BELÉPÉS
  • Készítés helye: Tihany
  • Készítés ideje : 2009-06-11
160km után

Mind a ketten már fáradtak voltunk, ma már 160km-t tekertünk, reggel fél 6 óta. Délelőtt forróság, délután több órán át komoly vihar, esőben tekerés, erős oldalszéllel fűszerezve. Tihany északi részén, Siófoktól Siófokig tartó utunkon épp csodáljuk a naplementét, majd még 2 óra tekerés (és kompozás, mert a vihar miatt nem tudtuk megcsinálni a teljes kört) vár ránk este 10-ig. Hihetetlen élmény egész nap nyeregben lenni, együtt küzdeni másokkal a körülmények ellen, majd ilyen pillanatokat átélni.

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2009. december 22. | 19:37 | Huber Adrienn

Ügyes Fotó!Tekertem már jó néhányszor esőben.Fotózás mellet számomra a biciklizés a másik "szerelem"
Jól megjelenítetted az adott időszak sajátosságait.Felelevenítve bennem az elfelejtett érzést.Hogy milyen egy fárasztó nap után hazatekerni,ledőlni és visszagondolni mennyit is tekertem.Jó,hogy nem csak az utat fotóztad,hanem hagytál helyet a biciklisnek is.Egy kis életet csempésztél ezáltal a fotódba.Kár,hogy az a fa odanőtt középre :)
Ada!

sutam válasza:
Köszi szépen hogy megnézted, és örülök, ha úgy látod, hogy elérte a kép a célját. Kb. ez volt a célom, átadni valamit, amit csak szenvedős tekerés után lehet érezni, és igazán csak az tudja újra megélni, aki már átélt ilyet.
A fát én is sajnálom, tényleg nőhetett volna máshová is ;-).

2009. július 27. | 09:30 | nunuke

Szia, csak azonosulni tudok a képpel, én is magaménak mondhatom már több mint 10 éve a Balaton kört, az élmény felejthetetlen, mindenképpen megismételendő. A kép jól mutatja a mostani viszonyokat, van rendes bringaút, a hangulat makulátlan a képen. Ám nem mindig volt ez így, mármint a bringaúttal...
Részemről csillagosötös!

Köszönöm szépen!
Igen, az utat nagyon megszerettem, még egy párszor szeretnék végig karikázni rajta.
Örülök ha tetszett, és azonosulni tudsz vele ;-).

2009. június 29. | 10:32 | bodzaszörp

Szia!!

Nagyon szépek a fények.
Tetszik a panoráma képkivágás.
A biciklis életet visz a képbe.
Az élesség is megfelelő.

üdv.bodzaszörp

Köszönöm szépen.

2009. június 28. | 22:30 | BaloghZoltan

Szép fotó és portré.A fa középen nem a legjobb főleg így levágva

sutam válasza:
Igen, a fa kevésbé szerencsés dolog. Köszi hogy megnézted.

2009. június 28. | 20:43 | gaborisz

Elképesztően hangulatos, izgalmas panorámaképet lőttél. Mindig is nagyon szeretem azt, ha a lemenő nap sugarai festik meg a tájat, vagy tükröződnek valahonnan - itt például egy emberi arcon. A kicsit heroikus, kicsit merengő - "majdnem megcsináltuk!" élmény abszolút átjön.

Az, hogy gyönyörűek a fények és ilyen fantasztikusan sugárzik szét a nap csak hab a tortán. További szép fényeket és még sok-sok ilyen képet kívánok!

sutam válasza:
Köszönöm szépen! Örülök ha tetszik, illetve ha átment a hangulat ;-).

2009. június 28. | 20:16 | Angyom

Üdv! Együttérzésem, nagyon jó megkerülni a Balcsit 1 nap alatt, nekem egyedül, - lakhelytől lakhelyig - 225km-re jött ki, anno 2005-ben, nagy feeling volt! Szuper a fotó is, az embert felvidítják az utolsó napsugarak még a horizont felett. Jó a képszerkesztés is, és a kerékpárost is jól éri a megvilágítás. Grat, további jó fotózást és kerekezést!

sutam válasza:
Akkor ismered a feelinget ;-). Egyszer mi is szeretnénk megcsinálni a teljes kört, hátha akkor nem kapunk a nyakunkba esőt. Örülök ha tetszett kép, és köszönöm hogy benéztél.

adott pontszám: 4,7
2009. június 28. | 18:42 | Cpt

Szép panoráma-szerű kép, jó tónusokkal és naplement hangulattal. A fáért kár, hogy így megfelezi a képet ennél a vágás fajtánál, az egészéből kicsit elvesz nekem...

sutam válasza:
Igen, a megfelező hatása lehet hogy tényleg nem jó, legközelebb megpróbálok figyelni az ilyenekre.