BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,74
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. május 30. 09:25
* * * * *

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2012. január 22. | 20:58 | white_lie

szia

groteszk.jó. egyedi. ez művészi.

üdv white_lie

pappati válasza:
köszönet!

2012. január 17. | 13:41 | jaja101

Nagyon eredeti ötlet, hibátlan kivitelezés!!! ;)
Nem csodálom, hogy nem írtál "címet", kár lett volna "beskatulyázni" a kép mondanivalóját, hisz annyi irányban el lehet indulni a kép story-ját kutatva! :)
Bennem elsőként a "mély meghajlás a női nem előtt" téma jutott eszembe.. itt a hölgy teste a (felkelő) Napot szimbolizálja, a világ közepét, az emberi lét egyik elengedhetetlen feltételét!
Engem nagyon megnyertél vele, gratulálok a képhez!!

pappati válasza:
szia
köszönöm szépen a képpel kapcsolatos kimerítő gondolataid! örülök, hogy megfogott a kép és egy picit elidőztél vele!
számomra is picit más, mint amit általában meglátok egy- egy témában.
üdv
ati

2011. augusztus 30. | 09:55 | csiger78

Igen..régen jártam erre, télen egyszer benéztem, még képet is tettem fel..ez olyan téli sport nekem, mikor időm is van olvasgatni, figyelni :-D

pappati válasza:
én sem vagyok már túl aktív. mondjuk azért rendszeresen benézek, de a feltöltés és véleményezés már nem a régi. :-)

2011. augusztus 18. | 15:32 | csiger78

Ügyes, hangulatos...letisztult, jó szemre vall...a minimál kompi szépen támogatja a kép mondanivalóját...gratulálok hozzá, régóta nem láttam az oldalon ilyen ötletes, és letisztult képet.

pappati válasza:
köszönöm szépen... én meg úgy rémlik, régen hallottam felőled... vagy nem? :-)

2011. július 18. | 19:51 | ovarnet

Egy kis támogatás.
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

pappati válasza:
minek köszönhetem!? :-)
köszönöm! :-)

adott pontszám: 5
2011. június 17. | 10:46 | Espíritu

Szia!
Szerintem nagyon szép, nagyon finom fotó, ami minden részletében profi.
Tetszik a színvilág, a szerkesztés, a vignettálás.
Szép fotó!
Grat!

pappati válasza:
nocsak... örülök, hogy ilyen vizekre is eltévedtél! :-)
köszönöm a véleményed!
üdv
ati

2011. június 16. | 14:18 | mifene

Ez nagyon kép.

Az értékelő 2 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

pappati válasza:
örülök neki!
jupi, most látom a kreditáradatot!!! :-)
na majd beváltom valami szépre. :-)
köszönöm!

2011. június 16. | 10:21 | tilla.80

gyonyoru...

pappati válasza:
köszi!

2011. június 16. | 01:35 | aika.

Szia Atilla!:)
Mar a legelejen felfigyeltem a kepedre. Nem szoltam meg hozza, nem akartam elkapkodni.
Ido kozben elolvastam ningbo-val valo eszmecsereteiteket. En a te velemenyedet osztom. Ugy latom olyan hibakat sorol fel, ami nem az efajta szabadabb aktfotozasnal indokolt (ezt utolag kifejtem, ha szukseges). A kulcsszo, ahogy mondtad: az alkotoi szabadsag. Biztos vagyok benne, hogy amiket felsorolt, tudataban vagy, hogy hibak is lehetnenek...de egy hiba szamomra elevul, ha meggyoz a kep lattan (nem szoban, utolagos szovaltas kozben) engem, hogy mindezt tudatosan hasznalja, es tudataban van annak, hogy nem veletlen, hogy mindezt igy alkotta meg. Klasszikust ideznek: eloszor meg kell tanulni a szabalyokat, es azutan felrughatod oket...
Es akkor kicsit a keprol is: Szamomra nem zavaro a kekes hatas, legies lesz tole a kep, konnyed mint egy alom. Az also perspektiva valasztast is a kep elonyei koze sorolnam, mivel igy a test ele kerulnek a fuszalak, igy valosaggal erezzuk, hogy a holgy a fu surujeben fekszik, igy sokkal kozvetlenebb a kapcsolat a no es a termeszet kozott. Egy pillanatra elgondolkozik az ember, hogy mennyire kellemes lehet a fu illata szamara, persze ha el nem aludta mar. Sokat gondolkoztam a no alatti vilagosabb reszen: igen is, meg nem is. Mindenkepp kell oda, igy is jobban kiemeli a testet, de talan kicsit tul eros szamomra, egy lehelletnyit sotetitenem, hogy valoban a testet emelje ki, es ne a vilagosabb fure huzza a nezo figyelmet.

