BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,76
KATEGÓRIA: divat
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. április 15. 11:53
  • objektív: Canon EF 70-200/4 L
Cowgirl-style

Ha az előző képemen nem tetszett a vágás, akkor ezen még kevésbé fog : ) Ha valakinek van címjavaslata, azt nagyon megköszönném! Ez milyen kategóriába való??? 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2006. március 1. | 17:59 | j.angel

Az első fotó, aminél "tollat" ragadtam a te Mutty -nak szeretettel című képed volt. Azóta bátorodtam egy picit és több képbe vágok bele, és próbálom jobbító szándékú soraimat megosztani. Én még most kezdem (próbálom) tudatosítani a fényképezést, eddig csak kattyingattam. Sok olyan képet találtam az általad készítettek között, amelyet egyszer szeretnék hasonló eredménnyel elkészíteni /plágium ide, vagy oda/. Nekem tetszenek az állatos fotóid is /Gemencre kifejezetten egy ilyen "Bika-portré" kedvéért szeretnék menni, a rókák meg....aki már látott játszó rókakölyköket, szerintem mindenképpen maradandó emlék...Most végig néztem a "diavetítést" is. Azt hiszem, ha négy év múlva itt tartok, örülni fogok.....
Milyen kategória?
Hmm, talán inkább harmónia /vagy glamour/.

seerdani válasza:
Nagyon szépen köszönöm, ez jól esett :)
Kívánok sok sikert, és jó fényeket!

2004. szeptember 24. | 01:23 | zitam

Nem győzöm nézni a modelled. Nagyon gyönyörű lány, semmi kivetnivaló nincs rajta. Tiszta nézés, fiatal bőr, életvidámság...csábító...
Szeretem ezt a stílust (is)
De tényleg maradj inkább nála, mint a rókáknál...de ami neked a legjobb.....
Így tovább...ÖTÖS

seerdani válasza:
Köszönjük : )

2004. június 24. | 21:41 | Gerik001

Hmm! Nagyszerü kép!
Szerintem a sok molnárka és róka foto után fordulj vissza a gyönyörü modelledhez!

Grat a képhez!

seerdani válasza:
Köszi!
Gyors fel is tettem egy újabb képet róla....

2004. június 16. | 20:48 | -vadvirag-

Mivel már nem lehet pontozni, lesznek benne OFF elemek, remélem, nem kapok ki érte (olyan nagyon).

Az utóbbi időben nagyon hiányoltam Adriennről készült fotóidat, most olvastam vissza az értékeléseket ezen a legutóbbin. Azt írtad, nem akarsz több fotót feltölteni Róla... Szomorúan olvasom, mert nekem hiányzik. :-(((

A fotóval kapcsolatban az első benyomásom: nagyon hangulatos, igazi 1800-as évekbeli western-életkép. :-) Amikor feltöltötted ezt a fotót, én elég hanyag aktivitással látogattam a fotozz.hu-t, valószínűleg ezért nem is értékeltem, de ezidő alatt nagyon sokat tanultam egy Johnny nevű kedves barátom szemléletéből. Nem nevezem nevén a fotós oldalt, ahol vitáztunk, hogy a minőségre való törekvés vagy a téma a fontosabb - én azon az állásponton voltam, hogy igazság szerint az ideális az, ha a kettő találkozik. Ezidő alatt viszont Johnnynak hála rájöttem, mennyire technokratikusan gondolkodtam korábban.

Csak annyit szeretnék mon<i>dani</i> Neked, hogy a fotó kritizálás szerintem olyan, mint a verselemzés: szét lehet szedni hasonlatokra, metaforákra, alliterációkra, de semmit nem ér az egész, ha eközben egységes egészként nem képes az elemző befogadni a verset. Régen utáltam verset elemezni, mert sokszor a részekre szedés agyoncsapta a hangulatot. Azóta egy kicsit más szemmel nézek a fotókra is. :-) Az aranymetszést meg lehet tanulni könyvből egy délután alatt, a szemléletet nem, csak hosszú-hosszú idő alatt, sok-sok alázat és tapasztalat révén. Sokakban nem forrott még ki ez a szemlélet, sokszor én is hibázok.

