BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
5
KATEGÓRIA: egyéb
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2008. március 10. 22:18
  • érzékenység: ISO100
  • fókusztávolság: ekv:127,5mm
  • objektív: nikkor 85mm 1.8
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: nappali
  • Készítés ideje : 2008-03-06
A direkt marketing gyűlölete

Egy újságcikk illusztrációjaként készült 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2009. június 15. | 18:18 | Zoran_2

jópofa!! :-))

MMirko válasza:
köszi

2008. március 15. | 19:45 | solaria

Gratulálok az egyedi ötletért és a kitünő megvalósitásért.

MMirko válasza:
Köszönöm

adott pontszám: 4
2008. március 12. | 21:50 | BTheBalance

Ez igen!
Nagyszerű ötlet, és a kivitelezés is fantasztikus...
A színválasztás is remek!!
Így lehet szavak nélkül is beszélni...
Kettő apróság zavar egy kicsit...
Egy keret elfért volna rajta, így a kötél csak "lóg a semmiben"
Illetve a háttér lehetett volna egy leheletnyit világosabb...
Összességében: ZS.Í.R :D

MMirko válasza:
Akasztófát ácsolni nem volt időm..

adott pontszám: 5
2008. március 11. | 22:56 | baluu.

Fantasztikus! Az ilyen kreatív, jól kivitelezett munkák mindig le tudtak nyűgözni. Bizony sokan felakasztanák telefonjukat néha - bár inkább a mobilt... Grat!!

MMirko válasza:
igen igen, bár a mobil kicsúszik a hurokból, így még veszélyesebb :)

adott pontszám: 5
2008. március 11. | 20:12 | gmartinez

Nagyszerű ötlet és a kivitelezés is nagyon jól sikerült! Maximálisan érthető mondanivalóval. Jól megválogatott alaptárgyak (szín, forma). Profi munka.

MMirko válasza:
Nagyon köszönöm.

adott pontszám: 5
2008. március 11. | 15:21 | bolenn

Bocsi, nem tudok kivetkőzni magamból, hamár így elárultad a dolog lényegét. Marketinges lévén kicsit akkor most nem csak mint fotót, de mint a nevezett cikk (amit sajnos nem olvastam) illusztrációját is értékelném. Technikaliag szépen kivitelezett, a célnak megfelelő szerkesztéssel. Az ötlet egyrészt tökéletes, másrészt icipicit sántít, bár ez éppen egy pluszt ad neki: az akasztott telefonkagyló egyértelműen adja át az üzenetet, és a régimódi készülék az, ami illik is meg nem is: látványilag feldobja a fotót, ha viszont szigorúan nézem, a nevezett marketingeszközzel (pontosabban annak elterjedési idejével) nem fér össze. És pont ezt a visszásságot élvezembenne. :)) : a régi készülék és a modern marketingkommunikációs eszköz közötti ellentétet. Kreatív, gratula! Csak egy kérésem/javaslatom lenne: a címet talán "A telemarketing gyűlölete"-nek kellene írni. Így ugyanis nem pontos. Bár engem személy szerint nagyon érdekelne esetleg egy olyan sorozat, ami a direkt marketing gyűlölete cím alatt hasonlóan ötletesen jelenítene meg más konkrét direkt marketinges eszköz elleni tiltakozást is. :))

MMirko válasza:
Örülök a hosszú értékelésnek, és úgy gondolom, a címmel és a telefonnal kapcsolatban is igazad van. Csupán azért döntöttem a piros "bakelit" telefon mellett mert szebb mint a legtöbb modern készülék, másrészt a kagyló nagy feje miatt felakasztani is könnyebb. Nekem is tetszik ez a sorozat ötlet, de ezt olyanokra bíznám akik jobban otthon vannak a témában. Vidéki egyetemistaként szerencsére ez nem érint olyan élesen.

adott pontszám: 4,5
2008. március 11. | 11:33 | irolvasok

Én a címmel ellentétben nem gyűlöletetet, hanem a kétségbeesés érzetét vélem felfedezni a fotón, legalábbis ezt közvetíti számomra a kép, amely leginkább a marketinges munka egy végső stádiumát jellemzi talán, még ha a tárcsás telefon a megcélzott hallgatót volt hivatva jelképezni is, amelynek kettősségét a piros színű készülék újabb feszültséggel képes indukálni. A tárcsa élességtartományon kívüli elhelyezése jó ellenpont, az előtér fehéregyensúlyát és a lenyomógombok háttérbe olvadását korrigálandónak tartom.

ok

MMirko válasza:
A cím nem tökéletes, és van igazság abban amit mondassz. A lenyomógombok sajnos tényleg elvesznek, a fehéregyensúlyt viszont így hidegebben és a valós értéken is kipróbáltam, és végül inkább ezt választottam.

adott pontszám: 5
2008. március 11. | 09:45 | RfCsubi

Hát érzéseket ébreszt bennem az biztos.....
Hibát nem is találok a képbe, de azt most nem is itt kell keresni azt hiszem.....
max annyi, hogy mintha téged látnálak vissza tükröződni!? Gratulálok az ötlethez és a kivitelezéshez nagyon jól sikerült rákapnod a lényegre!

MMirko válasza:
Engem? Én ott sem voltam :)
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2008. március 11. | 09:03 | DénesPapa

még a fénykorban én is löktem a sok zöldséget a delikvenseknek...akkor még százával be is vették..
de ha manapság engem izgatnak ilyesmivel, rögvest valami ehhez a képhez hasonló, smirgli-hangulatom lesz...
(pénteken felhívott egy condaiposos nőci, hogy kitöltenék-e a megadott időpontban egy céges szokásokról összeállított kérdőívet.. én erre megkérdeztem: "és ez nekem miért jó?" mire a nő meggyőző választ adott: "azt nem tudom"... még ha VörösKeresztnek kellene, azt mondom okay... na end..bocs az intermezzóért)

jó ötlet.

üdv
d

MMirko válasza:
Erről az jut eszembe mikor egy egyébként általam kedvelt autómárka megbízásából végeztek felmérést , ami természetesen úgy kezdődött, hogy van-e 10 percem... na azóta sem beszéltem olyan hosszan telefonon.
Köszönöm az értékelést.

adott pontszám: 5
2008. március 10. | 22:56 | hellrod

Üdv
Mint végzős marketinges én ezt kikérem magamnak:)
Ötletre, megvalósításra tetszik. Homogén fehér háttér (alsó rész), és a telefonba bemenő kábel hiánya mellett szerintem szebb lenne, de ez csak egyéni ötlet. A mondanivaló a lényeg, abban jól szerepel.
Gratula
M

MMirko válasza:
Mint végzős marketingesnek mondom, hogy nem a te hibád :) legalábbis még biztosan nem :)
A készítés közben gondolkodtam, hogy mi legyen a kábellel, végül maradt, mert nem éreztem olyan nagy jelentőségűnek. (persze ennek okán akár mehetne is)

2008. március 10. | 22:51 | paranoé

nagyon ötletes, teccik!!

MMirko válasza:
köszönöm