BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,5
Iw
KATEGÓRIA: állatfotók
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. március 13. 13:38
  • Készítés helye (ország): Horvátország
ciiiccc

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2006. április 10. | 22:42 | Greeneyed

Tetszik a szerkesztés, szép színhatást keltenek a virágok az előtérben. Viszont úgy tűnik, mintha nem a macsekon lenne a fókusz, bár épp csak egy leheletnyit tűnik életlennek. Persze, az is jobb lenne, ha a cicc után a háttér már elmosódott lenne, de, feltételezem, az obid nem képes erre.

Iw válasza:
Köszönöm, hogy értékelted! Jól látod, ez a gép egy régi kis kompakt, és tényleg nem alkalmas ilyesmire, na de majd az újjal! :)

2006. március 19. | 17:19 | lovely17

Szép fotó,aranyos cica tulajdonképp nincs vele gond.én a virágot hoztam volna előtérbe de hát én már csak ilyen bonyolító vagyok:)

Iw válasza:
Köszi az 5letet.:)

adott pontszám: 5
2006. március 17. | 17:24 | attila7575

Kedves kis kép egy fiatal egerészről.

Iw válasza:
Köszönöm szépen!

2006. március 17. | 12:50 | BenKee79

Okes, örülök! :-)

Iw válasza:
Ok.

2006. március 16. | 13:30 | BenKee79

Hát megprobálom, sztem ebben a kategóriában igenis illik újat csinálni, ha mindenki ugyanaz és ugyanugy fotozná azt jelentené hogy egyformák vagyunk és a fotózás mint olyan nem lenne érdekes. Képről: én sztem nem szerencsés ha a macsek a kamerába bámul, a mögötte lévő ág kicsit zavar, a virág nagyon elvonja a figyelmemet a témáról,. Nekem a macskról egy kis tigris jut eszembe és ezt mondjuk megprobáltam volna ugy megoldani hogy ebben a zöld környezetben lejöjjön. Közelebb mentem volna, és mindenképpen alulról fotózva eltuloztam volna a macsek méretét. Heteket lehetne róla regélni. Lényeg hogy nem megbéntani vagy elvenni a kedvedet akartam, ha így érzed akkor sorry érte. Nekem is vannak macsekok és nagyon sokat fotóztam öket de sajna nagyon nehéz én is tudom, a legnehezebb az hogy amikor az embenek a saját állata akkor minden helyzetben elfogultan látja :-) Remélem nincs harag :-)

Iw válasza:
Na, látod, tudsz te ha akarsz!:) Csak azt kifogásoltam, hogy lepontoztál egy képet, aztán nem magyaráztad meg, hogy miért és mit kellett volna másként. Ha így kezdted volna, még kreditet is adok.
A macsek nem az enyém, én inkább kutyás vagyok. A macsekot megláttam, megtetszett, egy képet tudtam csinálni, mert ahogy mentem közelebb, egyre jobban behúzódott a bozótba.
Nincs harag.:) Köszönöm a tanácsokat.

adott pontszám: 5
2006. március 15. | 22:20 | Rachael

Húú Ez nekem nagyon tetszik !! Gyönyörűek a színek !! A Virágok és a zöld növény nagyon feldobja!A macskáról nem is beszélve!!
Egyetlen egy dolog ami talán bántja a szemet az a világos ág a cicunál,de nekem még így is 5-s:DGrat!!

Iw válasza:
Nagyon köszönöm. A kép nekem is így tetszik. Az ág ügyben igazad van.

2006. március 15. | 16:09 | tekanawa

Köszönöm az ajándékot, nem is tudom, megérdemeltem-e... A kategóriát nem néztem, talán "elkapott macska" -ként kellett volna kezdenem a véleményezést, de az meg kicsit morbid :-)

Iw válasza:
Hasznos dolgokat írtál, ezért kaptad. Szia.

adott pontszám: 3
2006. március 14. | 23:33 | tekanawa

Elkapott pillanatként picit túlmutat a házikedvencfotókon, de csak egy picit. Az élesség sajna nem a cicán áll, mögötte egy ág balszerencsésen felnyársalja, az előtérvirágből kevesebb kellene, mert színkontrasztjánál fogva nagyon hangsúlyos elemmé vált.