Nem szeretnélek meggyőzni, hogy újra tölts fel Adriról fotókat, hiszen így is sokat osztottál meg a magánéletetekből velünk, és vadidegenekkel is ezen az oldalon, akik nem tudták értékelni. Csak szeretném ha tudnád, hogy egy ideje piszkálja a fantáziám, hova tűnt a portfóliódból és szomorúan olvasom, miért is nincs Róla több fotó.

adott pontszám: 5
2004. május 3. | 11:18 | xDiVeR

Nagyon szuper kép. A kompozíció, a póz, a szemei, a napfény csillanása a hajon. Szóval szuper.

seerdani válasza:
Örülök, hogy tetszik, mert igencsak eltérőek a vélemények ezzel a képpel kapcsolatban. De nem baj, mert nekem nagyon bejön! ; )
Köszi

adott pontszám: 4
2004. április 19. | 23:19 | Julcsi001

alapjában véve szép portré, csak van pár technikai hibája számomra! pl a bal keze túl világos volta miatt folyton oda kell néznek! a haján az a kiégett élfény.. nem olyan borzasztóan zavaró, de szebb lenne nélküle! a térdenvágás még nekem is fáj :) pedig én aztán elég érdekesen szoktam mindenkit félbe vágni :) talán azért, mert nem érzem lezártnak a fotódat! ettől függetlenül megint szépet alkottatok, de ezt most nem mondanám tökéletesnek!

(a szem megint túl világos... már-már természetellenesen.. bocs, ha hülyeségeket beszélek, csak valahogy így érzem)

seerdani válasza:
Köszi az őszinte véleményedet, ebből tudok tanulni!

2004. április 19. | 11:30 | bardacs

Bocsi a PS nem az én világom én ugy tartom a fotót csak vágni szabad meg talán egykicsit a szineivel játszani.Lehet,hogy azért mondom mert nem értek hozzá.

seerdani válasza:
Na de pont ezt csináltam, vágtam, és levettem a színeket....

2004. április 18. | 00:09 | Airness

Pontosan ettol tartok. Ezt irtam eredetileg is.

seerdani válasza:
Hát igen, Adriennes képet nem teszek fel többet, ez volt az utolsó. De van még rengeteg más téma, pl. béka : )
(most tettem fel 1et)

adott pontszám: 4
2004. április 17. | 00:24 | John Grawen

Helyes a lány, az ing is passzol, csak mindkét térdet benne kellett volna hagyni a képben!

seerdani válasza:
Eredeti képen rajta van, szándékosan vágtam le, mert felesleges volt a kompozíció, hangulat szempontjából. Nézzel bele egy divatlapba, ott még ujjakat is kettévágnak...
Köszi

2004. április 16. | 23:50 | Zenit12XP

Köszönöm...ennek őszíntén örülök:)!
Igazából valóban nem érdemes belemenni abba, hogy ki is a jobb fotós.Mindenki jó, csak mindenki másképp.Te (általában)naturális dolgokkal, míg én inkább művészi, a valóság (általában)elég erős torzításával fejezem ki magamat a fotóimon keresztül...
Neked az én véleményem, Nekem a te véleményed mérvadó!Remélem a jövőben még láthatom neved, vagyis véleményed a fotóimról!
Tisztelettel Zenit12XP.

seerdani válasza:
Igen, másban utazunk teljesen...., de éppen ezért egészítjük ki egymást a véleményekkel, tapasztalatcserékkel ; )
Üdv:
Béla

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 20:06 | someoneelse28

Ismét egy nagyon hangulatos és jó kép tőled.
Nekem mondjuk kicsit sok a fény a hajnál, de ez legyen az én bajom. :o)
A kép nagyon STÍLUSOS.
Az a falépcső meg nagyon jó választás volt.
Gratula!

seerdani válasza:
Köszönjük szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 19:21 | molesbela

Szép lány egy jó képen miért kéne több nem igaz?

seerdani válasza:
De igaz ; )
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 18:47 | Peppino_W

Igazán nem értem hogy mi folyik itt, főleg a divat kategóriában. Gondolom senki nem akar megbántani senkit és ezért igen csúnya képekre is 5öst adnak és dicsérik a modellt - de erre itt van egy jó kép és akkor 3as becsúszik meg mintha valakit a háttér is zavart volna (nem olvastam el mind a hozzászólásokat). Az én véleményem az, hogy klassz a kép, megnézném szinesben is, mert elég Diesel-es a glóriában tündöklő hajkoronával, valamint lábfejekkel és vagány csukával - persze ez a fotó céljától is függ, egyetértek azzal hogy ez az "itt vágd-ott vágd" őrület ez azért szubjektiv. amugy meg bravo.

seerdani válasza:
Köszi szépen!
Színesben nekem nem tetszett, mert a háttérben lévő akármi zöld, az ing meg kék volt, és ez a két szín itt nem mutatott jól egymás mellett. A vágás dolog tényleg kicsit fotozz.hu betegség lett....

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 17:56 | bardacs

Nagyon szép,az ff tök jo.
Ha levágnád az alját sokal jobb lenne mer a virsli(kilincs) pont ott maradna.
Szerintem nem teljesen tökéletes de 3-as talán kicsit tul jo osztályzat.
Retusáld ki az egész hátteret akkor biztos nem huzza le "senki".
Tudatos kreativ tökéletes példa értékü.
Igy sajna csak 4,99999.
Bocsi.

seerdani válasza:
nem is ff, hanem sephia ; )
Köszi, megnevettettél....

