BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. május 8. 12:33
  • érzékenység: ISO 200
  • fókusztávolság: 28mm
  • objektív: Sony 18-55 SAM
  • rekeszérték: F4.5
  • zársebesség: 1.3s
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Budapest
  • Készítés ideje : 2011-05-07
Utolsó út

(közepesben ajánlom) Ha benéztél, kérlek értékeld, még ha nehéz ügy is. :) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2011. május 10. | 08:29 | sly_reloaded

na szerintem miután kölcsönösen megsértettük egymást, hagyjuk abba, mert lassan jön az óvónéni és el leszünk fenekelve. én részemről elnézésedet kérem, ha megsértettelek, visszavonom.

üdv

attilaszucs válasza:
Részemről is el van rendezve, elnézést ha sértő voltam.

Szép napot!

2011. május 9. | 20:27 | sly_reloaded

most komolyan azzal jössz, hogy nem köszöntem? ez beszarás :)

attilaszucs válasza:
Most komolyan szövegértelmezési gondjaid vannak? És ami előtte van azt nem is sikerült értelmezned? Ez beszarás :)

2011. május 9. | 17:53 | sly_reloaded

nem csalódtam.

"Neked is egyszerűbb volt végigolvasni a kommenteket, megnézni kinek van a legtöbb feltöltött képe, és arra az oldalra, khm..."

ez nem előbb volt kedves barátom? amit idéztél, az ennek a sértésnek az egyenes következménye volt.

attilaszucs válasza:
1: nem vagyunk barátok

2: nem tudom ez mitől személyeskedő, úgy gondolom, az értelmi képességek megkérdőjelezése egy kicsit más kategória. Kezdve ugye ezzel az első kommenteddel, ami úgy gondolom egykutya a te sérelmeddel:

"mondjuk nem ilyenkor kell kimenni. vagy ez már bonyolult? :)"

Azonban, te még mindig zéró kritikát gyakoroltál a képpel szemben, nem értékelted a képet. Akkor mit jár a szád? Önerőből nem megy a kritika, a javaslat, az ötlet, akkor mit futtatod itt magad? Csodálkozol ha a pártolás felmerül bárkiben is?! Edig semmit nem tettél le erre az asztalra...

Eddig egyetlen hozzászólásod sem volt alkalmas arra, hogy az értékelési irányelveknek megfelelj, ha esetleg nem olvastad volna ajánlom figyelmedbe:

http://www.fotozz.hu/cikket_megmutat?cikk_ID=3

Egyébként nagyon érdekfeszítő a vita veled, szórakoztató, azonban ha már vádaskodsz, nőj fel az ellenfél szintjére, értelmezd, érlelgesd a szádban első kommented szavaid, hogy az számodra mennyire sértő. Nem vagyunk mi barátok, idejössz idegenként, sértegetsz, és még arra sem veszed a fáradtságot, hogy felmérd mielőtt írsz, hogy az mennyire cinikus, bunkó vagy paraszt megnyilvánulás...
Olvasd el a hozzászólásaimat, értékeléseimet, sehol nem voltam paraszt, az első előszöris, hogy köszönök, ha valahova betérek ismeretlenül, esetleg szólj a felmenőidnek, hogy ilyen alap dolgokat is megtanítsanak, ha már magadtól nem jöttél eddig rá.

Ha ezt tovább akarod folytatni ajánlom az üzenet küldése szekciót, mert a hülyeséged nem másra tartozik. Remélem az élet azért szebb lesz neked, mint amerre te magad tereled.

Kívánva minden jót, üdvözlettel.

2011. május 9. | 16:42 | sly_reloaded

remélem nem felejted el, ki kezdte a személyeskedést! idézzem vagy vissza tudsz olvasni?

attilaszucs válasza:
Ne fáradj, idézem:

"...főleg csekély értelemmel rendelkezők számára"

De mostmár keress magadnak más játszópajtást.
Üdv, szép napot!

2011. május 9. | 15:16 | sly_reloaded

akkora arcod van bakker, hogy csodálom, hogy bele tudsz nézni a keresőbe...

attilaszucs válasza:
:)
Igyekszem tanulni tőled, mint jó mestertől. És persze továbbra sem személyeskedünk (igazából csak én nem), mert ez nem az az oldal. :)

Szép napot!

