BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,81
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. április 15. 09:05
  • objektív: Canon EF 70-200/4 L
Ábránd

Szerintetek portré, vagy akt kat.? Véleményeteket előre is köszönöm! 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2008. szeptember 4. | 21:47 | peter-ke

Szuper, egy dologba tudok csak "belekötni", mégpedig a szem túlzott kontrasztjába. Véleményem, hogy csak addig photoshoppolj, amig megmarad a természetes hatás. Amugy grat, nem könnyű ilyenszintű magabiztosságot kicsalni egy meztelen lányból.

seerdani válasza:
köszi, teljesen igazad van, mostanában jobban odafigyelek erre (jó régi fotó ez)

2005. október 2. | 14:54 | foldesp

Szép dolog az ábrándozás :) Főleg ha egy ilyen lány teszi ilyen ruhában, bár nem biztos, hogy ezt a címet adtam volna neki. A kép nagyon tetszik, de ez a keret annyira nem fogott meg. Grat hozzá mindenesetre, tényleg jó :)

seerdani válasza:
köszi!

2004. július 31. | 20:15 | makszem

Ez is nagyon helyes. Alul talán kicsit sok, de nem tudom hol lehetne vágni, mindenestre ennek a mosatninak nagy előnye, hogy az arc-kar-könyök vonal szép átlót alkot, kiegyensúlyozza a képet.

seerdani válasza:
Igen, elég nagy bajban voltam a vágással, mert ez elvileg egy egészalakos kép, de a barátnőmet nem teszem ki a nagyközönségnek, ezért vágtam.
Köszönjük!

2004. május 27. | 00:05 | bencce84

nagyon tetszik h olvasva a reagálásaidat, (itt meg más Adriennes képeknél) h te is nagyon büszke vagy a bnődre! tetszik az iyen nagyon, és sajnos egyre kevesebb iyen ember van a mai világban...

seerdani válasza:
Igen, sajnos nem igazán "divat" mostanában a férfiak részéről a nők iránti érzések kimutatása....

adott pontszám: 5
2004. május 13. | 09:08 | pvyktor

Majdnem elbújt előlem ez a kép, kár lett volna... Szerintem egy nagyon diszkrét akt, elvégre nem csak az arc dominál rajta. De ha Te azt mondod, hogy csendélet, Neked azt is elhiszem :) Gyönyörű a kép, és nagyon tetszik, hogy minden alkalommal másképp mutatod be a modelledet. Ezerarcú ez a lány, és mindig nagyon szép! Gratulálok!

seerdani válasza:
Köszönjük szépen!
Csak egy modellem van, akit szívesen fényképezek (kedvesem), így "kénytelen" vagyok mindig más-más oldaláról bemutatni....

adott pontszám: 5
2004. május 6. | 14:23 | fantasyworks

Hát ez egyszerűen csodálatos.
Ja és a kép is tetszik.
:))

seerdani válasza:
Igen, csodálatos!
Köszönjük : )

adott pontszám: 5
2004. május 5. | 14:35 | viKING

Megunhatalan ez a hölgy, és szép képeket készítesz róla.

seerdani válasza:
Köszönjük : )
Régen nem hallottam rólad....

2004. május 3. | 16:34 | Montage

Volt aki nem! Én nekik hittem!

seerdani válasza:
: ))))

adott pontszám: 5
2004. május 3. | 16:33 | Montage

Most vettem észre, hogy nem pontoztam a képet!
Nagyon klassz, és ezt nem fejtegetem, mert előttem 100-an megtették már!

seerdani válasza:
De hát a többiek hibákat fejtegettek!
Köszi : )

adott pontszám: 5
2004. április 25. | 19:01 | frenkii

az egész képről harmónia árad!egyszerűen tökéletes ez a fotó!a modell nincs természetellenesen beállítva és gyönyörű!ártatlánságot sugall.Gratula!

seerdani válasza:
köszönjük!

adott pontszám: 5
2004. április 19. | 23:13 | Julcsi001

komolyan, egyre szebbnek tartom ezt a lányt! és végre nem az a megszokott buta szépség! értelmes az arca!
látszik a képen az az ártatlan kislány, aki benne van, közben mégis ott ül ruha nélkül.. és ahogy takarja magát, ez a megmutatom magam, de nem láthatsz teljesen dolog nagyon jó hangulatot ad a képnek! gyönyörűen van bevilágítva, nagyon szép a kezének a mozdulata!
A vágással nem értek egyet, nekem ez így túl kusza.. vagy lehet, hogy csak az zavar, hogy nincs meg az a bizonyos kisfilmes képarány! a szemei pedig szerintem kicsit túl lettek élesítve!
Viszont olyan a hangulata a képnek, hogy egyszerűen nem tudok mást adni! Gratulálok, D! és a modellednek is! Pusssz!