Tiszteletem! Tovabbi hasonlo kepet varok toled:)
Csak igy tovabb!
A feny legyen veled!:)
Udvozlettel Tony

pappati válasza:
továbbra is úgy érzem, a kép felette áll az általános elvárásoknak, teljesen más megközelítést igényel. persze nem a "tökéletessége" mellett akarok ezzel állást foglalni, csak azt bárki látásmódjából le tudom vonni, hogy érzi e ezt a képet, vagy rosszul közelít hozzá.
ami a világos foltot illeti, az bizony gyári, így jött ki a gépből. régebben nagyon sterilre sikeredtek a fotóim, de mostanában "hibáikkal" együtt próbálom szeretni őket, sőt kifejezetten ragaszkodom egy kis tökéletlenséghez! :-) persze lehet, hogy ez is csak egy korszak, aztán jön a következő hóbort! :-)
én is felfigyeltem a munkásságodra, igazi csodabogár vagy mostanság errefelé! :-) no szemmel tartalak, asszem lesz még ott 1-2 meglepetés. nagy kísérletező vagy, bele kóstolsz ebbe- abba... nem is kis sikerrel! csak így tovább!
ha a balcsipart be van tervezve a nyárra, össze szervezhetnénk egy találkozót!
üdv
ati

adott pontszám: 5
2011. június 10. | 08:12 | moreki

Szia!
Az ilyen fotok miatt érdemes ide kattintani néha.Köszi. Igazi filmes hatás szinte hallom hozzá az atmoszférát. Nem hiszem hogy egy ilyen fényképnél technikai hibákról kellene beszélni. Kizárólag a hangulatot tartom fontosnak amit áraszt, és az megnyugtató, elgondolkodtató, középeurópai. Lehet hozzá írni a jelenetet. Jó hogy ilyen képek is készülnek még. Gratulálok

pappati válasza:
szia
örülök a véleményednek, mert itteni "újonc-ságod" ellenére nagyon nyitott és érett látásmódú emberkének tűnsz. tetszik ez a "középeurópai" jelző, igazán találó! :-)
köszi a véleményed!
üdv
ati

adott pontszám: 4
2011. június 8. | 14:13 | Vass Orsolya

Ötletes a kép és jók a színek. Engem nagyon zavar a kép alján, középen az a homályos folt. Lehet, hogy direkt van ott, de nekem egyből oda vonzotta a tekintetem és nem jött be.
Szép fényeket!

pappati válasza:
szia
a fény "gyárilag" ott volt. :-) engem nem zavart, ezért meghagytam. :-)
köszönöm a véleményed!
üdv
ati

A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. június 7. | 15:16 | Mausi76

Nagyon jó hangulata van a képednek!
Szép, természet adta "görbék" a természet lágy ölén. ;-)
Nekem tetszik!

pappati válasza:
köszönöm szépen... örülök a véleményednek!
üdv
ati

2011. június 6. | 14:35 | MiLiO

lapozgatok visszafele az elso oldalrol, most a 8. oldalon van a kep, es ez az egyetlen jo foto eddig!
nekem nagyon tetszik, az eg vilagon semmi problema sincs vele, tokeletes. grat!

pappati válasza:
tudom miről írsz! :-) köszönöm és örülök, hogy hasonlóan vélekedünk!
üdv
ati

adott pontszám: 5
2011. június 3. | 21:34 | hcsabi

Könnyed, légies, friss... "tiszta"...

