BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,41
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2008. január 9. 23:43
  • érzékenység: iso200
  • fókusztávolság: 37 (x1,6)
  • objektív: Tamron SP AF28-75 F/2,8 XRDI
  • rekeszérték: F 2,8
  • zársebesség: 1/20
  • Készítés helye (ország): Magyarország
Láttam álmomban...

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 5
2008. február 7. | 10:33 | puchner

Ez gyönyörű munka!!! Természetesen kifogástalan a tónusvilág és alázattal kezeled a női szépséget. Ebből még talán emberi kapcsolataid minőségére is mernék következtetni. Gyönyörűen ki van emelve a női szépség. Gratulálok!

ningbo válasza:
Köszönöm szépen megtisztelő véleményed.
Üdv

2008. január 21. | 22:44 | baldorka

Nekem nagyonn tetszik,
csak így tovább

ningbo válasza:
Baldorka! Örülök, hogy megnézted és véleményt is fűztél hozzá. De megindokolhattad volna, hogy ha tetszik, akkor miért 4 pont, ha pedig valami nem tetszik, azt meg kellett volna osztanod velem, hogy tudjam.

Elfogadom véleményedet, hogy legyen kredited, de ez így gyakorlatilag nem sokat ér...

adott pontszám: 4,7
2008. január 11. | 22:58 | szattilasz

Inkább soroltam volna glamour kategoriába, de sebaj, szép fotó! Ha nem az lett volna a cime ami, akkor belekötöttem volna abba, hogy miért nem szines, de az álmokban valóban nehéz szinekre találni. A levonás azért, mert furcsa, zavaros alul a vágás, a könyöknél nem tiszta nekem. Tisztelettel Szabo Attila

ningbo válasza:
Köszönöm hogy megnézted.
Üdv

adott pontszám: 4,5
2008. január 11. | 20:50 | Exarrion

Úgy látszik most élik reneszánszukat ezek a képek
Tetszik ez 19.század végi stílus, ahol egy ilyen kép készítése, még nem művészet volt, hanem pornógráfia. Nos azóta sokat változott ez is. Szép a lányzó, talán abba a feket nyakpántba tudnék belekötni, mert részemről minden jó, de az valahogy olyan mintha egy lyuk lenne ott, vagy nem is tudom. Engem nem zavar, hogy az egyik keze kilóg a képből, de az nyakpánt annál inkább.
Részemről ha nem lenne ott a nyakpánt 5, egyébként gartula, a képhze, és a stílushoz.

ningbo válasza:
Igen, ezt már említették, teljesen igazat is adok.

Köszönöm véleményed.
Üdv

adott pontszám: 4,8
2008. január 11. | 17:21 | csiger78

Tetszik a lágy hatás,de ehhez a durva csonkolás nem illik,ha esetleg a kép széleit körkörösen kissé kivilágosítanád,vagy besötétitenéd nem látszana a drasztikus vágás,és jobban az arcon maradna a tekintet,amúgy jó kép.
Grt
g

