BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,7
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. október 9. 00:35
  • érzékenység: ISO 100
  • fókusztávolság: 52mm
  • objektív: Sigma
  • rekeszérték: 5.6
  • zársebesség: 1/250
"My Girl"

Talán az egyik legszebb modellem volt...A képet lehet kritizálni, a lányt nem!!!!:) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2004. december 4. | 16:40 | Davos

Mit mondhatnék sok gondom van evvel a képpel. Legfőképp az hogy nem portré de ez csak mellékes dolog. Ügyes vagy jól kisminkelted a lányt valóban dögös kis csaj tény de ennnek a képnek inkább olyan hangulata van, hogy " - Gyere kis szivem lekattintalak aztán talán ügyes vagy más is lehet..." és inkább az a lefotózom ezt a csajt amíg az enyém de igazándiból ez így csak kirakat nem örülök neki, hogy mások ezt az oldalt és főként az aktot meg a portrét keverik bizonyos website-okkal mert itt ne azon múljon már egy fotó minősége hogy milyen jó rajt a csaj hanem azon, hogy milyen képet csináltál, amit csak egy szóval jellemezhetnék: AMATŐR!!! Sorry

zitam válasza:
ok, nő vagyok, és nem lezbi.köszi

2004. december 1. | 21:19 | mhoney

Jól emlékszem ,hogy vetted le képeidet?/pETŐFI-HÍD/
Bocsánat nagyon bírom a képeid ,de ez az arc nagyon közönséges és A KÉP SEM ILLIK HOZZÁD SZERINTEM

zitam válasza:
HM? Milyen Petőfi-híd?
Szerintem nem rám gondoltál..hagy döntsem el mi illik hozzám, és mi nem...köszi

adott pontszám: 5
2004. október 25. | 13:56 | Mantidea

Érdekes, tanulságos olvasmány volt a képhez tartozó értékelések és hozzászólások változatossága.
A kép számomra kifejező, technikailag pedig nem találok kivetnivalót. Számomra így 5.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki vagy. Miért sejtek valami személyes ellentétet több fotós és te közted? Biztosan ez a fotó váltott ki ennyi ellenérzést? Én nem hiszem...

zitam válasza:
:)de így van:)
köszi, hogy megnézted

adott pontszám: 3
2004. október 25. | 13:07 | _juhy

Szép, szép, de valahogy nem teljes a kép.... az arckifejezés nem illik a ruhához és a testtartáshoz. A technikai részével szerintem nincs baj, sem a beállítással, sem a háttérrel.

zitam válasza:
ok,köszi

adott pontszám: 3
2004. október 25. | 00:41 | Százbolha

Én sem tartom túl jó fotónak.
Inkább közepes....
Nem a technikai kivitelezés miatt.

zitam válasza:
ok

2004. október 24. | 20:37 | [PeliScan]

Köszönöm, nem is gondoltam erre... én a NeatImage-t kifejezetten csak zajos képek kezelésére használtaom (használtam eddig) ráeresztetted az egész képre? nem úgy tűnik... hogy tudtad rávenni h csak a bőrt homogenizálja?

(már ha lehet ennyit offolni, és nem haraxol érte)

zitam válasza:
az egészet imageltem, és ilyen lett. Nem foglalkoztam külön a bőrrel..így sikeredett:)

adott pontszám: 5
2004. október 24. | 19:53 | [PeliScan]

Szia!
Ne hagyd magad, szerintem félelmetes jó kép, az egyik legjobb portré amit itt láttam, első tízben biztos benne van! Gratulálok!

Tény, hogy ennek a felét az adja, h csodálatos a modell, barátnőm is az, de ettől még elkápráztatott..! Huh. :) Egyáltalán nem gond a ruha színei, sem a vasrúd, a háttér elmosott, szép, semmi hiba nincs szerintem, a váll kiégését kivéve.