seerdani válasza:
Nem csak az arca értelmes ; )
A szemmel kapcsolatban igazad lehet, a tömörítési munkák utáni élesítést mindeig elkapkodom. A TIF-nél oké a szem, és nekem az a fontos ; )
A kép eredetileg akt, és teljesalakos, azért tűnhet furinak.
Köszönjük szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 19. | 20:35 | filep

Kivàlloan kivitelezett kèp, teljasen igazad van a hozzàszulàsokat illetve.
Gratulàlok

seerdani válasza:
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 19. | 17:44 | abrash

a szépség/harmónia/tisztaság maradéktalanul lejön - portré.
Nem eléggé kihangsúlyozott a test - NEM akt.

csak egy remek kép mindössze.

seerdani válasza:
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. április 19. | 16:34 | ABAmzol

Régen tetszett ennyire kép erre felé. Nagyon bájos a modell és jó a kép. Grat.

seerdani válasza:
Köszönjük : )

adott pontszám: 5
2004. április 19. | 11:12 | simongab

Nézegetem a lányt, és egyre újabb, és újabb arcát ismerem meg ami a TE sikered is. Én azt mondom , ez nem akt, vagy ha az akkor nagyon szégyenlős, minden esetre nem erotikus, vagy ha az csak egy kicsit. Ez nem baj, ezen az úton tovább :-)

seerdani válasza:
Köszi
Nem is volt célom, erotikus képet készíteni, inkább a harmoniát, tisztaságot akartam a képpel éreztetni.

adott pontszám: 5
2004. április 18. | 19:11 | szasz4

Süt róla a lágyság, a bársonyosság, s a szín és a kompozíció is jó.
A háttér nem elég homogén,de ez gondolom a tömörítés miatt van.
A modell nyugodtam megállná a helyét manökenként is.
Gartulálok!

seerdani válasza:
Köszönjük : )

adott pontszám: 5
2004. április 18. | 18:00 | montizso

Szép!
És tetszik.

seerdani válasza:
köszi

adott pontszám: 5
2004. április 18. | 16:05 | molesbela

jaj de szép ez is GRAT

seerdani válasza:
köszi

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 21:48 | Zs-

lágy, kellemes vonalak, és színek, a képhez passzoló cím, és a vágás is pont jó, elérted vele a célod :) ennél többet nem is kell mutatni!

(u.i.: szerintem inkább akt, mint portré)

seerdani válasza:
köszi szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 19:08 | Leon Battista

Nagyon szép a lány, ahogy a testtartása és a feje is csini:-) 5-öst adok, mert ez a lágy barnahatás még erotikusabbá teszi az egészet.

seerdani válasza:
Köszi
Nekem nem erotikát, inkább harmoniát sugároz a kép...

2004. április 16. | 10:55 | Ferci

oke, vettem ! ja es kiabrandulas helyett kivanok inkabb a fenti kepen levo abrandulast. ja es remelem a "te" az "de" akart lenni :)

seerdani válasza:
persze, hogy "de" akart lenni, csak elgépeltem : (
Bocs
Köszi a bíztatást!

2004. április 16. | 09:48 | Airness

Teljesen igazad van, minden jobbérzésü ember így gondolja. Csak hát olyan érzésem van, mintha egy filmnek nem látnám a második felét... :-)

seerdani válasza:
Érdekes hasonlat : )
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 16. | 01:45 | thoma65

Ábrándos portré, gyönyörű, mint mindig.

seerdani válasza:
köszönjük

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 22:17 | gozner

kedves, lágy portré, ahol a szépségen és nem a meztelenségen van a hangsúly...
grat!

seerdani válasza:
Tetszik a megfogalmazásod, köszi!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 21:33 | goraczjoe

Szia Dani!