ningbo válasza:
Köszönöm figyelmed.
Üdv

2008. január 11. | 16:30 | Chrys

Először is szeretném megköszönni a részletes, értékes válaszodat.
Igaz, új tag vagyok és bevallom nemrég fotózgatok. Amiket leírtam az első benyomás volt számomra.
A könyök. Nekem hiányzik. :) Természetesen következtetni lehet a kéztartásra, mert azért a könyök még biztosan van. :) Lehet azért érzem ezt, mert a kép minden oldalán megvan a fehér "fátyol", de ezt itt nem annyira érzékelem. Lehet ezért furcsa számomra.
Póz. Hasonlókat láttam, bár nem is ez volt igazán a "gondom".
A lágyság. Nekem túl lágy. :) Tudom a címmel öszefügg és kell párhuzamnak lennie. Ez tény. Viszont én sokszor inkább a képet nézem először. Ha esetleg nem tiszta a kép, megnézem a címét, hogy az is segítsen. Valóban álomszerű hatást kelt, de ez csak számomra sok. Tudom, ezzel lehet elérni, de ha magát a képet nézem, akkor vagyok igy ezzel. Írtam is, hogy számomra.
A pontozás valóban erős volt. Elismerem. Nekem kicsit szokatlan ez a pontozási mód. Még belejövök. :) Sajnálom, hogy Nálad így jött ki.
Amúgy régóta figyelem a képeidet. Nem itt, de jónéhány ötletet adtál már nekem. Ez a kép valóban szokatlan Tőled, bár igaz, mikor az első véleményt írtam, nem láttam, hogy a Tied.
Mégegyszer bocsánat, hogy nyersen és meggondolatlanul véleményeztem és nem érveltem ott, akkor, ahol, amikor kellett volna.
Mégegyszer köszönöm a jó tanácsokat!
Várom a további képeidet!
Jó fényeket!
Üdv.: Chrys

ningbo válasza:
Örülök, hogy pár ötlettel tudtam segíteni.
A vélemények kialakításánál független az alkotó személye, szerintem az első benyomás, majd az alapos értelmezés után kialakult vizuális élmény párhuzama a fontos. Ehhez idő kell, nem elég rápillantva rötön véleményt alkotni.
Én személy szerint kevés értékelést írok, mert egyrészt átgondolom, tudok-e értelmeset, hasznosat írni, másrészt nem a kreditért teszem, tehát a megírt értékelések száma valóban csak azoknak szól akik felkeltették érdeklődésemet vagy akiknek tudok segítséget adni a véleményemmel.
Én is várom képeidet.
Üdv

2008. január 11. | 08:58 | Chrys

Nem viccnek szántam. Nekem ez jött le, ahogy megnéztem a képet. Jó, lehet, hogy a ponttal túloztam. Az biztos, hogy sokkal jobb fotóid is vannak. Nem csak itt. Remélem ebből nem lesz harag, mert kiváló fotósnak tartalak, de a képek véleményezése szubjektív.
Jó fényeket!

ningbo válasza:
A képek véleményezése valóban szubjektív, addig a pontig, míg valaki eldönti magában hogy tetszik-e vagy sem. Ezt erősen befolyásolja az izlésvilág, esetlegesen egy már meglévő (saját)stílus értékrendjének összehasonlító mércéje, melynek különbözősége nem biztos, hogy a kép hibája.

Mielőtt egy képet tucatfotó kategóriába sorolunk, illő kellően értelmezni a látványt és a mondandót, majd ezt követően kellő körültekintéssel alátámasztott véleményünket a közvélemény elé tárni. Sose felejtsd el, hogy a leírt értékelésedet mindenki olvashatja, nem csak az alkotó.
Amit írtál:
"Sajnos a beállítás nem éppen jó." OK, eddig ez szubjektív megítélés kategóriába tartozik. Én, mint alkotó, azért fotóztam így, mert nekem így tetszett. De! - Szerinted hogyan lenne jó?

"Arra gondolok, hogy kár a bal kézért és maga a pozíció is elég szokványos." - Miért kár a bal könyökért? - mert a kéz rajta van. Nem egész alakos kép, a látható részekből lehet következtetni a testtartásra.
Mit értesz azalatt, hogy szokványos a pozició? Ez a póz számomra is újdonság volt, ha láttál már hasonlót / szokványosat, légyszi közöld, kíváncsi vagyok rá hol találom.

"Kissé túl lágyítottad. Legalábbis számomra túl lágy" - OK, szerinted egy álomképet hogyan, milyen hatásokkal tudnál kifejezni? - mert szerintem egy álomkép megjelenítéséhez mérten nincs túllágyítva.

Részemről a kép előkészítésekor nagy hangsúlyt kapott még az ujjak mellkasra vetülő árnyéka is - de ennek értelmezése már a témakörben való jártasságot is feltételez.

