BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,44
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2005. október 8. 01:54
  • érzékenység: 200
  • fókusztávolság: 100
  • objektív: 2,8/80-200
  • zársebesség: 1/250
Falusi lány

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2007. január 19. | 14:50 | baedecker

Az ősi paraszti használati eszközök stimmelnek. A címet azonban csak a lóca, a favilla, az ablakrészlet és a fehér alj igazolja. A leány nem hiteles. Gyűrű és lyuk a fülben. Ezért.

2006. július 30. | 21:43 | Csakzsolt

A kép és a lány gyönyörű!!! na de, láttál te már falusi lányt? Szeretnék abban a faluban élni.....

blende8 válasza:
:-) nem árulom el honnan, de tényleg falusi...

2006. július 7. | 12:57 | iolah

Alapjában véve tetszik.
Bár szerintem a cím alapján inkább a természetes szépséget kellene sugározza a kép, ami számomra a festett haj meg az erőss smink miatt nem jön le.

blende8 válasza:
szerintem vidéken sincs kevesebb vagy több természetes szépség mint a városban.
De felejtsd el a - nem egészen komolyan gondolt - cimet - kit érdekel?
köszi

2006. január 31. | 17:40 | KulyFece

Ilywnkor minsig iigykedek, és csak bámulok magam elé, arra gondolok, hogy ilyen szép NŐ nem is létezhet.... nem mintha az én barátnőm nem lenne az, de akkor is...

... és ráadásul ahogy a falusi parasztos kemény életet összepárosítottad a szépséggel, az valami fantasztikus...

hát csk gratulálhatok neked.

blende8 válasza:
köszi szépen

2005. november 17. | 07:03 | szabotibi

Gratulálok! Nagyon tetszik a kép.

blende8 válasza:
nagyon köszönöm

2005. november 10. | 18:13 | zitam

Szia,

ajánlom figyelmedbe a MET-Art oldalát...
hasonló a fotód..nekem nagyon tetszik..
az oldalnak is a lelkes táborát képezem..

Így tovább..nagyon szép kép.

blende8 válasza:
köszi - küld el alkalom adtán a cimet kérlek

adott pontszám: 5
2005. november 3. | 09:31 | ész ventura

Jó nagy szerszám van a kezében! :-) Nagyon erotikus, vonzó a hölgy, nálam elérted a hatást a képeddel! Lágy fények, jó kompozíció Grat!

blende8 válasza:
örülök - köszönöm szepen

adott pontszám: 5
2005. október 24. | 17:47 | csiger78

Mindenképpen ellentmondásos kép, és ezzel nálam már elérte a kellő hatást.Az a legjobb benne, hogy nincs köztes vélemény, vagy tetszik vagy nem.
Attól meg, hogy nem egy stúdióban készül egy akt,attól az még az!!
Ezt főleg azoknak mondom itt,akik nem raknak fel képeket,de mindenféle hülyeségeket hordanak össze és csak fikáznak!!
Az adott fényt,és a környezet adta lehetőségeket kell kihasználni,és abból a legjobbat kihozni.
Ez szerintem itt teljesen okés.
21. században pedig a falusi lányok is elég dögösek szerintem.
Grat a képhez
G

blende8 válasza:
:-) köszi

adott pontszám: 5
2005. október 19. | 12:45 | li-pi

Ha nagyon akarunk kereshetünk és találhatunk a képen apróbb hibákat.
Kérdés hogy érdemes-e?
Nem biztos.

Nekem első pillantásra az ugrott be: "Klassz Pin-Up kép..."

Igaz ugyan hogy a stílusa egy picit idézi a '80-as éveket, dehát ez még nem bűn vagy hiba.

blende8 válasza:
egyetértünk - egy kép az egy kép semmi több.
hibát szubjektivan mindenhol találsz.
és persze pin-up jellegü - én ettöl a komoly, sablonos müvészettöl nagyon messze vagyok

köszi szépen

adott pontszám: 3
2005. október 18. | 23:37 | mzs_

szép a kép, de hiányolom belőle azt a valamit, ami miatt odamennék a lányhoz. amúgy szerintem egy falusi lány, aki nap mint nap műveli a földet, biztos nem meírozza a haját és nem sminkeli ki magát a szomszédoknak.

blende8 válasza:
...és nincs piercing a ködökében...
pedig tényleg falusi - nyugodtan elhiheted - hogy földet müvel arról én nem beszéltem, és ha odamennél hozzá, szerintem megdöfködne a favillával
:-)

adott pontszám: 5
2005. október 16. | 11:05 | Atis1..

