BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,75
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. március 25. 07:59
Soft

"Egyik hozzászólásomra adott válasz részletet javítanék: ".. kizárjátok ami ROSSZ" Bocs! 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2011. szeptember 11. | 18:08 | KabaiSanyi

Egyszerűen szép! :-)

Semiramis válasza:
köszi :)

2011. június 24. | 01:17 | praefect

Szesz Szemcse!

Nem lenne helyes kedved szegnem, meg nem hergellek, de nem kertelek: <i>eme</i> remekben egy cseppet sem lelem kedvem.
Nem megy eszembe, mely kellemet jelenthetnek szemre helyes testek rettenetesen elkenve festett ecseteffektekkel megjelenve.

[Felesketett fegyveres ember szerelmesen kel egybe.]

Semiramis válasza:
Thanks :)

adott pontszám: 5
2011. április 23. | 13:00 | anian0

Nagyon bájos ez a kép. A színek lágyan simogatják az ember lelkét. Ontja magából a harmóniát és a nyugalmat. Gratulálok!

Semiramis válasza:
Köszönöm, örülök, hogy átjött a kép mondanivalója :)

adott pontszám: 5
2011. április 11. | 10:57 | ComX

Gyönyörű a modell, jók a fények, a beállítás. Picit talán túl "porcelános" a bőr! DE (!!!) ez semmit nem vesz le a kép értékéből!!!!! Gyönyörű és kész!
Gratulálok! ;-)

Szép fényeket!!!

Semiramis válasza:
Köszi szépen! Örülök, hogy tetszik! :)

2011. április 6. | 16:02 | -[ Nagyi ]-

Nem pontozok, mert bármennyire is szeretnék, nem tudok olyan pontot adni, amit Te is szívgesen vennél.
Nézzük csak: Vagy egy tök jó alap kocka, ami beállításban, exponálásban, mindenben nagyon jó, aztán jön az utómunka, amivel szépen agyon lehet csapni az egészet... :(
Értem, hogy soft, meg puhaság, meg szórt fény, de a bőron végzett utómunka szerintem nagyon nem jó. A nagy részén túlzottan sok a blur, a szemhéj esetében meg radíroztál rendesen, így nagyon nagy a kontraszt a lágy és az élesített részek között. A bőrön egy kicsit kevesebb, csak a szemre (szemhéjra már nem) élesített volna.
Sajnálom, hogy az utómunka ilyen lett, mert tetszik a kicsit kereszthívást idéző színvilág, a kompozíció, a modell is szép... Egyébként nálam 5 pont lenne!
Üdv, remélem nem bántalak meg az őszinte véleményemmel!
Nagyi

Semiramis válasza:
Szia!
Nem bántottál meg, de már nem tudok újat mondani, mindent leírtam a többieknek, gondolom olvastad. Amúgy meg nekem nem a negatív véleménnyel van bajom, hanem a hangnemmel (a lenézéssel meg a gúnyolódással, stb). Te normálisan elmondtad a véleményed, és ezt elfogadom.
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2011. március 30. | 16:17 | binci.

Kellemes fotó, nagyon szép színekkel. Pont ott éles, ahol kell, ahol meg nem, ott megfelelően életlen. Ez a vágási arány kissé szokatlan, baloldalról lehetett volna lecsípni, hogy négyzetes legyen, de így is jó, hiszen legalább van hely a tekintetnek. Nagyszerű kép!

Semiramis válasza:
Köszönöm :)

adott pontszám: 3,9
2011. március 29. | 13:06 | HajasDS

Tetszik a kép, a retus is jó, de a vágás nem igazán jön be. Egy jó vágás fél siker, véleményem szerint. Egyébként a fotózott személy is helyes. Valami információ esetleg arról hogy milyen Géppel és objektívvel lett fotózva?

Semiramis válasza:
Köszi! Nikon D3000-rel lett fotózva és 35 mm-es fix objektívvel. Csak azért nem szoktam ezeket megadni, mert kevés embernek van ilyen gép ezen az oldalon és akkor egyből rájönnének, hogy ki a fotós :)

2011. március 28. | 11:12 | kulcsarati

Az eredeti RAW-t továbbra is várom :-)

Semiramis válasza:
Meglátjuk..

