BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,99
KATEGÓRIA: város, építészet
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. szeptember 1. 10:08
  • érzékenység: ISO400
  • fókusztávolság: 50mm
  • forrás: negatív
  • objektív: Canon EF 50/1.8II
  • rekeszérték: F16
Templombelső

(Pannonhalma) _________________________________ Játékszkennerrel olvastam be, ezért kissé törődött lett. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2004. november 8. | 12:36 | alvariado

Igaz, kibővítve a két vámpír gyerekemmel.

holparcs válasza:
Muhhahhaaa! :o)))

Hát küldd őket!

(vicc)

2004. november 8. | 12:22 | alvariado

Még kívül ,de ha így megy tovább ,beköltözöm!
vicc

holparcs válasza:
:o)

Azt hittem, belül. Rövid időkre be lehet költözni, azt hiszem. Mintha lett volna ilyen...

(Ezt a párkapcsolat alternatívájaként érted, igaz?)

2004. november 8. | 12:03 | alvariado

Itt lakom!

holparcs válasza:
Falakon belül, vagy kívül?

2004. november 8. | 09:36 | alvariado

Ez 5 ös lehetne innen Pannonhalmáról

holparcs válasza:
Csak nem pannonhalmai vagy? Vagy ott tanulsz??? Netán "laksz"?????

adott pontszám: 5
2004. szeptember 8. | 14:26 | bertoandolini

Játék a fényekkel és árnyékokkal....erről szól a fényképészet.
Tökéletes komozíció, tökéletes technikai megvalósítással.
Ha egy szerzetes vagy pap ülne a megvilágított padon, akkor megkapnád a hatost is, de így ez sajnos csak ötös ;o)

holparcs válasza:
Hát igen. Ez az én bajom is... Sajna minden képem tök üres. Nincs rajtuk ember. Pedig olyat szeretnék már csinálni végre. Itt a szerzetesekről szerettem volna képeket, de egy szem nem sok, annyit se láttam. :o( Szerintem is az ember hiányzik belőle.

Köszi szépen!

2004. szeptember 2. | 19:13 | n0teasy

Ausztria, Svájc és Németország találkozásánál, nem messze a Bodeni tótól. Innen mindhárom ország és Lichtenstein is pillanatok alatt elérhető. Az utolsó képeim itt készültek, a tájakkal még várok a diahívásra (az utolsó tekercsen még van 10 kocka, de most nincs időm fotózni).

holparcs válasza:
MAjd egyszer (, ha megengedhetem magamnak,) megnézem feltétlen. A hugom, meg a barátja most van Velencében. Már nagyon kíváncsi vagyok, milyen képeket hoznak. Egy hétre mentek, csak lesz belőle valami...

2004. szeptember 2. | 00:10 | n0teasy

Szívesen látnék még néhányat. Remélem, megmutatod.
Nyáron én is diáztam, párhuzamosan a Nikonnal. Talán lesz olyan, amit érdemes megmutatni, bár az időjárással nem volt szerencsém, pedig csodás tájakon jártunk.

holparcs válasza:
Hát biztos jók lesznek. Merre jártatok?

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 23:01 | n0teasy

Nem szoktam olyat írni, hogy "már mindent leírtak előttem", de itt furcsa lenne, ha ismételném mások gondolatait. A képed kulcsa a fény, nem a részletek. Remekül oldottad meg, ugyanakkor nem vettél el a belsőből sem, még a részletek hiánya is hozzáad a mondanivalóhoz. Nekem nagyon tetszik. Ugyanezt a Nikonnal nem fotóztad? Érdekes lenne az összehasonlítás.

holparcs válasza:
Hohó! Szia!

De fotóztam. Elsírtam magam majdnem... Majd, ha tudom, elküldöm.

Asszem a filmes fényképezés nekem egyre jobban tetszik. Csak az ára ugye... Az a vicc, hogy egy 50-es objektívem van összesen csak hozzá, így mindent azzal kell megoldanom. Egyre jobban kedvelem. Már a digit is csak középen használom már (szinte)...

Meg ugye a kis Minolta de az nem nagyon enged belepiszkáálni a dolgokba.