Talán ezzel a négy szóval tudnám, az első benyomásomat leginkább érzékeltetni!

És bár a kép abszolút "tudatos", hangulatában egységes, én mégiscsak érzek benne némi "vázlatszerűséget"...
...a kísérleti /majdnem kísértetit írtam/ színvilágban, és a nagylátó objektív mosolyában...
(Letisztultságában pedig, talán még némi Stock "íz világ"is felfedezhető...)

Friss szelek fújnak mostanában felőled, és ez nagyon jó, nem szabad megállni, tessék csak folyamatosan borzolni a tapolcai tavacska víztükrét!
Az ilyen szelekből születnek meg aztán egyszer, a méteres balatoni hullámok...
Látszik, hogy valami (számodra) újat, valami mást akartál létrehozni, és ez sikerült is!
És ki tudja, (mint egy vázlat ) egyszer talán még megérhet valakinek egy 3-ast, (éppen csak annyi nulla legyen mögötte, mint egy Picassó vázlat esetében)
:)

(Küldtem át hozzád is mostanában pár képet, Dani nem tudta megnyitni, nálad mi a helyzet?)
Csabi

pappati válasza:
talán a legfőbb koncepcióm az volt, hogy teljesen más legyen, mint az eddigiek.. nos, ez sikerült. a jelek szerint nem is csak a tapolcai tavacska víztükrét borzolja, de a hazai fotósélet résztvevőinek népes táborát is megosztja a fotó. egyébként ez várható is volt. bár azok a pozitív visszaigazolások megjöttek, melyekre ( vagy akikre ) számítottam.
a stocktól talán egyre messzebb kerülök ( valahogy sosem jut rá időm ) de kezdek egyre vakmerőbb lenni, ez tény.
remélhetőleg ez az anyagi megbecsülésen is egyre inkább érződik majd! :-)
köszönöm a soraid, örültem neki, mint mindig!

mail-ed megkaptam és meg is tudtam nézni. csupán a reagálással van mostanság problémám, mivel nagyon kevésnek bizonyul a napi 24 óra. :-)
van egy véleményem ezekről az "elfeledett" munkáidról, ami egy következő személyes találkozás tárgyát képezi majd!
üdv
ati

2011. június 2. | 21:28 | NZsuzsi

Remélem lesz még hasonló mert ilyen képekkel biztos előcsalogatsz:)))

pappati válasza:
legyél résen, lesz még csemege! :-)

2011. június 2. | 20:59 | ningbo

Mivel pont nélkül írtam, tudván ki az alkotó - szerintem egyértelmű, hogy nem a kép lehúzása, vagy a kreditszerzés volt a célom. Miből gondolod, hogy hasonló esetben nem tudnék azonosulni egy ilyen véleménnyel? Ha a képeim alatti véleményeket elolvasod, hosszú időn keresztül folytattunk eszmecserét Kulcsár Atival látásmódunk különbözőségéről - mindenféle harag, vagy neheztelés nélkül, amely szerintem mindkettőnk hasznára vált.

"5D monológ"? Számomra az 5D etalon a maga nemében. Ez nem csak a felbontást takarja, hanem a színhűséget is, kontrasztot, egyebeket - ez valljuk be, nem tükröződik a képet szemügyre véve. De mint írtam, ez lehet szándékos is.

Sajnálom, hogy negatívan értékelted véleményemet, én azt hittem hasznát veszed, ha ismertetem benyomásaimat.