2011. március 27. | 23:34 | genesys

Jelenleg 4,74-nél tart a kép átlaga. Az pedig nem olyan rossz. Nem is értem miért vagy kiakadva? Ha tanácsot vársz, én adok neked konkrétumot: Kezdő vagyok, de jó meglátásom van a képekhez, és szerény is vagyok:
Retust töröld ki. Álomszerű hatást hagyd el. Ha álomszerű hatást szeretnél, azt intenzivebben tedd. Inkább valami fehér átlátszó réteget tegyél rá, vagy fehér vignette.
A mélységélesség legyen picit nagyobb, hogy a nyak, haj élesebb legyen. A jobb váll kár hogy le van csapva. Kicsit görnyedt a testtartás. A mosoly történjen zárt szájjal, mert elég sárgásak a fogai a szingörbék elállitása miatt.
Na?

Semiramis válasza:
Köszi, ilyesmire gondoltam :)
Nem az átlaga miatt vagyok "kiakadva", hanem a sok gúnyolódás és lealázó hangnem miatt.

2011. március 27. | 21:54 | kulcsarati

:-)))
Sztem itt az oldalon senki nem tanulta a fotózást. Maximum autodidakta módon. Még Tiger sem.
Kerestem a hozzászólásokban a szavaid kiforgatását. Sehol sem találtam.
"Én azt javaslom", hogy tényleg járd a magad útját. Már csak azért is mert egyelőre úgy látom, nem nagyon akarod észrevenni a másik utakat, amit esetleg mások javasolnak Neked.
Javaslom azt is, ha komolyabban foglalkozol a fotózással, mához egy évre gyere vissza ehhez a fotóhoz és olvasd vissza a kép alá írtakat. REMÉLEM meglepődsz majd. Magam is megtettem. Én meglepődtem magamon...
További szép fényeket!

Semiramis válasza:
Köszi, amint javasolnak más utakat itt, talán kipróbálom, de mint mondtam már - itt inkább a hibák felsorolása megy, a javaslatok nem, ezt te is tudod, ha végig olvasod a kommenteket. Nekem még anno Belphnaque adott hasznos tanácsokat - hogy állítsam be a fényeket stúdióban, miért, mire figyeljek, miért nem jó ez a szög, miért jobb az a megoldás - ilyenekre gondolok.
Üdv!

adott pontszám: 5
2011. március 27. | 20:00 | rolandPRO

Szia Idegen!!!

Ez a nekem való portré.Szineiben pompázik élénk tónusokkal fászerezve.
Szerkesztés kiváló ! DOF rendben.
De tudod miért szeretm kép ez a számomra????
Mert a lány tekintete magával ragadó, és ez engem elgondolkoztat hogy mi járhatott a kis buksijában, vágyakozás? szerelem? vagy csak pusztán boldog?? mind1 nekem nagyon bejön.Egyetlen hibát vélek felfedezni, azt hogy nem én csináltam:))))
Gratulálok!!!!

Semiramis válasza:
Köszi, örülök az értékelésednek. A tekintet valóban merengő, ez is volt a cél :)

Üdv!

2011. március 27. | 18:54 | kulcsarati

Figyu...
Sztem Te egész egyszerűen nem akarod észrevenni a megoldást a soraim közt. Idézem magam aztán vagy tudsz kezdeni vele valamit vagy nem....

"Viszont "azok" a fotók olyan kontextusba vannak helyezve mind tematikáját, mint környezetüket tekintve, ahol fel sem tűnik a vasalás ténye.
Itt azonban kapunk egy arcot és SEMMI MÁST ami szét van vasalva. Nem illik bele a környezetébe. Nincs is környezete. A lányon egy hétköznapi slampos felső van, a környezet meg csak sejthetően "valahol" kint a szabadban..."

Ha a fenti sorokból nem tűnik ki, mit kellene SZERINTEM másként csinálni akkor az eddigi billentyűzetpüfölésem teljesen hiábavaló volt. Párbeszédre sajnos nem mutatsz fogékonyságot, ráadásul sértődötten kijelented:
"De már nem is érdekel az egész..."
A kritikus véleményekre adott válaszaidból egyértelmű durcizás tükröződik vissza. Felvetül a kérdés: Miért töltesz fel, ha ennyire nehezen megy a más vélemények elfogadása?
Gondolom most az jön, hogy soha többé nem töltesz...
Még egy gondolat. Hiányolod, hogy nem mondják meg a kritizálók, hogy mit csinálj másként. Azért Te sem véded meg a fotódat szilárd érveléssel....
Üdv QQ