Szexista, de ez egyáltalán nem baj, legalább közvetít vmit! Sok portré nem. Szóval én nagyon kérlek h ilyet még. :)

(a bőre... hogy sikerült ilyenre? utómunk? kérlek válaszolj mert ezt szeretném kideríteni már jó ideje)

üdv > PS

zitam válasza:
Köszönöm, a modellem nevében is..
a bőr: neat image pár fotós "kollegának" köszönhetően:)
www.neatimage.com

adott pontszám: 4
2004. október 22. | 20:36 | Trychydts

A fotót szerintem technikailag kell értékelni. Technikailag pedig igenis szépen kidolgozott és igényes fotó, noha a ruha színvilága szerintem valamicskét ront a hatáson.

zitam válasza:
Köszönöm:)

adott pontszám: 5
2004. október 14. | 21:04 | trainspotting

A lány tényleg gyönyörű! Nem is kritizálom, csak üdvözlöm és gratulálok a szépségéhez! Remélem átadod! A képről annyit, hogy tetszenek a színek és a beállítás is, de egy kopott vasrúdnál találhattál volna 'romantikusabb' helyszínt is! Összeségében adok egy 4.5-et, de várom a folytatást! Üdv!

zitam válasza:
Köszönjük, átadom neki

adott pontszám: 5
2004. október 12. | 09:45 | WHiskey

Hello
Adok egy 5 öst, hogy megtudjam nézni a többi képedet is.
Utána majd értékelek is.

zitam válasza:
Oh, köszi

adott pontszám: 5
2004. október 11. | 20:44 | b4l33

Sztem nagyon jó kép!
Végigolvastam én is a hozzászólásokat, nem semmi... Komolyan nem értem ezeket a durva lehúzásokat...
Nekem tetszik a megvilágítás, és a modell arckifejezése is. A háttér is rendben van, a korlát tényleg picit ronda, de sebaj, 4,5 -> 5
hajrá! jöjjön a folytatás ;)
(megnéztem a vágott, szépiás verzsönt, de ez sztem sokkal jobb)

zitam válasza:
Köszi a véleményed. Azért van akinek tetszik, nem igaz?

adott pontszám: 3
2004. október 11. | 10:33 | sompeti1969

Fotod nem egy elkapott pillanat ezért nem igazán értem hogy miért ezt a hátteret választottad ezzel a korláttal! Ehhez a ruhához találhettál volna szebb hátteret is . A modell arckifejezése minden képpen üzen a nézőnek ami nem feltétlenül a foto minőségét befolyásolja... javitandó szerintem

zitam válasza:
Köszönöm. Ez a kép máshova készült, ahol a háttérválasztás nem volt probléma.
Köszi, hogy megnézted.

2004. október 11. | 01:33 | csondy

Nem probléma, egyszerűen nem mutat jól. Lehet, hogy rossz oldalról közelíted meg, mert attól, hogy nincs sötétben semmi (ami adott esetben még jó is lehet), még nem jelenti azt, hogy jó.

zitam válasza:
Értelek. Köszi, hogy visszaírtál.:)

adott pontszám: 4
2004. október 10. | 23:48 | FlyFro

Jó fényképeződ van, ami a képminőséggel kapcsolatos minden fenntartást lenulláz, ám a kép tartalma nem sarkall gondolkodásra, inkább a best erotik site jut róla eszembe: goldengate.. oda feltetted már? pacsi

zitam válasza:
Nem oda való. Ajánlanám Suzie Randall honlapját. Ott van pornó is, de gyönyörű fotók is a lányokról. Ő a modern példaképem, (nem a pornó része). Olvasd el az életét is. Márha van angol tudás.
Köszi, hogy megnézted.

2004. október 10. | 15:10 | kerlekneveddle

artatlansag utan, vagy valami Szecsi Pal szam cime ...

zitam válasza:
Oh
:)

adott pontszám: 5
2004. október 10. | 13:25 | kaldoszs

Hú, de tanulságos olvasnivaló volt. Végigböngésztem az értékeléseket, és íme az én ötforintosom.
Ez a kép technikailag kifogástalan, hogy ne mondjam, félelmetesen jó. A nyaknál a túlexponált rész megvan, de ez miért hiba? Annyira bonyolult fényviszonyokat sikerült egy apró kompromisszum árán összehangolni, hogy minden elismerésem a fotósé (és a gépé).
Ha pedig ő egy kihívó, vagány pózt és hangulatot akart megörökíteni -- márpedi azt akart --, akkor ki kell jelenteni: igen! Sikerült, és aki ilyet szeretne utána csinálni, annak ez kiváló, tökéletes, példa értékű kép lehet.
Amúgy meg én a magam részéről nem vagyok fából, és a kép esztétikailag is hatott rám. Nem lehet mindig David Hamilton stílusában kifejezni a kacér dolgokat.
Gratulálok, és ahhoz is, ahogy álltad a sarat az értékelések során.

