BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,74
KATEGÓRIA: sport
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2003. november 24. 13:46
  • érzékenység: ISO 200
  • fókusztávolság: 150 mm
  • forrás: papírkép
  • objektív: AF NIKKOR 75-240
  • rekeszérték: F4.8
  • zársebesség: 1/180
jeges szaguldas

Sved Rally 2003... ezuttal a sport kategoriaba 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2003. november 26. | 21:29 | MRY Sportfotó

Szinte hibátlan kép! 4,3-as mert, a 206 elején a hópihe picit zavaro, kb.5%-ot jobbról alulra raknék, és egy nagyobb rekesz is jol jött volna szerintem(kb. f/7-8 környéke). Melyik szakaszon volt? Picit festménynek tűnik nekem, de tetszik nagyon. Ügyes! MRY

epitesz válasza:
koszi az ertekelest

arra mar pontosan nem emlekszem melyik szakasz lehetet. rekeszt tekintve igy is az volt a gond hogy nem volt eleg feny, ezert kellett 1/180-t hasznalni (azon is szivesen rovidettem volna...). hopihe alatt nem tudom pontosan mire gondolsz... talan a jeg-por felhore jobb oldalt? kisse tobb mint egy hopihe ;) ez esetben sajnos resze a valosagnak, es nem volt hajlando a kep kedveert masik arcat mutatni ;)

adott pontszám: 4
2003. november 25. | 21:45 | zselyem

Namármost a jobb oldalból vágtam volna még, mert bár azt mondtad, de nem arra fog tovaszáguldani az autó, mert az neki se lenne jó :), a képen az látszik feléd fog tartani, tehát nem kell, ráadásul nem is elmosódott, hanem majdnemhogy éles, így a sebbesség érzékeltetése elmarad.

epitesz válasza:
ha felem tartott volna, most mar nem rakhattam volna fel ezt a kepet. egyebkent no komment.

szoljon hozza mas is a megvagas temahoz, mert en meg mindig nem ertem / nem ertek vele egyet, igy meg meggyozesre van szuksegem hogy belassam ugy jobb lett volna ha tenyleg ez a helyzet. egyenlore odaig is mennek hogy kijelentsem, szerintem kifejezetten rosszabb lenne a kep ugy!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 23:13 | Biosz

Ezt nagyon jól összehoztad, csak gratulálni tudok hozzá. A hátsó életlenség tényleg nem zavaró sőt:
Ilyen sebességnél ilyen terepen sokszor megcsúszik az autó hátulja és ezt pont azért még "valós" életlenségnek tünik, ami fokozza a sebesség érzetünket.

epitesz válasza:
jo meglatas, am azota en azzal ertek egyre jobban egyet hogy lehetett volna elesebb... mindenesetre ez most ilyen, es a hangulatabol szerintem se vesz el! koszi

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 20:36 | kovacs_istvan

Belenyúltál rendesen, király ksi kép lett :) Miért kell ide ennyit írni, hát ez nem igaz..........

epitesz válasza:
koszi. no komment. bar hidd el, tanul is az ember a sok velemenybol, most se volt maskepp.

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 20:06 | Kors

Ez ott van!!!Grat!

epitesz válasza:
kosz.

2003. november 24. | 19:00 | Birdie

nem teszem desktopra, ott csak saját fotók vannak ;)

2003. november 24. | 16:47 | PCsaba

Utólag megnézve teljesen igazad van, azazhogy nézd meg: azon az oldalon a kocsi orra beleér a "letaposatlan" hóba és azt veri fel! Most már legalábbis így látom. Kicsit még mindig zavaró, de most hogy már tudom mi az korántsem annyira.

Egyébként igazad van: ennek a sportfotónak hangulata van! Épp ezért inkább neked adok igazat Khelben-el szemben.

epitesz válasza:
akkor az a tema lassan eldol... amugy sokat neztem mar, es nem tudom 100%-an eldonteni hogy beleer-e hoba a lokharito, vagy csak olyan suru jegport ver fel. mindenesetre most mar tisztazva hogy mi az!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 16:26 | Valsifeldur

Nem találok benne hibát. A vágás is tetszik és az ellentét a monokróm háttér és a kocsi között.

epitesz válasza:
hiba azert van benne, az eletlenseg kerdese mar kitargyalva, de egyebkent kosz!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 16:20 | Petrochelli

Maximálisan egyetértek a fotóssal, mégpedig ha a kép jobb oldala nem lenne, csak az autó, akkor semmi értelme nem lenne a képnek, és ennyi hozzászólást sem kapott volna. Grat.

epitesz válasza:
koszonom. azert biztos vagyok benne hogy masnak is lehet igaza, tobb jo megoldas is van, de most en igy dontottem. ha ugy gonolod jol tettem, annak kulon orulok!

2003. november 24. | 15:52 | Khelben

Ha nem kapod le a jobb oldalt, akkor kéne oda is egy kis dinamikát vinni, pl, elmosni az erdőt, hogy az is kiemelje a kocsit.

epitesz válasza:
az elmosas nem rossz javaslat. bar mar most is egy kicsit el van mosodva, de biztos jot tenne ezt meg felerositeni. jelen esetben nem nyulnek bele ilyen eroteljesen szamitogeppel, de koszonom a javaslatot.

adott pontszám: 4
2003. november 24. | 15:33 | Khelben

A bal oldal tökjó sportfotó, csak a jobb oldal nem kellene hozzá, nekem dinamikusabbnak tűnne csak az autó, mint így az erdővel.