Semiramis válasza:
Az utolsó gondolathoz szólnék hozzá, amit már egyszer leírtam Tigernek: ezen a bizonyos 1 év alatt soha nem tanultam mélyebben a fotográfia történetét, képek elemzését, a szakszavakat, nem jártam utána a neten a főiskolai anyagoknak (vagy hol tanítják ezeket), és nem is vagyok benne vagy 10-20 éve a fotózásban, még a PS-hez sem értek túlságosan. És különben is minek védjem meg, ha minden szavam ki van forgatva? Nem úszok az árral szemben, semmi értelme.
Az idézeted kapcsán pedig: ezt ne, az nem jó, de azt, hogy "én ezt javaslom" sehol sincs. Kizárjátok ami jó, és a millió lehetőség közül (amiből 800 ezer rossz) egyet sem javasoltok.
A más felsővel kapcsolatban pedig azt kell mondjam mosták már meg a fejem, hogy túl hangsúlyos, elvonja a figyelmet (pedig nem éppen kisestélyi volt). Azt a tanácsot megfogadtam: egyszerű felső és lám...

2011. március 27. | 17:36 | agent3.0

Szerintem tök jó kép:) picit több retussal mint amit én szoktam. A színek, kontraszt nagyon szép lett.

a

Semiramis válasza:
Köszönöm :)

adott pontszám: 3,2
2011. március 27. | 17:19 | F3R1

Szia,
szerintem az utómunkával nem tettél jót a képnek. Olyan Barbie-babás és élettelen lett a modell. Egyedül a szemeket érzem természetesnek.
Nem akarok "szívózni", de szerintem a linkelt kép és a Tied között elég nagy minőségi különbség van.
Nem értem miért gondolod cinkesnek az értélkeléseket (igaz még nem olvastam őket), de hát pont arról szól az oldal, hogy segítsük egymást ötletekkel, kritikákkal.
Üdv,F3R1

Semiramis válasza:
Hát ez az, hogy mindenki azt mondja mi a baj, tanácsot nem ad. Így nehéz. De már nem is érdekel az egész.

2011. március 27. | 14:16 | kulcsarati

Ha az eredetit meg akarod mutatni, itt az nehéz lesz...RAW-t ide nem tudsz feltölteni. Én meg arra lennék kíváncsi.
A kommentbe írt szöveg megint csak sértettséget és magyarázkodást tükröz. Mellesleg az az utómunka nagyságrendekkel jobb :-))
Olvastam Pappatit...milyen igaza van...részben.
A leghasznosabb véleménynek titulálod az övét, holott mást nem mondott, mint hogy járd az utad bátran...Persze sarkítva és zanzásítva mondom ezt.
Veszélyes dolog az alkotói szabadságra hivatkozva azt mondani, hogy:
- "sz@rok a világra meg más véleményére én így csináltam fogadd el és kész"
Valóban szubjektív, hogy kinek mi fér bele arcvasalás terén, Neked ez belefért. Azonban ne feledjük, hogy bármennyire is fikázzuk a fotozzt (köztük én is), azért ha hasonló érdeklődésű emberek mondják ugyanazt, sokadszor akkor talán érdemes elgondolkodni rajta.
Ati írja:
" látni teljesen tudatos szétviaszosítást, ami igenis jól áll a képnek..."
Tudom milyen képekről beszélsz Ati! Viszont "azok" a fotók olyan kontextusba vannak helyezve mind tematikáját, mint környezetüket tekintve, ahol fel sem tűnik a vasalás ténye.
Itt azonban kapunk egy arcot és SEMMI MÁST ami szét van vasalva. Nem illik bele a környezetébe. Nincs is környezete. A lányon egy hétköznapi slampos felső van, a környezet meg csak sejthetően "valahol" kint a szabadban. Ennyi? És az alkotó állítja, hogy az a bőr már csak ilyen és különben is...
Nem mondom, hogy ne utómunkázzunk túlzóan! Hiszen Papp legutolsó képénél pont ezt mondtam én is. Nagyon kellett az a fajta utómunka a képnek. De legyen indokolt.
Kendőzetlen őszinteségemért elnézést, utálok hímelni hámolni...
Viszont a véleményáradatért már megérte feltenned ezt a "kicsapongást". Hogy kinek a véleményét fontolod meg? Na az az igazi kihívás...!
Üdvözlettel: Kulcsár Attila

Semiramis válasza:
Az a baj, hogy itt mindenki csak a hibákat sorolja, de hogy mit csinálj, hogy jobb legyen a kép, na azt senki. Tanulni pedig nem könnyű így.