Üdv

pappati válasza:
mivel nem valós idejű beszélgetéseket folytatunk, nehéz úgy kifejezni magunkat, hogy a másik ne értse félre. szóval akkor neki futok újra!
abszolút tisztában vagyok a kikezdhetetlen jó szándékotokkal, amely évek óta példaértékű ezen az oldalon. ennek okán ha egy 3ast nyomsz a képre, akkor sem gondolom, hogy a kreditért megy a küzdelem.
csupán most először úgy érzem, ez a párbeszéd talán több okulást jelenthetne a számotokra, mint számomra. úgy érzem, hogy most kissé szűk látókörűen, az általatok beállított klisék szerint értékeltetek, az alkotói szabadságot figyelmen kívül hagyva. itt most szerintem nem arról van a szó, hogy a képnek milyen hibái vannak, legfeljebb arról beszélhetünk, hogy a véleményezőnek tetszik e, vagy sem.
sok a gondolat, de kevés az idő, ráadásul fáradt vagyok és most nem tudom jól kifejezni magam. :-) asszem egyszer egy személyes beszélgetésben kellene ennek a végére érnünk. :-) ha a balcsi partján jártok, keressetek meg!!

ami az 5D-t illeti, és annak színhelyességét, a fotó szerintem nyilvánvalóan "elszínezett", tehát ebből a szempontból lényegtelen, hogy mivel készült. :-)

szóval szó nincs negatív érzésekről, csak nem értünk egyet! :-)
üdv
ati

2011. június 1. | 21:41 | ningbo

Nehéz ismertetni az első benyomásaimat, mert a gondolataim is csak kavarognak a kép láttán. Az első, ami szembetűnő, az az elcsúszott WB. A test színe (kékes?) messze van a realitástól - de ez lehetne egy utalás is az álmodozásra. A fű életlen, a perspektívaválasztás az előteret engedi érvényesülni, a távolban csak a fűkalászok élesek. Az ég kékje valószínűtlenül kék, a nagylátószög torzítása gödörbe helyezi a modellt. Az alsó harmadolóba helyezés erősíti negatív értelmezést. Valójában nem tudom hová tenni. Képminőség nem igényel 5D-t, legalábbis nem a kategóriára jellemző. A témaválasztás kérdéseket ébreszt (bennem). Egy modellel a szabad ég alatt nekem biztosan más jutna az eszembe, de nem zárom ki a szándékos kivitelezést. Inkább az utómunkát kifogásolnám - ezen még lehetne sokat javítani.

Összességében meg kell állapítanom, hogy nem az én világom, de azt sem mondanám, hogy nincs létjogosultsága. Ellenben egy hozzáillő utómunka sokat segítene az értelmezésben - így én túl nyersnek érzem.

De, tudod, én más szemmel nézem. Talán hasznos volt leírnom gondolataimat a kép kapcsán, bár tudom, tanácsot nem sokat kaptál, ami előre vinné munkásságod.

Üdv,

pappati válasza:
szia
semmi kétségem a kép létjogosultsága felől, és afelől sem, hogy a véleménykülönbség oka a látásmódbeli különbség. a fotó előcsalogatott 1-2 olyan emberkét, akiktől épp azt a visszaigazolást kaptam, amit reméltem, ill. pl. fileptől és tőled talán még sosem kaptam ennyire szubjektív véleményt. az nyilvánvaló, hogy a téma megközelítése köszönőviszonyban sincs a ti látásmódotokkal, bár ez esetben picit befogadóbbnak bizonyultál, mint filep. :-)
bár az "5D"-s monológot nem teljesen értettem, a ti szinteteken nem hiszem, hogy magyarázni kell, hogy komoly gép nem kötelezi az embert arra, hogy kizárólag tökéletes minőségű képeket készítsen az ember. ill. az adott minőség van hogy kifejezetten kötelező eleme a képnek.
no mindegy, maradjunk abban, hogy ez esetben szerintem olyan véleményt hoztatok össze, amivel ha vissza találkoznátok valamelyik fotótok alatt, nehezen tudnátok azonosulni vele.... szerintem! :-)
köszönöm a véleményed
üdv
ati

2011. június 1. | 05:44 | filep

Köszönöm a kreditet.
üdv

pappati válasza:
szívesen!