2011. május 9. | 12:43 | KennyOMG

Orulok, hogy vegul is ertheto lettem. :] Kreditet koszonom!

attilaszucs válasza:
Nincs mit, majd szólj, mit műveltél vele. :)

2011. május 9. | 12:04 | sly_reloaded

jaja, csontsovány. főleg csekély értelemmel rendelkezők számára.

attilaszucs válasza:
:) Az értelmi képesség azon emberek oldalán kérdőjelezhető meg, akik olyan szinten személyeskednek mint te. Olvass el pár mélyen szántóbb értékelést, és talán megérted miről van szó. A verbális karatét ezzel lezártnak tekintem, remélem tanulsz belőle.

Szép napot!

2011. május 9. | 08:30 | sly_reloaded

kikérem magamnak, hogy mások véleménye alapján formálnék sajátot. mindenki magából indul ki, gondolom te ezt tennéd a helyemben, ezért kapásból ezt feltételezed rólam.
jó, hagyunk a színekkel meg fényekkel, ne is foglalkozz velük, teljesen lényegtelenek a fotózás szempontjából :)
érdekes felfogás, hogy ha negítv kapsz ponttal, akkor az kreditvadászat, ha pont nélkül kapod, akkor meg csak Réka mellé álltam, mert neki sok a feltöltött képe :)
azt írod vicces vagyok? én ennek örülök, jobb, mit nevetségesnek lenni...

attilaszucs válasza:
:)

van aki kreditet kapott a 2 pontjára tőlem, a te (khm) "értékelésed" eléggé csontsovány...

Szép napot!

adott pontszám: 5
2011. május 9. | 03:44 | harminchat

Szia! Lementettem és megnéztem fekete-fehérben...csakis az előtér barnás színezete miatt. Nekem úgy is tetszik, de meg kell hagyni a színes városi fények jobban kihozzák azt a részvétlen csillogást, amit a folyóba öltek érezhettek, bár akkor nem hiszem, hogy már túl sok fény lett volna, főként nem díszkivilágítás a hídon....
Nagyon tetszik az elképzelelés, hogy éjszaka fotózod a partot, a fények sokat hozzátesznek a látványhoz, átértékelik, fenyegető árnyaikkal, a komor ég a feketeségével...de egyben kicsit szinpadiassá is válik a fémcipők sora. Ki hagyná itt így a cipőit, felénk állítva, hogy szinte megszólít?
Mindegy, a kép tetszik, gratulálok az ötlethez!

attilaszucs válasza:
Érdekes, hogy mennyire megoszt ez mindenkit...
Köszönöm az értékelésedet!
üdv, szép napot.

2011. május 9. | 00:26 | KennyOMG

Uhh, mielott felreerted: nem a cipok szinevel van bajom, hanem generalice a Nagy Narancs Haromszoggel bal-lent-kozepen. Azzal, hogy a narancs paca nem fejezi ki sehogy sem a "mult iszonyat", es emiatt nem mukodik nekem.

attilaszucs válasza:
Nem értem félre. Sosem volt bajom a minőségi kritikával, ha az mögött alapos koncepció van, nem csak azért írja valaki mert nem fogja fel hogy miből állnak össze a kreditek, amiből majd az ő képe feltölthető.
Szép napot, üdv!

adott pontszám: 2,5
2011. május 9. | 00:22 | KennyOMG

Szia!

Nehez ugy, mert az otlet egyedi, de a kep valahogy megsem all ossze. Egyreszt az, hogy a legalso par cipo eles csak nem a legjobb megoldas, mert lehuzza a tekintetet, ha meg akarom nezni a kepet, akkor szo szerint farasztja a szemem. Lehetett volna talan a harmadik-negyedik tajara fokuszalni, esetleg egy jo kis fokusz stacket csinalni, ha mar ugyis alvannyal lottel.

A kep aranyait sem erzem jonak, sok a cipo, de nem latszik beloluk semmi. Talan a kevesebb ez alkalommal tobb lett volna, ha csak az utolso 4-5-6 par latszik. Az otlet, hogy a hatterben a modern varossal mutasd, mint mondtam egyedi, de valahogy kicsit fontoskodonak tunik szamomra.

A legnagyobb kifogasom azonban a natriumlampak altal narancsban furosztott rakpart (ami igencsak hulye asszociaciokra adhat okot). Meg ha el is fogadnam a sugallt mondanivalot, ez onmagaban tonkrecsapja a kepet. Ertem en, hogy nincs mas, de ilyenkor kell elovenni a fotoboltot, es akciozni.