Nagyon szép modell.Szépek a színek a képen, és természetes is. Nekem tetszik. Grat.

blende8 válasza:
köszi

adott pontszám: 4
2005. október 13. | 15:06 | Montage

A Mátra alja :)
Bocs!
A beállítás nem rossz, bár hiba szerintem a képen a köldökdísz..nagyon nem illik a képre. Az állókép nem túl tuti, és nem csak a harmadolási szabályok miatt, egyszerűen nem az igazi!

blende8 válasza:
köszi szepen

adott pontszám: 5
2005. október 12. | 21:52 | hype78

Ránéztem a képre és tetszik. Szerintem ez a fő szempont. A vágást nem érzem szűknek, jól kihangsúlyozza a modellt, aki szintén kifogástalan. Különösen tetszik a természetessége, nem egy szilikonbaba az biztos, de valahogy nem is hiányzik. Jól tetted, hogy a kezébe adtál valamit, így nem lógnak zavaróan. Az egyedüli dolog ami nem tetszik az az ablak a bal felső sarokban, de nem annyira zavaró, hogy rontana a képen. Részemről grat.

blende8 válasza:
köszi szepen

adott pontszám: 5
2005. október 12. | 15:40 | RK853

Semmi gond a képpel! Technikailag teljesen oké. Jelen korunkban szerintem nyugodtan lehet 'modern' egy falusi lány, bár az is igaz, hogy pl. a smink előzetes felkészítésre utal. De ez nem baj. A "hogyan tartsuk a szerszámot" kritikák helyett inkább az expozíciót és képalkotást kellene elsősorban értékelni és nem lepontozni eme mellékes szempontok miatt. Gratulálok!

blende8 válasza:
köszi - evvel a "hogyan tartsuk a szerszámot" dologgal teljesen egetértek veled

adott pontszám: 2
2005. október 12. | 09:34 | vadalma99

Technikailag kifogástalan a kép, de aktnak nem nevezném. Egy erotikus film borítójaként még elmenne, de többet nem ér.

blende8 válasza:
nezd vadalma99 - szakitottam ra idöt, es atolvastam az eddigi "kritikaidat" , a szakmai oldalt mellekelve, magasra raktad a lecet. - ha ebben a kategoriaban megmutatod hogy at tudod ugrani akkor - talan - elfogadom.
mellekesen: te milyen kategoriaba raknad az erotikus jellegü kepeket?

2005. október 12. | 01:02 | FeZso

Igen! Volt hozzá szerencsém, bár csak egyszer! Azóta én nem értem rá, bár Ő is nagyon elfoglalt!
A honlapján van pár kép amit az első alkalommal csináltunk!
További sok sikert! FeZso

blende8 válasza:
szerintem igazan jo modell, novemberbe jön - kihivtam egy ket shootingra
üdv.
Zoli

adott pontszám: 4
2005. október 11. | 17:34 | cyrax54

Nagyon klassz kép lenne, ha nem vágtad volna ennyire szákre (a szerszám mind2 végét belevettem volna a képbe). Igazán szép modell, a fények viszont jók.

blende8 válasza:
köszi szepen

adott pontszám: 4
2005. október 11. | 00:56 | FeZso

A képnek jó hangulata van és jó az ötlet is! Gratulálok! A többség a kép cimén vitatkozik, de ez sem baj! Tegyék! Még valami: Barbara tényleg egy őszinte falusi lány a Mátra-aljáról, bár már egyre jobban pestiesedik!

blende8 válasza:
köszi - vegre hogy valaki ismeri!
:-)

adott pontszám: 4
2005. október 10. | 10:56 | davidmagyar

Nekem az a bajom ezzel a képpel, hogy a lány számomra egyáltalán nem falusi. Persze nem valami sztereotíp képre gondolok fejkendővel, csak valahogy nem értem, miért falusi. Mert ha a kezébe adott "falusi" eszköz miatt, akkor valahogy még mindig hiányérzetem van. A modell egyébként gyönyörű, és szerintem sokat kell még fotózni, mert van benne valami, ami előcsalogatható.