_______________________________________


Megsúgom, a tervem egy olyan kép volt, ahol egy szerzetes távolodik a kerengőn, amin oldalról esik be a fény. Szerzetesekkel viszont nem találkoztunk... :o(

Csináltam még a töküres könyvtárban egy jópofa képet a nagy földgömbről is. Olyan érdekesen csillogott, míg mögötte az ablakon dől be a fény. Nekem az is tetszik. MAjd csinálok egy válogatást neked. Sok helyen jártunk. (Szokás szerint.) Kőszegszerdahelyen vagy két órát mutogatta egy bácsika a vizimalmát. A végén még a zsilipkkel kapcsolatban is segítettünk neki. (Nem tudom egészen pontosan mit, mert nem láttam át teljesen a dolgot...) Szóval jó volt, bár olyan különleges helyen, mint Derenk, nem jártunk...

(Na eldugulok.)

2004. szeptember 1. | 22:11 | CTDi

:-)
Na jó... elkapott a lendület.
Védőbeszéd következik az akadémizmus, pontosabban az "akadémizmus" mellett.
Úgy gondolom, hogy az építészeti fotók is - egyéb műfajokhoz hasonlóan - a szokatlan látvány, szokatlan kivágás, egyedi megközelítés igényével készülnek, aminek a tér sokszor áldozatul esik. A részletek, az anyagok, töredék-formák fotózása divatos a középkori épületekben is. Mintha a fotósokat az egész már nem is érdekelné, csak a részletek.
Valahogy így értettem...

holparcs válasza:
JA, így már akkor értem. Bevallom, én is készítettem részletfotókat, de engemmindig a "fény a térben" móka birizgál...

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 22:05 | eRa

Nagyon szépek az apró, de annál többet mondó részletek. Ahányszor eddig ránéztem, tudott újat mutatni a képed.
Érdekes megoldás, hogy látszólag a szemben levő ablakon jön be a fény, mégis árnyék rajzolja körül a képkeretet jobbra.
Tetszik, no. Gratulálok.

holparcs válasza:
Köszönöm!

A csalás ott van, hogy a baloldalról egy ablakon keresztül világít egy fénycsóval, a tető irányából szórt fény, szemből ugye az ajtó, balra hátul egy utólag odamókolt festett üvegablak, hátulról meg a visszavert fények... Szóval sok fény volt, meg jó lehetőség. Igazából azt sajnálom, hogy fénycsóvában-lebegő-porszemest nem tudtam csinálni. (De már tudom, hol fogok olyat...)

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 21:53 | CTDi

Gyönyörű kép.
(Ettől a beégés-dumától falnak megyek! Elterjedt itt a Fotozz!-on, és nincs olyan templombelső fotó, ahol ne tenné szóvá valaki. Hihetetlen!)
Na, inkább visszaveszek a stílusból, nem templomba való.
Csak átfutottam az alábbi véleményeket, mondom a magamét.
Régebben sok olyan könyv forgott a kezemben, amiben igényes belső fotók voltak, amolyan századeleji albumok, nagy, sárgult lapú könyvek elképesztő minőségű képekkel. A mai színes albumok meg sem közelítik azokat a finom rajzú, részletgazdag, és a teret hűen bemutató képeket, amik ezekben a könyvekben vannak.
A Te képedet meglátva egyből ezek az albumok ugrottak be, és aki sok építészeti fotót készít, az tudja talán, hogy mekkora érdem ez... lehet, hogy Te nem is tudod... :-)
A nézőpont, a szinte érezhető mélységű és léptékű tér bemutatása telitalálat... nagyon tetszik.

holparcs válasza:
Köszönöm az elismerő szavakat!

A valósághű ábrázolás és a hangulat valóban célom volt. (Az 50mm nyilván segített is ebben.)

Mondanál néhány szót arról, miért is érdem ez?

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 17:34 | Baxter

nagyon tetszik, a fények, az árnyékok, minden a helyén van... jól megszerkesztett kép!

holparcs válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 16:02 | aqvarell

Gyönyörű foto. Esélyem sincs egyenlőre ilyet készíteni.

holparcs válasza:
Köszönöm!