2011. május 31. | 09:30 | simike

Szia.Köszönöm a kreditet.Tudom hogy a növényzet,és én sem kaszáltam volna le.De tényleg úgy hat ,mintha karmolás vagy ütés nyomok lennének a hátán.Szép fényeket .Üdv.

pappati válasza:
szívesen!
szerintem egy normál méretű nyomtatásban ez a probléma már nem áll fenn. :-)
köszönöm a véleményed!
üdv
ati

2011. május 31. | 08:38 | Álomfejtő

Hát igen,
igaz, amit alább írtam a színeket illetően, az az én szájízem szerinti kép lenne... :o)
(de talán épp a sávok elkendőzésére lenne jó.)
-mindkettő monitoron (crt és lcd ) néztem, sőt van kéznél laptop is - enyhén mindegyiken, más mértékben igaz, de halványan látható... főként a test körüli fény-aura és az égi kék tálálozása válik el nekem.

http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=225685
itt én is erősen beleszaladtam a sávosodás hibájába, azóta mindig több csatornán ellenőrzöm ... (persze a Te fotódon ehhez képest ez elenyésző mértékben látszik)
További szépeket !

pappati válasza:
annyi a fotós dolog mostz, hogy sajna még nem tudtam ellenőrizni, de a végére járok a kérdésnek! :-) bár még nem látom a jelenséget, el tudom képzelni, hogy mit látsz, mert tudom, hogy mit műveltem a képpel! :-)
köszi a visszajelzést!...

adott pontszám: 5
2011. május 31. | 00:37 | tigerisch

Üdv
Ötletes, jó kép. A vinnyektálás és a közép fényessége sokat dob a látványon. Érdekes stílus és kompozííció, de nekem bejön, nagyon is. Grtulálok hozzá!

pappati válasza:
köszönöm a soraid. a fotó a jelek szerint megosztó, de talán ez így is van jól, ha kissé szokatlant alkot az ember. :-)
üdv
ati

2011. május 30. | 23:49 | ripet

Mennyi értékelés és mennyi látásmód. És ez mennyire jó így!

Az egyik oka talán az, hogy a képet már alapvetően máshogy közelítjük meg. Pl. szerintem ez nem is igazán akt. Egy másik oldalon létezik az úgynevezett "hangulat" kategória. Inkább abba lenne ez való. És ekkor már annyira nem is zavaró a fűszál a hát előtt, a nem látható láb, a világos képrész középen, hanem inkább érthető, érezhető...

Visszatértem, mert továbbra is nagyon erős képnek tartom. Mindenképpen ösztönző a látásmód és intenzív a képzettársítás!

Sokáig tudom ezt bámulni...

pappati válasza:
igen, valóban komoly teljesítmény megosztó fotót készíteni. számomra mindig is az volt az igazi elismerés, ha sok véleményt kap a fotó... hideget- meleget.
örülök, hogy mozgatja a fantáziád!!
köszi a gondolataid!
üdv
ati

2011. május 30. | 23:26 | zoliologia

Nagyon szépen köszönöm a kreditet!