Azért válaszolok ennyire részletesen, mert látom új tag vagy nálunk - így természetesen bele kell illeszkedned a közösségbe és megismerni a szokásokat, elvárásokat. Tanácsként mondom, ha értékelést írsz, azt kellően alá kell támasztani - ha véleményezni akarsz, mert nincs rálátásod a témára - azt megteheted pont nélkül is. Az sosem lehet alapja egy értékelésnek hogy nem tetszik, mert ilyen alapon a feltöltött képek 90 % -át ki lehetne szórni.
És még egy: ne a kreditért értékelj.

Részemről harag nincs, nem szokásom a vitás kérdések tisztázásával ellenérzést táplálni bárki iránt.

Üdv

2008. január 10. | 23:01 | lori_atya

ne hulyeskedj, ha te is elmesz ki marad?
ne haragudj ha banto dolgokat irtam, komolyan, mindig igyekszem epito lenni, ne menj el nehany gyenge idetlen ertekeles miatt. gondolj rank akik tanulunk toled. en rengeteget tanultam.
es sokan igy gondoljak sztem, es mindezen embereknek nagy veszteseg lenne ha kilepnel.
de a te dontesed, senki sem szolhat bele vegulis.

jo fenyeket!

udv, loriatya

ningbo válasza:
Félreértesz, nem bántottál meg, mindig örülök, ha véleményezed a képeimet.

Nem is lenne itt gond, ha a tanulásról szólna a dolog, de néha van olyan érzésem, hogy a közéleti feszültségek, hétköznapi viselkedési formák begyűrűznek ide is, ahol a kikapcsolódásról, hobbyról kellene hogy szóljon. Nem a képeim alá írt hozzászólások, hanem az egész hangulat sokat változott és nem előnyére. Ezért van az, hogy néha eltünök pár hétre, azután újra benézek. De hogy valamin változtatni kéne, azt nagyon érzem.

Jó éjszakát, remélem újra előjön ez az álom...

2008. január 10. | 22:14 | agent2.0

Itt a cicis képekhez látom nagyon értenek:) Legalábbis mindenkinek van mondanivalója:)

Sejtelmes kép, na megyek meglesem álmomban milyen hehe:)

age

ningbo válasza:
Szép álmokat, a kezdő kocka már elindult...

Örülök, hogy megnézted.
Üdv

adott pontszám: 2
2008. január 10. | 15:18 | Chrys

Sajnos a beállítás nem éppen jó. Arra gondolok, hogy kár a bal kézért és maga a pozíció is elég szokványos. Kissé túl lágyítottad. Legalábbis számomra túl lágy. A hölgy szép és megérné több fotót is készítni vele, róla.
Szerintem.

ningbo válasza:
Ugye ez csak vicc?

2008. január 10. | 15:07 | bazsitoo2

Bocs, de a címet nem olvastam!

ningbo válasza:
:)

2008. január 10. | 13:30 | n00bi

én nem modellkedem :P

ningbo válasza:
:D
Pedig érdemes néha kipróbálni a "sötét oldal"-t...

adott pontszám: 4,5
2008. január 10. | 13:01 | n00bi

Kissé kivannak tekeredve a karok és ez az egészet olyan érdekessé teszi, de nem éppen pozitív irányba. Tehát nekem ez zavaró. A mimikával még lehett volna kicsit játszani. A bal felső sarokban a fehérnemű is elüt, esetleg vágással v. retussal javítható lenne.

ningbo válasza:
:)
Próbáld ki a pózt, hogyan lenne kényelmes.
Köszönöm figyelmed és véleményed.
Üdv

2008. január 10. | 12:33 | Farkas

Az ilyen szép képeket nem lehet kihagyni, nem lehet szó nélkül elmenni melettük.
És nemcsak azért mert a model gyönyörű. :-)
ezt sem nem hagyhattam ki.
Szivesen.

ningbo válasza:
:)

adott pontszám: 4,5
2008. január 10. | 12:26 | pmohai

Szép, valóban álomszerű kép. Elsőre csak a modell jobb keze az ami felébreszt (túlságosan elvonja a figyelmemet az arcáról) és talán a bal kéz vágása is, de ezektől eltekintve nagyon jól sikerült. P.