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 13:25 | Airness

a kritikusok már eltemették a képet, én egy valamit jegyeznék meg: nem is tudtam, hogy a műszerfalvédő micsodával ilyen jól lehet deríteni. ezért szeretek én ide járni, mindig tanul az ember. mármint a magamfajta...(köszönöm is) És ne hagyjátok, hogy elvegyék a kedveteket a fotó-feltöltésektől. egyetlen percre sem.

seerdani válasza:
Örülök, hogy tudtam tippet adni ; )
Az mi kedvünket tuti nem veszi el senkia fotózástól, max. nem teszek fel több képet ide....

2004. április 16. | 12:15 | Százbolha

<i>"Hármast kicsit erősnek érzem, "</i>

Én is, de most sem gondolom másképp.
Ha pitypangot vagy mókust raktál volna fel, akkor 4 vagy 5 pontot adtam volna,
Remélem nem érted félre.
Nézd meg: az akt vagy a portré kategóriában sokkal szigorubb vélemények születnek.
Szerintem van ennek oka.

A keze esetlenül lett elrendezve, széttárt ujjak a kellemesnél nagyobbnak mutatják a kézfejet.
Világos foltja rikit a képen.

seerdani válasza:
Igen, ezt én is megfigyeltem, hogy portré/akt-ban sokkal kritikusabbak a felhasználók. De ez nem baj, sőt, fejlődésre késztet.
De azért a 7végén kimegyek virágot fotózni, hogy legyen egy kis sikerélményem ; )
Köszi

2004. április 16. | 10:04 | medpress

Tudod mit? Én meg abba az irányba haladok, hogy az igazit majd elmondom személyesen! Abba nem szól bele senki.

seerdani válasza:
: )
Délután úgyis "elrabolnám" lányodat, akkor majd beszélünk.

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 09:43 | medpress

Most adjak egy négyest? Keressek valami kifogást? Ha nagyon akarnék, biztosan találnék, de nem is akarok. Megteszik ezt helyettem mások, egyre többen. Azért csak rakosgasd a képeidet, van olyan is, aki örül neki.

seerdani válasza:
Komolyan érdekelne a véleményed ezzel a képpel kapcsolatban! (gaz,"virsli", vágás, stb.) Szerintem a képnek van olyan mértékü hangulata, hogy nem zavaróak az említett elemek, de kíváncsi lennék, hogy te hogy látod. A vicc az egészben az, hogy szándékosan raktam bele a képbe azokat az elemeket, amiket megkritizáltak. Rossz irányba haladnék???
Köszi előre is!

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 01:30 | thoma65

Igaz, hogy a cím utólagos, de jó. Ehhez egyáltalán nem zavaró a gaz, sőt kimondottan kell hozzá. A vágás engem nem zavar. Gratulálok - a közvélemény sikeres megosztásához külön is, nem szokott ilyen vita kerekedni a képeid alatt!

seerdani válasza:
: )
A vita mindig jó, ha nem veszekedésbe megy át, hiszen abból lehet tanulni. Bár én még mindig azt mondom, hogy kell a gaz, és a vágás is oké, de azt belátom, hogy ez nem az a kép, ami mindenki tetszését elnyeri. Úgy látom, kaptam egy hármast is....

adott pontszám: 3
2004. április 15. | 20:00 | Százbolha

Elsöre nagyon zavart a modell testtartása.
Második megtekintéskor már jobban el tudtam fogadni. De még mindig nem tetszik.
Szépek a fények a haján, de a fejmagasságban baloldalt lévő virsli szerü valami vonzza a szememet.
Elterel a modell, amugy kellemes tekintetéről.
A fotót durván megvágnám, mert a modell arca, nézése szép, azt érdemesnek tartanám megtartani.
A háttér (főleg azzal a virslivel) nem valami jó, de ez van.
Szóval a nem kipattanó legfelső gomb alatti részt levágnám.
Bocs... de nézd meg a bal kezét.
Nem jó ez a póz.

Szubjektív véleményem 3.4 --> 3

seerdani válasza:
: ))))
A "virsli" egy kilincs, számomra nem zavaró, inkább hozzátesz a hangulathoz.
Bal kézzel kapcsolatos problémát nem értem.
Hármast kicsit erősnek érzem, de nincs gond, mert konstruktív véleményt írtál, és az minden pontnál többet ér (nekem).
Köszi szépen!