Ha nem gond,folytatnám:Láttál te már 4 végtagú amputált embert?Ha egy ilyen embert oldalra fektetsz a földön,kb 80% "lefedettséggel" azt látnád amit én most a te képeden.
Én meg is lepődtem hogy ez senkinek nem zavaró.De hát az emberek a szépet keresik,egy fotóban meg végképp,a rosszal nem szívesen szembesülnek,taszítják maguktól,nem akarnak tudomást venni róla.Nekem volt dolgom ilyen emberekkel (amputáltak),én tudom milyen,hogy néznek ki.Nagyjából így.
És igen tudom,hülyeségeket hordok össze,égetem magam,ciki a véleményem meg blablabla.:)

pappati válasza:
nem- nem, szó sincs arról, hogy hülyeség, csupán az van, hogy én pl. világ életemben utáltam a cigit, így cigis fotó nálam eleve hátránnyal indul. de ez baromi szubjektív dolog. a minket ért ingerek hatására mindenkiből mást vált ki ugyanaz a szituáció. jelen fotó belőled a "legrosszabbakat", míg egyes viráglelkű kollégák esetleg felidéznek egy jó kis nyáresti meztelenkedést a réten kedvesükkel. :-) mert azért ha egy picit is van mihez társítani ezt a hangulatot, akkor el lehet képzelni, hogy ez egy jópofa kis összekuporodás.... szerintem. természetesen most már értem, miért viseltetsz "ellenszenvvel" a fotó iránt.
szívesen a kreditet!
köszönöm a soraid!
ismét gazdagabb lettem egy másfajta szemlélettel...

adott pontszám: 5
2011. május 30. | 22:54 | NZsuzsi

Egyre jobban tetszik ahogy nézem. Szépek a szinek hangulata van a képnek, elmerengek ahogy átfutok az apró részleteken. Még gondolkodtam a vágáson talán lecsippentettem volna innen onnan de közben rájöttem így tetszik ahogy van. Finom kép és igazán kiemelkedik a kommersz gyártsunksokpucércsajosképetgyár alkotásai közül:) (bocs néha pikirt vagyok) Szóval úgy érzem megéreztél valami saját hangulatot aminek az iránya kimondottan tetszetős. Bár kitudja lehet hogy csak én gondolom így:)

pappati válasza:
ha valami szokatlannal kísérletezek, mindig nagy siker, ha a végeredménnyel sikerül téged előcsalogatni! :-)
már önmagában ez a tény kellő visszaigazolás nekem. :-) valóban megosztó a fotó, de azért szerencsére nem csak ketten érezzük a benne rejlő lehetőséget.
köszönöm a véleményed, örülök minden sorának!
üdv
ati

adott pontszám: 5
2011. május 30. | 22:20 | Albert Varga

Egyszerű és hangulatos fotó. olyan hatást add vissza, mint ha egyedül ő lenne a világon.
Szépek a színek és a kép elhelyezése is tetszik
Gratulálok

pappati válasza:
hűűű ez szép gondolat volt! tetszett! :-)
köszönöm a véleményed!
üdv
ati

adott pontszám: 5
2011. május 30. | 20:38 | harminchat

Szia! Nem én leszek aki megfejti miért is annyira hatásos a kép, de annyit mondhatok nagyon jók ezek az ártatlan színek, a centrális fényesség. Nagyon törékeny, nagyon természetes, a meztelenség és a póz miatt mégis nagyon szokatlan. Középre szerkesztés, vignette teszi még egyértelműbbé a kép témáját, a görbülő talaj pedig mintha nagylátószügű lencse műve lenne, de nem az, csak mintha óvón tenyerén hordozná a táj a modellt...hogy mindez mit jelent?
Nem tudom, de tetszik!

pappati válasza:
asszem még én sem fejtettem meg pontosan a képet, de úgy érzem, hogy a hozzászólások közül a tiéd áll a legközelebb az én igazságomhoz! nagyon telibe trafáltál... számomra! :-)
köszönöm.
üdv
ati

adott pontszám: 3
2011. május 30. | 19:52 | filep

Ez nost nem jött be ... a perspektiva jó lenne ha nem ennyire a földröl fotoztad volna. A háton a füveket ki kellett volna retusálnod, zavar a belogó fü. A sötét haj szintén zavar ehez a szinvilághoz ami viszont jó ... egy szöke jobb lenne.
üdv

pappati válasza:
mező van jobbról- balról, ez folytatódik a modell vonalában is. így normális. szerintem elég mókás lenne, ha a lány mögött célirányos kaszálásba kezdenék. :-)
szerintem a tudatosság sejthető, így maradnak a szubjektív szempontok... meg persze az ízlésvilág. ehhez mérten talán szokatlanul szigorú lett a mérce, de van ez így! :-)
köszönöm a véleményed!
üdv
ati
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. május 30. | 18:56 | Fáncsi_voltam

