép. attól hogy ég a tűz még egyáltalán nem volt ott sok fény! 2,8-as rekesz mellett 400-as filmmel csak 1/15-ödön tudtam exponálni!szóval ennyi fény volt ott! nem tudom hogy csinálod hogy egy már kiexponált képről megállapítod mennyi fény volt ott valójában...ha kevés fénynél túlexponálok valamit az nem azt jelenti hogy sok fény volt ott hanem hogy tov¶bb exponáltam...nem?
veszek majd jobb szkenert drága barátom ha egyszer több pénzem lesz de ha megmutatod hogy kell zajt kiretusálni ahogy írtad akkor nagyon hálás leszek:)...de 400-as film kevés fénynél exponálva is kissé szemcsés lesz...azt már inkább el se kezdem vitatni hogy miért baj ha egy kép kissé "zajos" bár a filmnél ezt szemcsének hívják...
tudod én nem szoktam senkit lenézni vagy lekezelni se itt az oldalon se máshol de ha valaki hasonló stílusban okoskodik egy feltöltött fotóval akkor kivételt teszek!
kiváncsi lennék a te remekműveidre hogy azok mennyire zajosak, vagy mennyire tökéletesen vannak rajtuk elrendezve a dolgok! majd ha feltöltesz ide párat és valóban gyönyörű és tökéletes fotók lesznek akkor én fogok elnézést kérni tőled ezt megigérhetem! de így nem sok hitele van az okoskodásodnak...
ha már a sértődésről beszélünk akkor nemtudom kinek fáj jobban, mert én egyáltalán nem vágom az ereim amiatt, hogy nem tetszik ez a fotó neked, van ilyen és én ezt mindig el is fogadom ha az illető normálisan leírja, hogy mi miért nem tetszik, fogadtam el már 4esnél sokkal alacsonyabb pontokat is mert normális hangvételű értékelésekkel voltak párosítva...de ez inkább neked okozott nagyobb fájdalmat, hogy nem kaptad meg azt a 0,02 kreditet amit a hasznosnak itélésemért kaptál volna!
feleslegesen válaszolgatsz mert mint amint már sokszor írtam az eddigi hozzászólásaiddal és az akaratos stílusoddal valamint az egyetlen láthatatlan feltöltött fotóddal eddig nem sokat adok a véleményedre...;)

2010. január 29. | 10:10 | chriskross

Inkább örülj a 4-esnek. Ha láttam volna, hogy analóg, akkor se kaptál volna többet, mert nem szép a kép. Nincs kiemelve rajta semmi... Én nem hibát kerestem, hanem találtam! Nagy különbség van a kettő között. Elég zavaró hibák szerintem, és ahogy visszaolvashatod, más szerint is! Mégis mi volt a marhaság? Az hogy elkerülte a figyelmemet, hogy analóg a kép? Attól még nem lesz se jobb se rosszabb... De látom meddő ez a vita... Nem értem minek rakod fel, ha véleményt nem fogadsz. Pedig még csak nem is 2-esről van szó, hogy így felháborodtál... Kis hiba, kis levonás... 4-esért ne akaszd már fel magad....

slacus válasza:
"Szerintem az érzékenység nagy a fényekhez képest." pl ez volt a nagy marhaság mert az ég világon semmi értelme...:))
nem a 4-esen sértődtem meg mint azt már említettem más is adott 4-est és simán elfogadtam mert volt értelme a kritikának.
negyedik éve vagyok az oldalon elhiheted, hogy nem sértődöm meg minden apróságon mert különben már rég nem lennék itt, de vannak jópáran akik 1 feltöltött láthatatlan képpel négyes alatti átlaggal okoskodnak meg kritizálnak erősen és mindamellett hülyeségeket írnak...még szép hogy az ilyen véleményekre egyáltalán nem adok és nem fogadom el az értékelést...;)

2010. január 29. | 00:54 | chriskross

Látom nem erősséged elfogadni a kritikát... Látod a pontszámaidat... Na az nem véletlen.
Csak most vettem észre, hogy analóggal készült a kép... Attól függetlenül a fenekén elég csúnya az átmenet (gondolom szkenner hiba, de akkor is javítható lett volna)...A fánál meg arra gondoltam, hogy minek lett odarakva, ha egy homályos paca az egész....