Szerintem azért nem kell annyira lehalni tőle. Kis odafigyeléssel szerintem működik a dolog. Mint már annyiszor mondtam, én vagyok itt tán a legközépszerűbb amatőrfotós. Nehogymá' ez legyen a megcélzott szint! :o)

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 15:46 | f.pal

érdekes, hogy nekem pont az tetszik a képen, hogy a fény egy üres keretet világít meg.
ettől szvsz érzelmek, kiváncsiság, kérdéslehetőségek merülnek fel az emberben, megmozgatja a fantáziát, sőt, akár kissé kísérteties is a hatás. Volt ott valami. Vagy lesz valami. Vagy csak direkt ilyen. Efféle dolgok mozognak az ember fejében. És ettől a kép máris előlép 4-ből 5-be, legalábbis az én véleményem szerint. Gegenlicht nagyon tárgyilagos volt, ha a keretben lenne valami, szerintem az már célravezetés lenne, nem tűnne annyira egyedinek. Most jó az, ha ott egy Krisztusi szenvedést ábrázoló festmény? Vagy egy Mária szobor? Hát nem hinném. Így sokkal elgondolkodtatóbb lett!
A szerkesztés amúgy kiváló, jó meglátás, elrendezés, egyszóval engem meggyőzőtt! Gratulálok!

holparcs válasza:
Igazából a keretben lévő felirattal lehetett volna még operálni kicsit, ha közelebb lépek és még be lehetett volna sűríteni azt is.

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 14:21 | .hun

Nagyon jól leképezett templombelső ez! Gyönyörű rajzolat, jók a fények, a felső ajtó világossága sem zavaró, sőt csak kielmeli a belső nyugodt hüvösét.

Igazán szép kép! Gratulálok!

holparcs válasza:
Most, hogy mondod, az tényleg egy ajtó. Nem tudom, mit ablakozok itt. :o)

Köszönöm!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 13:55 | haziboszi

mindent elmondtak előttem :-)
a fények úgy jók ahogy vannak!
gratulálok!

holparcs válasza:
Köszönöm, igyekeztem!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 12:55 | marek27

lehet,hogy megtartottam volna meg egy oszlopot,akkor kicsit harmonikusabb es elzartabb lett volna a keped...grat: Marek

holparcs válasza:
Félek, abból már csak egy homogén, fekete folt maradt volna.

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 12:41 | Hollósy

Egész jóra sikeredett!!!Asszem elírtak előttem mindent..én nem is írok semmi különösebbet..viszont olvastam itt néhány hangulatjellemzőt.Sztem a nyugodt, ugyanakkor zárkózott hangulatot áraszt.
grat

Hollósy D.

holparcs válasza:
Végülis a régi templomok ilyen hangulatot árasztanak, nem?

Köszönöm!

2004. szeptember 1. | 12:21 | gegenlicht

<i>Ha nagy a sűrűség (józan mértékig) és tág a blende, akkor a leglágyabb?</i>
Igen.
Jó (ellen)fényeket.

holparcs válasza:
Rendben, köszönöm!

2004. szeptember 1. | 12:03 | sillein1

En is most keszülök feltenni egy nagyon hasonlo fotot, azon is kb ugyanigy aramlik a feny. Nem szeretnem manipulalni, nekem igy tetszik, es ez az elsödleges:))

holparcs válasza:
Szíved joga, hogy kidolgozod-e a képet, vagy hagyod. Már esetleg fel is raktad?

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 12:02 | thoma65

Csodálatos fényeket láttál meg a számomra legkedvesebb templomban, nagyon szép a részlet, gyönyörűek a fények, nagyon jó misztikus hangulata van. Szerintem tökéletesen van exponálva, az ablakból pont annyi látszik, amennyi kell, ha még jobban "beégetted" volna, akkor már az előtte levő korlát is eltűnt volna, azért viszont kár lenne.

holparcs válasza:
Köszönöm!