zitam válasza:
:) tanulok

adott pontszám: 5
2004. október 10. | 11:46 | FERRUM

Már leírtam a véleményem az utóbbi képednél és itt csak meg tudom erősíteni nem gondoltam hogy te vagy az! :) Nagyon szép modell! Remélem van rolla több kép is és lehet hogy sokaknak majd az tetszik meg!

zitam válasza:
Én vagyok. Aki elborzasztja az embereket:)
köszi, hogy nézted

2004. október 10. | 09:49 | sztyopka_remixx

A megjezés rovatot úgy módosíthatod, hogy átírod a szöveget, majd alul a "Módosít" gombra kattintasz -- egyébként ez minden olyan mezüre érvényes, amibe bele tudsz írni. Ha ez nem megy passz -- így müködik elvileg és nekem gyakorlatilag is

zitam válasza:
Eddig nekem is így ment, de most a módosít gomb után ugyanaz jelenik meg, mint ami volt. Nem tudom miért. Lehet, hogy vmi miatt nem enged.

adott pontszám: 3
2004. október 10. | 02:46 | csondy

A félig árnyékos test, szerintem kerülendő út, valóban ráfér ilyenkor szemből egy derítés. A beállításban ami nem tetszik, hogy szerintem torzul a fotó, a lány feneke és combja (gép felé eső rész) aránytalanul nagy, a feje pedig hozzáképest kicsi. Talán én nem gugoltam volna le ennyire, vagy messzebbről rázoomoltam volna.Nem tudom, valahogy nem stimmel, nem értem az alulról fotózással mit akartál elérni, szerintem szemből jobb lett volna.
A korlát szörnyű :(

A fotó szép éles, jó kis gép ez a 10D :)

zitam válasza:
Volt derítés, de úgy látszik nem sok. Majd megtanulom miért ekkora probléma a félig árnyékos test. Semmi nincs sötétben. Vagy rossz oldalról közelítem meg?
Mögöttem erdő volt, nem volt rá lehetőségem hátrébb menni. És nekem így tetszett. És tetszik.
Köszi, hogy megnézted

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 20:24 | morchella

A hölgy csodás, bárki bármit is mond! :) A kép is csodás lenne, ha háttér nem vágná agyon. A háttér miatt-1, bocs.

zitam válasza:
MI a baj a háttérrelllll????Nem vágom.

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 18:57 | DANIELLO

Az ilyen képekkel óvatosan kell bánni errefelé, általában lehúzásra vannak ítélve a szereplője miatt és ritkán jön normális értékelés.
Ötlet jó, talán lehetne kevésbé szexista, felül vagy vágj bele fejbe, vagy hagyj többet és a természetes fényt jó, ha gegennek használod, de akkor kéne valami derítés szemből, ne legyen akkora a kontraszt a fényben. Kis hibák vannak benne, ezért 4.
De nehogy feladd, kellenek az ilyen képek is!!!

zitam válasza:
Lesznek is.
Van igazság a derítésben, de szerintem ez miatt nem egyes a kép.
Köszi, hogy megnézted

adott pontszám: 5
2004. október 9. | 18:23 | f.pal

Első napjától figyelem ezt a képet, nézem a sorsát, és csak ámulok-bámulok. Basszus egyesek fából vannak faragva? Vagy mi a szösz van itt? Na ne már, hogy kerülendő hibás út legyen egy kép attól, hogy a lány szája nyitva van?? Egyenlőre nincs olyan pólóban, amit az Erotika kiállításon árultak, nincs "Sz..nék" felirat a ruháján, emberek! Eszméletlen az itteni majdnemhogy már felháborodás, hogy szegény lány milyen arcot mutat. Hogy buta, meg pornós??? Jézus Mária. Nem is tudom sírjak vagy röhögjek. Komolyan.
Ez megint megmutat valamit a szintekről, és az egyén gondolkodásmódjáról. Csak aztán nehogy az ilyen emberek huzogassák a legtöbbet ilyen képek láttán! És ne sértődjön meg senki!
A kép igenis erotikusan túlfűtött, és mivel te ezt írtad is hogy tudatosan ilyen, eleve hármas lenne, nem karó, de mivel én az arckifejezésben semmi javítandót nem látok, az már 4, de hibásnak sem találom az arcot, igy rá fogom vágni az ötöst, és nemcsak azért hogy bárkinek ellentmondjak.
Ami ezalatt a kép alatt elhangzott, az vicc! Én a helyedben még tennék fel ilyesmit! Hadd szokják!
Hajrá!
(sőt, a helyedben még durvítanék rajta, kis apróságokkal!)

zitam válasza:
Te vagy az embereeem. :))))

2004. október 9. | 14:55 | sztyopka_remixx

Megvágtam, retusáltam. Küldtem mailt. Sajna kis alapanyagból dolgoztam.. de leírtam hogy csináltam. a nyersböl könnyen megcsinálhatod.