A tegnapi után ma nem kellett sokáig gondolkodnom,h rájöjjek melyik a Te képed. :-)

A kérdésedre válaszolva ez a képed jó helyen van itt ebben a kategóriában, vagyis porté, főleg ezzel a vágással. Az eredeti kép biztos százszor ütősebb... Viszont abszolult tiszteletben tartom,h megvágtad. Nekem sem lenne kedvem olvasgatni a ...hozzászólásokat. Tiszelet a kivételnek!

Nagyon tetszik a kép lágysága és a színvilága, bár a keret színe nekem kissé idegen,de ez abszolult szubjektív. A vágás ellenére is kiválló a képed, mert nagyon tetszik ahogy a bal alkar vonala egybeesik a fej vonalával, ezálltal bárhogy is akarom nézni a képet a kéz rávezet a tekintetre vagyis a lényegre. Ehhez is csak gratulálni tudok! Üdv Józsi

seerdani válasza:
Örülök, hogy észrevetted a vonalvezetést! Attól lesz valaki jó fotós, ha tudja, hogy mitől jó ránézni egy képre (színösszetétel, vonalvezetés, súlypont elhelyezése, stb.). Úgy látom, neked megvan a szemed hozzá!
Köszi szépen

2004. április 15. | 21:21 | medpress

Bocs, kedves Fotós, hogy beleszólok, de itt van az ideje:

Kedves értékelők!

A teljes alakos kép nagyon szép lett, és mindhármunk egyetértésével én, mint a modell édesapja nem egyeztem bele a fölrakásba. Ezentúl kérlek benneteket, hogy a vágás miatti pontlevonásaitokat nekem címezzétek!
Még egyszer bocs, Fotós!

seerdani válasza:
Szia Dezső : )
Nézd, végülis igazuk van a véleményezőknek, hiszen ők ezt a képet látják, és ha így nem jó a vágás (szerintük), akkor miért ne vállalják véleményüket?!
Azért köszi, hogy megvédsz ; )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 20:18 | bocinet

Szép kép! A modell is arayos.
Nekem tetszik a sepia, bár feketefehérben szerintem kicsit kontrasztosabb lenne, így olyan egyszínű az egész. próbálhatnád talán valami más háttérszínnel, de lehet, hogy ezt találtad a legjobbnak.
A vágás engem is zavar, így olyan csonkának tűnik a kép, Esetleg meghagyhattad volna a teljes képet, csak körbe elkenhetted volna valami ovális formában, hogy a takarandó részek ne látszanak, de ez csak egy ötlet. A keretbe is beleköthetnék kicsit, de nem fogok !:)

Maradok az 5-nél, szerintem megér ennyit !:)

seerdani válasza:
Köszi szépen!
A teljes kép nagyon jó, de nem idevaló ; )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 18:32 | pixeldesign

Nekem itt is rendben van a vágás, nagyon szép portré-akt, ahogy Hajnilka fogalmazott. (a műanyagbőr hatást én is érzem egy kicsit ennél a képnél, de nem zavaró)

seerdani válasza:
köszi szépen : )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 18:12 | zummy

Nekem ez 5-os, mert ez akt, es abban a kategoriaban meg nem lattalak. Jol elkapott pillanat, de majd kuldok egyprivit, es ott taglalom reszletesen-talan holnap. Szep meg minden.
Pimp

seerdani válasza:
köszi, várom a mailt!

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 17:44 | kibic01

Elkezdtem írni a hozzászólásomat, aztán annyira belemerültem és bő lére eresztettem, hogy mire elküldtem, már leakadtam a hálóról, és elúszott az egész. Nem ismétlem meg, mert közben Airness leírta szinte ugyanazt, talán kicsit tömörebben mint én.
Szóval a lényeg itt valóban az, hogy a képen nagyon érződik az eredeti egészalakos, és szerintem remek koncepció. Látszik, hogy a beállítás, nézőpont, minden arra lett belőve.
És pont ezért a hiányérzet.
A világítás itt is nagyon kiforrott, szép, lágy egyenletes, és mindenki részére - magamat is beleértve- példaértékűnek tartom azt az utat amit ezen a téren bejártál, de szerintem hamarosan tovább fogsz lépni, és megtalálod a lehetőségét annak, hogy az ilyen remek elképzelésekhez plusz értékeket tudjál adni általa.

seerdani válasza:
Én is állandóan leakadom (kb. 1 perc után) : (
Az egészalakos tényleg "remek", legalábbis számomra mindenképen : )
A "cowgirl-style" képemnél próbáltam valami pluszt belevinni, de a fotozz.hu tagjainak nem igazán jött be. Ezért több portrét/divat képet nem is fogok feltölteni, mert nem látom értelmét. Minél inkább próbálok egyedit alkotni a témában, annál kevésbé fog tetszeni a többségnek. A közeljövőben inkább természetfotókat fogsz látni tőlem.
Köszönöm szépen!