2004. szeptember 1. | 11:56 | Airness

értem én, hogy gôzhajó. de mivel megy?
jól van na, biztos van az értékelôk között, aki nem ismeri a dolgot. de remélem nincs igazam...
a.

holparcs válasza:
Hát én is remélem! :o)

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 11:55 | sillein1

Egyik kedvenc fototemamat kaptad lencsevégre! Szep fenyjatekkal, igazi templomi hangulattal! Szerintem az erösebb feny kicsit felboritotta volna ezt a hangulatot! Jo ez igy! Grat!

holparcs válasza:
Nem is igazán erősebb fényre, hanem kevésbé határozottabbra gondoltam. Igazból a lágyító szűrők hozták volna meg az igazi megoldást...

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 11:51 | P e z

Nekem tetszik,nagyon hatasos kep lett,jok a fenyjatekok, talan kicsit tobb helyet hagytam volna baloldalon, de ez szubjektiv..
Grt

holparcs válasza:
Igazából nem akrtam bevonni balról az oszlopok sötét tömegét, mert nem rajzolódott ki igazán szépen az oszlopok "széle". De jogos!

Köszönöm!

2004. szeptember 1. | 11:46 | gegenlicht

<i>"Hát ezaz, amire gondoltam! Még azt is megtehettem volna, hogy az ujjammal meghúzom átlósan a lencsét és akkor is szórt volna kicsit, nem?</i>
Ezt azért <u>ne!!!</u>
Az igaz, hogy a zsírozott üveg is hasonló hatást kelt, azoban nem kell annak olvetlen frontlencsének lennie. :-) Nagyon megteszi egy síküveg, uv szűrő stb., stb.
De szerintem érdemes anyutól egy kiselejtezett fekete harisnyát igényelni, kifeszíteni egy szűrüfoglalatban. Az tökéletes lágyító előtét.
A sűrűsége és az alkalmazott blende határozza meg a lágyítás fokát.

holparcs válasza:
Hát asszem a menyasszonyomnak nincs nejlonharisnyája (bakancsosok vagyiunk, minden értelemben), de tuti szerzek egyet.

Ha nagy a sűrűség (józan mértékig) és tág a blende, akkor a leglágyabb?

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 11:44 | tomybrasco

Jó hangulatú, sejtelmes, meseszerű kép. KIFEJEZETTEN jót tesz a "beégés", (mennyire utálhatod már ezt a kifejezést!) mely egy erőteljes külső fényt sejtet, ami jól kinnmaradt az épületből, nem engedte be a templom. ((Érdemes lenne egyeseknek kicsit beleélniük magukat egy-egy képbe, fantáziálgatni, képzeleteket szülni, ugyanis ahogy körülnézek túlontúl sok a technikai zseni.)) A képkereten lévő főfény a figyelmet a felirat rejtelmességére irányítja, lehet - és most vonatkoztassunk el, hogy tudjuk, mit fotóztál -, hogy varázsszavak??!! Szívesen megnézném! Üdv, tomybrasco

holparcs válasza:
Ha még nem láttad, mindenképp tedd meg! Ugyan borsos a jegyár (1200Ft), de nagyon korrekt és tartalmas vezetést kapsz cserébe. (És nem a teremőr néniktől kell érdeklődni.) Volt olyan kérdésem, aminek még utána is néztek, külön a kedvemért. Én Magyarországon ilyen minden szempontból kielégítő és színvonalas élményben nem részesültem még soha.

Szóval az atz igazság, hogy az erőteljes külső fény a keretre vetül és nem az ablakon jön be. Ahogy az előbb is szó volt róla, van egy ilyen trükkje a régi templomoknak, csak igyekeztek sok helyen ezt tönkretenni az "új idők" szellemében. Persze manapság már inkább az akciófilmektől gyengül el a térdünk, mint a templombelsőkben pásztázó napsugaraktól... Sajnos.

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 11:34 | arksa

Remek kép. Nem is olvasom el az értékeléseket előbb, nem szeretném, ha befolyásolnának. Így tetszik ahogy van, a kiegyensúlyozatlanságával, kontrasztjával együtt.

holparcs válasza:
Köszönöm!

Hol kiegyensúlyozatlan?