Üdv

zitam válasza:
köszi, megnézem majd, de ne tedd fel a lapra!

2004. október 9. | 14:31 | sztyopka_remixx

Nekem nincs bajom egyébként az erotikus kategóriával sem - lehetne itt is

a sigen pl az a bajom, hogy összvisz erotic kategória van, és nincs külön akt meg erotic. Így aztánt végig kell tekernem olyanokat is, amiket nem néznék meg -- nem mert prüd vagyok, hanem momentán nem áll rá... ;))

szal tanulságként: ha nem vagy biztos a kategóriában -- akkor jelezd a megjegyzés rovatban és az értékelök úgy állnak majd hozzá.

Amúgy elgondolkodva tovább a képen -- erösítve a szexista vonalat -- valahol a mell alatt vágnék és jobbról is, kockába hozva. Ekkor még eröteljesebb lenne a sokak számára kifogásolt tekintet -- de így márt az az érzetet keltené, hogy így is akartad, nem véletlenül sült el másként.

Ez a vágás megoldaná a korlát mint oda nem illö elem problémáját.

Ha gondolod megcsinálom és felteszem a feldolgozott fotók kategóriájába -- hadd legyen annyi az én átlagomnak is :)))

zitam válasza:
Már többször próbáltam módosítani a kép melletti szöveget, de nem engedte.???
Ne tedd fel légyszíves, én szeretném megcsinálni. De azért köszi

2004. október 9. | 13:47 | José Feliciano

Kedves CosmicX!

A hölgy valóban nagyon szexi és kihívó, de azért ne adj a szájába semmi olyant, - amit nem mondana!:))

zitam válasza:
:)

2004. október 9. | 13:29 | Don berthy

jungpöty, asszem megkéne még tanulnod, h. Kovi mit csinál...ha Te ezt a hölgyet megmutatnád neki, sok prüd ember van itt, dehogy már a 19évesek is ennyire prűdek, az már borzasztó...

zitam válasza:
:)különbözőek vagyunk

adott pontszám: 2
2004. október 9. | 13:13 | jungpötty

Hát én nem is tudom, hogy kerülhetett ez az alkotás portré kategóriába. Komolyan én nem szeretném a hölgyet bántani,de nem tudom mire gondolhat,mindenestre a Kovinak megmutathatnád,szerintem neki nagyon tetszene.
(Ennyit a menő felszerelésről...)

zitam válasza:
Ezt a modellem nevében is kikérem magamnak.

2004. október 9. | 12:56 | Tutajos007

Bevezetésnek annyi, hogy már vagy 5-6 hónapja nem írtam értékelést, de most nem bírom megállni..ahogy olvasom a sok "eszetlen" prüd véleményt (már bocs fiuk lányok)...so
A lányról semmit (bár nagyon dögös...biztos fogsz még róla más képet is mutatni).
Az élesség nagyon tetszik - talán csak annyi ..én még nagyobb telével csináltam volna..vagy homogénabb háttért-ennél is...de ez sem biztos) az arckifejezés kacér..bagamutogatós, bevállalós, kihívó..de hol itt a baj??? Sehol!!!
Ninonanó öcsém neked a hahota való!
Jó a vágás is! Esetleg alulról - jobbról vágva megnézném még. Bármelyik magazinban el tudom képzelni ezt a képet nem lógna ki a sorból (és nem az ökm-re gondolok).

zitam válasza:
:)

adott pontszám: 5
2004. október 9. | 12:54 | Tutajos007

Bevezetésnek annyi, hogy már vagy 5-6 hónapja nem írtam értékelést, de most nem bírom megállni..ahogy olvasom a sok "eszetlen" prüd véleményt (már bocs fiuk lányok)...so
A lányról semmit (bár nagyon dögös...biztos fogsz még róla más képet is mutatni).
Az élesség nagyon tetszik - talán csak annyi ..én még nagyobb telével csináltam volna..vagy homogénabb háttért-ennél is...de ez sem biztos) az arckifejezés kacér..bagamutogatós, bevállalós, kihívó..de hol itt a baj??? Sehol!!!
Ninonanó öcsém neked a hahota való!
Jó a vágás is! Esetleg alulról - jobbról vágva megnézném még. Bármelyik magazinban el tudom képzelni ezt a képet nem lógna ki a sorból (és nem az ökm-re gondolok).