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 15:23 | Airness

Amikor nagyban kezdtem nézni, kifejezetten az volt az érzésem, hogy nem tölti le a képet a gép. És ez nem a vágást dicséri. Tipikusan az a beállítás, aminél többet kellene mutatni.
Pedig minden más annyira tetszik a képen, a színek, a lágysága, a nyugalom ami áradna belôle - ha nem lenne kettévágva. tulajdonképpen tönkrette a képet a felezés. nincs meg a teljes? lehet olyan beállítást csinálni, ami semmit sem mutat, mégis természetes. az igazsáég az, hogy ez 4, pedig nem is apró hiba, a hiba.

seerdani válasza:
A teljesen (ez egy vágott kép) az egész teste rajta van, nagyon jó kis kép, de nem Internetre való. Nincs kedvem kitenni a barátnőmet bunkó, alsó agyas hozzászólásoknak....
Köszi

2004. április 15. | 14:56 | Cochise

Válaszra sem méltatsz? :(

seerdani válasza:
Dehogynem, csak mellette dolgozom is, és még nem volt időm. Részletes véleményre részletes választ tartok jogosnak... ; )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:26 | acerola

Tetszik a kép. Portré nem az én területem, de véleményem van róla. Itt abszolút nem zavar a vágás, mint a másiknál.
Azért lehet abban a mondásban valami, hogy izületeknél nem illik vágni.
(és közben elégedett vagyok magammal mert elmondtam a véleményemet és nem húztam le a másik képed sem)...

seerdani válasza:
: ))
Köszi szépen!
Nem zavar, ha "lehúzod" a képet, amennyiben építő jellegű kritikát találok mellette. Sőt, akkor még meg is köszönöm, és most is ezt teszem!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 14:26 | Kis Attila

Hú de jó kép! Bár mondjuk nem értem hogy miért meztelen a lány. A fürdőszobában készült? Vagy esti kocogás után, és nagyon melege volt?
Na mindegy, ettől még simán hatos!

seerdani válasza:
Tetszik a stílusod (humorod), olyan, mint rattyié volt....
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 13:56 | -petros-

Na tessék, egy kicsit van távol az ember és máris lemarad pár remek alkotásról :-)
Olvasgattam a véleményeket a képedről, és egy kicsit szomorú lettem. Túl soknak találom az olyan véleményeket, hogy én így vágtam volna én meg amúgy világítottam volna stb. Tudom ezekből lehet tanulni, de nem mindig azt kell nézni egy fényképben hogy én hogy csináltam volna, hanem azt is hogy ő miért csinálta így és így miért jó.
Szóval én is mondhatnám hogy nem tetszik a színe, vagy levágtad a lábakat, de nem teszem. A képet nézve bennem három dolog fogalmazódik meg: szépség,tisztaság.harmónia.
Ha ebből csak egy is benne volt a megfogalmazásodba, akkor nem csak nézem de látom is a műveidet! Gratulálok mindkettőtöknek!

seerdani válasza:
Igen, Te látod, és ennek örülök!
Azt hiszem, a harmónia a legfontosabb monDANIvalója, nekem legalábbis az az érzésem, hogy a képen látható hölgy harmóniában és a környezetével.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 13:56 | Vau_vau

Az ábrándos tekintet nagyon jól sikerült (márcsak azért is, mert nem emlékeztem a címre, amikor nagyobban megnéztem, de egyből ez a szó jutott eszembe). Bár a vágás nekem sem annyira teszik, de a 4.5 az kerekítve 5.

seerdani válasza:
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:47 | ICTUS

Érdekes csak az értékeléseket olvasva tûnt fel, hogy szépia. :) tehát engem itt nem zavar. A vágás szerintem elfogadható. Ha meg hozzávesszük a vágás okát, akkor érthetô is.

seerdani válasza:
Köszönöm : )

2004. április 15. | 12:44 | DuraAce

Remélem nem voltam bántó, ez nem célom.
Az értékeléseim összehasonlításával biztosan igazad van. Gyakran csak azokat a képeket nyitom meg amik megfognak, így ritkán adok hármast. Gondoltam, hogy erős lesz, de ez a képed nagyon nem jön be nekem, elhibázottnak tartom és ezt el akartam mondani.
Lehet, hogy néha egy ilyen hármas is ér valamit.