2011. március 27. | 11:11 | tiger1977

pappati megmondta a tutttit ;) jól beszélt, annyival azért kiegészíteném, hogy a stock más világ, tömeggyártás, forintálisan adja egy kép értékét...
Indulj nemzetközi versenyeken, nagyon jó példa Edina (SilentOkami) esete, aki - nagyon megérdemelten - élete szerintem egyik legnagyobb sikerét érte el a héten... neki egy remek visszaigazolás a munkáját illetően...

Semiramis válasza:
Köszi Tiger, aranyos vagy, de szerintem esélytelen vagyok nemzetközi versenyeken, szerintem még hazaiakon is. Nem tanultam én komolyabban soha a fotózást, az irányzatokat, a kemény szabályokat, a stílusokat stb.. Amúgy is még alig több, mint 1 éve fotózok :$

adott pontszám: 5
2011. március 27. | 06:13 | harminchat

Szia! Ha már így kiemelted, megnéztem Tiger fotóját is és tényleg, ott is sok a lágyság. Viszont ott teljesen természetesnek hat a színezet. Ennél a fotónál ellenben nem csupán a lágyítás viszi tovább a valóságtól a képet, hanem még egy színeltolás is van. Ha visszaveszem a kékeket sokkal természetesebbnek érzem a képet. Ha megnézem fekete-fehérbe méginkább tetszik...de ezzel nem azt akarom mondani, hogy csak fekete-fehérben lenne jó, inkább azt, hogy az alapkép jól sikerült, a lágyítás is illik hozzá.
Bizonyára sokaknak ez a ruhához harmonizáló színezet is tetszik...
A beállítás, a részletesség, a fények használata mind, mind rendben.
Gratulálok a képhez!

Semiramis válasza:
Köszi szépen! Szerintem nem jól van kalibrálva a számítógépem, mert láttam egyszer egyik képemet egy jó monitoron és valóban sok volt a lilás-rózsaszínes árnyalat. De sajnos itt nem látom mennyire. Gondolkodtam rajta, hogy visszavegyem, de végül így hagytam.

Üdv! :)

2011. március 27. | 00:20 | genesys

Hahaha! Aranyos vagy, hogy igy kifakadtál. :DD

Semiramis válasza:
Te meg aranyos, hogy kiröhögsz :DD

2011. március 26. | 21:56 | pappati

szia
facebook bejegyzésed kapcsán vettem rá magam, hogy végig olvassam a párbeszédeket. ha igazán hasznos véleményt vársz tőlem, építőbb lesz ha a jelenségről beszélek, mint magáról a képről.
tévúton jársz, ha mellre szívod a dolgot! az alkotói szabadságnak hála azt csinálhatsz amit akarsz és mi a francnak akarsz megfelelni mindenkinek... vagy bárkinek!?
nincs igaza annak sem aki fikáz és annak sem aki magasztal, csupán személyes ( és baromi szubjektív ) véleményt mond. még a szimpatizáns kollégák is gyakran ellentmondásokba kerülnek egymással ( sőt néha saját magukkal ). van, hogy meglepetést okoznak akár pozitív-, akár negatív értelemben. legutóbbi aktom pl. hét képe volt, ill. ott van a legjobb 30 napban, pedig biztosra vettem, hogy lehúzza az átlagom a fakósága miatt. de ha úgy is lett volna, akkor is jónak érezném az utómunkát. de ettől még sem azt nem mondom, hogy szarok más véleményére, sem pedig azt, hogy leterel az utamról. legfeljebb picit csiszolódom a mindenféle inger hatására.
ha az a kérdés, hogy a fejlődésedhez kell e még ezen a szinten a fotozz, akkor a válaszom: nem!
ha az a kérdés, hogy van e értelme néha publikálni, kommunikálni, a válaszom: igen!
azért hébe- hóba érnek hasznos ingerek.