zitam válasza:
:)majd még megpróbálom vágdosni, hogy kielégítsek minden óhajt, meg magam miatt is.:)

adott pontszám: 5
2004. október 9. | 12:38 | sPaCe

portré egyfajta kifejezési mod kifejezi a modell személyiségét....lehet egy kis pornos behatása va na képnek de sztem ha a modell személyisége iylen akkor miért is ne?vilagitas nagyon tetszik!szép plasztikus lett a model arca!grat a képhez!remélem azert van mas arckifejezéssel is kép rola:)

zitam válasza:
:)
Van képem bőven róla, lehet,hogy majd dobok fel. Még egy vitatárgy címmel.:)
Köszi, hogy megnézted

adott pontszám: 5
2004. október 9. | 12:12 | Don berthy

Hát, előttem sok mindent Lmondtak már a fotós társak, s Lolvasva azokat a véleményeket, abszolult nem élném az ő életüket, ahol számukra tabu a sex....Képedre térve:) Szerintem nagyon jó kép, a nyakon az a beégés nem olyan zavaró, bár elsőre odavonza a tekintetet, de tovább nézve a hölgy bájai gondoskodnak róla, h. ne a beégés legyen a lényeg :) Ami kicsit zavaró, s ami miatt gondolkodom a 4-5 között, az a portré kategória...ott kicsit szükebb vágás lenne a helyes, vagyis a megszokott (hisz olyan nincs, h. helyes) , de lehet azért jó ez a kép, mert Ltér a megszokottól :) De most így átnézve a portré kategóriát tüzetesebben, simán rávarrom az 5öst, mert nem az első "egész testes portré" :)))
U.i.: szerintem a hölgy ruhája, és a korlát nem zavaró :)

zitam válasza:
ezért bátorkodtam a portréhoz tenni. Előtte én is átnéztem és láttam, hogy bőven van egész alakos kép. De azok ötösök. De számomra ez mindegy. Ha 3as átlag, 3-as átlag számomra azért több.
Ja, igen. A sex itt tabu. De egy sexy pillantás? Az meg maga a bűn..
Köszi, hogy erre jártál.

adott pontszám: 3
2004. október 9. | 12:03 | rstudi

Az arckifejezésről már sok szó esett, szerinten a legjobb kifejezés rá a közönséges. Semmiképp sem szerencsés portrénál. Nekem nem tetszik a modell póza sem. Az, ahogy a korláton támaszkodik, egyrészt kiemeli a tricepszét, így a felkarja elég vastagnak tűnik, és te pont oldalról fényképezted. Másrészt a testét hátra kell döntenie, ez így a hasát kitolja, és nem látszik, milyen nőies az alkata. Pedig hiszem, hogy az, sejteni lehet, de nagyon rejtve van a képen. :(
Ami még nagyon nem szép, az a korlát, amin támaszkodik. Nagyon elüt a háttértől, és a szép modeltől szintúgy. Mindezek ellenére elég dominánsan látszik. És talán a ruházat sincs harmóniában a háttérrel.

zitam válasza:
ok.
Milyen ruházat lenne harmoniában a háttérrel? Csak kiváncsiságból most már megkérdezem.

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 12:03 | pillangoh

jaj mik ezek az egyesek? (úristen)
nem olyan rossz ez. Nem tudom egyesek hogy tudnak a pornóra aspettálni egy szájtartásból.
kell a képnek egy jó vágás,alulról és balról. nagyon elrontja a kép összhatásást a korlát és a lány támaszkodástól kidudorodó tricepsze..
a színek és az élesség nagyon jó.
a szájtartásról még annyit,valószínű azért "rettentek" el tőle a férfiak mert szép husos szája van a modellnek így ez jobban kihangsúlyozodik de könyörgöm hol itt a pornó?!

zitam válasza:
:)

adott pontszám: 1
2004. október 9. | 10:50 | Ninonano

Nem akarom mondani de ez a portré kategóriába nem igazán ok! Elvileg jó lehetne de ilyen arckifejezéssel nem. Valahol az akt és a pornó (igen én kimondom remélem nem bántalak meg) között van ami szerintem nem ide való! Bocs nem lehúzni akarlak de szerintem ez a lány többet érdemel mint hogy ezt gondolják róla!

