BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,08
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2008. augusztus 10. 19:06
Énkép

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2008. szeptember 22. | 20:53 | adamka0523

nem is tudom... :D amúgy tényleg jól sikerült

Memory válasza:
:D Örülök, hogy tetszik Neked!

2008. szeptember 15. | 06:20 | adamka0523

Biztos, hogy az ékszer vonja el az ember tekintetét, ha meglátja ezt a képet? :)

Memory válasza:
Mi más?:))

2008. szeptember 8. | 08:45 | tekas2

Szia! Teljesen jó kép. Bár az ékszert le vettem volna mert egy picit elvonja a tekintetet.

Memory válasza:
Szia! Köszönöm szépen!

2008. szeptember 7. | 21:44 | woombaat

Szia! Nem vagyok a téma szakértője, ezért nem is pontozom, de a véleményem pár szóban leírnám. Kár hogy a szemek ennyire sötétre sikerültek és mintha a fal lenne igazán éles. A hajra sem ártott volna egy pici fény. Vágás részemről rendben. További jó fotózást!

Memory válasza:
Szia! Igen, igazad van. Köszi az értékelést! Neked is jó fotózást!
Üdv:
Móni

2008. szeptember 7. | 21:19 | asdfjk

Szia!
Szerintem jó ötlet volt a fekete-fehér megoldás és a beállítás is jó, de az arc nem éles! :(
Ezért inkább csak pont nélkül.
Üdv: Viki

Memory válasza:
Szia!
Igen, nem teljesen éles...:( Köszönöm, hogy írtál!
Üdv:
Móni

2008. augusztus 17. | 07:49 | fullHD

Végig olvastam az értékeléseket, hát érdekes volt.
Az élességet csak Te tudod eldönteni, tettél-e valamit a helyedre, amikor fókuszáltál. Itt alapvető gond a kompakt gépek nagy mélységélessége, olyan elmosott hátteret soha nem fogsz ezzel elérni, mint én az 1,8/85-ös fix optikámmal, ezért ezt kihagytam. Egyébként kinagyítottam a képet, és az erek is látszanak a szemeden (ezt legközelebb retusáld...). A ruhádon valóban van kiégés, de nem tűnt fel. Szinesben valószínüleg zavaróbb lenne. A hajadon vannak sötét részek, de mivel az arcod alatt szépen ível, és ott nem is sötét, ez nekem tetszik, sejtelmessé tesz. A lényeg, az arc bejön nekem. Ez egy ennyire szubjektív dolog.
Üdv

Memory válasza:
Abszolut egyet értek az általad leírtakkal! Az élesség tényleg rossz helyre került...nem tettem semmit a helyemre a falhoz, így tényleg a falra került a fókusz.:( Viszont mosott hátteret ezzel a géppel- ahogy Te is írtad- nem fogok tudni sohasem elérni...portréhoz úgy tudom, nem létezik előtét lencse.:(
Igen, tényleg szubjektív ez a dolog...
Köszönöm, hogy ennyit foglalkoztál a képemmel!:)
Üdv:
Móni

adott pontszám: 5
2008. augusztus 17. | 07:21 | fullHD

Ennél sokkal szinesebb egyéniség vagy ;-) Éppen a galériádat nézegettem, így rádismerek. Egy kedves, kiegyensúlyozott lány néz le ránk erről a portréról.
Ha egy képnél elfog a bizonytalanság, hogy jók e a fények, akkor megnézem ff-ben, és ha úgy is jó, plasztikus, akkor OK. Ez bizony jó...
Ha ezt ráadásul önkioldóval csináltad, akkor külön elismerésem.
Üdv

Memory válasza:
:) Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy tetszik! Igen, önkioldóval csináltam, állványról, tükör előtt.:)
Üdv:
Móni

adott pontszám: 3
2008. augusztus 16. | 18:54 | Kreta

Ami már kicsiben fura volt az a fekete-fehér konverzió. Az arc majdnem ugyan az az árnyalat mint a fal, és ami a kellemetlenebb, hogy az az árnyalat sötétebb a fal javára (már hogy az arc a világosabb), így az lesz a hangsúlyosabb. Ezt egy színszűrő (piros, narancs) imitálással meg lehetne fordítani.
A haj hulláma tetszene, csak az meg olyan sötét, hogy bebukik.
Szemfény sajna nincs, ami ha tudatos oké, de a homlokon és orron megcsillanó fény alapján nem ezt mondanám.
A vágás is fura, én levágtam volna a mellet, így ugrál a szemem az arc és a mell között.
Ha már arc akkor kicsit közelebb fordítottam volna a kamerához, amitől kisebb lenne az orr, és a másik szem, és a száj (ami szép) hangsúlyosabb lenne.
Nagyban megnézve kiderül, hogy a fal lett éles és nem a modell, ami a nagy mélység élesség miatt nem annyira feltűnő, de jobban megnézve zavaró.
Bocsi