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 11:31 | Airness

Nem lehet kis munka egy ilyen képet összehozni. Az én tudásommal legalábbis nem lenne az. :-)))
nagyon tetszik. Már megint okoskodok, de kérdeznék vmit. A fényjáték nem része véletlen a benapozás jelenségének? Szerintem igen... Amikor a nap járásának megfelelôen építve a tempolomot, úgy helyezik el az ablaknyilásokat az épületen, hogy a fény útjának követésével egy történetet követhetsz végig a templom belsô falain lévô oltárok, ikonok vagy freskók képeinek köszönhetôen. hmmm, érthetô vagyok?
na szóval egyszer?en és lebutítva ez a benapozás. vagy ilyesmi. nekem ez ugrott be a képrôl, a beégésrôl nem írnék, szerintem nem minden esetben hiba. sôt!
remekül visszaadja a meghitt hangulatot, grat. Jó ilyet látni a Fotózzon. grat. a.

holparcs válasza:
Hát azért nem is olyan nagy "munka", szerintem. Inkább oda kell figyelni...

"...de kérdeznék vmit. A fényjáték nem része véletlen a benapozás jelenségének?"

Szerinteeeeed?

Hát dehogynem! Örülök, hogy ezt a "mókát" ismered. Azért emlegettem a délutánt, mert akkor ez az ablak, pont a szószéket világította volna be. (És sejtésem szerint csak azt, szinte!) Tehát ot lett volna még egy jó kis lehetőség... Itt épp a táblát világítja, a keleti napsugár.

Nagyon is érthető vagy! Köszönöm!

2004. szeptember 1. | 11:30 | Ninonano

Nyugodtan sikerként foghatod fel és bátran el is könyvelheted! A fotózás idejét tekintve tényleg ilyenkor a legjobb mászkálni látni és fotózni de sajnos a nyaralás után az embernek megannyi teendője van és így nincs ideje ijenekre de hála a jó égnek már nem láncol az iskolapad és több időm van mozogni csak az a fránya munka meg a folytonos tanulás ne lenne és hagyna időt nekem fényképezni! További sok sikert!

holparcs válasza:
Köszönöm, örülök!

Igen. Az idő... Mi sosem járunk "nyaralni", inkább többször 2-4 napos barangolásokat teszünk az országban, ahol az a szabály, hogy csak azt nézzük meg, amit az "átlagtúrista" általában kihagy. Így mindig annyi élménnyel jövünk haza, hogy hónapokig elvagyunk vele. (Aztán persze megint uccu.) És még olcsóbb is...

Viszont lassan ki kell menjünk az országból is, mert már csak a Villányi-hg. és a Dél-Mecsek maradt ki...

2004. szeptember 1. | 11:20 |

A filmre fotózásnak én két szakaszát imádtam. Az egyik a negatív előhívása volt. Annakidején néhány negatív mindig lógott valahol a lakásban:) A másik persze a nagyítás!!! Mennyi kaland volt az élet!!!:)

holparcs válasza:
Hát az az igazság, hogy ezek a kalandok még előttem állnak, de izgat nagyon....

2004. szeptember 1. | 11:10 | blondiea

Szerintem nincs igaza, ez a kép szvsz a hangulatról szól, a fények játékáról, formákról és árnyalatokról. A "beégés" ha van is (szerintem nincs), része a kompozíciónak, a képnek. Nem hiszem, hogy a fotózás a dogmákról szólna.

holparcs válasza:
Hát végülis mostmár biztos vagyok benne, hogy "kell az oda". Tulajdonképpen azért még let volna olyan megoldás is, hogy megvárom, míg kirajzolja a fény (délután) az ablaknak a keresztfáit és akkor minden sötét lett volna, kivéve a fényfoltokat. De az másik kép már...

adott pontszám: 4
2004. szeptember 1. | 11:07 | onyef

Tényleg jól átadja a templomi hangulatot. Én érzem ahogy a meleg nyárból bent vagyok a hűvösebb templomban. Külön jó, hogy ff. Így aztán még jobban oda nyomja maradandóságát. Egy valami zavar, a fenti ablak kizökent egy kicsit a harmóniából. Legalább a kovácsolt vas kartámasz jobban lehetne látni, olyan szép formát sejtet. sajnos csak sejtet.

holparcs válasza:
Végülis lehet, hogy jobb lenne, ha látni lehetne a korlátot, de én inkább mégis amondó vagyok, hogy nem. Szerintem (mivel van részlet amúgy is) inkább az lenne az igazi, ha nem lenne ott semmi, ami a fénynek útját állja. Nem?