2004. április 15. | 19:16 | Tavaszka

Bocs, azt hiszem hirtelen felindultsagbol egyes helyeken felreerthetoen fogalmaztam, legalabbis, hogy most visszaolvastam ugy tunik..:) De igazabol nem akartam masokat tamadni erotelejesen, hiszen mindenkinek van maganvelemenye es izlese.. csak egyszeruen felbosszantott, hogy adott egy kivalo kep, kivalo hangulattal, ami magasan kiemelkedik sok mas itt levo kep kozul es megis olyan aprosagokat kritizalnak amik epp a kep erteket, hangulatat emelik..
Pl. ott "hogy mennyire bele lehet kotni apro hulyesegekbe" olyan ertelemben irtam, hogy "vannak akik bele tudnak kotni az elo faba is.." :) remelem nem ugy ertetted, hogy ezen a kepen van sok apro hiba..:))))

seerdani válasza:
Számomra nem volt félreérthető.
Köszi szépen még1szer!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 18:24 | pixeldesign

Barátom ez nekem már megint mindenféle feltétel nélkül tetszik, mindjárt megnézem a másikat is (ha jól értelmeztem van ilyen) Mekkora rekesszel fényképezted? GYülik lassan nekem is az obira, de mindig elmegy a kedvem a fotózástól amikor meglátom hogy milyen szép ennek az obinak a rajzolata, az én 18-55 mm-esemhez képest :) Hogy persze magáról a képről már ne is beszéljek :)

seerdani válasza:
Szia pixel!
megint elfelejtettem megnézni az eredetiben az f értéket, de ha jól emlékszem, olyan 6-8 körül találtam jónak a DOF-ot. Próbáltam kisebbel is, de akkor a lábak is a homályos részbe kerültek. Az obi tényleg nagyon szépen rajzol!
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 18:19 | SAiNt2102

Szép kép, tetszik a hangulata! Grat!

seerdani válasza:
köszi. Ennek a képnek szerintem is a hangulata a lényeg.

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 17:49 | energia

Már majdnem 4, de csak azért mert már annyiszor láttuk.. :) Csak vicc volt, szerintem tökéletes a modell elhelyezése (vagy jól vágtál); csak a "deréktámaszt" kivehettétek volna, így kicsit pocakosnak tűnik. :) Tényleg! :)

seerdani válasza:
Igaz, sokszor láttátok, de azt nem mondhatod, hogy nem próbálom mindig más oldaláról bemutatni ; )
Sokat eszik, most mit csináljak : )
(De ez nem igaz,...bááár----igaz, csak nem látszik meg rajta)

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 17:38 | zummy

Nem olvastam a tobbieket, de a cim: 1s nezes utan: country a vonatnal. Nekem semmi bajom nincs a vagassal, A tekintete erdekes, es ezert adnam neki elsore ezt a cimet. Kategoria javaslat nincs. Meg mindig jo fotokat tudsz csinalni a "kameleon" baratnodrol(jo ertelemben)
Pimp

seerdani válasza:
Köszönjük : )
igen nehéz feladat ugyanarról a modellről több "arcot" megmutatni, de hál'isten jó a team-work : )

2004. április 15. | 16:42 | Columbiapower

Nincs, de tervezek:)) De valami egyedit mindenképp! Viharfelhőkkel, óriási szélben... csak valósítsam meg:)
Majd nyáron suliszünetben:)

seerdani válasza:
Suliszünet? De jó neked...nekem olyan már nincs, illetve van (másoddiploma), de akkor is dolgozom.
Én is szeretnék felhőket fényképezni, hosszú záridővel, hogy csíkosak legyenek...

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 16:35 | Columbiapower

Nagyon tetszik, ahogy a haját megvilűágítja a nap. Derítetted az arcot?
A kilógó térdnek szerintem nincs szerepe a témában, tehát nem baj, hogy kilóg. A gyomról lehetne vitatkozni, de zavarónak nem mondanám, inkább olyan, nem baj, h ott, van, de az sem lenne baj, ha nem lenne:) A perspektíva különösen tetszik, mert ezek a cowgirl-ök lazák mint állat és ezt leginkább innen lehet telével kifejezni. 50mm es obival még lentebbről is lehetne és akkor a lábai még lazábban "megnyúlnak" . Szóval szerintem nagyon jó kis fotó.
u.i: én sem raknék fel kitárulkozott fotót a barátnőmről...

de ha a szántóföldes "tökéletes" képen a harmadolás után még megvárod, h pl: egy lovasszekér belemennyen akkor már jobb a kép:)

seerdani válasza:
Igen, derítettem, a megszokott professzionális technikával: autó szélvédőjére helyezhető fólia : )
Jaj, remélem neked nincs olyan képed (szántóföldes), mert akkor most tuti megsértettelek : (
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 15:26 | szg8

Ez kifejezetten tetszik. Jó a megvilágítás, feldobja a képet.

seerdani válasza:
Igen profi világítástechnikával dolgozom: fényvisszaverő akármi, amit a kocsi szélvédőjére szoktak tenni, hogy ne melegedjen a belseje.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 15:23 | MeKrisz

Gratulálok! A képhez is és a barátnődhöz is! Nekem tetszik ez a kivágás, és nem értem, hogy miért zsörtölödnek annyit (a másik képnél).