A feltoltott kepet nagyjabol 20 mp-be kerult annyira megmaszirozni, hogy mindjart erdekesebb legyen a mondanivalo (rakpart belasszozva, szinek eltolva sarga fele, vilagossag picit fel, telitettseg sokat le). Mivel neked (gondolom) RAW is van a markodban, nem ertem miert nem vetted a faraddtsagot, hogy ket kulon feheregyensuly-beallitasbol osszedolgozz egy jobb kepet...

Mint mondtam, biztosan tudatos, de szerintem nem jo. A tema miatt, amit lehet jol vagy nemjol csinalni, kozeput nelkul, megajanlok egy kettofelest. Remelem nem genyozasnak vagy kreditvadaszatnak veszed a velemenyem, ha sert, hanem inkabb amatorsegnek. :]

attilaszucs válasza:
Köszönöm a részletes értékelést!
A fokusszal azért nem értek egyet mert próbáltam többféle dolgot, de a Lánchíd csak ebben az értékelésben maradt homályos.
Én kontrasztot akartam, nem különösebben azt hogy a cipők legyenek hatásosan ábrázolva.
Köszi amit írtál, majd megnézem én is.
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. május 8. | 22:45 | nyilvánvaló

nanuq for president!
tényleg komolyan kellett volna venni a "cipő-szín-szindrómát" ...ez tényleg az a tipikus hosszú-expós színhatás, ami annyira amatőr, ezen a képen maximum vmi eltérő WB beállítás segitett volna

attilaszucs válasza:
Menj már ki légyszíves, és nézd meg, szemmel, ami nem csinál hosszú expót, hogy ilyen. Te így akarod látni, én viszont másért fotóztam le...
Nanuq for president, de azért találsz bőven más véleményeket is. Ez a kép megosztja az embereket, mint ahogy minden bizonnyal a te képeid alatt is vannak ilyen és olyan vélemények...

adott pontszám: 2
2011. május 8. | 22:30 | nyilvánvaló

Üdv!
Ez Pauer Gyula cipőszobrainak és a Lánchídnak a lehető legegyszerűbb reprodukciója, semmi több. Felül sok a levegő (fekete semmi), a perspektíva, a meglátás olyannyira átlagos, hogy muszáj egy linket is mellékelnem ehhez:

http://www.google.hu/search?tbm=isch&hl=hu&source=hp&biw=1280&bih=711&q=pauer+gyula+rakpart+cip%C5%91k&btnG=K%C3%A9pek+keres%C3%A9se&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=


10-ből 9 ember ugyanabból a szemszögből fotózza ezt le, mint most te.

attilaszucs válasza:
Jaj köszönöm, sosem jöttem rá, vajon kinek a szobra ez... :D

És ha lefotózták már? Akkor már nem lehet többé lefényképezni? Te sem fényképezel olyan helyen bizonyára ahol már fotóztak... (amúgy szarok a google-re, itt azért nem volt agyonismételve a ez a kép)

Neked minden képed valami újat mutat, igaz?! :D

2011. május 8. | 22:15 | Nanuq

jól van ha rám nem hallgatsz, akkor sly kérdésén gondolkozz el :)
'mufurc' :)))

attilaszucs válasza:
Vicces srác...

2011. május 8. | 20:56 | Pálfi Nimród

Érdekes mindenki látja hogy cipők. Mindenkinek lejön mit is mond a fotó. Szerintem csodás kép nem kell festeni se így se úgy. Aki pedig akar az menjen és fotózza le csak vigyen ecsetet és festéket vagy otthon ps.
Üdv

attilaszucs válasza:
Üdv, kössz.

2011. május 8. | 20:28 | sly_reloaded

"Egyébként nem tudom, hogy ha te vagy bárki kimegy este 9-10 között, mégis meddig kell várnia, hogy "más fények essenek rá"

mondjuk nem ilyenkor kell kimenni. vagy ez már bonyolult? :)

attilaszucs válasza:
Nos, ha végigköveted a kommenteket, akkor rájössz, miért "érdekes" amit mondasz...
Én ekkor mentem ki, és ehhez képest jönnek a jótanácsok, hogy meg kellett volna várni, amíg mások lesznek a fények... Engem azért nem fizetnek, hogy napokat töltsek el ott, a fényviszonyokat méregetve. Hobbi/amatőr fotós vagyok, kinek mi tetszik, és ebben az időben ebből a szögből ezt lehetett kihozni, ha nem tetszik, menj oda fotózd le máshogy, rakd fel, pontozzák, ennyi.

