BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,42
KATEGÓRIA: egyéb
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. szeptember 1. 10:39
  • érzékenység: 100
  • fókusztávolság: 50
  • objektív: helios M44
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés ideje : 2011-08-30
Te hiszel az ölelő kezekben...mesékben. ...Te miben hiszel?

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 5
2011. szeptember 2. | 16:04 | fjodor77

Szia!szépen utomunkázott áhitatos kép.
szépen megoldottad az árnyékok kiexponálását.
Mintha hívogatna a szobor...a rekesz is jól választott.

pitkin82 válasza:
Köszi.

2011. szeptember 2. | 14:09 | Daimler

Az idő lejárt...pont marad...karaván halad...

pitkin82 válasza:
Igenis mester.....ezzel elrontottad a hetem...;(....olyan szomorú vagyok...

2011. szeptember 2. | 09:07 | Daimler

Semmi bajom harminchattal,meg veled sem...
Hidd el, reális pontot adtam,kár volt vergődnöd...
Kaptál azóta rosszabbat is...
Minden jót!

pitkin82 válasza:
Csak az a baj, hogy nem fogod fel, hol kezdődik és hol a vége.:)Itt csak azt tanulhatom, hogy nehezebb, erősebb, nehezebben emészthető képet felesleges felrakni,mert nem mindenki asszociál a kép mögé.
Én miért vergődnék?Örülök, boldog vagyok, hogy többet, jobbat alkotok, mint te.Leakadsz egy tónusszegénységen, miközben nem veszed észre, hogy egy textúra vagy layer miatt olyan amilyen, és mutathat többet, amit az agyad még nem tud befogadni.
Az, hogy jobbat, vagy rosszabat kapok, az az én dolgom és aki adja, nem a tied, semmi közöd hozzá:).
Látom alapnormáknál meg vagy akadva..na?hány éves is vagy?

adott pontszám: 5
2011. szeptember 2. | 09:00 | kata0907

Szia!Gyönyörűen mutatod be a szobor fémes felületeit,fény-árnyék különbségeit.
A címmel gondolom többet akarsz láttatni , mint a szobor mutat.szép kép.

pitkin82 válasza:
Köszönöm,igen.:)

2011. szeptember 1. | 19:44 | Daimler

"2011. szeptember 1. | 11:17 | Daimler Értékelés:
Ne aggódj...Jön harminchat és ad rá 4.9-et...türelem... "

Csak így tovább!!!

pitkin82 válasza:
:)Tán nem szereted harminchatot?Összerúgtad vele is a port?:)

2011. szeptember 1. | 19:42 | Daimler

Valóban...itt már csak a mesékben lehet hinni...
Megmondtam előre órákkal korábban...
Annyit tévedtem,hogy nem 4.9 csak 4.4...
Gratulálok!

pitkin82 válasza:
:)pont mánia?:)
ugyan hány éves vagy....óvodások gyűjtik a piros pontot:)

adott pontszám: 4,4
2011. szeptember 1. | 19:35 | harminchat

Szia! Szoborfotóval nehéz, fekete fehérrel méginkább. Ezzel az öregítéssel pedig végképp egyéni útra léptél. A nézőpont talán lehetett volna inkább jobbról és kissé lentről, úgy jobban érvényesülne a nőalak, de ha a környezetet nézem és főleg az elömlő fényeket, akkor ez sem egy rossz választás. Az öregítő réteg kissé felemásnak tűnik, mintha csak egyes részekre jutott volna belőle, a fenyőfánál és a felemelt kéznél például látványosan hiányzik. A tompaság, a lágyító szürkeség tetszik, időt ad a szoborhoz, sorsot az ércnek. Alul talán egy picit lehetne tágasabb a vágás, bár bizonyára akkor keskenyebbnek hatna a talpazat. A cím...picit sok, inkább egyszavasra gondolnék, ez pedig lehetne a leírásban. Miben hiszek? Hiszek a mesékben.... :)
Szép fényeket!

pitkin82 válasza:
Köszi!
A layer miatt fura, a kezeknél és az ölénél szeretném hangsúlyozni.