Csodás hangulata van!!
" Vissza a természethez! "

pappati válasza:
köszi.. örültem! :-)

adott pontszám: 3
2011. május 30. | 18:19 | zoliologia

Nagyon jó az alapötlet,a fények is tetszenek,de maga a beállítás elég szerencsétlen.Mintha nem lenne karja és lába sem a hölgynek.(aztán persze lehet tényleg nincs,van ilyen..)De én abból indulok ki hogy egészséges a hölgy.Simán belefért volna hogy a 2 lábából is lássunk egy keveset,a 2 talpat pl,(egy hashoz húzott lábakkal,térdben behajlítva-pozícióval).A keze meg mondjuk lehetne a nyakán úgy hogy a kar viszont elöl van,és onnan teszi rá.
Bocs de így nekem nem tetszik,olyan testi fogyatékos kép,amivel amúgy nem lenne baj(ha a fogyatékossága konkrét lenne),de ez gondolom nem annak indult.

pappati válasza:
őszinte leszek. megleptél! :-)
nyilvánvaló, hogy bátor és szokatlan a megközelítés, de ettől lenne kerülendő?
amit te hibaként említesz, teljesen tudatos koncepció eredménye, így a \"gyógymód\" egy teljesen új fotót eredményezne.
le a falakkal!!!!! :-)
üdv
ati
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. május 30. | 14:01 | hegyiember

Nálam nagyon kell mereszteni a szemet, hogy sávos legyen :)

pappati válasza:
köszönöm!

adott pontszám: 5
2011. május 30. | 13:59 | hegyiember

Szia!

Mint egy festmény, nagyon tetszik, ötletes, egyéni felfogás, remek kompi, itt az erős vinnyett is rendben van.
remélem napképe lesz, minimum.
Grat.!

pappati válasza:
úgy tűnik, nem lesz az. :-) ... viszont nagyon örülök a véleményednek! :-)

2011. május 30. | 13:32 | Álomfejtő

...igen,
a sávokat én is látom,
viszont a szálak a háton nem zavarnak és nem hiányzik a láb sem...
és
tetszik nagyon Cveki körte hasonlata...

pappati válasza:
...köszönöm! :-)
sávosodáson dolgozni fogok!
milyen monitoron nézed?

2011. május 30. | 13:30 | Álomfejtő

Az elgondolás nekem nagyon tetszik, de ez a fotó jellegénél foga szerintem nem igényelne színeket... számomra sokkal inkább egy elvarázsolt színezet hozná meg hozzá a kellő hangulatot....

pappati válasza:
persze, de az a te képed lenne!! :-)
próbálgattam így is- úgy is, de valahogy ezt éreztem jónak. ki tudja, lehet, hogy idővel elkopnak a színek. :-)

adott pontszám: 3,6
2011. május 30. | 12:31 | simike

Szia.Nem értem a modell hátán látható csíkokat.Nehéz megítélni de mintha a növényzet lenne.Mégis azt a benyomást kelti mintha "elverték" volna a hátát.Bocs, de tényleg úgy néz ki,pedig nem valószínű. A sarkok sötétítése sem tetszik.Az is furcsa hogy a test körül világos az ég ,két oldalt viszont sötétebb.Szép fényeket.Üdv.

pappati válasza:
a növényzet mindkét oldalról adja magát, így szerintem az felejtős, hogy épp a lánynál lekaszálom. lehet, hogy monitor függő is, de én nem érzem ezt a kérdést problémásnak. mindenesetre köszönöm a véleményed!
üdv
ati
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. május 30. | 11:11 | Kaviaar

Inkább csak a technikai részével kapcsolatban néhány észrevétel.