Üdv: DuraAce

seerdani válasza:
Nem volt bántó, csak számomra szokatlan..., de nincs baj, hiszen építő kritikát is kaptam mellé, és EZ a lényeg.

2004. április 15. | 12:38 | Ferci

persze en nem vettem magamra, csak olyan negativ volt a hozzaallas :)

seerdani válasza:
Nem lenne ilyen a hozzáállásom, ha nem lenne az egésznek előzménye, nekem elhiheted. Igencsak optimista ember vagyok, te a buta emberek kiábrándítanak sokszor....

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 12:10 | SchefferJ

Inkább olyan aktos portré :) Bármelyik is lehetne. Kiváló kép, a modelled mindig rabul ejt. Grat.

seerdani válasza:
Köszönjük : )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 11:36 | Ferci

En is 4est adnek mert: nekem is az a velemenyem az esetlen vagasrol amit mar tobben elmondtak, azonkivul nkem tul rozsaszinu a kep. 5ost adnek azert mert mereszek vagytok,de 4es mert lebunkoztal minket ami egyaltalan nem szep. de felfele kerekitek.

seerdani válasza:
Lebunkóztalak titeket???? Ez hülyeség!!!
Én azokat bunkóztam le, akik egy akt esetében nem a képet értékelik (véleményezik), hanem a modellt, és "hű, de jó csaj, add meg a számát" stílusban véleményeznek. Akinek nem inge ne......
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 11:27 | .Dév.

Szerintem ez egy nagyon kedves és szépen fotózott portré. Akt már csak azért sem lehet, mert anno kijelentetted, hogy Róla nem fogsz aktot készíteni. ;)

Gratula a képhez, nagyon jó!

(Én is rögtön Rád tippeltem, Balaton-parti fotós úr! :))

seerdani válasza:
: )))
Nem-nem, én nem azt mondtam, hogy nem készítek róla aktot (vágás nélkül ez is az), hanem hogy nem teszem fel az internetre....
Köszi szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 11:20 | Mezzanine

Hát nem tudom... Nekem semmi bajom a vágással, épp elenkezőleg: nagyon szépen a kép fókuszába helyezi az arcot (ettől már mondhatjuk portrénak (1)), és megfelelő alapot ad neki, amin megpihenhet. Egyébként meg így áll össze átlós kompozícióba a kép: a bal kar gyönyörűen vezeti a szemet a lényeg, az arc felé (ezért aztán meg már végképp portré (2)). A megvilágítás is kellemesen lágy és szórt, fehér háttérrel kitűnő high key lehetne a képből. A keret meg már csak ilyen érzéki, meg tudom érteni, miért ;) A szépia viszont elég furcsa: nagyon hajaz a bőr színére, nem válik egyértelművé a jelenléte, emiatt kicsit zavarba ejtő (sötétebb tónusú képen talán jobb lenne). Nagyjából ennyi :)

seerdani válasza:
Köszi!
Nagyon jól megfogalmaztad, hogy én mitől tartom jónak a képet (szem vezetése)

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 11:19 | kbk

Ha egy kicsit több látszódna a modellből, akkor már inkább akt kategória lenne, de így is tetszik a kép. Jól megtervezett beállítás, lágy fény.

seerdani válasza:
Nem tudom elfogadni, mert nem írtad meg, miért négyes. Ha megírod, azt már el fogom fogadni....
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 11:17 | saturninus

Inkább egy NAGYON KEDVES akt. Semmi démoni érzékiség, inkább egy gyönyörűen ártatlan lány képe.....

seerdani válasza:
: )
Köszönjük

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 11:12 | puruczki

Szervusz!
Biztos koszos volt a lábkörme, azért nem látszik...bocs a durva poénért.
Elgondolkoztam...nem csak a képen, hanem a jelenségen is (sokan úgy gondolják te már nem csinálhatsz csak tökéletes, megtámadhatatlan képet...), a képed egyébként biztos 5-ös....a többi erősen szubjektív, pl.: nekem tetszik!

seerdani válasza:
: )
NEM volt koszos, az eredeti képen rajta van, de azt ide nem szeretném feltenni. : p
Érdekes, amit írsz (jelenség).....
Köszi