blende8 válasza:
tenyleg falusi, es ha atolvasod az elözö kritikakat inkabb megerted - Barbara web-cime is ott van valahol

adott pontszám: 4
2005. október 9. | 13:42 | Metropol

Szép a modell, a tekintet, a smink stb.
Talán egy kicsit nagyobb képkivágást alkalmaztam volna és egy ilyen nő kezébe inkább egy szép mezei virágokból álló csokrot adtam volna...
Gratulálok a modellhez, szép fotó kérlek próbált meg virággal is...

blende8 válasza:
köszz szepen - de ez a virag-dolog - ezt neked hagyom
üdv.
Zoli

2005. október 8. | 23:37 | rokamesz

akkor viszont tévedtem és elnézésedet kérem

ezért gáz, hogy nincs kötelezően kitöltendő mező a PS utómunkáról!

így már egészen más..gratulálok!

blende8 válasza:
köszi szépen

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 18:16 | jekkel

Talán a "városi lány falun" címmel jobban leírnád a képet. :) De nem akarok a címen csámcsogni, mert végül is itt a képet kell értékelni. Az viszont nagyon tetszik. Szép a tekintet, szépek a bőr tónusai és a lány kezében tartott fanyél ügyes, átlós kompozíciót ad a képnek. Tetszik, gratulálok.

blende8 válasza:
kössz szépen

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 18:02 | TrAuBiSoDa

Nagyon bájos :) Átjön a falusi feeling mínusz hajfestés. Igazi hamvas szépség, a kép meg profi, mit szépítsük.

blende8 válasza:
kössz szépen

adott pontszám: 4
2005. október 8. | 17:23 | proffdesign

Tetszik, ez a összemosása, a falusi idillnek, és a nagyvárosi lánykának, igazából, kevésbé giccses mint amit a szituáció elbírna, a falon a pontok pöttyök, szutykok teljes mértékben hanyagolhatóak lennének, nem erősítik a képr, magyarúl, rontanak azon a felfogáson, amiben készítetted a képet. A lány nagyon jó, erotikus, erről az oldalról elérted célod, alúl viszont kelett volna még helyet hagynod, ha már ígyis úgyis konfrontálni akartad a "témát" akkor a régi padból lehetett volna még több ...szv, nem kioktatás, a kép jó, elképzelés szuper
üdw: Fecó

blende8 válasza:
köszi

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 14:03 | Smogus

Nekem nagyon tetszik a kép
olvastam hogy milyen szép hozzászólásokat kaptál :D
nem értem egyes embereket hogy milyért kell lehúzni egy képet azért mert nem jó a cím
ha elmegyek egy kiállításra legyen az foto vagy festmény vagy más képzőművészeti alkotás akkor rendes távolságból megnézem a képet és utána lépek oda hogy ugyan mi a címe
nekem nem a cím az első ezért nem is abból állapítom meg hogy tetszik-e a kép vagy sem
Na szóval a cím nem számít szerintem
a kép tetszik szép fények és szép modell a beállítás is jó
Gratulálok a képhez

blende8 válasza:
köszi szépen

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 13:53 | mnora

jól sikerült fotó, jó modell, szép munka, a cím is okés...
talán alul többet hagytam volna, mert így kicsit furcsán lentre csúszik a téma...
grat!

blende8 válasza:
köszi

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 13:42 | six tl

Nekem, aki az akt fotókban nem vagyok otthon az jut az eszembe, hogy micsoda munka, lehetőség, alkalom vagy pénz szükséges egy ilyen fotó elkészítéséhez, szándékosan nem írok a tehetségről. Mégis nehezebb ebben a kategóriában jó eredményt elérni mint másban. Agy kis virágot vagy egy nyugodt vizű unalmas tavat könnyebb jól lefotózni, és a legtöbben nyugodt szívvel adják rájuk az 5-öst, holott fele olyan művészi értéke nincs azoknak a képeknek, nekem itt sántít valami. Egyébként elég jól veszed a kritikát. Én egyszer már megfogadtam, hogy cím nélkül rakom fel a fotóimat, valami ilyenre gondolok: ***. Akkor egy támdási felülettel kevesebbet hagyok. Az a baj, hogy a "fotozz" felépítése torz eredményt gerjeszt, nem tudod meg az objektív igazságot.
Egyéként napjaink tizenéves falusi lányai sokszor kihívóbbak mint a nagyvárosi lányok.
Minden jót!