epitesz válasza:
ebben nem ertunk egyet... azt javaslod hogy egy zart, cenralis kompozicioval tegyem dinamikusabba e kepet? szerintem pont attol dinamikus hogy a szabad ter meg van mutatva amerre tovabb fog szaguldani a targy. arrol nem is beszelve, hogy az elmosodott kornyezet is szerintem a sebesseg kifejezesenek egyik eszkoze, igy nem vagnam le.

de ha nem igy gondolod, es pusztan csak hangulatteremto eszkozkent tekintesz a kep jobb felere, akkor felteszem a kerdest...szerinted miert baj ha egy sportfotnak van hangulata is, es nem csak lenyegre toro tenykozles? ugyanis szerintem ha a "dinamika" javara lekapnam a jobb szelt, sokat veszitene hangulatabol a kep!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 15:18 | selli79

Tegyuk fel hogy nem lattam nagyban(sajnos ugy nagyon zajos, de ez mar mosok leirtak ), kicsiben nagyon tetszik ezert jeles

epitesz válasza:
koszonom. igerem veszek egy negativ szkennert ha lesz ra penzem, es felteszem ujra!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 15:16 | PCsaba

Megadom az ötöst, de igazából először én se akartam, de a kép hatása, és viszonylagos egyedisége megéri a jobbat, viszont az élesség picit tényleg problémás és áruld már el, hogy mi az a ködös fehér folt majdnem a kép közepén?
Nem akartam lehúzni emiatt, de engem zavar!

epitesz válasza:
bar teny hogy nem a legesztetikusabb most az a "folt", de ha az ember sejti mi lehet az akkor konnyen ertelmezheto: a szoges gumik altal feltepett jeg ahogy felhoszeruen elporlik.

gondoltam ra hogy megprobaljam kiretusalni, de ugy dontottem szervesen oda tartozo jelenseg.

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 15:14 | Titmacs

Nekem nagyon tetszekek a színek és maga a pillanat! Gratulálok!

epitesz válasza:
koszi

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 15:09 | karmatt

A kép minősége tényleg nem a legjobb...
De a fotó ettől még úgy érzem 4 és 5 közé esik.
Csak így tovább!

epitesz válasza:
koszonom.

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 15:00 | TeGe

Ez itt kérem egy nagyon jó kép. Nekem még tetszik is, hogy szemcsés. Kövezzetek meg :)

epitesz válasza:
bar szerintem nem ereny hogy szemcses a kep, annak is megvan a megfelelo ideje, helye es szerepe, talan annyiban van itt letjogosultsaga hogy nyersebb lesz tole a kep, talan ez erot fejez ki. mindenesetre itt most nem volt cel. mindenesetre szerintem se veszes igy, koszonom

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:56 | loocas

Látom szereted a kontrasztos FF képeket. Itt most nagyon jól tetted, hogy vittél bele színt is. Nekem nem zavaró annyira a kocsi hátuljának az életlensége. Sőt. Csak második odafigyelésre vettem észre, hogy nem annyira éles mint a kocsi többi része. Eddig a többi Rally-s képet nem is értékeltem, nem voltak rossz fotók, de mégsem fogtak meg. A tiednél más a helyzet. Az összhatás, színkompozíció, kontraszt, ... Szép munka.

epitesz válasza:
koszonom, plane hogy vetted a faradtsagot hogy leirt miert tetszik annyira... ettol dagad az ember maja ;)

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:39 | Palatinuszs

Csak irigykedni tudok érte, meg sokat gyakorolni :-)

epitesz válasza:
koszonom. csak meg probalni, hajra!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:37 | johnyxy

Nagyon tetszik,ez egy jol eltalalt kep!!

epitesz válasza:
koszonom

adott pontszám: 4
2003. november 24. | 14:31 | Birdie

A kocsi vége sajnos nem éles, persze ez következik a nagy nyitott rekeszből. Esetleg ISO400-as film? Bár már igy is szemcsés. Na mind1, egyébként nagyon jó lett, csak ez az egy dolog teljes méretben picit problémás.

epitesz válasza:
a felszereles kerdesebe nem megyek megint bele, de az egyebkent se mentesit....

most ilyen lett, javaslom kozepes meretbe tedd csak a desktop-odra ;)

koszi az ertekelest. a szemcsesseg a szkenneles miatt van, ugyhogy legkozelebb remelhetoleg lesz nalam 400-as film, mert az szerintem is jobban bejott volna adott korulmenyek kozott!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:27 | Vargi

Nagyon jó kép, gratula.
Egy profi sportfotósnak is dícséretére válna.:)

epitesz válasza:
koszonom az elismerest!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:25 | sts555

Ez a kép nagyon a helyén van. Szinte érezni a kirobbanó energiát ami a kocsiból árad. Grat.

epitesz válasza:
koszi

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:18 | Chip-TFF

Szep kep, gratula! 1 tipp: Polarszurovel az ablakon megcsinllano fenyt le tudod szurni es akkor a soforok is latszodnanak a felvetelen. ;)

epitesz válasza:
vilagos... mar csak a polar szuro kene! de igazad van, akkor lenne tuti ha latnank is a vicsorgo finneket!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:09 | görgő

Örülok, hogy igényes rally fotót tettél fel, mert kevés ilyet látni itt... Tetszik a vágás és a keret is növeli az amúgy is jó kontrasztot. Arról nem is beszélve, hogy a 206-os mennyire jól megy ebbe a tájképbe...:)

epitesz válasza:
koszonom. ezuttal bevallom nemikepp szerencsem volt, ugyanis most probalkoztam eloszor ilyesmivel, es felszerelest tekintve is kotve volt a kezem.

de proba szerencse, es minden jo ha a vege jo!

adott pontszám: 5
2003. november 24. | 14:05 | TLM

Tetszik a színkontraszt, ahogy elüt a tájtól a 206 -os WRC.

epitesz válasza:
kosz