Nem állítottam, hogy ez így jó, de hagyjatok már a cipőszínekkel, meg az időpontjaitokkal...
Neked is egyszerűbb volt végigolvasni a kommenteket, megnézni kinek van a legtöbb feltöltött képe, és arra az oldalra, khm... Hagyjuk is.

Szép estét.

adott pontszám: 4,7
2011. május 8. | 20:05 | Matilda

Üdv,
Nehéz téma ez, és mint minden hasonló (én nem is mernék hozzányúlni), vegyes érzelmeket válthat ki. Kicsit több mélységélességre vágyna a szemem és más napszakot választanék, talán napkeltét, mert a híd kivilágítása nekem sok. Ettől függetlenül jól megtaláltad a témát és a szöget, kellemes színű fényben állnak a cipők.

attilaszucs válasza:
Szia, köszönöm, az értékelést. Ez most egy esti túra volt, majd tervben van egy hajnali, vagy naplemente... Meglátom még.
Üdv

2011. május 8. | 18:54 | Nanuq

ne haragudj, de ezt az észosztós replikát nem iagzán tudom mire vélni egy képértékelős oldalon - illetve a kritikám melyik részével nem értettél egyet? vagy a vagdlakozás jobban megy, mint az érvelés? Ha nem tűnt volna fel, a képpel nagyonis foglalkoztam - ez a 9-10-kor odamenés egyáltalán nem teszi jóvá önmagában a képet, sőt meg merem kockáztatni, hogy az egyik legalkalmatlanabb időszakban mentél oda, pont mert az utcai világítás - és 44-ben biztosan nem volt ilyen narancs - agyoncsapja a képet, megöli a tónusokat, egyenszínűre fest mindent, egyszerűen nincs hangulata a képnek. De ezt egyszer már leírtam, akkor sem értetted meg. Nincs mit... ja és ha nem álltam volna el a pontozástól, akkor bizony az egyes átlaghoz konvergálna a fotód...

attilaszucs válasza:
Kedves Réka, nincs gond, adhatsz egyest, vagy kérj meg pár jóismerőst, hogy tegyen eképp..

A vagdalkozás neked is megy, 44-ben nem hiszem, hogy egyszínű \"vas\"cipőt hordott mindenki, de ezt lehet, hogy most én gondolom rosszul. Ha odamész, hidd el ez pont ilyen, ha nem ekkor mész oda, akkor nem világít a Lánchíd, stb. De azt sem értem miért gondolod, hogy szerintem a 9-10-kor odamenés tesz jóvá egy képet.
Az egyest kicsit erősnek gondolom, ez a te véleményed, hat évvel ezelőtt gondolom nem voltál ennyire kritikus te sem.

Én a jelenben élek, és nem kívánok 44-es hatást kelteni, kimegyek, ott van és így néz ki, amit én tettem hozzá, hogy kontrasztba helyeztem, valami gyökeresen mással. Ezt neked kell megérteni, mert pontosan tisztában vagy azzal mi az \"alkotói\" (nem én nem vagyok alkotó, csak szárnypróbálgató amatőr) szabadság. Te nyílvánvalóan a válaszom miatt vagy ilyen kis mufurc, az értékeléseidet olvasva, tudsz te egészen máshogy reagálni...

:)

Szép estét!

adott pontszám: 4,9
2011. május 8. | 18:17 | egykutya

Nekem ez nagyon tetszik. Átjön a hangulat, jók a fények, szerintem az is jó ötlet volt, hogy csak az első cipő éles.
Egyetlen dolog zavar kicsit: a Lánchíddal egy vonalban levő baloldali lámpasor. Én pár fokkal jobbra fordítottam volna a kamerát, és akkor a hídból is több látszana, meg az a fény is eltűnne a kép széléről.

attilaszucs válasza:
Értem mire gondolsz, és talán született is olyan, de ez tetszett jobban. :)
Köszi