blende8 válasza:
köszi
nézd - minden valóság subjektiv - neked kell tudni hogy meg vagy elégedve a képeddel, vagy nem.
a kis virágnak meg a csendes tónak is meg van a léti joga, de nem az én témám, ugyhogy nem nagyon szólok hozzá.
Az ember- vagy modell-fotozás meg nem olyan komplikált és drága mint ahogy tünik - csinálj egy két JO workshop-ot (filep úr kitünöeked ad például de biztos vannak sokan mások is) ahol alapvetö dolgokat megtanulsz és pár mutathato eredményt hazaviszel - evvel kezdö modelleknél bemutatkozol (azoknak mindig kell kép) és tfp-bázison (time for prints) fényképezel. persze felkészülni kell.
ha meg honorár bázison fényképezel modelleket - álj össze egy-két másik fotóssal és osszátok meg a költségeket.
kössz a kritikát

2005. október 8. | 13:35 | balijan2005

amúgy melyik falu?:)

blende8 válasza:
Gyöngyös mellett
http://www.vivienrain.uw.hu

2005. október 8. | 13:24 | rajcsy

Ne haragudj, tényleg bunkó volt a beszólásom, elszaladt velem a billentyűzet... annyi a lényeg, hogy nem egyezik az ízlésünk. a fotóval kapcsolatban: baloldalt lényegesen többet kellett volna hagyni, a belógó ablakkeret sem az igazi. sajnálom a reggeli beszólást, de ettől függetlenül javítandónak érzem a képet. Üdv! rajcsy

blende8 válasza:
kössz - igyekszek
üdv.
:-)

2005. október 8. | 12:13 | balijan2005

ha humor, akkor a falusit tedd idézőjelbe, úgy teljesen más a hatás:)

blende8 válasza:
ne irjam még zárojelbe mögé hogy ezt nem kell olyan komolyan venni? :-)
de miért kapaszkodnak itt olyan sokan a cimbe?
hogy a vágással, a háttérrel, a fénnyel stb. nem értenek eggyet az rendben van - (sajnos sokan nem mutatják meg hogy hogyan képzelik el)
de a cim...

adott pontszám: 4
2005. október 8. | 12:05 | balijan2005

nagyon szép a modell, de nem tudom, a köldökpiercinges, kisminkelt küllem mennyire falusias. ha úgy vesszük, én csak a címbe kötök bele, más címmel minden oké lenne. pl. nagyvárosi lány falun:)

blende8 válasza:
lassan ertem - itt ezeket a cimes-dolgokat nagyon komolyan és minden humor nélkül kell választani
kösz szépen

2005. október 8. | 11:49 | mutty.hu

hmm, látom ezt már más is leírta, nem ovlastam.

adott pontszám: 3
2005. október 8. | 11:49 | mutty.hu

Ez a lány kb. úgy illik ebbe az amúgy is látványosan mesterségesen összerakott környezetbe, mint AKIAK gumicsizma az esküvői torta közepébe.

zavaróan nem authentikus a hajviselet, fogalma sincs a szerszám tartásáról, és különben is.

Amúgy szép nő, meg midnen, de nem bírja a környezetet, vagy a környezet nem bírja őt.

blende8 válasza:
ez a gumicsizma-téma jó - talán megpróbálom
kössz

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 11:10 | fenykep

Üde jelenség a modell, szép arcu, szép börü.
Kár hogy a képen bennemaradt a félbevágott ablak, ez PS-ben szerintem orvosolható lenne.

blende8 válasza:
köszi

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 11:02 | Volkov mester

Jól áll a hölgy kezében az az akármi. Ügysen kitaláltad, hogy kettéfeszítse a combját! A haja pedig tényleg így nem falusi, de roppant csábító.
Jó téma!

blende8 válasza:
köszi

adott pontszám: 4
2005. október 8. | 11:00 | Vieri85

Elsőre azt mondtam, hogy kicsit pajzán :) ezzel nincs is gond. Igazából mással sem, de valahogy nekem valami hibás. Nem készítettem még soha aktot ezért félve pontozok: 4.

blende8 válasza:
kössz - de jó lenne ha megprobálnád fogalmazni hogy mi a hiba
üdv.

adott pontszám: 4
2005. október 8. | 10:23 | Navarra

Ha jól látom, belenyúltás PS-pal a bőrbe - akkor viszont miért hagytad ki a karon a zavaró szúnyogcsípés szerű foltot és a falon a figyelemelterelő lőtt sebeket?