Én is hasonló gondolatokat vallok magamról, miszerint nem a tökéletes fotót szeretném elkészíteni a fotózz.hu-nak, hanem a saját magam "gyönyörködtetése" a fő cél.

Örülök, hogy sikerült olyan képeket csinálnod, ami nemcsak saját magad, de másokat is gyönyörködtet :))

Gratula

seerdani válasza:
Köszönjük : )
Ha a fotozz.hu-nak akarnék "tökéletes" fényképet készíteni, akkor a következő tenném: Keresnék egy üres mezőt, amin csak egy fa van. A horizontot elhelyezném az alsó harmadba, a fát pedig balról az 1/3--ba. Várnék, míg bárányfelhők repkednek, vagy megvárnám a naplementét, és klikk. PS-ben jól felhúznám a színeket, és a kontrasztot, keret, kész.
Tuti ötös lenne : )
(de hogy számomra nem lenne értéke, az biztos)

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:59 | -petros-

Bélához hűen ezen a képen is minden a helyén van. Egyetlen egy dolog hibádzik, méghozzá az hogy nem én voltam a fényképezőgép másik oldalán :-)
Nagyon dögös bemutatása a modellednek. Erről az oldaláról még nem ismertük, ez is jól áll neki!

seerdani válasza:
Köszi, örülök, hogy sikerült ismét egy új oldláról bemutatnom...őőőő.....Julikát : )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:55 | pvyktor

Nekem tetszik a vágás és az egész hangulat (fa, rozsdás vas és köztük az ember), ami a képedből árad, és amihez nagyon jó a szépia is. Az meg hab a tortán, hogy a lányon kicsit lengén van az ing :) Grat!

seerdani válasza:
Köszi, örülök, hogy megfogott a hangulata!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:45 | fantasyworks

Csinos lány, talán countryfeelinges kép. A barnítás külön stílusosabbá teszi a kép környezetét (az egy vagon?)
Csak így tovább, poszternek sem lenne utolsó!

seerdani válasza:
Köszi
Ez egy ilyen lerobbant lakókocsiféleség (?)

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:22 | Kulbi

Tetszik a kép... van feelingje. A lány aranyos, és egyben dögös is, ha ezt nem veszed sértésnek.. gratula hozzá.

seerdani válasza:
köszi
nem sértő, amit írtál, így nem is veszem annak.
Szerintem örülni fog neki, ha olvassa, amit írtál ; )

2004. április 15. | 14:18 | Cochise

Dani, nehogy már felhúzd magad a "búcsúzkodós" gyereken. Ő pont az a kategória, aki még ennyit sem érdemel...

seerdani válasza:
Nem is húztam fel magam, csak próbálok olyan "stílusban" válaszolni, hogy ö is megértse : )
(Süt a nap, miért húznám fel magam)

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:16 | zetec-s

Engem sem zavar a vágás, nem kell mindig mereven ragaszkodni a szabályokhoz. Ez a kép így is hozza azt amit mutatni akartál. Grat. 5

seerdani válasza:
köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:12 | browny.hu

Szerintem kajak jó így ahogy van, ezt a vágás dolgot is túlzásba viszi mindenki (tegnap engem is azért húztak le, pedig tökéletes magyarázat volt a vágásra). A belógó gaz meg csak fokozza a káugörl fílinget. Pacsi D&B! :)

seerdani válasza:
Köszönjük, te kétszínű ; )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:10 | Kis Attila

Ez igen szép! Még jó hogy nincs benne a térd, mert akkor túlságosan is tetszene, elkérném nagy méretbe, ki kéne nyomtatni, ami ugye pénzbe kerül. Szóval nem kell oda az a térd! Szuper!

seerdani válasza:
: ))))
Köszi

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 13:47 | lencseveg

pedig nem rossza kép, kár, hogy kilóg az a szép térd. Ja, és olyan nincsen, ahol véletlenül szétpattan rajta az az egyetlen árva gomb is az ingjén? :-))
Apróh ibák, jó.

seerdani válasza:
Igen.
Szerintem is íííííííííííííííííszonyat zavaró a kompozíció/látvány/hangulat szempontjából a kilógó térd!

Szétpattanós képet majd csinálj te a barátnődről.



köszi a véleményed, nagyon sokat tanultam belőle, ha nem is a fotózást tekintve!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 13:46 | infoprint

Szerintem készítsél egy olyan képet is, amin van térd, nincs gaz, stb. Dög uncsi lesz, de "tökéletes". Komolyan elgondolkodtat miről is szól ez a mese.
Szerintem úgy jó, ahogy van. Az ember nézi a képözönt, lapoz, scroll-oz, lapoz és egyszer csak megáll. Itt.
Gratulálok!

seerdani válasza:
Köszi, ez jólesett! : )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 13:44 | Vau_vau

Szerintem is kimondottan jó kép, nekem tetszik, látszik, hogy nem egyszerű tucatfotó. Kisebb hibák persze vannak, de az én képeimen sokkal több iloyen szokott lenni.

seerdani válasza:
Köszi!
Éppen az volt a célom, hogy NE "tucatfotó" legyen, és úgy gondolom, ezt elértem, ha nem is "tökéletes".