látva a fejlődésed, ill. nyitottságod a nagyvilág fotós alkotásaira ( facebookon 1-2 link néhanap ) pontosan tudod, hol tart a nemzetközi szakma és hogy bármit lehet. látni teljesen tudatos szétviaszosítást, ami igenis jól áll a képnek és persze látni "szűz" portrékat is, melyek épp attól értékesek.
szerintem sokan itt épp attól "szűk látókörűek, hogy arra az egy irányzatra nyitottak, melyet képviselnek.
szerintem érdemes jó érzékkel kiszűrni a neked való hasznos infókat és azokból építkezni.
egy közösségi oldalra menekülni és a barátaid elfogult és elnéző véleményeinek olvasni azért semmiképp nem jobb alternatíva, mint itt vállalni hideget- meleget.
ha pedig nemzetközi szinten keresed a helyed a szakmában, akkor irány a stock, aztán majd a piac eldönti, hogy "értékes" e a kép, vagy sem! :-)
csak gondolatok!
üdv
ati

Semiramis válasza:
Hát Atti, a legértelmesebb és leghasznosabb véleményt írtad meg, amit kaptam a kép kapcsán, nagyon örülök neki! :) Remélem a többiek is elolvassák, mert mindenki számára tanulságos. Arra már én is rájöttem, hogy a fotózz megtanította nekem, amit képes volt megtanítani, noha sok jó fotós van itt, többnyire csak azt mondják meg mi a hiba, azt nem, hogy mit csináljak másképp. Nem javasolnak semmit. Arra már én is rájöttem, hogy nem szabad mindenben rájuk hallgatni :)
Elfogult véleményt sosem kívántam, hisz' tudom, hogy az megrekeszt egy ponton, ami nem biztos, hogy jó helyen van. Arról nem is beszélve, hogy a fejlődés sosem állhat meg. Az őszinteség híve vagyok, de a bunkóságé nem. (Sokan pedig összekötik a kettőt, de csak magukat jellemzik vele.) Én inkább kérem ki azok véleményét, akiket elismerek a szakmában, akikre felnézek és a magas szintű munkájuk mellett az emberségük megőrzése az, ami ezt indokolja. Ezért fogom a jövőben inkább őket felkeresni (és reméljük minél több ilyen embert fogok megismerni). Az, hogy a munkám tetszik a laikus közönségnek nagyon jó érzés, de valóban a szakmabeliek jóindulatú kritikája az, ami fentebb viheti az embert szakmailag.

Köszönöm, hogy írtál, nagyon örülök neki! :)

2011. március 26. | 21:01 | h.rom

Én ilyet nem mondanék rád, hogy béna vagy.

Semiramis válasza:
Köszi :)

2011. március 26. | 20:19 | hegyiember

Bocs, de ki szívózott?
Semeddig nem tartana bebizonyítani, hogy valóban ilyen a bőre.
Amúgy nekem a tigeres se tetszik :)

Semiramis válasza:
Sosem állítottam, hogy nem nyúltam a bőréhez (ha utána olvasol, rájössz). Csak azt hiszitek, hogy milyen sokat kentem rajta. Bár azt nem tudom, hogy ezt miért..

2011. március 26. | 20:03 | tiger1977

ehümm, ennél jobbat is választhattál volna :D de messze nem vagyok én példa tárgya...te Sziszy! :) szép a leányzó ;)

Semiramis válasza:
Köszi Tiger! A képeid példa értékűek, de örülök, hogy nem szálltál el és "lealacsonyodsz" az amatőr bénák (én) szintjére :)
Igen, szép lány, de valószínűleg ez az utolsó feltöltött képem ezen az oldalon.

2011. március 26. | 19:58 | h.rom

Annyi hozzáfűznivalóm lenne a belinkelt tiger képre, hogy közte és a tiéd közt van egy lényegi különbség. A te képed egy retusált fotó. Az ő képe viszont átbillent egy olyan stádiumba, ami már inkább nem fotó, sokkal inkább fotógrafika. Ezért nem kötnek bele, mert ezzel sajátos stílust teremtett magának, ami csak és kizárólag őrá jellemző.

Semiramis válasza:
Vágom. Én mondtam, hogy béna vagyok PS-ben :)

adott pontszám: 5
2011. március 26. | 14:49 | Csizik Balázs

Jól sikerült portré egy szép modellről.
Remek fényeid voltak, a vágás is tetszik.
A lágyítást kicsit túlzónak érzem (az én ízlésemhez mérten persze), bár gondolom ez is a címben található "soft" érzés erősítésére szolgál.