slacus válasza:
"Csak most vettem észre, hogy analóggal készült a kép" ezek szerint rendesen körülnézel mielőtt értékelsz...ez dicséretes!
pedig hidd el hogy én nem vagyok az aki egy 4-esen megsértődik és törli az összes képét...ha így lenne már rég nem lennék itt.
elfogadtam már nem egy 1-est is mert az illető normálisan őszintén és szakszerűen írta le a véleményét és nem csak hibát keresett hogy alacsonyabb pontot tudjon adni és több kreditet kapni...
a pontszámaimat látom és én se mondtam soha hogy a kép tökéletes de ha valaki marhaságokat ír akkor azt alapból nem fogadom el és te szerintem elég nagy hülyeségeket írtál abban a két mondatban...

2010. január 28. | 22:28 | Galba

Asszem nem vagyok szigorú. Ilyen képet 2.8 rekesszel csinálni vétek. Vagy akkor valamit rendesen kiélezni. Akár a fás kosarat.
Tudom nem értünk egyet de ez van. A kép rndezetlen.

slacus válasza:
nem volt más választásom mert kevés fény volt és 400-as filmmel így is csak 1/15-ön tudtam kiexponálni...nem hinném hogy vétek lenne 2,8-on fotózni pláne ekkora fókusztávolsággal...az oké hogy lágyabb lesz a kép a tág rekesztől mint általában az összes nagy fényerejű objektívnél de elárulom, hogy az élesség a lány oldalán és a kezeinél van. nem tűéles mint azt ahogy a nagyok csinálják kitobival meg unsharp mask-al de van élesség elhiheted.
fáskosarat? szted a képen a fáskosár a lényed??? nem értem miért lenne jobb ha a pár fatuskó lenne éles a test helyett...bár akkor meg az lett volna a baj hogy mérnemamodellazéles? :)
szerinted rendezetlen, pedig én szándékosan így rendeztem be a kosár a modell a tűz minden szándékosan van így rendezve ahogy látod.

2010. január 28. | 16:55 | cold train

ejj, gyönyörű...

slacus válasza:
köszönöm!:)

adott pontszám: 3
2010. január 28. | 14:44 | Galba

Erre szokták mondani meccseken, hogy az elképzelés jó volt.
Nagyon szétesik ez a kép. Összevissza vannak rajta a dolgok, amik élőben lehet látványosak. Semmilyen tudatos szerkesztést nem vélek felfedezni rajta.
Nem szívesen írok ilyet de már maga a kivágás is mind a négy oldalon a létező legrosszabb helyen van. Arról nem is beszélek, hogy ez gyakorlatilag egy életlen kép. stb.

slacus válasza:
hu de szigorú vagy...de valahogy nem értünk egyet...

adott pontszám: 5
2010. január 28. | 12:59 | Bruncz

Szia!
Nagyon hangulatos fotó úgy tetszik ahogy van.
Az egésznek olyan meleg kisugárzása van, nem csak a tűz miatt. Szépek a színek, jó a vágás szerkesztés. Gratulálok.
Üdv István.

slacus válasza:
köszi szépen István!:)

2010. január 28. | 09:42 | Birdie

A kábel nem kéne, de nekem tetszik! Megvan az a jó kis meleg hangulata, amit az ember csak egy kandallónál érezhet.
Jó kép!

slacus válasza:
na azt a kábelt eddig észre se vettem!:)) komolyan.
örülök, hogy tetszik!
Köszönöm!!

2010. január 27. | 23:08 | p4pp

Ok, élesség meglett... bocs:) kategóriát későn néztem.

slacus válasza:
:)

2010. január 27. | 22:42 | worker_boy

Ez a helyszín viszont remek, csinálj itt még pár képet feltétlen! Várom azokat is! :)

slacus válasza:
majd még kitalálok valamit:)

adott pontszám: 4
2010. január 27. | 22:34 | chriskross

Szia. Szerintem az érzékenység nagy a fényekhez képest. A kompozíció jó, a színek is, még az élességgel lehetett volna variálni. Én inkább a fára közelítettem volna. Egyébként az ötlet jó.