adott pontszám: 2
2011. szeptember 1. | 18:51 | Senang Anggrek

Szia! Az igazság az, hogy szoborfotóból is el lettünk már kényeztetve így az ember akaratlanul is hasonlítgat.
Emlékszem egyszer valakinek a szobros képét úgy lepontozták azzal az indokkal, hogy ez nem alkotás, hogy jó ideig ment a vita arról, hogy szobrot-festményt lefotózni valójában hogyan lehet, hogy az a fotós alkotásává váljon, és ne csak egy reprodukció maradjon? Azt hiszem itt sem valósult meg, hogy ez a te alkotásod lenne. Mert mit is látunk? Van egy szobor, amit középreszerkesztve lefotóztál, ráadásul a FF túlságosan szürke, kontraszttalanná vált, tehát ha úgy nézzük, még reprodukciónak is gyenge lett a fotó. Alul szük, a lába szinte a kép aljára került, az utómunka pedig olyan hatást kelt, mintha egy üvegen keresztül fotóztad volna, mintha tükrözödne valami benne. Az igazság az, hogy ehhez a fotóhoz nem adtál semmi egyedit, bárki aki oda megy valószinüleg hasonló stílusban lőné meg, ráadásul a fényviszonyokkal sem voltál szerencsés, az arcot sötéten mig a lentebbi részt túl világosra sikerült exponálni.
Szóval hiányolom belőle az egyedi kivitelezést, a z FF tónusgazdagságot, az átgondoltabb szerkesztést, egyszóval az indokot, hogy miért is mutatod be nekünk ezt a szobrot.
De hogy a címben feltett kérdésre is feleljek: mivel egy fotósoldalon vagyunk én abban hiszek, hogy a fotózásban sokat lehet fejlődni, ha az ember akar, és nem hiszi azt magáról, hogy már mindent tud.
Üdv, s.a.

pitkin82 válasza:
Köszi, ez nem szoborfoto.:)
A layer miatt e fura amihez nem szoktál hozzá.

István.

2011. szeptember 1. | 15:39 | halmi.laszlo

Nem akarnék a disputához hozzászólni, de van egy - két javítanivaló .Nagyon kontrasztszegény a kép, jóformán csak szürke árnyalatok vannak.Ennek ellenére a szoknya rész szinte beégett. A fenyőfát tényleg ki kellene szedni, talán egy módosított nézőponttal. Ugyan a cím nem az értékelés témája, de egy ilyen címmel vannak, akik számon kérik a tartalmat, ami nincs a képben feltétlenül .Szvsz néha bízzuk a felhasználóra/userre/ nézőre, mit is gondol a képre nézve, mi az, ami beugrik nékie. A legjobb fotókhoz nem szükséges két szónál hosszabb magyarázat ( pl. A milicista halála )

pitkin82 válasza:
Köszönöm.A fenyőfában igazad van.De én úgy hagytam mert sokkal erősebb mondanivalót akartam a képhez kötni,engem annyira nem zavar ott.
A beégettség a hívogató....,,csapdát" jelképezi az öleléshez.

adott pontszám: 5
2011. szeptember 1. | 15:08 | döpö

Ez így már sokkal jobb, nincs semmi levágva és van tér, levegő a modelled körül. Talán a baloldalról egy kicsit vissza lehetne még venni, de ez már csak hajszálnyi módosítás. Gondolom, a kép lágysága szándékos, és nem véletlen kontraszthiány. Szép munka, gratulálok!

pitkin82 válasza:
Köszi, hozzátartozik a képhez, hogy kicsit teszteltem a helios 50mm-es obit és egy nagyobb full hd-és TV-ét (81 cm), azzal szerkesztettem.A réteg ami rajta van világos,sejtelmes, ,,szúrós" ezért kicsit kontrasztszegényebb, de nem a szobrot szerettem volna bemutatni....max 20%-ban azt, a többi 80 %-ban a mögöttes tartalom áll

2011. szeptember 1. | 14:20 | Daimler

"Látod?Ilyen vagy te, még ezt a szót is átvetted valakitől.
Jobb, ha kicsit visszafogod magad... "

Ha fordítva ülsz a lovon...nem biztos,hogy jó az irány...

pitkin82 válasza:
:)

2011. szeptember 1. | 14:18 | Daimler

"Hyhy, itt van még a félbefűrészelt vaddisznód?:)
Tegnap láttam a motel 1-et, épp arra asszociáltam:)
Ha bátor lennél pontozhatóvá hagynád a képeid:)...Úgy látom neked sokat jelent a pont,biztos ezért vágtak annyiszor ki innen:)
U.I. amúgy jól értékeled magad, meg jól elbeszélgetsz magaddal.....orvosi eset...:) "

Ez is jobban áll neked...
Semmi gond a bátorsággal...

pitkin82 válasza:
:)

2011. szeptember 1. | 13:57 | Daimler

"Én sem sértegettelek.Reális véleményt írtam,tényközlést.
De, ha értelmetlenségeddel nem tudsz mit kezdeni, ne is értékelj.Nem csak azok a fotók vannak, ahol van egy tárgy, növény stb. és lekapom szépen.Vannak kétértelmű képek,elgondolkodtató.
Ezt neked tudnod kellene mivel feltételezem PS valamelyik verziójával szerkesztessz és tudod, mi az a layer (réteg), ami fellelhető a képemen.
Ez sejteti, hogy nem a szobrot szeretném megmutatni, épp ezért az egyéb kategória.
Nem kell, hogy kivonatsd a pontot,nem kell játszani az ítéletosztót.Nem érted, hogy nekem nem az számít?Az számít, ha ránéz valaki a képre akkor elgondolkodjon, de te le vagy maradva még valahol, ahol a gondolkodás szűk térben mozog.
ezzel a pontozós hülyeséggel meg hagyj:), mintha számítana sokat.:).
Nézz a kép mögé és kapcsold össze a címmel, gondolkozz el, ha rosszul jön át, megértem, majd megcsinálom korrektebbül. "