Semiramis válasza:
Igen, jól látod. Talán még egyértelműbb címet kellett volna adnom neki, mert kevés embernek jön ez le sajnos :((

Köszi az értékelést!

2011. március 26. | 10:02 | kulcsarati

Úgy látom sok helyre kellene küldened a nyers képet :-)
Megköszönném ha átküldenéd...őszintén kíváncsivá tettél...
Előre is köszönöm!
Üdv QQ

Semiramis válasza:
Most gondolkodom, hogy ide tegyem fel vagy tényleg átküldjem, mert tartok tőle, hogy abból is kövezés lesz. De talán bevállalom :)

2011. március 26. | 08:48 | hegyiember

Én kíváncsian várom a nyers képet.
Ha annyira tökéletes a bőre, ahogy mondod, akkor mi a fenének kellett neki a nem kevés mennyiségű smink?
Hogy ne kerüljön semmibe. Én úgyse nagyon töltök mostanában.
De akkor utómunka ne legyen rajta egy gramm se! :)
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

Semiramis válasza:
Elmondanám, hogy mikor fotóztuk csak a szeme volt kifestve, meg a szája, alapozó se volt rajta. A képen meg nem azért lágyítottam, hogy maszkszerű legyen a bőre, hanem az egész képnek akartam volna valamiféle lágy, álomszerű hatást adni, de ez nem sok embernek jött át. Biztos én vagyok a béna, bevallom.

2011. március 26. | 07:42 | Fáncsi_voltam

Szerintem pont az üde, hibátlan bőrt sikerült megsemmisítened.

Semiramis válasza:
Ahogy gondolod :)

adott pontszám: 3,7
2011. március 26. | 07:26 | Fáncsi_voltam

Gondolom ez ízlés kérdése, mármint ez a viasszá lágyítás. Az jutott eszembe, hogy a modell vajon mit szól ehhez? Fiatal, szép lány, szinte biztos, hogy hibátlan arcbőrrel nem gondol-e arra, hogy valami baj van vele, hogy ennyire sima, gumiszerűvé tetted a bőrét. A szemhéj viszont az arcbőrhöz képest durva struktúrájú, fura hatást kelt. Sajnálom a tincsek részlettelenségét is, főleg jobbra. Gondolom, hogy teljesen tudatos az utómunka, s neked így tetszik, de mindezt azért merem leírni, mert mostanában több magazint végig lapoztam, amiben szép lányok fotói vannak, s azokban gyönyörű, plasztikus a bőr minden pontja, nem a lágyítás, hanem a smink takar, ha kell.
Van, amikor az egész képet érintő lágyság jó, de akkor a környezet, a kép hangulata is alapból igényli azt, de itt tipikus portréról van szó, amiben történet, különleges miliő nincs, csak egy szép lány arcáról szól, s így nekem természetellenes.
Ezt a képet megnézném utómunka - vagy csak nagyon kevés - nélkül, nem hiszem, hogy egy ilyen arc igényelné ezt a mértékű lágyságot.
Vágásnál érdemes megtartani a klasszikus arányokat, mert ez olyan hatást kelt, mintha zavaró elemek lettek volna körülötte és így szabadultál volna meg tőle.

Semiramis válasza:
Esküszöm fel fogok tenni egy nyers képet a lányról! :DDDD

2011. március 25. | 23:34 | kulcsarati

Ha tényleg nem érted soraimból, hogy mi a probléma a képpel, akkor nem csak az oldal felborult értékrendjével van a baj. Vagy az én verbális képességeim korlátoltak, vagy Te nem érted a magyar nyelvet. Vagy csak nem akarod...
Kérlek el ne hidd, hogy ez egy jó fotó...
A fészbukon kitűnően lehet vele tinilányokat hülyíteni, de egy ilyen mértékű gumiálarcot ráhúzni egy képre majd azzal takarózni, hogy 16 évesen ilyen hibátlan a bőre, az több mint demagógia...
Persze csak szerintem, mert úgy látom a véleményemmel sajnos a kisebbséghez tartozom...

Semiramis válasza:
Szívesen mutatnék egy nyers képet a lányról..

2011. március 25. | 22:30 | tilla.80

helyportretur...

Semiramis válasza:
???

adott pontszám: 4,5
2011. március 25. | 21:49 | Bencze84

Különösen a szinei tetszenek. Értem én, hogy az a cime, hogy soft, de számomra tulságosan is lágy. Kicsit hatásvadász.