ningbo válasza:
köszi

adott pontszám: 4,6
2008. január 10. | 10:49 | bazsitoo2

Szia! Nekem kicsit olyan érzetem van a fotódtól, mint ha egy álmodat örökítetted volna meg! Kicsit álomhatású lett a fotód! Szerkesztést tekintve szerintem jó fotó, ami nekem nagyon bántja a szemem, hogy lecsaptad szegényké kezét, és valahogy nincs összhangban az álmommal! De ennek ellenére remek fotó! Grat!

ningbo válasza:
"Nekem kicsit olyan érzetem van a fotódtól, mint ha egy álmodat örökítetted volna meg!" - gondolom erre utal a címe is...

"Kicsit álomhatású lett a fotód!" - hát őszintén bevallom, ez volt a célom...

"valahogy nincs összhangban az álmommal!" - kellene?

"ami nekem nagyon bántja a szemem, hogy lecsaptad szegényké kezét" - szerinted ebben a szerkesztésben hogyan fért volna bele? Mi lenne a jelentősége ha látnád?

Köszönöm figyelmed.

Üdv

adott pontszám: 4
2008. január 10. | 10:21 | loocas

Tetszik a "sejtelmessége", de egy apróság zavar engem; a nyakán lévő "bross"-t (vagy minek hívják) túl sötétnek érzem, híányzik onnan a részlet, hogy az pontosan mi. Mert az tulajdonképpen egy díszítő elem, de most csak egy fekete folt látható. Talán egy kis derítéssel ez javítható lenne.

ningbo válasza:
Jogos az észrevétel, igazad van. Derítéssel nem, de utómunkával orvosolható. Több hiba van a képen, amit én is hibának tartok, ebből az egyik az amit észrevettél.
Ha lenne kreditem, most utalnék, de így csak a szándékomról biztosíthatlak.

Köszönöm figyelmed és véleményed.
Üdv

2008. január 10. | 10:17 | lori_atya

igazad van, most mar ertheto, miert olyan hegyesek az "arnyekok"! nem vettem eszre.
ugy veszem eszre, az ujabb kepeid inkabb kiserletezesek valami uj fele, es ez jo :)
ez a kep is teljesen mas mint amit toled megszokott az ember :))

udv, loriatya

ningbo válasza:
Nem vagyok híve az FF képeknek, de van amelyeknek kifejezetten előnyös. Ebben a témában (álomkép) jobban érzékelhető a mondandó, teljesen más az ember első benyomása a kép láttán. Szinesben, nagyban is szép, de ez más hangulatú és indíttatású. Ez inkább érzéki mint provokatív. Szebb a szemnek, de nem indítja be úgy a "mozit" - ezt a pillanatot inkább elfogadjuk tényként, nem ösztönöz továbbgondolásra. Szerintem.
De kíváncsi vagyok mások véleményére - ezért tettem fel, de azt hiszem ezt törölni is fogom. Most kihasználom hogy nem kell géptípust megadni 24 óráig, a stílus nem jellemző rám, tudok egy kicsit bújkálni - azután egy ideig ismét nem töltök fel, mert úgy érzem a hozzászólások nem a képről szólnak,hanem majdnem mindenki (tisztelet a kivételnek) a saját látásmódját próbálja a másikra eröltetni - teljesen háttérbe szorítva az alkotói szabadság alapvető megnyilvánulását. A stílus és a képalkotás módja egyedi - ezt tisztelni kellene. Van akit megérint egy kép, van akit nem, de ez nem a kép hibája. Rengeteg kép van a feltöltöttek között magas átlaggal, amire a gépemet nem koptatnám, mégsem írogatok alájuk negatív véleményeket, mert az alkotónak biztosan tetszett - azért töltötte fel.
Igaz, én nem a kreditért véleményezek.

Bocs, most kibuggyant belőlem, kezd csömöröm lenni. Lehet, hogy a következő képem búcsúkép lesz.