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 10:56 | szg8

Kicsit esetlegesnek érzem ezt az alsó vágást, írtad az okát, de akkor sem mutat jól. Hogy portré-e vagy akt? Hát így egyik sem, a kettő között van, és ez csakis a vágásnak köszönhető, ez a bajom a képpel.

seerdani válasza:
Az a bajod a képpel, hogy egyik kategóriába sem illik? Nem kategóriának fényképezek, hanem magamnak (magunknak)...
Köszi

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 10:36 | Cochise

Már várom a 2.0-ás verziót, ahol nem lesz kötelező pontot adni az értékelés mellé ( jól tudom? ). Most se adnék, mert nem akarom lehúzni a képedet, de muszáj sajna. Elszomorítónak tartom, hogy itt egy fotósnak kell alkalmazkodnia a bugris emberekhez a kép megvágásával, ugyanis nekem is hasonló a véleményem, mint DuraAce-nek. Nekem sem tetszik az alsó vágás. Ez a vágás számomra természetellenessé teszi az egész testtartást, kicsit kuszává válik, hogy mi hol kezdődik. Az eredetin "egészben" rajta volt A.? Annyira azért nem rossz, hogy ne apró hibának tekintsem, mert összességében tetszik a kép. Jó a megvilágítás, a fejtartás is aranyos, végre saját magad adtál címet a képnek. A keret ügyében Vikivel, a szépia ügyében pedig medpress-szel értek egyet.
Üdv. Cochise

seerdani válasza:
Szia : )
Eredetileg ez a fénykép csak nekünk (fotós+modell) készült, és az eredetin az egész teste rajta van.
Nagyon jó kép : )
Ide viszont azt nem teszem fel, mert nincs kedvem a barátnőmet kitenni a hülye hozzászólásoknak (remélem érthető, volt már rá példa)
Ezért vágtam meg így a képet, én még mindig rendben találom így is.
De a véleményedet elfogadom, és köszönöm!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 10:28 | Unicum69

NAgyszerű! nem tudom, hogy portré-e avagy akt. Nekem inkább portré. De annak csodás! GRAT!

seerdani válasza:
köszönöm

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 10:21 | Tiberio69

Nekem is mint portré tetszik, és ábrándozom én is, remélem lesz majd nekem is... legalább hasonló képem...
Grat.

seerdani válasza:
Sok sikert!
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 10:17 | rövidlátó csecsemő

Szerintem így vágással együtt (is) tökéletes.

seerdani válasza:
Köszönöm

2004. április 15. | 10:16 | Frajti

Ránéztem a képre, és te voltál a tippem :) Ehhez is grat! :)))

seerdani válasza:
: )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 10:16 | Frajti

Kettő az egyben :)

Nekem nayon tetszik. Bájos a modell, szépek a színek! Grat! :)

seerdani válasza:
Köszönjük

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 10:09 | Irukanji

Nagyon szép kép. A kategória pedig lényegtelen.

seerdani válasza:
thx

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 10:08 | mullerp

Dani!

Miért kell neked elvenni az amatőr fotósok életkedvét is az ilyen képekkel... komolyan mondom kezdem megbánni, hogy belevágtam a fotózásba... a képeidet látva próbálnék én belőlük tanulni, de meg sem tudom közelíteni a te nagyszerűségedet. Na vége a 'nyalásnak'. Ismét csak gratulálni tudok, a képről nem írok semmit, mert hibát én nem látok, az meg hogy jó azt te is tudod.

Gratulálok

Ps.: a kategória szerintem OK, főleg a primitív egyének miatt.

seerdani válasza:
: )))
Én is amatör vagyok, senki nem fizet érte, amitől profi lennék. Nagyon szépen köszönöm, megtisztelő, amit írsz!

adott pontszám: 4
2004. április 15. | 10:02 | árnyékharcos

talán inkább akt lenne, de így vágva furán néz ki.
a szépia nekem itt nagyon sok, főleg ezzel a rózsaszínes kerettel, valahogy nem az igazi. nekem ff-ben sokkal jobban tetszik.
nagyon aranyos, kedves ez a póz, hiányzik viszont a kép alja. érdekes amit cosmic írt a canonról, én arra gondoltam, h esetleg az utómunkától lett ilyen tompa fényű, nem annyira természetes a bőr felülete. nem erről van szó?
(a többit már inkább zárójelbe is teszem: nagyon szép, egyenletes a világítás, kicsi talán túlzottan is. olyan "dokumentumfotó" hatású, vagy mi, nem tudom jól megfogalmazni, kicsit túl tökéletes. na, ezt aztán jónak mondom, mi? :-)) )

seerdani válasza:
Igen, rétegekkel lágyítottam a képen.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 10:01 | infoprint