Memory válasza:
Ne kérj bocsánatot! A képre reális súlyú pontot adtál és az értékelésed is helyénvaló. Sok mindenben igazad van. Köszönöm szépen a részletes értékelésedet!
Üdv:
Móni

adott pontszám: 3,7
2008. augusztus 15. | 19:50 | Macska

Nem tudom milyen utómunkát végeztél, de a bőre teljesen természettelenesre sikeredett, olyan mintha gumiból lenne, pedig a hölgy nagyon bájos, kívánatos, gyönyörű szemekkel!
ha lesz rá módod próbálkozz még vele!

Memory válasza:
Tudom, tudom az utómunka...
Azt hiszem lesz még rá módom, hogy próbálkozzak "vele"...ugyanis a "hölgy" én vagyok!:)
Köszi az értékelést!

2008. augusztus 15. | 14:35 | frijolero

Hát akkor szia megin! Nem tudom milyen személyeskedésről és összejátszásról beszélsz. Néha felnézek ide, és végignézem a portré kategóriát, mert az, ami érdekel. Így keveredtem a te képedhez is, ami kicsiben teljesen szépnek látszott, felkeltette a figyelmemet. Nagyban viszont észrevettem a bődületes hibát, ami van a képnek. Elrontott fókusz, és egyáltalán nem látszik a szándékosság. Ez pedig mindenképpen hiba, kerülendő.
Az meg, hogy bárkivel e-mailezek, annak semmi köze az összejátszádhoz. Sok mindenkivel e-maileztem már az oldalról. Ebben a konkrét esetben csak tetszett a modell, és szerettem volna dolgozni vele.
Értékelésem után rákerestél egy képemre, és írtál egy hozzászólást, melynek semmi köze a képhez. Akkor most ki személyeskedik.
(egyébként visszaolvasva nem én vagyok az egyetlen, aki ugyanezt kifogásolja a képen)
Úgyhogy szerintem vegyél vissza kicsit az arcodból, és fogadd el kritikát, vagy pedig ne tölts fel képet, ha nem akarod, hogy pontozzák/értékeljék!

Memory válasza:
Ne haragudj, ha a Te képed alá írt szöveg személyeskedésnek tűnt! Csak azért írtam oda is, hogy biztosan visszanézd, hogy az én fotómnál válaszoltam Neked!
Igen, ennek a képnek rengeteg a hibája, amiket én nem is vitatok és nagyon sajnálom, hogy így sikerült. De nem közösségi oldalakra való - ahogy sokan írták-és nem csupán kitartottam magam elé a gépet és lesz, ami lesz, hanem sokat foglalkoztam a dologgal... De teljesen mindegy, hogy milyenek egy kép készítésének körülményei, hogy ki mennyit fáradt vele, a lényeg úgyis a végeredmény. Nos, itt a végredmény tényleg nem lett a legjobb, de a képnek a technikai hibáin kívül -nem csak szerintem- vannak pozitívumai is! Így a 3 pontot, vagyis a kép átlagát tartom reálisnak. Nem 5, nem is 4, de abban biztos vagyok, hogy egy reális értékskálán ez a kép nem 1es! Mert akkor sok kép az oldalon nem kaphatna 1est, csupán értékelhetetlen kategóriába sorolható volna... De ezt ecsetelte már itt a képem alatt roxor is!
Remélem egy kicsit is megértettél engem és a felháborodásomat!
Üdv:
Móni

adott pontszám: 1
2008. augusztus 14. | 08:34 | frijolero

Ez egy borzasztóan rossz kép! Remélem nem fogsz megsértődni, de nagyon eltoltad. Rossz helyen van a fókusz, a fal textúrája tisztán kivehető, a szemeknél meg teljesen életlen. Én megpróbálkoznék újrafotózni a képet, hiszen maga a kép nem lenne rossz. Egyébként sok képet látni, ahol maga a modell életlen, de ott megvan az a fajta művésziesség, ami itt egyáltalán nincs. Gondolom kitartottad a gépet, és "lesz, ami lesz" alapon kattintottál egyet. Vagy beállítottad a gépet, és távkioldóval, vagy időzítéssel fotóztad előtte ráfókuszálva a falra. Abba viszont nem gondoltál, hogy a (gondolom nem túl nagy) távolság miatt te már életlen leszel rajta. Remélem segítettem valamit, és bocsi, de erre nem tudok jobb jegyet adni...