adott pontszám: 3
2005. október 8. | 10:22 | madede

De sok szép véleményt olvasok itt! Még hogy természetes... :)
Egy kicsit kényszeresen szerkesztett (fejet a súlypontba, nem izületnél vágunk, kis hely legyen mögötte...) kitekert tartású álidill, falusias álglamúr, blúr ahova kell, személesítés : meg is van a művészi akt.
Hát nem, szerintem nem ez a helyes út.

blende8 válasza:
na én egy müvésztöl nagyon messze vagyok - és ez igy jól is van - ha a képet nem érted, az lehet hogy az én hibám és nem rajzoltam elégge túl - és ezek a hetvenes-évek-szabályok...
ja, és a szem nincs élesitve
üdv

adott pontszám: 3
2005. október 8. | 10:15 | rajcsy

kosakjokkának igaza van. sőt, továbbmegyek: ez egy hamis fotó, és - legalábbis szerintem - nem túl ízléses. a falusi lányok nem így néznek ki, nincs ilyen frizurájuk, nincsenek így kisminkelve, és attól nem lesz falusi a kép, hogy egy favillát szorongat a kezében. Sajnálom, most szigorú vagyok: ez leginkább egy vidéki lány nagyvárosba megy-témájú pornófilm borítója lehetne... ja, és nem vagyok faluszakértő :-)

blende8 válasza:
nézd ez az elsö "kritika" amit nem fogadok el - hogy a cim nem komolyan van gondolva az gondoltam tiszta (de ezt a cim témát itt nagyon komolyan veszik) - pedig a lány tényleg falusi (1500 lakos) megjegyzem semilyen vidéki embert nem akartam ezzel sérteni - él ezt a ponó-dolgot már sértésnek veszem - láttam már kitünö porno-jellegü képeket, de szerintem ez messze van attol a jargon-tól
szakmai kritikát nem olvastam ki a hozzájárulásodból
kössz hogy megnézted a képemet

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 10:10 | naggyi

Nekem nagyon tetszik a kép a címet leszámítva ! Ha ránézek a képre egyáltalán nem a falusi lány jelző jut eszembe ! De ez nem változtat a kép hangulatán ami jól megtervezett és megvalósitott munka !

blende8 válasza:
köszi - a cimröl már nagyon sokat irtam...
:-)

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 08:43 | dancsog

A kép jó . A modell nagyon szép , a megvilágítás és expozíció rendben vannak . Talán a mi kicsit zavar a kép jobb felső része . A rusztikussághoz hozzá tartozik a falon lévő lyukak , de ez engem zavar . Valahogy ez a terület kicsit üresnek tűnik , a modell középre komponálásával más lenne a helyzet . A kép címén lehet vitatkozni de fotó értékén nem ront . Gratulálok

blende8 válasza:
köszi - a cim persze hogy nem komoly - azt hittem ez egyértelmü - és ezzel a testiránnyal ezt a felosztást választottam - persze izlés kérdése

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 08:33 | filep

Szèpen rendezett foto, kivàllo technika, csodàlatos model, jo helyszin.

Mivel nem csak fotos szkèrtök vannak itt hanem falu mezö szakèrtök is ... igy nehèz dolgod lessz ezzel a kèppel:)
Ha legközelebb fotozol nagyon ügyelj arra hogy milyen környezetben ès milyen kellèkekkel fotozol.:)
èn csak gratulàlni tudok.
üdv
filep

blende8 válasza:
:-) - ha minden bekövetelt dolgot betartanám, riport kép lett volna - de akkor az lett volna a baj...

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 08:31 | Kiss Dóra

kikell ábránditsalak!a falusi lányok nem ilyenek!Sokkal sokkaltermészetesebbek, rajta látni hogy nagyon is városi a teremtés!ennek ellenére imádnivali feje és testalkata van!

A képed jol komponalt szép szinekkel megaldott jo pillanat!Jo a szemnek!falra vele de nem a falumuzeumban!

blende8 válasza:
köszi, - nem is egy falumuzeumnak készült - és tényleg falusi - a cim persze egy bizonyos mosolyal van választva, de azt hittem ez egertelmü
:-)

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 08:29 | szistipisti

Gyönyörű kép. Persze, hogy nem igaz, de ez nem is riportfotó, ez a szépségről szól, amihez kellékeket használtál kreatívan. A technikát is parádésan kezelted. Címlapon is megállná a helyét, legyen az bármilyen igényes kiadvány. Gratulálok!