Ez itt jobb helyen van...

pitkin82 válasza:
:)

2011. szeptember 1. | 13:47 | Daimler

Ha nem számítana az eredmény és a pont...
Most nem lenne miről beszélni...

pitkin82 válasza:
A vélemény számít, és nem a tied:), de nem a pont

2011. szeptember 1. | 13:41 | Daimler

Én nem sértegettelek,reális véleményt írtam a képedről...
Tedd Te is ezt...
Ha 24 órán belül 2 db 4.5 vagy jobb átlagú legalabb 10 képes felhasználótól 5 pontos értékelés érkezik a képedre (harminchaton kívül)
Kivonatom a pontomat.
Akkor valóban bennem van a hiba és be is látom!

pitkin82 válasza:
Én sem sértegettelek.Reális véleményt írtam,tényközlést.
De, ha értelmetlenségeddel nem tudsz mit kezdeni, ne is értékelj.Nem csak azok a fotók vannak, ahol van egy tárgy, növény stb. és lekapom szépen.Vannak kétértelmű képek,elgondolkodtató.
Ezt neked tudnod kellene mivel feltételezem PS valamelyik verziójával szerkesztessz és tudod, mi az a layer (réteg), ami fellelhető a képemen.
Ez sejteti, hogy nem a szobrot szeretném megmutatni, épp ezért az egyéb kategória.
Nem kell, hogy kivonatsd a pontot,nem kell játszani az ítéletosztót.Nem érted, hogy nekem nem az számít?Az számít, ha ránéz valaki a képre akkor elgondolkodjon, de te le vagy maradva még valahol, ahol a gondolkodás szűk térben mozog.
ezzel a pontozós hülyeséggel meg hagyj:), mintha számítana sokat.:).
Nézz a kép mögé és kapcsold össze a címmel, gondolkozz el, ha rosszul jön át, megértem, majd megcsinálom korrektebbül.

2011. szeptember 1. | 13:29 | Daimler

http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=229408
Ez pontozható...
Nyugodtan dobjál rá 1 pontot...
Na hajrá!

pitkin82 válasza:
Ad rá a halál pontot, látom ennyi fotozz.hu ittléted során csak annyi volt fontos, hogy pontok alapján maradj mindig bent?
Amúgy szerintem már megnéztem pont nélkül ezért nem tudom pontozni,de meg sem adnám neked ezt az örömöt.
Mentálisan józanodj ki és gyere vissza, ha tiszta vagy

2011. szeptember 1. | 13:02 | Daimler

Megnyugtatlak 1 felhasználónevem van...
Oda írsz ahova akarsz....
Fotózni kell,nem siránkozni!

pitkin82 válasza:
:)
én boldog vagyok, hogy ilyen sokszínű az oldal, tele értelmes emberrel...és nagyon kevés beteggel(daimler) :).
No-no a hazugságot nem csak én látom:).
Egy dolog, hogy ide mit rakok fel.
Mondok egy titkot:ez a kép nekem sem tetszik, de átvitt értelemben amit szimbolizál annál jobban.
De nem hiszem,hogy itt vagy máshol ezt meg fogod látni, érteni...kevés vagy hozzá:)

2011. szeptember 1. | 11:17 | Daimler

Ne aggódj...Jön harminchat és ad rá 4.9-et...türelem...

pitkin82 válasza:
:)

2011. szeptember 1. | 11:16 | Daimler

Ha nemlátod a téglából kirakott oszlopot,akkor Te, nem ezt a képet nézed...

pitkin82 válasza:
:)

2011. szeptember 1. | 11:16 | Daimler

Ha nemlátod a téglából kirakott oszlopot,akkor Te, nem ezt a képet nézed...

pitkin82 válasza:
:)

2011. szeptember 1. | 11:15 | Daimler

Láttam a kategóriát!
ÁÁÁ-Mester!
Te vagy az???
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=229036
Máskor inkább Te értékelj jobban!!!

pitkin82 válasza:
:)

adott pontszám: 3
2011. szeptember 1. | 10:52 | Daimler

Én azt hiszem amit látok...
Ez ebben az esetben is így van.
A középre szerkesztés rendben van,de a háttér túlságosan hangsúlyos.
Bal oldalt zavaró a fenyő fa,(elvonja a tekintetet)az oszlop a szobor fejéből nő ki.
Az utómunkával próbáltál maszatoloni,de ez kevés.
Elég részlettelen szűrke.

Így,tudatos,kreatív,de javítandó!

pitkin82 válasza:
Köszi.
Pont olyan amilyennek terveztem, nem hiszem,hogy javítanám, fenyőfa kell, nincs is oszlop.
Máskor jobban értékelj, jobban nézd meg a képet főleg, hogy milyen kat.-ban van.