Láttam kaptál egy hármast, mert csonka a vágás. Szerintem is az, ha baltával csinálják, de fényképnek tökéletes.
GRATULÁLOK!

seerdani válasza:
: )))))
Köszi

2004. április 15. | 09:57 | DuraAce

Csak még egy gondolat a vágásról.. Nekem ez olyan mintha egy behajlított kart jóval könyök fölött elvágnál és a kéz a semmiből visszalógna a képbe. Itt a jobb láb nem talákozik a testel egyszerűen elvágtad közöttük a kapcsolatot. A tekintet arckifejezés rendben.

seerdani válasza:
Értem, de én nem érzem így. De ez nem baj, és örülök, hogy kifejted véleményed.
Köszi
(a hármast akkor is erősnek tartom)

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:51 | Navan

Szín, harmónia, béke, kiegyensúlyozottság, minden együtt van ezen a képen.
Jó hosszasan nézegetni.Grat.

seerdani válasza:
Köszönöm szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:44 | hajnilka

kifejezetten szep portre-akt.
a vagas valoban fura elso ranezesre de egyaltalan nem zavaro,hamar kilehet bekulni vele.

erdekes amit cosmic mond,mert en is elettelennek lattam a bor tonust,bar nem az elso digitalis kep altal keszitett kep,amiben ezt felfedezni veltem...
ezellen en is kivancsi lennek mit lehet tenni,mert ha semmit ,lemondok a digi geprol hamarjaban..

de ennek ellenere nagyon szep kep,csinos modellel,jo fotossal

seerdani válasza:
Köszönöm Hajnilka!
Ha te azt mondod, hogy ez egy jól sikerült kép, akkor nyugodt vagyok, hiszen ebben a kategóriában Te profi vagy.
A kép rétegekkel el lett lágyítva, a hangulathoz így találtam jobbnak. Lehet éles képet is készíteni a 10D-vel, nézd meg a "Sensuality" képemet.
Köszi még1szer!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:39 | Haniboy

Tetszik a kép, a vágással sincs bajom, viszont medpress "ezekhez egyre kevésbé illik (szerintem) a szépia" ezen véleményével teljesen azonosulok. De a képet értékelem, és nem az ízlésvilágomat, ezért 5

seerdani válasza:
Köszi
És külön köszönet, hogy elfogadod a színvilággal kapcsolatos ízlésvilágomat!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:39 | bioscopman

A lábtartás tényleg kicsit formabontó, de a fej nagyon jól helyrebillenti a pozitúrát. A szépiával sincsen semmi gond. Így már csak gratulálni tudok.

seerdani válasza:
köszönöm

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:32 | Bi4

ez egy nagyon szép kép, kár volt levágni az alját, kicsit zömökíti a modellt így!
örülnék, ha feltennéd a teljes verziót aktként is, mert kiváncsi vagyok, milyen a kép egészben! A rosszmájúakkal pedig nem kell törődni, úgysincs nagyobb örömük az életben, mint másokkal szórakozni!

seerdani válasza:
Köszi
Nem teszem fel, mert a sok bunkó/nyálcsorgató/alsó agyas hozzászólásnak nem teszem ki a barátnőmet, és a saját kedvemet sem szeretném elvetetni. Hidd el, nagyon jó kép ; )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:28 | MA850

Nagyon szép... valószínűleg vágás nélkül tényleg akt lehetne... így most valahol félúton van a két kategória között... a portréhoz szerintem nagyobbat lehetett volna vágni...

seerdani válasza:
köszi

2004. április 15. | 09:22 | Várszegi Viki

Még annyit, hogy a keretnek még inkább kellene hasonlítania a szépiás bőr színhez, mert ez inkább olyan rózsaszínbe megy át. Én kipróbáltam PS-ben bőr színű kerettel, jobb.
OFF: (Egyébként nem tudom miért kell szidni a Canont, jó kis gép az, nem hiszem hogy olyan rossz lenne, nem szeretem az ilyet, no de ehhez én már nem annyira értek.)