blende8 válasza:
kössz - ebben a riport-dologban teljesen egyetértek veled

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 08:02 | herpe

Remekül sikerült akt a megvillágitása külünössen jo, valamint az elrendezése.Legföjebb a baloali ablak zavar.

blende8 válasza:
köszi szépen

adott pontszám: 4
2005. október 8. | 07:46 | kosakjokka

Ami dicsérendő, az a szép bőr, éles kép, jó expó. Az arckifelyezés is természetesnek hat. Engem, a 30-as évek képeire emlékeztett, amikor ünnepi népviseletbe öltöztetett lányokat kivittek a földekre, és azt mondták, csináljon úgy, mintha dolgozna.... Szóval, ezen a képen semmi nem igaz. Ilyen lányok falun, nincsenek. Ha van, akkor az nem favillát fog a kezében.. és ha igen, akkor nem csipkés szoknyában, és nem félmeztelenűl. Vegyük úgy, hogy ez egy kisérlet. Nem elég a jó technika, és a szép, tehetséges model....

blende8 válasza:
kössz - pedig falusi lány - megjegyzem - ez nem riport- vagy elkapott pillanat kép - ja, és olyan "csinálj úgy mint ha dolgoznál"-kép is van a szériába

adott pontszám: 4
2005. október 8. | 06:43 | hoef

Természetesen a cím a képelemekről szól s nem annyira modellről. Előttem hozzászólónak üzenem: az nem gereblye, hanem favilla (a vasvilla elődje). Érdekes ellentmondást sikerült összehozni erre a képre: a helyszín, a bútor, a szerszám, a fehérnemű (bár az meg nem illik a mezei munkához) a régi paraszti idők kellékei, a lány viszont a mai korba illik, melynek megállapításához elegendő a hajviseletét tekinteni. Szép modell, jó beállítások. Engem egyetlen dolog zavar: ezen a képen minden el van vágva: ablak, szerszám, bútor, modell. Üdv.

blende8 válasza:
kössz

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 06:34 | fotocross

Szép, szerintem teljesen természetes hatású fotó, a modell arcra és testre is gyönyörű... Tökjó hangulatú kép, melyik workshopon készült?

blende8 válasza:
köszi - nem workshop volt - egy délután elfényképezgettünk Veresegyházán

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 05:02 | thexlwiz

Hat orulnek ha ilyen lanyok lennenek a falunkban...:-) Gratulalok a kephez. Nagyon tetszik.

blende8 válasza:
:-) köszi

adott pontszám: 4
2005. október 8. | 03:33 | rokamesz

bocsánat, gonosz leszek, de szerintem nagyon merev a fotó
az alapos utómunka miatt pedig még művi is lett

a lány tartása számomra nagyon merev, nem hat természetesen, meg eleve, ki az aki egy ilyen nagy gereblyét fél meztelenül tart
tudom, hogy nem szabad párhuzamot vonni, mert az csak egy kellék, de számomra nagyon zavaró...lenne csak ott, mint passzív elem

utómunka: a lány bőre nagyon el van mosva, a szeme ragyog, gondolom azon még élesítettél is
ez így korrekt, de túl sok lett a két véglet miatt

csinos lány, jó helyszín, de a pozíció választása és az erős utómunka miatt, nem akarok rá ötöst adni, mert szerintem lehtne sokkal jobb is!

rokamesz

blende8 válasza:
kössz - nem mostam, nem élesitettem - de a tetö alatt az árnyékba kellemes és nagyon diffuz fény volt

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 03:19 | qqbenku

Első pillanatban kicsit meglepett a téma, de szép a kivitelezés. Megpihent a lány a nagy munkában, ugye?

blende8 válasza:
:-) - igen, nagyon fáradt volt szegény
köszi

adott pontszám: 5
2005. október 8. | 02:59 | pvyktor

Na, akkor így 3 óra tájban megdicsérem a képedet! Azért tetszik többek között, mert természetes hangulata van. Nem is láttam még olyan aktot, ami ne műfényeknél készült volna. Szóval természetes, eredeti színekkel, ráadásul a díszlet is jó, hát még a lány! Szerintem kellemes akt, de ha már falusi lány, lehetett volna esetleg még falusibb a környezet.

blende8 válasza:
köszi hogy ilyen korán a képemmel foglalkozol - gondoltam hogy egy 300 éves paraszt ház eléggé falusias - de igaz ebben a képben nem sokat lehet belöle létni