Iw válasza:
Köszönöm hozzászólásodat. (Amúgy nem elkapott pillanat, hanem állatfotó-kategória.)
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 2
2006. március 14. | 17:43 | BenKee79

Sajnos ez az a kategória amiben nehét ujat, meglepőt és egyedig alkotni, sajnos most ez sem lett az, de ez nem jelenti azt hogy lehetetlen és sokszor én is látok nagyon ötletes fotókat házziállaokról. Sorry érte

Iw válasza:
lehet, hogy igazad van, (egyébként nem akartam sem újat, sem meglepőt, sem egyedit, csak egy kedves képet egy aranyos cicával) DE a kérdés nem az, hogy rossz e a kép, hanem hogyha rossz, akkor MIÉRT rossz. ez sajnos nem derül ki az értékelésedből. természetesen jogod van kettest adni, majd megmagyarázni, hogy miért adtad, segítve ezzel a további fotózásomat, de kettest adni és egyáltalán nem megmagyarázni, csak szubjektív dolgokat vonultatni föl, ez nem túl korrekt szerintem. így ezt az értékelést csak egyesre tudom értékelni. szívesen venném, ha megmagyaráznád, miért nem üti meg legalább a 3-mas színvonalat a cicus, és mit kellene másképp csinálni. tényleg szívesen tanulok másoktól, de ha csak ilyen érékeléseket kapok, akkor nem tudok máskor sem jobb képet készíteni.

adott pontszám: 3
2006. március 13. | 16:35 | gadenes

Nem tudom, hogy mit akartál kifelyezni a képpel. A cím a cicusra utal, de nem ő dominál a képen. Tudom, hogy egy kompakt géppel nem lehet mindent megoldani, de itt jobban meg kellet volna közeliteni a cicust. Esetleg kiprovokálni, hogy ne csak üljön ott mind egy szobor.

Iw válasza:
Épp ez az, nem akartam kifejezni semmit. Megláttam és megtetszett. Nem kell mindenben lényeget keresni. Lehet hogy jobb lett volna közelebbről, de amikor közelebb mentem behúzódott a zöldségbe. Ezért is ez a címe ezzel akartam közelebb csalogatni, de horvát macska volt nem értette a béna magyar akcentusomat. köszi az értékelést.

adott pontszám: 5
2006. március 13. | 16:05 | varkonyi jozsef

Nagyon eredeti szép szinek,nekem nagyon tetszik akár egy festmény.
Gratulálok,vajo

Iw válasza:
örülök, hogy tetszik, köszönöm szépen.

adott pontszám: 4
2006. március 13. | 15:47 | cgett_hun

Nem olyan rossz kép ez szerintem. Tetszik hogy a sok monoton zöld levél mellé odakerültek a virágok is, jól kitöltik a bal alsó sarkot, viszont a macsek nagyon eltörpül a képen, én levágnám a bal oldalról a kép felét, egyharmadát, hogy a macska hangsúlyosabb legyen. További jó kattintgatást!

Iw válasza:
köszönöm, szerintem sem olyan gáz, pláne az akkori kompakt gépemmel.

adott pontszám: 3
2006. március 13. | 15:06 | sPaCe

szerkesztése nekem tetsuik!jo az előtér macska elheylezése...de a mascka körül lévő környezet számomra nagyon zavaró...valamint a cicus mintha kicsit elmosodott volna...cicus nyakába futó ág is nagyon zavaró...kicsibe azthittem h oda van kötve vmihez....jo de mégse az igazi...

Iw válasza:
ággal kapcs. igazad van, de nem értem, hogy a macsek körül lévő majdhogynem egyfajt zöld miért zavaró. azért köszönöm.