Köszi!

adott pontszám: 4
2004. szeptember 1. | 11:02 | gegenlicht

Jól exponált kép, a szándékodat egy lágyító előtét (DuTo) használatával tudtad volna markánsabbá tenni.
Lehet, hogy retusprogramban is elérhető ez a hatás, azonban az nem uo. mint felvételi szűrő használatával. (Azért érdemes lenne megpróbálni)
Ha szereted az ilyen jellegű (ellenfény, fényjáték) képeket, javaslom tanulmányozd Dulovits Jenő munkásságát. Ebben a témában - szerintem - utolérhetetlen.
Ami gondom van a képpel, és nem kiváló, tökéletes, hanem egyedi apró hibával, az az, hogy a fény által megvilágított falon csak egy üresnek látszó kereret van. Valami jellegzetesebb motívum hiányzik nekem onnan. Ugyanis állandóan oda siklik a szemem, és ott nem lát semmi érdekeset.
Technikailag viszont nagyon jól megoldott, a lágyítástól eltekintve.
Jó, egyedi, apró hibával.

Ps.: Ez az első értékelésem. :-)
Jó (ellen)fényeket.

holparcs válasza:
Köszönöm!

Ahogy most mondod, elgondolkoztam egy kicsit, sőt ki is próbáltam digitálisan szűrőzve. Hát ezaz, amire gondoltam! Még azt is megtehettem volna, hogy az ujjammal meghúzom átlósan a lencsét és akkor is szórt volna kicsit, nem? Hát nagyon köszönöm a jótanácsot és örülök, hogy "nálam" debütáltál! :o)

További jó értékelést és képfeltöltést!

Ui.: A keretben szöveg van, aminek itt tán már csak a sziluettje lástzik. Nyilván egy komolyabb nagyításnál ez konkrétabb lenne. (Az élességet ara állítottam, felvételnél.) A szkenner megette, de jogos!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 11:01 | Ninonano

Milyen beégés??? Miről hablatyoltok ti itt??? Nem értek egyeseket minden ami túl fehér (az nem számít hogy jó-e a képnek vagy sem, emeli annak hangulatát vagy sem) az beégésnek számít és az minusz pontot ér! Vannak egy fotósnak eszközei (mint például a beégés amit helyes beállításokkal kellemesen és mértékletesen tud elhelyezni egy képen) amiket tudni kell használni és értékelni! Nem egyszerű megtartani a mértéket és csak annyit felhasználni amennyi jó egy képnek! Személy szerint és sokat érzek ebben a képben és nem kevesebb munkát és figyelmet mögötte! Gyönyörű a fény játéka a falon és az ablakon! a különböző minták sorozatos váltakozása és a folytonos természetes keret ami megtartja a képen mindaz a kevés fényt ami beszűrődik és nem engedi szétoszlani! A "beégés" szerintem a fény jelentőségét emeli ki! Én így értékeltem. Gratulálok a képhez és a szerencsédhez hogy volt időd megalkotni a képet!

holparcs válasza:
Köszönöm!

Az biztos, hogy tömegben erre nem lett volna lehetőségem. (Ezuton is ajánlom az iskolakezdés előtti hetet az országjáráshoz. Gyakorlatilag egyedül vagy(tok) és mindent meg lehet gondosan nézni, mindenkivel el lehet beszélgetni. Mi mindig ilyenkor járunk...)

Nem vagyok biztos sokszor a dolgomban, hisz a fényképezéshez nem nagyon értek, de akkor ezt a képet mégis sikerként értékelem, mert már "majdnem olyan". :o) Bár ez a "majdnem" a legszörnyűbb az egészben...

Köszönöm!