Memory válasza:
Kedves frijolero!

Úgy látom, Neked is valami baj van az értékrendszereddel. Kicsit utána néztem, ki vagy, megnéztem az értékelésied és a vak is látja, mi áll az adott pontod hátterében.

Miután agyondicsérted binci képét és ahogy olvastam emailezésbe is elegyedtetek, igazán átlátszó, hogy miért is kaptam ezt az alacsony pontot és kritikát Tőled, ami igencsak egybehanzó az előző 1es értékeléssel...

Szerintem a jövőben ilyet ne nagyon csináljatok, mivel az efféle együttműködést egy harmadik felhasználó ellen a szabályzat tiltja ugyanis személyeskedésnek minősül. Ha akár binci, akár a Te 1esed meghatna vagy volna súlyuk és lejjebb húzták volna a képem átlagát, nem haboznék írni a moderátoroknak. Az ilyenért ugyanis minumum felfüggesztés jár.

Köszönöm, hogy fáradtál a kritika megfogalmazásával, de...igazán nem kellett volna!

Szép fényeket!
Móni

2008. augusztus 13. | 23:52 | binci.

Szia roxor!
Láttam már portrét, sokat, és nagyon jókat!
Lehet, hogy él, lehet, hogy kifejező, de tök életlen nagyon rossz a fókusz, és így NEM JÓ KÉP.
Ennyi.

Én se csodálkozom, hogy vannak akik elkerülik az oldalt...
Szerintem a jövőben én is így fogok tenni...

..l..

Memory válasza:
....

2008. augusztus 12. | 14:26 | roxor

! ! ! ! ! binci. ! ! ! ! !
...most üvöltök:-)

Láttál Te már portrét??
Ha ez egyes, kerülendő...akkor a mindenféle koncepció nélkül, össze - vissza vágott, kiégett, homályos képekre hányast adnál???
Szerintem a tudatosságot a vak is láthatja...egy elkattintott fotó nem így néz ki, a FF-ről nem is beszélve...
Ötöst adtam rá, mert a technikai hiányosságai ellenére ez a portré ÉL! Kisugárzása van a képnek, még így is....sok, profi körülmények közt lőtt képet messze fölülmúl.
Nyisd ki a portré kategóriát...és rögtön láthatod, a többi kép ez mellett szinte halott.
Azt tanácsolom, tanulj meg pontozni....mert ez a kép messze nem egyes, se nem kettes!
...és bár a súlyod úgysem számít, ha gentleman vagy és belátod tévedésed, akkor írsz egy levelet a modiknak, hogy szeretnéd a pontot visszavonni.

Bocsi Memory, hogy a képed alatt fakadtam ki, de már herótom van a párképes, frissen regelt userek okoskodásaitól. Nem csodálkozom, hogy némely régebbi felhasználó kerüli az oldalt, vagy jó esetben szünetelteti a feltöltést. Fárasztó dolog állandó szélmalomharcot vívni a megalapozatlan okoskodásokkal.
Szomorú, hogy a mostani uborkaszezonban az értékelések zömét az ilyen jellegű vélemények teszik ki.
Talán el kéne gondolkozni komolyabb szintű moderálandó státusz kidolgozásán...
:-)

Szép fényeket mindenkinek és elnézést, ha valakit véletlenül megbántottam!



Memory válasza:
Szia roxor!
Egyáltalán nem zavar, hogy a képem alatt fakadtál ki. Maximálisan egyet értek és bízom benne, hogy még páran rátalálnak a képemre és elolvassák amit írtál. Mert tényleg igaz, hogy tele van az oldal friss felhasználókkal, akik anélkül osztogatják az észt meg az 1-eseket, 2-eseket, hogy bármit is letettek volna az asztalra. Talán tényleg komolyabb moderálást kéne bevezetni az újaknál. Szerintem sokan támogatnák az ötletet.

Neked is szép fényeket!

2008. augusztus 11. | 23:53 | binci.

