BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,44
KATEGÓRIA: életképek
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2009. november 10. 16:06
  • érzékenység: 100
  • fókusztávolság: 55mm
  • objektív: Canon 18-55mm
  • rekeszérték: f19
  • zársebesség: 20sec
  • Készítés helye (ország): Románia
A "semmi" közepén

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 5
2009. december 10. | 11:40 | zagonielod

Régóta vártam már hasonló témájú fotót!
Lehetőleg egy híd ami a ködön át a semmibe vezet...
Nagyon tetszik hogy az előtér még kontrasztos, aztán fokozatosan halványodik. A híd (látható) végén két ember, mintha éppen azon lennének hogy átmenjenek-e a szellemvilágba,vagy maradjanak itt...:)
A helyszínbe nincs mit belekössek. Lehetne még a témát variálni, más hasonlá hídakon is, de te Ezt a hídat örökítetted meg és örvendek neki.
Gratulálok és további hasonlóan jó képeket!

martike válasza:
Nagyon köszönöm!

adott pontszám: 5
2009. december 3. | 12:56 | bodzaszörp

Szia!!

Remek a négyzetes vágás, jo a középreszerkeztés.
Megfelelő az élesség.
Jók a fekete-fehér tónusok.

üdv.bodzaszörp

martike válasza:
köszi! örülök hogy benéztél hozzám :)

2009. november 20. | 12:13 | airfotodothu

tetszik, jó az ötlet és a megvalósítás

martike válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 4
2009. november 14. | 15:19 | Álomfejtő

az elgondolás tetszik,
de a megvalósítással vitába szállnék....

Nekem így túl direkt a kiindulópont, -az én "javítási" szempontjaim főként a sejtelmesség kihangsúlyozására vonatkoznak. Nem zavar a középről indítás, ám túl határozott, és túl tiszta, ezáltal nincs meg a képnek az az iagzi lebegős kisugárzása, amitől éppen a SEMMI közepén érezném magam. Vagyis az élességi tartományt és "képi tisztaságot" az előtérben is csökkenteném ezt valamelyest, hogy a ködös tájban éppen csak részletek tűnjenek ki élesen.

martike válasza:
Köszönöm a meglátásodat! Valóban jobban hangsúlyozva lenne úgy a magány, ha az előtér mosottabb lenne...
Szép fényeket!

márti.

adott pontszám: 4
2009. november 12. | 18:15 | monsieur

Nem lenne ez rossz kép, de a fő téma, az emberek a hídon (?)(legalábbis nekem ez lenne a fő téma) nagyon elsikkadnak. Én is csak hosszas nézegetés után vettem észre őket.
A kompozíció nem rossz, bár én máshogy csináltam volna: próbáltam volna oldalról fotózni a hidat, hogy egy átlós kompozíció szülessen a látványból, de így se rossz, csak én nem szeretem a téma középre komponálását.

martike válasza:
Nem az "emberek a hídon" a fő téma, hanem maga a magány. A középre komponálás is ennek érdekében történt, hogy ki legyen hangsúlyozva a "semmi közepén" hangulat. Tudom hogy a kompozició nem igazan állja meg a helyét a klasszikus kompoziciós szabályok szerint, de szandékosan tértem el a megszokottól...
Köszi a véleményed.

márti.

adott pontszám: 5
2009. november 11. | 16:17 | LDenes

Ötletes kivitelezés több okból kifolyólag is....
Tetszik az újszerűsége, ilyen kompozícióval hasonló témájú képet nem igazán láttam ábrázolva... Másrészt jó a megoldás, ahogyan a lány a záridőd ideje alatt átment a másik oldalra is....
A középre komponálás általában nem szokott jól elsülni, viszont itt (főként a címmel megfűszerezve) ez adja a lényegét a képnek.
Grat!

martike válasza:
Nagyon köszönöm! Örülök, hogy tetszik :)

adott pontszám: 5
2009. november 11. | 12:20 | n1t

A fotózásban is igaz, hogy azok a képek a legjobbak, amik egyszerűek, mégis sok van bennük. Itt egy minimál mutatja, hogy milyen kellemes látvány néhány -párhuzamos- léc. Ezt a szabályosságot töri meg a kis ív benne, amitől elidőz az ember felette. Na ilyet, pl kitennék a szobám falára, grat hozzá!

martike válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 4,5
2009. november 10. | 20:16 | rajli

Nagyszerű cím! Elidegenedés, az egymásnak hátat fordító emeberek, stb...Homályba és reménytelenségbe vesznek az én szememben. Hat rám a fotód, de igazán látok benne negatívumot, a szerkesztést. Szerintem ez a téma kínosan követelné, a minimalizmusa miatt a nagyon pontos kompoziciót. Nos nálad ezt nem látom. Még az igazán pontosan középre szerkesztést is elfogadnám, de ezt a középen is van, aranymetszés felé is van szerkesztést, bizonytalannak érzem. A négyzetes szerkesztés miatt, egyértelműen vágott a fotód, akkor hajlani kellett volna szerintem az aranymetszés felé. Nem véletlenül hatnak az emberekre a festmények, melyek pontosan követik a klasszikus szabályokat!
Gratulálok: Laci

martike válasza:
Teljes mértékben igazad van, ez a fotó nem követi a klasszikus kompoziciós szabályokat... talán tévedtem ebben...
Köszönöm a véleményed!

márti.