Semiramis válasza:
Nem szeretem a szimpla portrékat, kissé átlagosak, ritkán van bennük valami plusz, vagy "hatás". Lehet hatásvadász vagyok :)

Köszi!

2011. március 25. | 21:18 | McAl

Szia,

Azt kell mondjam, hogy kulcsarati megoldotta a dilemmámat.

Olyan szépen összefoglalta a mit a képről gondolok, hogy én nem is tudtam volna ilyen jól leírni.

Szóval tökéletesen egyetértek a gondolataival.

Semiramis válasza:
Köszi.

2011. március 25. | 20:44 | kulcsarati

Nem szeretném ha magadra vennéd a következő sorokat...
Régóta tudom(juk), hogy a mérce itt rég eltolódott egy más irányba. Azok akik valódi fotográfiákat tettek le az asztalra ezen az oldalon, már rég eltűntek. Akik itt maradtak vagy azóta regisztráltak, azok miatt lehetett ez a kép a nap képe.
Az alapanyag nagyon jó, a fényeid is jók voltak. Egészen egyszerűen értetlenül állok az előtt, hogy miért kellett ez az elképesztően túlzó márcos utómunka. A FB-on figyelemmel kísérem a munkásságod. Nagyon nagyon jó fotóid láthatók más platformokon.
Ez a kép vagy egy fricska, vagy egy nagy tévedés...
Ha kezdő nullfotós lennél akkor megsértődhetnél a véleményemen, a munkásságod tükrében viszont kérlek ne tedd...
Üdv QQ

Semiramis válasza:
Nem értem pontosan mi a problémád ezzel a képpel, nem sértődöm meg.
Köszi a hozzászólást!

2011. március 25. | 19:15 | hegyiember

Atomszoft.
Kirakatbaba....

Semiramis válasza:
Bocsi, csak 16 éves, nem tehetek róla, hogy hibátlan a bőre :)

adott pontszám: 5
2011. március 25. | 18:55 | h.rom

Szia. Azt mondanám, kissé sok már nekem az arc lágyítása, de a címből ítélve nyilván ez volt a célod. A lány gyönyörű, a színek nagyon szépek, a kompozíció sem lehetne jobb. Ha jól sejtem estefelé készülhetett, a fények nagyon szép meleg árnyalatúak, illik a modellhez. Gratulálok.

Semiramis válasza:
Köszi! Még a tavalyi ősz utolsó napsütéses délutánján készült, 17 óra körül, eltaláltad :)

adott pontszám: 5
2011. március 25. | 18:54 | newgam

Szép arc, jó szerkesztés, remek utómunka. A blúz színéhez igazodó hajszín ellenére, vagy inkább azért;)
Grat!

Semiramis válasza:
Köszi :)

adott pontszám: 4,9
2011. március 25. | 17:26 | Dante Darker

Szép kép, de nekem sok a lilás hártya, főleg a hajtőnél j.o. szélén. A retus is mintha címlpa felé kacsintana, iagzából inkább glamour mint portré. De végül is a kategória oly tök mind1.

Semiramis válasza:
Köszi Dante, én a glamour felé húzok :)

adott pontszám: 4,2
2011. március 25. | 16:28 | Cayman

Szia! Szerintem nagyon is jo :) bar biztos lesznek ellenzoi a lagyitasnak. Ugyanugy ahogy divat lett a pl a szelektiv szintelenitest vagy a HDR-t is csipobol utalni. Nekem kimondottan tetszik, a lagyitas erositi a lagy szello fujasanak az erzeset, ami kicsit meg is libbenti a hajat. Szerintem inkabb mas reszletek szorulnak javitasra a foton, pl a lany homlokan es az arcan eszreveheto szinkulonbseg, illetve a szajtartasa nem az igazi, mintha kicsit vicsorogna. Nem biztos, hogy ez a helyes szo, de valami miatt tul nagy hangsulyt kapnak a fogai. A szemei elessege es a tekintete teljesen rendben van. A kepkivagas es az elrendezes is okes. Osszessegeben jo portre!