zitam válasza:
Pornó? Hm Hm...ez kicsit merész összehasonlítás volt. Ha lenne más kategória oda dobtam volna fel..mivel te gondolod így, én ezért nem vagyok hajlandó ezt elfogadni.Bocsi, remélem én sem bántottalak meg

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 10:24 | glodeni

Jó kép. Ami nem tetszik, a modell szájtartása, ami közönségessé és/vagy butává teszi az arckifejezését. Próbaképpen eltakartam a száját, s egy gyönyörű fotó lett. Ez az egyedüli apró hiba, semmi más. Biztos vagyok benne, hogy a modellre nem jellemző ez az egész., Kapott egy kérést a fotóstól, hogy vágjon szexis arcot, s ő többek között így reagált, valami idétlen helyről ellesett mimikával.
Amatőr vagyok, nem értek a portré fotózáshoz (sem), de ez az oldal azért van, hogy a hozzám hasonlók meg merjék írni a véleményüket, ne kelljen attól tartaniuk, hogy a felbőszült alkotó elküldi őket a francba, s hogy lesz*rozza az értékelő fotóit.
Nem foglalkoztat, hogy elfogadod-e az értékelésemet, vagy sem, az a fontos, hogy elgondolkozz rajta, mint ahohy már én is elgondolkodtam hasonló szituban.
Szvsz fontos az alkotói gőg és önbecsülés, de az igazán nagyok tele vannak szelídséggel és alázattal.
Köszönöm, hogy elolvastad.

zitam válasza:
Köszi,hogy megírtad
Ja, a modell ilyen.Nem a fotós szólt rá, hogy vágjon valami "idétlen helyről ellesett" sexy arcot:)

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 10:12 | kerlekneveddle

ha a no szaja nem lenne nyitva es a cimben utaltal volna a 70-es evekre nekem 5-os lenne. Akkoriban a Furge Ujjak, meg Ez a Divat es hasonlo vicces lapok cimlapjan voltak pont ilyen kepek - a ruha teszi

zitam válasza:
:)Címjavaslat?

2004. október 9. | 10:03 | pontjargin

Azt hiszem félreértettél. Nem azzal van bajom, hogy megjelenik a szexuális vágy a hölgy arcán, hanem azzal, hogy közhelyesen, művi módon jelenik meg.

zitam válasza:
:)ok

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 09:31 | Hollósy

Háát!
amint látom elég változatos értékeléseket kaptál.
Nekem természetesen tetszik a modell, de technikai problémák, amiket már itt előttem sokan felsoroltak, ront a kép értékén.
Mondom, tényleg szép modell :)))))

Hollósy D.

zitam válasza:
Hurrré, már vagyunk egy páran..:)
Köszi

adott pontszám: 5
2004. október 9. | 08:55 | szigetlakó01

Technikailag tetszik a kép, a megvilágítása és az élessége is. Ami nem tetszik az az arckifejezés. Az erotikát finomabban közvetítve nagyobb hatással lehet kifejezni, ez így túl direkt. Azért adok mégis 5-öst, mert ez egyéni ízlés kérdése, hogy nem találkozott az enyémmel, az magánügy.:)

zitam válasza:
:)nem lep meg

adott pontszám: 3
2004. október 9. | 08:48 | borbfoto

A hölgy szépségével igazad van, az arckifejezésével a többieknek, de hogy a képpel is foglalkozzunk. A kemény napsütésben pontos mértékű a derítés, kiváló a smink, nem rossz a háttér, de a fekete fehér korlát (hegesztéssel). A modell ruhája vízpartra illő, nyári hangulat, nem erdei háttérrel. Ide szolidabb színösszeállítás kellett volna , a smink színeihez is jobban illene. Végül is inkább érzem elkapott pillanatfelvételnek, mint előre gondosan megtervezett környezetnek, mégha a modellel előre megbeszélve fotózni indultál is.

zitam válasza:
A leányzó nem a fotózz.hu-ra készült, mint eddig egyik képem sem. Csak gondoltam felteszem elborzasztani a népet.:)