2006. március 13. | 14:57 | finnegan

ÁÁááá, köszönöm, nagyon kedves. Akkor már megküzdök érte, s a súlyos kérdésre próbálok választ találni (nem 'választ adni', mert több válasz is lehetséges, nyilván). Ez csak egy ötlet lesz tehát ezer másik közül: a virágokat nagyszerűen ki lehet használni pl úgy, hogy mesét kerekít velük az ember: ha lentről fotózol a szirmok között találva utat a macs felé, akkor a szirmok teljesen fókuszon kívül fognak esni, s egy szerencsés elhelyezéssel csinos lilába hajló pászmákat lehet rajzolni a macs köré. Erre a virágnak a lazábban álló részei alkalmasabbak, ott csakugyan rá lehet látni úgy a macskára, hogy belejátsszanak a szirmok. Egyébként ez a játék annál egyszerűbb, minél nagobb a lencse az objektíven, nem t'om mekkora ez a dx3900-nál.

Iw válasza:
A DX3900 egy ősrégi kompakt (a képet is kb. másfél éve lőttem), így nagy lehetőségeim nem voltak. Ez a virágoktól való fotózás jó ötlet, nekem is eszembe jutott, ahogy így olvastam a kritikákat, de nem voltam benne biztos, hogy valóban jó. De most hogy már Te is mondod...:) Köszi szépen a jó tanácsokat.

adott pontszám: 3
2006. március 13. | 14:29 | E-lla

Cica aranyos.
Sajnos a fények nem a legjobbak.
A cica pedig elveszik a sok levél között, a nyakából kijövő barna faág nem a legideálisabb.

Iw válasza:
faág-ügyben igazad van. köszi.

adott pontszám: 3
2006. március 13. | 14:26 | finnegan

Pedig nem giccses, csak kusza. Ha van egy olyan erős képi elemed, mint azok a lila virágok, akkor annak labdába is kell rúgni a kép végső mondanivalójában (túl szűk a 14 hüvelykes monitor, hogy egynél több dolgot mondjon el egy kép... (de a 30 hüvelyk is kevés volna, ilyen a kép természete)). Ez ui. a legkontrasztosabb, legjobban szaturált elem a képen, s így a cicc súlyt veszt. Ez nem is baj akkor, ha a lila virág bármi kapcsolatban van a macskával, mondjuk mert a cicc lila-virág-evő, s ezért nagyon fixirozza választott virágát. Így azonban csak egymás mellett léteznek, s nem állnak össze egy képpé. Remélem így segít a kritika. Üdv-

Iw válasza:
Köszönöm a kimerítő kritikát!!! De tényleg! Nem nem kusza, de próbálom megérteni. Te egyébként ezt hogy fényképezted volna? Csak a macskát, csak a virágot, vagy nem is kattintottál volna?
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2006. március 13. | 14:21 | brandtp

Szerintem nagyon jó a kép a vágás kitűnő!
Esetleg a cicára fokuszáltam volna, hogy az élesebb legyen.

Iw válasza:
Legalább valakinek tetszik, végre semmit nem akar belemagyarázni. A cicc tényleg lehetne élesebb picit. Köszi!

adott pontszám: 4
2006. március 13. | 13:58 | saturninus

hát ettől összeragad a szám is....... gyönyörűek a virágocskák.
ha szándékos a giccs, akkor persze mosolygok, de az aranymetszett cica akkor is egy kicsit túlzás........................ :)

Iw válasza:
hé, mi van, most meg az a bajotok hogy túl jó?:) enyje, ez nem volt szép. a macskát ott láttam meg, nem én raktam oda, megtetszett, egyet fényképeztem, így sikerült. ha közelebb megyek elszaladt volna, ezért vettem bele a virágot is. nekem tetszik. beeeeee. :)

adott pontszám: 5
2006. március 13. | 13:51 | WMiklós

nagyon szép cica szinek éleség beállítás vágás jó

Iw válasza:
Köszönöm szépen!