Nem tudom az én monitorom a hibás vagy az utómunka tette sávossá, de jobb oldalt és bal oldalt is a kép széleinél van egy sötétebb kék sáv a fű fölött. Hasonló módon a fenék körül is vannak alul a fű vonaláig ill picit felett is sávos szín/tónus eltérések.

A testen vannak éles pontok (váll) miközben az egyébként egy síkban levő a haj, a fenék lenti része, a fű meg lágy kontúrú vagy elmosott.

Kicsit pontosabb utómunkával esteleg érdemes lenni nekifutni még1x.

pappati válasza:
szia
a sávosodás sajna nálam nem látszik.. szemügyre fogom venni más monitoron is. köszönöm a visszajelzésed.
ami az élességbeli eltéréseket illeti, érdekes a dolog, mert azzal semmit nem babráltam! :-) ha jól emléxem 1.4en a vállra lőtem és ezt dobta a gép! :-)
köszi a soraid!
üdv
ati

2011. május 30. | 10:34 | tiger1977

milyen szép kis virágot találtál, felétek ilyenek nőnek? :)

pappati válasza:
simán! :-)

2011. május 30. | 10:19 | Senang Anggrek

Nagyon egyedi, vagy csak én nézek túl kevés aktképet, de mindenesetre nem láttam még hasonlót, és ezért már eleve tetszik.
Egy dolog azonban zavar a képen, nem tudom ezt a világos részt az előtérben hová tenni, lehet, hogy nekem enélkül méginkább tetszene a kép, de ezzel együtt is páratlanul szép fotó!
üdv, s.a.

pappati válasza:
remélhetőleg valóban egyedire sikeredett!
a világosság nekem kifejezetten tetszik, de persze ez szubjektív dolog, elfogadom az észrevételed.
köszönöm a véleményed!
üdv
ati

2011. május 30. | 09:59 | cveki

mint egy földre hullott körte... :)
nem tudom eldönteni, hogy hiányoznak-e a lábak a képről, de az asszociáció lehetősége és az újszerű látásmód miatt azt mondom mégis, jó ez így, ahogy van.
tőled ez a kép meglehetősen szokatlan és ezt külön értékelem. :)

pappati válasza:
a kép "másságának" ékes példája, hogy sikerült előcsalogatnom vele téged a rejtekedből! asszem ennyi épp elég is! :-)
köszi a gondolataid!
üdv
ati

2011. május 30. | 09:46 | ripet

Különleges fotónak tartom. Ráadásul még tetszik is! Nagyon!

Én mindig valami tartalmat próbálok a képeimbe tenni, mert azt remélem, hogy olyankor - az ember empatikus tulajdonsága miatt - érzelmeket sikerül kiváltanom. Képtelen vagyok egyszerűen csak érzelmet vagy hangulatot ábrázolni. Ez a kép számomra ilyen. Tisztán érzelem és hangulat. Példamutató kifejezőképesség.

Gratulálok! Többet kellene töltened. Bár akkor lehet, hogy nem lenne ilyen értékes...

Egy biztos. Nem a kredit lesz az akadály ;-)
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

pappati válasza:
szia!
örülök, hogy tartalmilag kiemeled a "sorból" a fotót. én is azt érzem, hogy meg van benne az a bizonyos plusz, így jól jön a visszaigazolás. :-)
köszönöm a kreditet, garantáltan beváltom majd, bár az efféle "művészetből" még nálam sincs túl sok nekem, ( glamourosból több akad )de már alakul az irányzat! :-)
örültem a soraidnak!
üdv
ati