Üdv

2008. január 10. | 09:08 | Rijn

A fekete körmöket és a kéztartást sem értem. A kéz ebben az állásban nekem a végtelenségig kicsavartnak hat. Látszik hogy puhán és finoman van elhelyezve de ettől függetlenül kifordított és természetellenes. A kifelé világosítás ilyen inverz vignettálásként sem hat szépen számomra. Elmondhatnád hogy ez mi célt szolgál. Tényleg érdekel. Köszi.

üdv,
-R

ningbo válasza:
Fekete körmök...hmm...valójában vörösek, de szerinted egy FF képen milyennek kellene lenni?
Kéztartás - egy mozdulat. A modell a bal oldaláról fordult jobbra (a képen fölfelé), ahogyan reggel ébredéskor szokott. Természetes, megszokott mozdulat. Talán az a furcsa, hogy nem beállított. De próbáld ki, feküdj hanyatt és helyezd így el a kezeidet - ahogyan kényelmes. Szerintem meggyőződsz róla magad is.
A világosításról az előzőekben írtam.
Üdv

adott pontszám: 3
2008. január 10. | 09:02 | Rijn

Szia,

A könyök lecsippentése még haggyán :), az nem olyan nagy probléma, da a lágyítás és az a sarkok felé körbe kivilágosítás teljesen hazavágta a képet. El is modnom miért: Először is a hölgyön és a hölgy körül lévő árnyékok teljesen egybeolvadtak a bőrrel, így magával a testtel is. Tehát ránézésre sokkal nagyobbnak tűnik a hölgy...ugyan ez történt a bal felső sarokban is, csak ott a világosítás miatt. Nekem ez a kép "nem az igazi de megmenthető" kategóriába tartozik, és gondolom te is hasonlóan gondoltad mert a világítás is ahogy nézem egyetlen flash és úgy érezted majd utólag megmented.

esztétika/eredetiség = 3/2.5

üdv,
-R

ningbo válasza:
Hát ha hiszed, ha nem...Ez szándékosan így készült. Nem műtermi kép, természetes fény, ami az ablakon bejött. A kép szélein látható lágyítás-világosítás adja meg szerintem az álomszerű hangulatot.
Köszönöm figyelmed.
Üdv

adott pontszám: 5
2008. január 10. | 08:37 | Farkas

Álomszerűen lágy kissé fátyolos szinte szintelen kép, ami jól adja vissza az álombeli képek hangulatát.
Szép a kép szerkesztése. És bár hasonlóakat álmodnék én is.
Gratulálok.

ningbo válasza:
Köszönöm figyelmed és véleményed. Örülök hogy megnézted.
Üdv

2008. január 10. | 00:28 | lori_atya

ez nem hasonlit a tobbi kepeidhez, tenyleg, miert van levagva a konyok?

udv, loriatya

ningbo válasza:
:) ilyet is csinálok...
könyökről lentebb

adott pontszám: 4
2008. január 10. | 00:27 | lori_atya

jo kis akt, de a bal felso sarokban furak az arnyekok, tul elesek, hegyesek. az mitol van?
szemely szerint zavar az is, hogy az also karnal nincs a hajlat kepben, megszunik a folytonossag, mintha nem is az o keze lenne. (tudom hogy az ove)
nagyon jo a soft hatas, es szep lagyak a szinek, talan jot tenne neki egy kis higykey is, de ez csak az en velemenyem.
mindenkeppen szep kep, apro hibakkal (szerintem).

udv, loriatya

ningbo válasza:
A bal felső sarokban nincsenek árnyékok. Amit annak vélsz az a tanga és a combfix, azt hittem ez kivehető.
Az alsó kar könyöke csak álló formátumban férne bele, vagy nagyobb vágással - akkor meg mindenütt nagyobb lenne. Én inkább szűkebbe gondolkoztam.
HighKey - egyetértek.
Örülök hogy megnézted és véleményezted.
Üdv