Próbáltam építő jelleggel hozzászólni az első képedhez.
1-est nem is igen osztottam még ki, de ez a kép kerülendő, hibás út, akárhogy is nézzük.
Nem ebből élek én sem, de mivel ebben a témában járatos vagyok, nyugodt szívvel mondom meg a magamét.
És attól, hogy ide nem túl régen regisztráltam, még érthetek a dologhoz, nem gondolod?

Memory válasza:
Az építő jelleg nem egyenlő a kissé gúnyos megnyilvánulással. Gondolok itt arra az ominózus mondatodra, hogy ez a kép közösségi oldalakra jó, de ide nem...Hát köszi! Biztosan nagyon jó portrés vagy, akkor kíváncsian várom eztán a képeidet! A vitát pedig kerüljük szerintem a továbbiakban, mert úgy tűnik nem vezet sehová sem. Köszönöm, hogy foglalkoztál a képemmel!
Szép fényeket!
Móni

2008. augusztus 11. | 21:41 | binci.

Nem lenne baj a háttér élességével, ha az arc is az lenne!
Véleményemet fenttartom, ez nem jó kép!
A kredit nem érdekel, így is van 3 felhasználatlanul.
Lehet megsértődni!

Memory válasza:
Nem megsértődtem, hanem csupán úgy gondolom azért nem 1-es ez a kép! Amúgy meg amikor még én is ilyen friss felhasználó voltam, mint Te, nem mertem így osztogatni az 1eseket...de egyébként most sem teszem Így nem is csodálom, hogy van 3 kredited! Légy vele boldog! Nekem sokkal több van, de nem 1esekből!:)

adott pontszám: 4
2008. augusztus 11. | 19:00 | C8080WZ

Bájos! No, meg csinos. - mármint a modell. A képről tulajdonképpen talán csak a szerkesztést tudnám kiemelni, az valóban összhangban van témával. Ami kevésbé ad hozzá az a FF és a fények csillanása, (homlok, orr) illetve pont a csillanást hiányolom a szemekből. Persze ez nagyon szubjektív, de a képek már ilyenek.

Memory válasza:
Köszönöm szépen az értékelésed!

adott pontszám: 4
2008. augusztus 11. | 10:56 | Zümi

Szia!
Sajnos az élesség nem a fotóalanyra került és ez egy portrénál elég nagy hiba. A szerkesztés tetszik, de talán ha a hölgy melleit bennehagyod nagyobbat ütne a kép.
Üdv:
Zümi

Memory válasza:
Szia! Köszi az értékelést!
Üdv:
Móni

2008. augusztus 11. | 10:08 | bányászbéka

Szerintem kimondottan előnyös és jó kép rólad. Itt-ott még lehetett volna lágyítani, például az álladon és a háttéren, és talán egy semlegesebb (kevésbé mintás) ruha is jót tett volna az összbenyomásnak, de mint portré kiváló. Még jobb lett volna ha az arcod középre kerül.

Memory válasza:
Köszönöm az értékelésed. Örülök, hogy alapvetően tetszik Neked.

adott pontszám: 3
2008. augusztus 11. | 09:15 | puruczki-2

Szia!
Sajnos ez így nem igazán jó...a legnagyobb hiba, hogy az élesség nem a szemen van, mert ott kéne lennie...és így a kebleid nem mutatnak igazán, ez a ruha elnyomja, lapítja őket, és túl sok a fény is lennt...

Memory válasza:
Szia!
Igen-igen nem jó helyre került az élesség, belátom. Nagyon nehéz feladat ez az önportré készítés és őszintén szólva annak is örültem, hogy egyáltalán ilyen sikerült, amilyen. Aki próbálkozott már hasonlóval, az tudja, miről beszélek.:)
Köszönöm az értékelést!

2008. augusztus 11. | 05:28 | Crusader

Nem igazán tartom fotóművészetnek az önportrét. Ezért végül nem pontoztam (3,6-ot adtam volna)

Azért nem művészet, mert nem látod, hogy mi lesz a képen. Gombot nyomok, odaszaladok, beállok, oszt vagy lesz valami vagy nem. A fotózás lényeg, a keresőben való komponálás marad el.

Elárulom viszont, hogy miért nem lettél éles. Amikor megnyomod az időzítőt, akkor a gép fókuszál, mégpedig arra ami előtt van, tehát az üres falra. Amikor a gép elé szaladsz, akkor a fókusz már nem változik és te az éles tartomány elé kerülsz.