2011. május 8. | 17:33 | Nanuq

esetleg nem kellene kiröhögni az értékelőket, ha már kikunyerálod a véleményezést.
A más színű cipővel teljesen egyetértek, még ha a megfogalmazás kicsit suta is volt, de aki nem röhigcsélni jár ide, az bizonyára megérti a mögöttes gondolatot, ugyanis ezek a cipők alapból ugye feketék, a képen viszont élénk narancssárgában pompáznak, egy ködös napon halványszürkék, a vakító napsütésben meg akár fehérnek is tűnhetnek. Ez a megközelítés szerintem abszolút kerülendő, mivel odamentél és kattintottál egyet és meg se próbáltad kivárni, hogy az alkotás valami olyan fényviszonyban jelenjen meg, ami esetleg többlet értéket ad a képnek és hozzátesz valamit a fotográfus alkotói gondolatából, túlmutatva a száraz dokumentálásnál. De a válaszokból látom, hogy neked ez így teljesen tökéletes, csak akkor nem értem, minek a kommentknuyizás? Tedd ki a fészbukra és várd a lájkokat inkább...

attilaszucs válasza:
Ha elolvasod Datolya többi értékelését (én ezt megtettem mielőtt rámjött a röhögőgörcs), akkor lehet nem bírod ki majd röhögés nélkül te sem... Nyugodj meg, ő nem úgy gondolta.
Egyébként nem tudom, hogy ha te vagy bárki kimegy este 9-10 között, mégis meddig kell várnia, hogy "más fények essenek rá".
De talán te is más véleménnyel lettél volna, ha nem állsz el a pontozástól, és nem azért jössz ide, hogy osszd az észt kit kell kiröhögni, és kit nem. Azért a dokumentálásnál kicsit több a dolog, mert egy "odamegyek kattintok fotó" nem biztos, hogy ezt adja vissza... De ezen nem is kívánok vitatkozni, ez nem egy tökéletes fotó, mint ahogy olyan fotó nem is létezik, addig amíg mindenki mást és mást lát egy képben, egy pillanatban.

És ne is haragudj (minden tiszteletem ismeretlenül a sok feltöltött képenek, átlagodnak), de neked mint nagy "öregnek" nem pont a képet kellett volna étékelned? Vagy csak benéztél egy kis verbális karatéra? :)
Ja és nincs semmi kommentkunyizás, csak ha már olyan sokan megnézik, akkor mondják el mit látnak vagy nem látnak. Ha megnézed amúgy a normális kritikákkal semmi bajom nem volt...
Szép estét...

adott pontszám: 5
2011. május 8. | 17:31 | bromis

Szia! Jó az elgondolás és a kivitelezés sem rossz. Jó ötlet volt este fotózni ezt a témát amikor a Lánchíd teljes pompájában ki van világítva. A szomorú helyszínnek még nagyobb kontraszt ad. Kissé olyan érzésem van, hogy itt az orrunk előtt van maga a tragédia, míg pár száz méterrel odébb senki sem látja, senki sem hallja.
Mindenképpen jó kép. Persze lehetne fokozni, pl. egy sötét felhős kék órával, de így is jó.
Üdv: Péter

attilaszucs válasza:
Szia, te pont azt látod benne amiért lefotóztam. Köszi az értékelést.

2011. május 8. | 15:03 | NZsuzsi

Egyetértünk.

2011. május 8. | 14:58 | Alexander Nevermind

<17
Szia,
Megmondom őszintén elsőre nekem is az jutott eszembe, hogy nem néz ki így jól . Mármint a csillogás és ez a szomorú emléket idéző cipősor.
Aztán továbbgondoltam a dolgot, mert szinte 100% -ig biztos voltam benne, hogy ez volt a célod, azaza a kettőséget bemutatni. Ez sikerült is, az már más kérdés, hogy az ősszkép mégis fura lett, legalábbis számomra.

Aztán hogy ez pontban mit érdemelne az már más kérdés, hisz Te mindent jól csináltál, a saját elképzelésed szerint, más elképzelései alapján meg ez inkább újrafotózandó lenne.

Talán egy picit még lejjebbről fotózva is jó lenne, és valamit a bal oldali belógó pár égővel kellett volna valamit kezdeni a helyszínen, azt elkerülve komponálni, kicsit fura a kép bal szélén.

Szóval vannak vélemények pro és kontra, várom a többi kommentet.

attilaszucs válasza:
Köszönöm a részletes értékelést!!!