Semiramis válasza:
Köszi Cayman! Biztos másképp van kalibrálva a monitorunk: én nem látom a holmokán azt, amit mondasz. A szájával kapcsolatban: neki ilyen állású. Ha lazán be van csukva, akkor tűnik úgy, mintha összeszorítaná, enyhén nyitva meg ilyen.
Örülök, hogy megláttad a kép lényegét, sokan kiakadnak a (nagyon gyenge) lágyításon. A lány 16 éves és gyönyörű bőre van, nem tehetünk róla :P

adott pontszám: 5
2011. március 25. | 14:25 | Pálfi Nimród

Elsőre soknak tűnik a jobb oldal ,de aztán meg nem..Csodás portré lett.Kellemes üde kis hölgy tiszta tavaszi levegő illattal .Szép színekkel szép bőr tetszik nagyon.
Üdv

Semiramis válasza:
Köszön szépen! (A kép ugyan ősszel készült, de a feelingje megvan :D)

adott pontszám: 5
2011. március 25. | 13:23 | trebor

nekem tetszik
nagyon kellemesek melegek, puhák a fények, szépek kellemesek a tónusok és a színek is
a lágyítás sem rossz habár lehet nem kellett volna ennyire
a kocka vágás helyett nem tudom hogy nézne ki egy más megoldás
összességében nekem tetszik

Semiramis válasza:
Igen, a vágással gyakran bajban vagyok, szűkebb is jól állt neki, más arányú is. Ez maradt. A lágyítás pedig nagyon kevés van, a lány bőre tökéletes (csak amit használok plugint az szebbé teszi a fény-árnyék hatást, ennyi).

Köszi!

adott pontszám: 4
2011. március 25. | 12:34 | Albert Varga

Szia. Nekem sok lett a retusálás a lány arcán. Nagyon műanyag hatású lett az arcbőre. A színek nagyon tetszik és a beállítás is. Gratulálok hozzá

Semiramis válasza:
Köszi! Alig van rajta lágyítás, a lány 16 éves, a bőre tökéletes :)

2011. március 25. | 12:12 | miki3d

Őt is leöntötték viasszal...

Semiramis válasza:
nem én voltam :P

2011. március 25. | 11:59 | Zoran_2

Szia!
Sok lett szerintem a vasaló, már nagyon sima, és részlettelen lett.
A karesztbehívott színek tetszenek, de talán az intenzitásukból visszavennék, mert a fogak így - főleg a szemfehérjét figyelembe véve - túl sárgák. Ebből arra lehet következtetni, hogy a szemek külön rétegen voltak az utómunka során. Az élesség vs soft - bólis egyébként.
A lány csini, a kompozíció rendben, csak a formátum fura picit.

Zoran

Semiramis válasza:
Leírtam sok válaszban a "vasalót" ott megtalálod :) A fogakat nem akartam fehéríteni, mert azt is felróják nekem - nem volt külön rétegen a szem feldolgozva, ezekhez nem nyúltam.

Köszi!

adott pontszám: 5
2011. március 25. | 11:29 | Enigmagates

Szia!
Nagyon megkapó felvétel, szép színvilággal körítve. Igazából nemtudok semmibe belekötni. Tetszik ezy a kicsit "ködös" feeling-je a képnek. A modell tartása, elmerengő tekintete is hatásos.
Szép fényeket.
Üdv János

Semiramis válasza:
Köszi, látom neked is lejött a pici lágyítás célja és szerepe! :))

2011. március 25. | 10:52 | genesys

Miért ilyen kékes-szürkés-fátyolos?

Semiramis válasza:
Mert kicsit álomszerű hatást akartam.

adott pontszám: 4
2011. március 25. | 10:11 | Tankrongáló

Talán, egy kicsit szűkebb kivágás (lentről és jobbról) jobban kiemelné az arcot illetve egy kicsit kevésbé teltebb színekkel még jobb lenne. Szerintem. Amúgy csodálatosan szép, lágy fényei vannak és a modell arca is bájos, az is lényeges, hogy nem kifelé néz a képből.

Semiramis válasza:
Igen, több vágással is próbálkoztam, amik jól álltak, de nehéz volt a döntés. Végül ennél maradtam.
Köszi!

2011. március 25. | 08:07 | glivia

Szemhéjakon, csak analfabéta vagyok :)

Semiramis válasza:
:)

2011. március 25. | 08:07 | glivia

Ha már lágy, nem ártott volna a szemhájakon is lágyítani, mert ott nagyon elüt a bőr textúrája az arc többi részétől...

Semiramis válasza:
Azért, mert szemhéjpúder van rajta :)Amúgy a szemeken is "lágyítva" van :)