Megoldás: valami akármilyen (könnyen mozgatható) tárgyat tenni a gép elé, a majdani helyedre, hogy arra történjen a fókuszálás. Indítás után elvenni és pontosan a helyére állni.
(Pl könnyű állólámpa, ruhafogas, kottaállvány stb.)

(Szép vagy és jó képek készülhetnek rólad, de főleg akkor ha más csinálja, aki látja is, hogy mi lesz a képen)

Memory válasza:
Hát...lehet, hogy nem művészet. Nem tudom. Mindenesetre kihívás és nehéz feladat. Számomra érdekes is. Egyébként a komponálás elmaradását cáfolnám. Tudod úgy készítettem a képeket, hogy egy tükör elé helyeztem az állványt, így én a tükörből láttam a kijelzőt (persze ezt tükörreflexes géppel nem tudtam volna megoldani)láttam, hogy mi fog nagyjából kisülni a képből, vagyis végeredményben a magam módján komponáltam is.

Az élességgel kapcsolatos magyarázatot nagyon köszönöm! Az okára ugyan már én is rájöttem, de a megoldás ötlet jól hangzik és ki fogom próbálni!

Abban biztos vagyok, hogy ha más csinálná,jobb fotó születne rólam!:) De abban mi a poén?:)

Köszönöm a részletes véleményt és mégegyszer az ötletet!

Üdv:
Móni

2008. augusztus 10. | 23:53 | PPeter

Gondoltam, hogy kapsz hideget-meleget. Szerintem ha a távolabbi oldalon is hasonló ívben omlana a hajad, mint a közelebbin, tehát nem törné meg a képet középen, akkor sokkal jobb lett volna a végeredmény - a kissé rosszul belőtt élesség ellenére is. A tekintet és az egész kép azért sokkal kifejezőbb és jobb, mint amiket a közösségi meg egyéb oldalakra fel szoktak tölteni, szóval fel se vedd a durva, alázó kritikákat. Hajrá!

Memory válasza:
Köszönöm a kritikát és bíztató szavakat!

2008. augusztus 10. | 23:06 | Nikon_os

Annyi a probléma ,hogy egy gyönyörü fotogén hölgyről készült fotót agyonvágott az utómunka :-)
Utómunkátlan képet esetleg valahol meglehetne tekinteni? Megtisztelnél vele:-)

Szép fényeket !
Üdv
Nikon_os

Memory válasza:
Sajnos nincs már meg az eredeti kép, véletlenül a változásokat mentettem és nem másként.:( Sajnálom az utómunka által okozott károkat.:) De nem értek én a PS művészethez, jobban érdekel a fotózás.:)

adott pontszám: 4,6
2008. augusztus 10. | 22:43 | DonK

Szép portré, a modell szempontjából igen előnyős szögből készítve, de az utómunkával nem éte 100%-osan egyet. Csak a b&w számomra elég lett volna.

Memory válasza:
Igen, mindenkinek az utómunkával van baja.:) Köszi az értékelést!

adott pontszám: 1
2008. augusztus 10. | 21:57 | binci.

Ne haragudj, de ez nem sikerült igazán jól!
El is mondom, hogy miért nem.
Az arc(od) sajnos teljesen életlen rajta, a háttér pedig éles, holott elmosódottnak kellene lennie.
Nagyon úgy tűnik, mintha csak úgy kézben tartva a kamerát, kattintottál volna egyet, és kész.
Ez a kép közösségi oldalakra megfelel, de ide kevés e miatt...

Memory válasza:
Ugyanazt tudom Neked válaszolni, mint Rachael-nek. Állványról fotóztam, időt forítottam rá, stb....és kicsit már elegem van, hogy iwiwes képekhez hasonlítjátok ezt a fotót. Azárt azok a fotók ettől távol vannak, maradjunk ennyiben. Az értékelésednek pedig semmi hasznát nem veszem azon kívül, hogy a háttér valóban éles lett, ami nem biztos, hogy szerencsés.(Bár van, akinek tetszik.) Az adott pontot eltúloztad, szerencsére nincs még súlya, mert friss felhasználó vagy. A kredit most nem megy, bocsi...

adott pontszám: 3,8
2008. augusztus 10. | 21:44 | photoscene

Valahogy úgy érzem, a háttér élesebbre sikerült, mint maga a téma. Az arc és a bőr textúrája mosott, a háttéré szép éles, így a szemem mindig oda téved.
A homlokon lévő becsillanást egyszerűen el lehet tüntetni. A vágás tetszik.