2004. április 15. | 13:42 | árnyékharcos

OFF
küldenék mélt, de tele van mélboxod állítólag
ON
nem teljesen értek egyet, attól lesz csak igazán jó egy kép, ha vmi egyedi van benne.
a testbe vágással általában semmi bajom, sőt! csak itt kicsit furán hat, bár lehet, hogy ennek más oka van :-)

seerdani válasza:
OFF
tele van?
Ilyen még nem volt : (
Ürítem, próbáld meg 5 perc múlva lécci!
ON
Ha mindenben 1etéertenénk, idővel ugyanolyan képeket töltenénk fel, hiszen elveszne az egyediség, neeem? Úgyhogy ezt nem tartom problémának, sőt, amíg inteligensen meg tudjuk dumálni, csak tanulhatunk egymástól.

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 13:37 | Tavaszka

Hihetetlen, hogy egyesek milyen hibakat nem talalnak egyes kepekben..:(
Eloszor nem is akartam pontozni, csak gyonyorkodtem benne, de aztan felhaborodtam, hogy mennyire bele lehet kotni apro hulyesegekbe. Szerintem ez a kep nagyon jol van megkomponalva, a terdlevagassal es a gazzal egyutt! A gaz kulonoskeppen tetszik, az meg dob a hangulatan. A lagy szinek es a tekintet "tisztasaga" egy sajatos hangulatot teremt, ami kellemes latvanyt nyujt, az ember sokaig idozik a kepnel.. Azt hiszem egy ilyen kepnel, ami eles, kellemes es meg megvan benne az a plussz is ami kell ahhoz, hogy a "kepnek" nevezzuk meglepoek a lepontozasok, hiszen nem is lehet egy lapon emlegetni a sok tucsok-bogar-viraggal.. egy szo mint szaz: nagyon joerzes elidozni itt, es nem vettem a faradsagot, hogy az apro reszletek mogott hibakat keressek..

seerdani válasza:
Köszönöm, hogy mégiscsak véleményezted, mert jól esik, hogy van, aki értékeli, ha egy képnek HANGULATa van, és nem a hibáknak vélt (gaz, stb.) dolgokkal foglalkozik. Szívemből szóltál, komolyan!

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 13:24 | mni

Szokásosan jó fotó Tőled, de ez esetben csak négyest tudok adni, mert néhány zavaró tényező miatt nem tökéletes a kép.

Először is engem zavar, hogy a modell lábát levágtad, ez egyszerűen megbontja a kompozíció összhangját, felborítja az egyensúlyt. Amennyiben ez a durva vágás szándékos volt, azt kérdezném, hogy mi szerettél volna vele elérni? Korántsem ennyire, de azért zavaró a haj körüli kiégés, illetve a belógó gaz, valamint nem mehetek el szó nélkül az előnytelen testtartás mellett sem.

seerdani válasza:
Másolok, mert lusta vagyok ; )
"Nem volt célom a fotozz.hu számára tökéletes fényképet készíteni, hanem inkább (számunkra) egyedit, és ezt (szerintem) elértem. A kettő úgysem találkozhat, mert minél egyedibb egy kép, annál inkább "hibát" lehet találni rajta."
A gaz, vágás szándékos, nem akartam steril képet, nem illene (szerintem) a kép hangulatához. Nézzél bele divatlapokba, képzeld, ott még ujjat is vágnak, mégsem tartja senki rossznak a képeket. Ez szerintem fotozz.hu betegség....
Köszi szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 13:16 | karmatt

Igazából nem értem, hogy mi a baj a belógó gazzal... Nekem tetszik, hogy ott van, szerintem ezáltal is vadabb, vagányabb a fotó.
A láblevágáshoz meg gratulálok! Szerintem jól tetted! Nem kell egész-alakos mindenhova. Gratula!

seerdani válasza:
Húúú, ez most nagyon kellett!!!
Köszííííí : )))))
(totál 1etértek veled, hiszen szándékosan hagytam benne a gazt, és a vágás is tudatos volt)

2004. április 15. | 13:07 | Zenit12XP

Ennek őszintén örülök, bár szerintem tudásom messze alulmúlja a tiéd, de ez jól esett:)
A Címet hosszas gondolkodás után sem tudtam megfogalmazni:(Talán Napsugár(a Hölgy és a haján játszó napfény miatt), de ez sem passzol szerintem...nem tudom!Talán ez most ismét mellékes, habár a fotó a címtől lessz teljes!