2011. május 8. | 14:51 | NZsuzsi

:DDD
Ha lehetne kérném az elsőket pinkre a következőket meg sorban uv zöld-cián kék és pirosra. A többit a fantáziádra biznám. Szólj ha kész vagy:D

attilaszucs válasza:
Az én képzeletem nem enged ilyet... Szomorú a téma, nem festünk...

adott pontszám: 3
2011. május 8. | 14:41 | NZsuzsi

Most szigorú leszek de remélem nem sértődsz meg hanem elgondolkodol azon amit írok. Technikailag semmi kivetni valót nem látok. De a koncepciót teljesen hibásnak érzem. A kép mondanivalója és a csilliógó diszkivilágítás agyonütik egymást. A szobor egy olyan történelmi iszonynak állít emléket amihez nem illenek a vidám és hivalkodó fények. Csend és a kiszolgáltatottak magánya... a tehetetlenség a szégyen, hogy ez egyáltalán megtörténhetett.
A hid bár nem került a fokuszba mégis olyannyira elvonja a lényegről a figyelmet ami már számomra nem elfogadható. Ráadásul ez egy olyan szoborcsoport amit sokan nagyon hasonló szögből fotóznak és igazán nehéz egyedit újat mutatni. Legalább annyira nehéz mint a Lánchid, a Parlament hisz azok is igen kedvelt témák. Nagyon fontos egy képnél hogy a mondanivalója és hangulata összhangban legyen na ez az ami itt nem működik. Van szép fókusz van jó expo a technika ok de a kép nem beszél illetve nem azt közvetiti amit ebben az esetben kellene.

attilaszucs válasza:
Nekem nem is az volt a koncepcióm, mint amit te szerettél volna benne látni. Én kontrasztot akartam láttatni, a múlt és a jelen, a szomorúság, és a ragyogás, a rettenet és a szépség között, a fókusz szerintem jól irányítja a szemet. Ebből az aspektusból azt mutatja a kép amit én akartam megmutatni, onnan meg ahonnan te nézed, neked van igazad.

De legalább nem akarod, hogy átfessem a cipőket... :)

2011. május 8. | 14:25 | zoli0121

Leszögezném, látván az előző kommenteket, hogy NEM a te hibád, hogy a cipők barnák!:):) csak a képnek jobb lett volna, ha más színűek!Ennyi! :)

attilaszucs válasza:
Értem. :)

adott pontszám: 4,8
2011. május 8. | 14:23 | zoli0121

Tetszik a képed, de jobb lett volna, ha egy kicsit még a 2.cipő is éles. Kár hogy barnák a cipők is, így kicsit beleolvadnak a sétány peremébe. Ettől függetlenül nagyon jó elgondolás és megvalósítás!

Üdv.

attilaszucs válasza:
Köszi, de a színek olyanok amilyenek, ha este odamész ezt látod, nekem sem célom mást mutatni ami.
Üdv

adott pontszám: 4,1
2011. május 8. | 13:46 | pitkin82

Szia!
A téma amire szerintem mindketten gondolunk csak akkor jönne át, ha FF-be konvertálnád át, és raknál bele valamiféle zajt.Sokkal melankólikusabb és depresszív lenne a fotód.Így színesben nem érezni ezt az érzelmet.A másik meg a mélységélesség:Szerintem nem kellene annyi hangsúlyt fektetni rá,cipők tömkelege, part,.A téma nagyszerű

attilaszucs válasza:
Köszönöm. Megnéztem FF-ben, de nem jött be annyira annak ellenére, hogy az FF-et sokkal jobban szeretem.
Üdv

2011. május 8. | 13:26 | h.rom

Datolya: "Esetleg ha más színűek lennének ..."
Szerintem a szobrásznál reklamálj.

attilaszucs válasza:
:) no comment

adott pontszám: 3
2011. május 8. | 12:48 | Datolya

Szia
Egy kicsit túlságosan beleolvadnak a cipők a környezetükben. Esetleg ha más színűek lennének ...
De az ötlet remek...
üdv

attilaszucs válasza:
:) ez rohadt jó! Az év kommentje! Rég röhögtem ennyit... Legközelebb viszek valami festéket, jó?! Csak a kedvedért... De nehogy elkapjanak...

adott pontszám: 5
2011. május 8. | 12:48 | h.rom

Vajon mit érezhettek azok az emberek akiket innen tucatjával lőttek a Dunába? Megnézték még utoljára a hidat, vagy a túlpartra meredtek?
Nem tudok hozzá gratulálni, mert megrendítő kép. Technikailag jól sikerült.

attilaszucs válasza:
Nekem mindig elszorul a torkom... És mindig baromi ideges vagyok mikor a barmok próbálgatják a lábukat a cipőkbe... Jópárat el is loptak... :(