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 08:22 | Stagma

cosmicX velemenyevel en is egyettertek. A fotoval technikailag nincsen bajom, sot nekem kifejezetten tetszik (lehet ezert megkovezni). A lany arckifejezese egy kicsit zavaro. Az un szexista tekintettel alapjaban veve nem lenne gond, de sajnos egy olyan pillanatot sikerult elkapnod ami nem tul elonyos a lanyra nezve, egy kicsit kabanak tuni (gondolom nem volt az:))
Egyet nem ertek, es ez a tobbiekhez szol. Lattam itt 1 eseket es 2-eseket szorogatni egy szerintem techikailag jol kivitelezett (nem kivaloan, de jol) kepre. Az oldal tortenelmeben voltak mar telibevakuzott homalyos, jellegtelen kepek, melyekre a szoras 3-4 es legrosszabb esetben 5 -is is volt. Kredeznem en, ha egy ilyen jellegu kep 3-4 pontos, akkor ez a kep miert erdemel kevesebbet? Nincs telibevakuzva, a derites jol sikerult, a nyakon talalhato folttol eltekintve (melyet nem erzek beegesnek). Akkor meg? :)

Udv Stagma

zitam válasza:
:)
Ilyenekkel én is találkoztam. Ez kell a népnek.:)
De nem az átlag számít. Nekem öröm volt ezzel a lánnyal dolgozni, semmit nem állítottam be, ő ilyen volt, és ez illett hozzá.
Köszi, hogy megnézted.

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 07:10 | cosmicX

Nekem technikai szempontból tetszik a felvétel, a nyaknál a túlexponáltsága kevésbé zavaró. Az, hogy kinek mi az izlése, nem érdemes vitát nyitni. Ez a rendkívül ostoba és olcsón primitív, "gyere leszoplak" hangulat, ami a képböl sugárzik, nekem nem kenyerem. Erotikus hangulatot lehet ennél elegánsabb módon is kelteni. Elvitathatatlan tény, hogy ennek a fajta megjelenésnek is van létjogosultsága. Inkább egy pornó oldal egyik "remek" sorozatának a nyitó képe lehetne, bár félek, hogy a sorozat második képe, már erösen korhatáros lenne:)

Nem fogom a képedet lepontozni, csak azért mert nem értek egyet a látásmódoddal, de határozottan tehetségesnek tünsz és ez igazán sajnálatos, hogy ilyen alpári izlésvilággal párosult.
Még nem tudom, ki a fotós, de ha fiatal vagy, remélem kinövöd.

üdv,
cosmic

zitam válasza:
Ez alpári izlésvilág? Szerintem nagyon nem vagy képben. Lehet kinövöm, de nem akarom. Számomra ez izgató, ezt szeretem a lányokban. És nem vagyok az, amire most gondolnál...
Köszi, hogy véleményezted

2004. október 9. | 06:31 | José Feliciano

Miután kiderült számomra ki vagy, megnéztem a képeidet. Kifejezetten jók! - A pontátlaguk meg sz@r.
Ez azonban csak annyit jelent, hogy nem ennek az oldalnak az átlagizlésének felelnek meg, ami egyátalán nem biztos, hogy hátrány.
Természetesen érdemes minden véleményen elgondolkodni, de az istenért nehogy feladd a stílusodat azért, hogy "csupaötös" értékeléseket kapjál.

Jó fényeket, sok sikert!

zitam válasza:
A stílusom ilyen, lehet kinövöm, lehet nem. Én nem akarok amatőr fotós maradni hobbi szinten, hanem ki szeretném tanulni. A véleményeken elgondolkozom (már amelyiken) és csinálom a kis képeim.
Köszi véleményed.

adott pontszám: 5
2004. október 9. | 06:19 | José Feliciano

Az arckifejezés számomra lehetne jobb is. Az arc az ellenfény dacára szépen kiexponált. Nekem az előttem szólókkal ellentétben tetszik.
Csak egy zavaró momentumot látok a képen - és ez a ruha :))

(bár ha ugyezt a képet aktban teszed fel, biztosan kiátkozna ez a prűd társaság)

zitam válasza:
Akt nem készült róla, de ha az lenne, és nekem tetszene, akkor is feltenném, átok ide vagy oda.:)
Köszi értékelésed.

adott pontszám: 1
2004. október 9. | 02:59 |

KATASZTRÓFÁLIS!!! Képnek is, modellnek is.

zitam válasza:
MERT?INDOKOT VÁROK!!!!MÉG TŐLED IS DENHODA!!!
Amúgy nem hatott meg, amit írtál. Tudod mit? Nem is kell válaszolnod.