slacus válasza:
"az érzékenység nagy a fényekhez képest" -ezt hogy érted?:D

ha a fára fókuszáltál volna akkor miért lenne jobb a kép?

adott pontszám: 3
2010. január 27. | 20:37 | z0d1AK

kicsit nekem keresni kellett, hogy mit nézzek, a fás kosarat, a tüzet, vagy a női alakot. Ide-oda cikázott a tekintetem, hogy mindent felfogjak.
Javítási ötletet annyit tudnék adni, hogy a női alakból látszódhatna kicsit több(kb a gerincig).
Kicsit "zavaró" a fa közelebb eső részének életlensége számomra, de hát ezt ugye nem is lehet megoldani máshogy, hiszen ha nem az, akkor más lesz életlen.
Remélem nem veszed zokon az értékelésem.
üdv
z0d1AK

slacus válasza:
nem veszem zokon bár egy kicsit szigorúnak érzem, de hát izlések és pofonok...
hogy mit nézzél? amit csak akarsz, azt ami a képen van. ha neked a fa tetszik jobban akkor fát pl...egy tájképen mit nézel? a fákat vagy az eget vagy folyót?vagy magát a képet nézed?:)
köszi szépen!

adott pontszám: 4
2010. január 27. | 20:19 | fehér elefánt

Izgalmas. Sajnos a jobb oldali erős (feltehetően természetes nappali, de mindegy) fény számomra sokat levon a bensőséges és meghitt hangulatból, már csak azért is mert szerintem nehezen illik a kép többi részének meleg tónusaihoz. Nem zavarna, ha a kép nem építene ennyire a kandallós-intim hangulatra, amit én személy szerint nem tudok összeilleszteni a nappali erős fénnyel.

slacus válasza:
abszolút igazad van neked is a nappali fénnyel, nekem is szúrja a szemem, hogy ennyire látszik.
örülök hogy írtál!
köszi!

2010. január 27. | 19:32 | Álomfejtő

Óóó
nagyon érzéki... kár, hogy kimonykodtam. Sajni, így csak virt grat és 5 ponty

(vagyis hangulatba jövök tőle...)

slacus válasza:
én így is örülök a hozzászólásodnak!:)

2010. január 27. | 19:31 | paranoé

kár hogy nappal készült, vagy legalábbis nekem ugy tűnik a nézői jobbról betörő fényből, az valamelyest visszavesz a hangulatból...
az újjak viszont külön tetszenek, mert ugye az kétesélyes, vagy a hölgy "karolja" át magát,
vagy épp te lubickolsz a paradicsomba;)

slacus válasza:
lubickolok is!;)
a fénnyel kapcsolatban abszolút igazad van, nekem is szúrja a szemem, főleg a felső kis fehér háromszög...
köszi!

2010. január 27. | 19:09 | worker_boy

szép körte forma, tetszik, csak többet láttatnék belőle. :P

slacus válasza:
az ember a kisujját nyújtja...:D

2010. január 27. | 18:22 | p4pp

Végülis a beállítás nem rossz. De a színek eléggé fakók, nem elég kontrasztos és elég zajos is. Nem találtam meg konkrétan azt a pontot, ahova az élesség be lenne állítva. Gondolom a tűz volt az mondjuk.

slacus válasza:
ja hát tudod régi gép ez, zajosodik...
az élesség a modellen van.

adott pontszám: 5
2010. január 27. | 18:18 | martonp

néztem flickeren, tetszik ez a kép nagyon
talán két dolgot módosítanék(tottam volna) rajta : sztem nem lenne baj, ha a fás kosár is éles lenne, így most kicsit furcsa (nekem), hogy barátnéd is meg a kandalló is éles, a fák meg nem, a másik meg, hogy talán nem kellene oda a derekára a másik keze, az a gyönyörű ív is jobban kiadná magát, főleg így, hogy fehér fal van mögötte
grat
üdv

slacus válasza:
fáskosárral az volt, hogy távolabb nem tudtam rakni és 2,8-as rekesztől szűkebbet se nagyon tudtam használni mert így is 1/15-ödöt kellett kitartani:)
a kézzel kapcsolatban elgondolkodtattál!:)
köszi szépen!