seerdani válasza:
Viccelsz? Képeidet imádom, "szerelem", és "gondolat" képeid pedig a fotozz.hu lejobbjai között vannak (számomra)!
Nekem a cím nem fontos...
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:55 | Zenit12XP

Ismét hoztad a színvonalad!E kép is csodás látványt nyújt számomra!A komp. is tetszik!Ismét csak Gratulálni tudok!:)

seerdani válasza:
Ennek örülök, mert a Te véleményed nagyon számít nálam!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:53 | Ferci

huh ez nagyon jo lett. a terd miatt en is 4est adnek, de mert alul az ing nyitva van( ami szereny velemenyem szerint nagyon jo) ezert 5. ja es jok a fenyek nagyon

seerdani válasza:
Köszi
A térd vágása szerintem abszolut elfogadható. Nézzél bele divatlapokba, képzeld, ott még az ujjakat is kettévágják, mégis nagyon jónak tartom a képeket. Néha az az érzésem, hogy ez már-már fotozz.hu betegség, hogy nem szabad belevágni a testbe....
Köszi

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 12:52 | árnyékharcos

furcsa így a lábon-vágás, bár azt hiszem tudom miért van. :-) szerintem jobb lett volna "azzal" együtt is.
ami igazán zavaró viszont (bár úgy tűnik csak nekem), hogy mikor megláttam a képet, gondoltam gratulálni kéne Adriennek a babához :-)) igaziból még nagyban is egy kicsit "pocakos" hatást kelt a nadrág, a kitolt has, a kigombolt ing... (semmi baj a kismamákkal, csak itt nagyon furcsa :-) )
a hajon áttörő fény szép koronát ad az igaziból nemtudommilyen archoz.
elolvastama többieket is, tényleg jó lenne a vagon életlensége. a gizgaz viszont szerintem jó.
profi munka, mint megszoktuk :-) de hozzád képest ez most nálam nem tökéletes

seerdani válasza:
Én mondtam neki, hogy ne egyen annyit fényképezés előtt, de hát hiába : )
Nem volt célom a fotozz.hu számára tökéletes fényképet készíteni, hanem inkább (számunkra) egyedit, és ezt (szerintem) elértem. A kettő úgysem találkozhat, mert minél egyedibb egy kép, annál inkább "hibát" lehet találni rajta.
Köszi szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:50 | bocinet

Szerintem nagyon jó lett a kép, a színe is lágy nem a kemény fekete-fehér. Ha egy picit balra és talán lefelé forditottad volna a kamerát szerintem jobb lett volna, de ha ezt leszámítjuk jó lett a kép.
Csak igy tovább!

seerdani válasza:
Köszi szépen!
A színvilág régi képek hangulatát szeretné idézni.

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:36 | csla

Azta de jó kis kép! Láttam, van, aki hiányolja a térdét. Az én véleményem az, hogy ezzel a vágással egyáltalán nem játszik szerepet a modell jobb térde a fotón, ezáltal a bal is nagyon jó helyre került. Ha a jobb térd teljesen benne lenne, szűknek éreznénk, zavarna, hogy közel van a kép széléhez. Így jó, ahogy van!

seerdani válasza:
Végre valaki, aki tényleg megnézi a képet, és megpróbálja megérteni a "miért?"-eket!
(ez a vágás dolog már-már fotozz.hu betegség)
Köszíííí

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 12:32 | ICTUS

Azta, micsoda ábrándos szemek! Gyönyör&ucirc;! nagyon tetszik a hajon átvilágító fény. Szerintem ha a vagon oldala elmosódott lenne, nem vonná el a nézô szemét. Nekem hiányzik a térd. Igaz, hogy én nem tudnék ilyen képet csinálni, de azért mégis csak 4-est adok. nem baj D.?

seerdani válasza:
Nem baj, mert már nem érdekel a pont, csak az épitő jellegű kritika, az meg sajnos egyre kevesebb. Hál'isten a tiédre mindig számíthatok, ezt külön köszönöm! A térd nekem így jó, mert így nem annyira steril a kép (a gaz is azért maradt benne)

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:28 | Frajti

Baromira imádom a képeid! Nem tudom, hogy csinálod, de zseniálisak! Bár én tudnék így.... :(:)
Gratu!

seerdani válasza:
: )
Nem csinálom, csináljuk, ez a titka szerintem. Igen jók vagyunk "team-work"-ben ; )
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:19 | bhollosi

a cím kiváló lett, a térd és a belógó gazok nem zavaróak szerintem, nem azon van a hangsúly. sőt, a gazok hozzák meg igazán a teljes élményt, ha kifésulted volna a zsebedben lévő fűnyíróval kategóriákat romlott volna a kép.. ;-D a modelled kiváló, mint mindig, jó csapat vagytok!

seerdani válasza:
Köszönjük, és külön örülök, hogy a gaz, és térd vágását jónk tartod, ugyanis tudatos volt!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:14 | Unicum69

Profi munka, valóban igényes, úgy ahogy van! GRATULÁLOK!

seerdani válasza:
Köszi : )

2004. április 15. | 12:14 | cosmicX

Nézegettem...
lehetne jobbról vágni, egészen a vállának a kezdetéig. Azzal egyensúlyt kapna a másik oldal szükös vágása. A fej, nagyon jó heylen van a képen, nekem ez fontosabb, mint a többi, de megértem azt is aki nem érzi teljesen OK nak. Másodszorra nézve, tényleg nem teljesen stabil igy a szerkesztés.