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 02:18 | Columbiapower

Szerintem nem ennyire gáz ez a kép, mint amennyi az átlaga. A tekintet valóban előnytelen, a beégés sem híányzik, de nem 2., hanem 3.akármennyinek kellene lennie. 3as a véleményem, de 4est adok.

zitam válasza:
De jó indulatú vagy. Köszi. De nem a pont számít, mégha le is húzták sokan.

adott pontszám: 2
2004. október 9. | 01:59 | gonger

a képtechnikai hibait mar leirtak, majdnem mindegyikkel egyet értek. nem bantom a modellt, mert lehet h Ő mindig ilyen, de ha te állsz agép mögött, akkor te szólj rá, hogy ne vagjon ilyen képet, mert ez tényleg Buta arcnak tűnik.persze ez még a legkisebb probléma

zitam válasza:
Nem szóltam rá, mert nekem így tetszett a kép.Részleteznéd, hogy mi a többi probléma?Mivel értesz egyet és mivel nem?Akár emilen.Köszi

adott pontszám: 2
2004. október 9. | 01:20 | karmatt

Nem túl előnyös arckifejezés. Nagyon bután, és furcsán néz, ami nagyot ront a kép értékén. Biztos okos, és értelmes nő, de a fotórol nem ez jön le.
A háttér zavaró, nem elég homogén.
A beégésért meg kár.

zitam válasza:
Kár, hogy ennyire különbözik a véleményünk:)

2004. október 9. | 01:17 | sztyopka_remixx

Lám megtiszteltelek megint :(

Végy elégtételt IRL :) mailben megbeszéljük?

zitam válasza:
várom:)megint:)

adott pontszám: 1
2004. október 9. | 01:14 | sztyopka_remixx

Szerintem nem döntötted el, hogy mi akar ez lenni: szexista kép a CKM-be (lehet felölem) vagy portré, ahogy kategóriát választottál. Ez utóbbinak kerülendö. A CKM-nek szinté kevés:

1. Elönytelen tekintet (vagy cél volt? -- mert most nagyon bután néz, pedig biztos tud másként is)

2. Beégés a nyakon, a korláton

3. Portrénak indítva, furcsa, hogy a melle van az aranymetszésben

4. A háttér nem eléggé életlen, ez nem is meglepö: 50 mm-es obival nem fog menni. Erre még rájön az 5.6-os rekesz. -- durva. Szerintem ennél a képnél semmi sem stimmel.

Egyedüli erénye, hogy éles.

10D ide. Szép lány oda. Ez hibás út

zitam válasza:
Talán ezért nem vagyok a CKM fotósa még..:)
Köszi, hogy véleményezted, és ilyen szépen lehúztad.:)nem gond..
2.A beégésről nem nyitok vitát, hisz ezzel nem értek egyet.
3. nincs sajna sexista kategória:), ezért tettem portréba, nem figyelve az aranymetszetre. sorry ezért.
4. az objektív számát elírtam, javítom majd.Az 5.6-os rekeszt megbeszélhetjük emilen.
Azért köszi, hogy megnézted:)

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 01:02 | ningbo

Jó kép, szép modell. Éles kép, tökéletes színek és kontúrok. Ami nálam szembeötlő hiba: a modell vállán az erős napsütés már-már kiégés gyanus sávot hoz létre, a ruháján pedig megbontja az összhangot. Talán jobb lett volna más napszakban fotózni. Egyébként nagyon jó lett, gratulálok.

zitam válasza:
Ha az kiégés, akkor én tényleg nem értek a fotográfiához, és lelépek a fotozz.hu-ról.
Azért köszi véleményed. Ja, és megnéztem a képeid...a portrét...hm..

adott pontszám: 4
2004. október 9. | 00:58 | pontjargin

A fotó jó munka, elegáns, korrekt. A hölgy szépsége az ízlés dolga. A modell póza és arckifejezése közhelyesen szexuális vágykeltő kíván lenni. Ha ez volt a cél, akkor ez átjön a képen. Ezt a "közhelyességet" én apró hibának tartom. Remélem lesznek más szemű értélelői is a képnek!

zitam válasza:
Nekem ilyen az ízlésem és bevállalom. A célom az volt igen. Sajnálom, ha ennyi ilyen emberrel fogok itt találkozni a véleményezők között, akik így gondolkodnak, mint te, és nem merik elismerni ezt az oldalát a szépségnek.. Köszönöm, hogy megnézted.