Memory válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 2
2008. augusztus 10. | 21:30 | bazsitoo2

Szia!
Az egyetlen dolog ami tetszik, hogy nem középre szerkesztett. Sajnos az élesség hiánya nagyon zavaró. Nem a hölgyre, hanem a háttérre került. A mellkas szerintema képen zavaró képelem. A szemek nem élesek és eléggé árnyékos. Egy kis szemfény az ilyen képeken mindenképpen jól mutat. A mellek félbevágása sem előnyös!

Bazsi

Memory válasza:
Köszi Bazsi! Igazán nem kellett volna...:)

adott pontszám: 2
2008. augusztus 10. | 21:26 | Rachael

Szia!! Ne haragudj de én ezt nem tartom jó fotónak! A fő baj ,hogy a fal lett éles!!! Ami nagyon nem jó!!
Túnustalan a bőröd, szűrkének látom a képet! ÉS nagyon sok hangúlyt adtál a melleidnek,ami itt most szerintem nem szükséges!!
Pedig az arcod szép és érdemes próbálkoznod...de ne csak így ,hogy kitartod magad elé a gépet! Ez így olyan iwiw kép :( Szánjál rá időt...álítsad be a gépet elött.....Ne haragudj ha túl durva voltam .
További szép fényeket!
Üdv:Soff

Memory válasza:
Szia! Kb 2 órát foglalkoztam a témával, több beállítással, állvánnyal, időzítővel. Az iwiw képes mondatod talán nem hiányzik az értékelésedből... Azért a 2 pontot kicsit túlzásnak tartom. Kétszer kezdesz mondatot "ne haragudj"-al - akkor talán tisztában vagy a pontod helyénvalóságáról!
Köszönöm, hogy megnézted a képem, Neked is szép fényeket!
Üdv:
Móni

adott pontszám: 4,9
2008. augusztus 10. | 21:19 | murypeti

Szia! Nem igazán értek a portéfotózáshoz, az értékeléshez meg még úgyse, ezért a véleményem erősen szubjektív. Inkább csak olyan hangulatkép. Nekem ez egy kellemesen egyszerű kép. Sallangmentes, kedves, meleg tekintet. Szép, árnyalatokban gazdag ff-világ, és tudatos vágás. Jónak találom a sötét-világos arányt.
Egy kicsit talán a szemeken lehetett volna élesíteni. Azt hiányolom.
És még valami. Azt hiszem bátor dolog egy saját magadról készített portrét feltenni, mert ilyenkor talán nemcsak egyszerűen egy képről van szó, amit értékelnek, hanem egy kicsit többről is, azt hiszem.
Gratulálok! :-)
Péter

Memory válasza:
Szia Péter! Igen, talán lehetne élesebb a szemem. Köszönöm a részletes értékelést és örülök, hogy tetszik.:)
Móni

adott pontszám: 5
2008. augusztus 10. | 20:15 | roxor

...tetszik a háttér textúrája...no meg a Tiéd sem rossz:-))
érdekes szerkesztés, jó a félprofil és a FF is jól áll....
Üdv.

Memory válasza:
Köszi szépen! Örülök, hogy tetszik.:)
Üdv:
Móni

adott pontszám: 3
2008. augusztus 10. | 19:59 | tbs

Tudatos szerkesztés, jó arányérzék, kreatív, szép modell, javítandó fókusz. Fölösleges és nem túl szerencsés FF (konverzió?).

Memory válasza:
Köszi!

2008. augusztus 10. | 19:20 | h.rom

Egyetértek Attilával.

Memory válasza:
Oké.

adott pontszám: 3,9
2008. augusztus 10. | 19:17 | Papp Attila

szia
a nyers portré valószínűleg nagyon jó. egyszerű, kifejező, kedves. aztán az utómunkával sajna nagyon mellényúltál. a lágyítás kissé gagyi lett, a ff. tónusa pedig nagyon gyenge. valószínűleg csak lehúztad ff.- be, pedig érdemes játszai a színcsatornákal is egyenként. kár érte.
megér még egy próbát.
üdv
ati

Memory válasza:
Szia! Köszönöm az értékelésed. Sajnos (vagy nem) nem vagyok otthon a mélyebb utómunkálatok alkalmazásában.:(
Üdv:
Móni