2004. szeptember 1. | 10:51 |

Ez a kép TÖKÉLETESEN van exponálva.

holparcs válasza:
Értem. Köszönöm!

Az az igazság, hogy a digi után a fura volt, hogy nincs azonnali visszacsatolásom. :o) A filmre fotózás izgalmasabb is ezáltal. (illetve inkább nagyobb stresszel jár.) :o))))

De akkor megnyogodtam. Mégegyszer köszönöm!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 10:39 | tlight

Nagyon tetszik a kép! Amennyire meg tudom itélni szépen van komponálva. Balról zárnak az oszlopok jobb lentről indul a padsor. Szépek a fények jó hogy ff. Grat

holparcs válasza:
Köszönöm!

Lassan jó lenne, ha kicsit "fotósul" komponálnám a képeimet végre...

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 10:38 | sitselea

Helyhez illő, békés, kicsit emelkedett hangulatú kép. Szépen komponált, kiegyensúlyozott.
Jó a fény-árnyék arány.
Nekem legjobban a padló és a pad keltette fel az érdeklődésemet. Nem csináltál részleteket?

holparcs válasza:
Jaj, dehogynem! Egy csomót. Akkora mákunk volt, hogy az idegenvezetővel együtt négyen voltunk összesen. :o) Hagyott fotózni nyugodtan és ki is használtam. :o) Csak sajna szerzetesekkel nem találkoztunk...

Köszi szépen!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 10:36 |

Nem fogom elolvasn értékelés előtt más véleményét, mert csak felifegesítem magam a fotós helyett:) Nagyon szép, tónusgazdag felvétel. Gratulálok.

holparcs válasza:
Köszönöm!

Akkor a beégés most gond, vagy nem? Én azt szerettem volna, ha a fényről szól a kép, meg a padló és a fal mintájáról, meg a fenti erkélyen játszó fényről. Ebbe vajon belefér?

Köszi szépen!

2004. szeptember 1. | 10:32 | puruczki

Én _oleg_ véleményét olvastam még csak, "blondiea" érzéseivel is egyetértek.

holparcs válasza:
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 10:31 | sPaCe

sztem a hangularta nagyon korrekt...olyan horrorfilmes stile hangulat!nagyon tuti!tudatos komp!jo kivitelezés!grat

holparcs válasza:
Hát inkább nyugodt/nosztalgikus hangulatot szerettem volna...

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 10:31 | puruczki

Ide mindenféleképpen adom a jelest, már csak az előző vélemény miatt is...nem látok rossz minőséget, a beégés azon kívül, hogy jó a képnek, nem zavaró - meg azt sem tudom, hogy is lehetett volna beégés nélkül, szerintem sehogy -...a kép szép, jól komponált!

holparcs válasza:
Hát a szkennelést megsínylette rendesen, pedig. A beégést én úgy szerettem volna, hogy az ablakból kissé lágyabban "follyon" a fény, de nem úgy jött össze... Szerinted mivel tudtam volna megoldani? Rekesz?

Köszi!

adott pontszám: 5
2004. szeptember 1. | 10:30 | blondiea

Nagyon hangulatos kép, valódi templom - hangulata van, ahola csendesen lép az ember és suttogóra fogja a szót. Azután halkan megszólal az orgona...
Grat!

holparcs válasza:
Hát az az igazság, hogy ezt a beégős dolgot nem igazán tudom hova tenni... Lehet, hogy mégiscsak igaza volt az első hozzászólónak?

Köszi!

adott pontszám: 4
2004. szeptember 1. | 10:27 | _oleg_

Nagyon jó kép. kár a minőségért.
A szemben lévő kis ablak kár hogy annyira beégett.
Amúgy szép , tudatos kompozició.
apró hibával.
négyes.

holparcs válasza:
Dehogy kár! Még azon sajnálkoztam, hogy túl szűk rekeszt használtam(?) és maradt benne részlet. Úgy szerettem volna, hogy (látszólag) ömöljön a fény rajta.

Kissé nem viszitek túlzásba a beégősdit? (inkább úgy értelmezem, hogy neked -személy szerint- nem tetszik az ablak rajta.)

Köszönöm!