üdv,
cosmic

seerdani válasza:
Köszi, kipróbálom!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:13 | Irukanji

Az ilyen képekre csak rácsodálkozni tudok. Valami falrengetően okosat kéne írni, de nem tudok, egyszerűen csak bámulom.

seerdani válasza:
Köszi, ez megtisztelő!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:12 | puruczki

Már csak dacból is...mi? Na ezt a gép hogy átlagolta 4,79-nek?

seerdani válasza:
: )
Hogyan átlagol a gép?
(mondjuk nem nagyon érdekel az átlag, mert "egyedi" stílussal ellátott képek sosem lesznek szín ötösök, nemigaz?)
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:12 | istone

Nekem tetszik a kép a vágással együtt. Igazi profi munka. Nagyon jók a fények és a szép a modell arca.

seerdani válasza:
Köszönöm, és külön örülök, hogy rendben találod a vágást!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:08 | Bi4

Javaslom a "Mindenem a szépia" kategóriát! :-)))
Egyébként szerintem nagyon jó kép, a vágással sincs különösebbi bajom, talán a térde bent maradhatott volna...
Techinkailag - az én szememben - gyakorlatilag kifogástalan, szépen textúrált minden!

seerdani válasza:
Köszi szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:06 | cosmicX

Nekem kifejezetten tetszik a vágás.
***digitális barátunk szépen elbánt a hajon az élfényekkel:)***
A tekintet jó, lehetne egy kicsit "valamilyenebb" (remélem ez igy neked mond valamit) A szinezés jó a témához, saturninus cowgirl-style meglátása hibátlan, teljesen osztom. De nem divat, hanem portré. (SZVSZ)
Remek felvétel, minden egybe vetve!!!

seerdani válasza:
Biztos voltam benne, hogy neked tetszeni fog a vágás : ))))
Tekintettel kapcsolatos véleményedet értem, és jogosnak találom.
Köszi

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 12:05 | SchefferJ

A modell gyönyörű mint mindig. Viszont a belógó gyomok és a hiányzó-kilógó térd miatt elmarad a kiválótól. Szvsz.

seerdani válasza:
Érdekes. Amit te hibának látsz, azt én pont jónak tartom. Gyom nélkül, és teljes térddel szép steril kép lenne, de itt most nem olyat akartam készíteni.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:05 | Cochise

Nem tudom miért, talán az öltözék miatt nekem is a country fíling jut eszembe. Csodálkozni fogsz, de ennél a képnél nem zavar annyira a vágás. A lábfejeké egyáltalán nem, talán a térdet bennhagyhattad volna. Mivel az előzőnél szigorú voltam, itt most nem leszek. Kategória divat, cím Cowgirl vagy Countrygirl.

seerdani válasza:
Köszi
Nekem jó így a vágás, bár azt belátom, hogy kicsit merész. De hát ez van, minél merészebb az ember, annál többen fogják hibának felfogni.
Pontozás mostantól nem érdekel, úgyhogy nyugodtan adhatsz kettest is, ha a véleményedben építő jellegű kritikát találok. A tiedben szerencsére (amit köszönök) mindig találok!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:04 | Zs-

Remek kép, pár javaslat :
- kipróbálnám elmosottabb / világosabb tónusú háttérrel is
- az arckifejezésén eléggé látszik, hogy beállított, egy olyan pillanatot kapnék el, amikor nem számít rá igazán, hogy *most* kattintod el

mindezeket teljes mértékben ellensúlyozza a kép profizmusa, nem érnek annyit, hogy a négyesek közé húzzák! Grat

seerdani válasza:
köszi szépen!
Arckifejezéssel talán igazad van, majd otthon megnézem, hogy van e a képek között másmilyen is.

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:00 | Jaymz_

Nem tudom, de irj majd értékeket, mert érdekelni fog, ha legközelebb jövök. :-)

seerdani válasza:
: )
köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 11:59 | saturninus

Az ízületi vágás nem érdekel, a térdért viszont kár...
Kategória: divat (cowgirl-style).
Hogy neked milyen odaadó modelled van.......
Grat! Marha jó hangulata van..... (még egy kis lolitás vonás is van benne, de csak egy árnyalatnyi...)

seerdani válasza:
Köszi
Címet, kategóriát módosítottam a javaslatod alapján