BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
5
KATEGÓRIA: technikai
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. április 10. 18:28
  • érzékenység: iso250
  • fókusztávolság: 96 (192mm)
  • objektív: zuiko 40-150
  • rekeszérték: 4,1
  • zársebesség: 1/500
  • Készítés helye (ország): Magyarország
Csapatás ladával

Eger rally 2006 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 2,5
2006. április 12. | 14:57 | Sport2

Hogy is mondjam, unalmas, sajnos nem érzek rajta dinamikát. Ez igy kicsit kevés ahhoz képest amilyen géped van :-(((( Sajálom álló kocsi nem 5.
Inkább lefagyasztott kattnak tünnik. :-(.

sebgutkopf válasza:
ízlések és pofonok.
az álló kocsik nyilván felverik a port a hátsó kerékkel. :-)

adott pontszám: 5
2006. április 11. | 07:03 | medor

Vágtál rajta? Sokat járok autóversenyekre fotózni, de nagyon nehéz elkapni megfelelő pillanatot, vagy kicsi, vagy kilóg az eleje, vagy a vége, vagy homályos. Neked sikerült.

sebgutkopf válasza:
Köszi!

Semmi vágás nincs a képen ugyanilyen az eredeti 8MP-es kép is, csak a feltöltésre méreteztem át.

Valóban így van rengeteg próbálkozásból alig néhány kép, ami igazán jó lehet.

adott pontszám: 5
2006. április 10. | 19:59 | route-sixty-six

1 Lada akcióban, a XXI. sz-ban.
Ez önmagában lenyűgöző.
Kiválóan elkapott manövrírozás. (P.H.)
Minő technika: közel és a célpontban....

sebgutkopf válasza:
Köszi az értékelést. Sorozatfelvétel hasznos dolog ilyen helyzetben, mert valóban nincs nagyon idő komponálgatni.

2006. április 10. | 19:13 | Zoollanderhu

Nehéz helyzetben vok.... Igazság szerint nem szeretném lerontani kapásból az átlagot a képnek. Ezért nem is adok pontot rá. Azonban a van néhány tanácsoma képhez ( persze amator dolgok) . Csapatás( tudom cimbe nem kotunk bele) , eza lada szint áll/ pedig gondolom nem lasan ment/ , az abaj asztfaltos uton fagyasztottad meg , igy a mozgás semmijen anyagon kersztul nem jon át/ pl a muvás utaknál a por felverődés, már látványosan mutatja /. Ha kicist a csapatást akartad volna svenkkel kellet volna csinálni (1/125-1/100 sebeségtol fugg) , akkor a dinamikát érezni , s nem egy álló képet látnánk. :-( . A kerekek sem az igazán kipordulos látávnyosask. szarintem jobb lenne ha feltennél egy ugyan erről az autoról egy kicsit más képet. Ahol van látvány, mert igy / ne haragudj meg/ de oylna mint ha parkoloban is lehetet volna csinálni.A kozépre szerkesztés sem javit/ inkább ront a helyzeten/ tobb ut talán elshiszzuk hogy ahalad aza autó. Tudom most kicsit keénynek hangzik, és rosszul esik talán/ pedig hidd el nem aza célom/ , de ezt ki kellene javitani, + egy kicsit alulexposnak tunnik leheletnyit. Remélem azért másoknak jobban fog tetszeni , számomra ez igy most mindne jo indulattal max 3.
További sok sikert és fényt.
Üdv.
Zoollanderhu

sebgutkopf válasza:
Köszönöm, hogy foglalkoztál a képpel.
Először is jól látod valóban alulexponált mivel a gépet 1/3-ad alulexpóra állítottam. :-)
Köszi a tippet igazad van, hogy aszfalton a svenkelés lehet a befutó. Ebből tanulok most voltam először aszfalt rally-n eddig csak murváson voltam. Így tényleg hiába követtem a kocsi a rövid zár megállította.
Ilyen kritikát nyugodtan írhatsz nekem máskor is, mert ebből tanulok és nem sértődök meg ratja.