seerdani válasza:
Köszi, ki fogom próbálni.
Rendi tőled, hogy ennyit foglalkozol a képemmel!
Szerintem oké a 10D nagyon ; )

2004. április 15. | 09:20 | soka63

Ha már a vágásnál tartunk, nekem meg a "marhanagy szürke marha" hiányzott.

seerdani válasza:
???

adott pontszám: 3
2004. április 15. | 09:18 | DuraAce

Hát ez a vágás nagyon természetellenes lett számomra, egyszerűen hiányzik a kép alja, a semmiben ül, csonka-bonka érzés ad(pedig szeretem az érdekes vágásokat). A fej tartása is fura nekem, ebben a pózban. Ezt a két dolgot itt nem apró hibának látom ezért 3. Ha nem értesz egyet nyugodtan utasítsd el.

seerdani válasza:
Nem értek egyet, de nem is utasítom el a véleményed, hiszen megfogalmaztad, miért nem tartod jónak a képet. Nekem a vágás nagyon tetszik így, de hát izlések és.... a hármast kicsit erősnek érzem, főleg, ha összehasonlítom azokkal a képekkel, amikre eddig hármast adtál.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:18 | Szundi01

Én az aktba tettem volna, de itt is megállja a helyét, nagyon jól kivitelezett fotó, és a vágás is tetszik, gratu :)

seerdani válasza:
köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:18 | cosmicX

Szeintem portréba és aktba is belefér, nekem inkább portré. a tekintet, ahogy kommunikál stb. miatt.
Szép felvétel!
***Ugyan azt az idegesitö jelenséget tapasztalom, mint a saját képeimen is, hogy a bör tónusaival rémesen elbánik ez a szar Canon. Olyan semmilyen lessz, minhta müanyagból lenne a teste az embereknek rajta. Nem tudom mi a megfejtés:( Pipa vagyok mostanában ettöl, egyre jobban zavar.***
A póz, a kifejezés nagyon szép, és a kiegyenlitett fények is szépen segitik ezt a nyugodt hangulatot. Szép munka.
Esetleg a háttértöl jobban leválhatna, (vagy leetne távolabb töle) nem tudom milyen fényeid voltak, az egy külön mese már.

seerdani válasza:
Szia Cosmic!
Én ezt a képet rétegekkel lágyítottam (hangulata miatt), szerintem attól ilyen "műanyagos".
Ha megnézed a "Sensuality" képemet, azon szerintem rendben vannak a tonusok.
Megvilágítás: 2 db 500 wattos refi, pausz papírral lágyítva. Egy asztali lámpa, egy állólámpa, fényvisszaverő fólia (amit a kocsikra szoktak tenni)
Sajnos a háttértől nem lehetett távolabb menni, mert nem elég hosszú a textil : (
Köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:15 | Várszegi Viki

Nem tudok sokat hozzászólni, nem értek ehhez a műfajhoz, de szerintem portré, nem akt. Nagyon szépen kivitelezett fotó, nekem kifejezetten tetszik a szépia és ez a fejtartás. Gratu!

seerdani válasza:
Köszi Viki!
Ez a téma mégiscsak jobban megy nekem, mint a pillangós ; )

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:12 | medpress

Nem rossz ez, de Adriennek is mondtam, hogy egyre inkább arrafelé haladsz, hogy a téma alapján el kellene döntened, hogy FF, vagy színes fotót csinálsz, mert ezekhez egyre kevésbé illik (szerintem) a szépia. Egyébként jó!

seerdani válasza:
Köszi
Nekem tetszik ez a színvilág, de akkor ezentul csinálok mindig egy második változatot is, ami FF lesz, mert színeset 16 féle lámpa mellett nehéz lenne jó fehéregyensúllyal készíteni.

2004. április 15. | 09:12 | S_Tommy_19

Szerintem jó helyen van itt.

seerdani válasza:
oké, köszi

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:11 | S_Tommy_19

Szerintem nagyon jól sikerült a kép. Nagyon kifejező és technikailag is szépen kivitelezett. Grat!

seerdani válasza:
köszönjük szépen!

adott pontszám: 5
2004. április 15. | 09:10 | soka63

Hát ha így haladtok, akkor nemsokára akt kat lesz.
Nagyon szép kis kép.

seerdani válasza:
: )
Elvileg akt, de megvágtam, mert nincs kedvem a bunkó hozzászólásokkal elvetetni a kedvünket....