BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,46
KATEGÓRIA: életképek
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. március 14. 09:06
Ellentengernagy...

munkába menet :) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2012. augusztus 1. | 12:30 | Legu314

Szia,

Abszolut nem gunykent szantam, en tokeletesnek tartom a kepet.
Nekem ez a kep az elmulast, az ido valtozasat, es egy pillanatnyi visszaemlekezest jelent a rohano vilagunkban.
Nekem ez a kep azt adja amikor egy cserfes unoke elmegy a nagypapa utan kilesni hogy az mit csinal minden pentekldelutan, amikor a nagypapa nosztalgiazni jar.

En utcai fotosnak tartom magam. Nalam a foto lenyege a story. En mondtam mar Ansel Adams fotora is hogy nem tetszik, mert nekem nem meselt tortenetet, meg ittvan egy egyszeru kep es imadom, mert egy egesz tortenet kijon belole. Mindenkinek mas.

Nagyon sajnalom, hogy a ponvadaszat megoli az oszinte kritikat. De mivel ez egy nem pontozhato kep volt csak leirtam mit gondolok.

Egyebkent nem vagyok benne biztos ha ma ugyanoda kimennel a 5DmkII-vel meg a mai tudasoddal ugyanezt a kepet meg tudnad csinalni.

A "tudas" sokat el is vesz. Amig sokan csak kimennek es kattintanak egy kepet a "megfelelo" pillanatban addig a "profi" meg mindig gondolkodik, szarakodik a beallitassal, aztan kitalalja, hogy ide matrix fenymeres kell 2.8 as blendevel, de megsem iso 800 hanem 1600 hogy legyen eleg zarido, mert bemozdul blablablabla... es a pillanat elmult:)

Remelem nem erted felre ezt is de ez az oszinte velemenyem. Valahogy ma mar sokkal ritkabban kapok el olyan pillanatokat mint amiket el tudtam a kis kompakt gepekkel full automatan....

pilipár válasza:
Köszönöm szépen, hogy leírtad ezeket, és még egyszer ne haragudj, hogy félreértettelek tegnap! Tudod, van, hogy a beszélgetések egy-egy kép alatt a legjobb akarat mellett is vitává fajulnak, és az ember egy idö után gyanakvóvá válik....nehezen tudja megkülönböztetni a dicséretet a cikizéstöl. Bocsánat!
Én "utcai" képeket a családi albumba készítek......amit sokkal tudatosabban, és majdnem napi szintü gyakorlással fotózok (és aminek a javát meg is mutatom Nektek), azok az emberek (láthattad, házi modellekkel :) , és mostanában a virágok.....a tudásom lényegesen nagyobb, mint amikor az oldalra kerültem, és ebben a témakörben, ahol én fotózgatok, úgy érzem, hasznomra vált minden tanács, de értem, Te mire gondolsz.

Ha jól emlékszem, ez a képem 3 éve készült, egy lesifotó....egy rendkívül érdekes idös férfiról. Képzeld, pár hónappal ezelött találkoztam vele, ott ült tölem karnyújtásnyira egy padon.....remek portrét készíthettem volna róla, igazi fotót.....és nem mertem megszólítani......mostanában ilyenekre próbálom lelkileg felkészíteni magam.....hogy beszédbe merjek elegyedni leendö, idegen alanyaimmal :)

2012. július 31. | 20:21 | Legu314

Szia.

Remek kep, tokeletes pelda arra amikor nem kell megmenteni egy kepet mindenfele kompozicioval meg hatterelmosassal.

Ez az a fajta kep amikor senkit nem erdekel, hogy rossz a fokusz, vagy eppen ferde a kep (megha nem is keszakarva). meg szinek meg feheregyensuly meg a szokasos baromsagok... csak jo es kesz.

Egyebkent nem szeretem, hogy az oldal kesztet a fikazasra. Szerintem egymas segitese lenne a lenyeg es nem az, hogy pontot vadasszunk es fikazzunk :)

sok sikert

Legu314

pilipár válasza:
Őszinte leszek, Legu...... többször átolvastam a hozzászólásod, és bár a képed alatt kellemesen elbeszélgetünk, mégis van egy halovány érzésem, hogy ez a véleményed egy kicsit mintha gúnyos lenne. Mondd, hogy tévedek, és akkor elnézésedet kérem!
Ez a képem ugyanis nem igazán jó.....ma már másképp csinálnám, másképp szerkeszteném, jobb is a technikai felszereltségem hozzá....de nagyon kedvelem, és azért szeretem a galériámban tudni, mert látom, hogy pl. ennek a képnek a feltöltése óta is mennyit fejlődtem. És az jó érzés....

Az oldal azért késztet a képek ízekre szedésére, mert másképp nem kapsz kreditet, és nem tölthetsz...ez egy ördögi kör, sokakat belehajszol a képek lehúzásába. De egy idő után rá lehet jönni és érezni, kinek milyen szándék húzódik meg a hozzászólása mögött. És igazad van, a cél egymás segítése, és remélem, hogy ma én sem tettem másképp a Te képednél (sem) :)
Szép estét!

2011. április 10. | 21:59 | egrileanyka

Köszönöm a kreditet! :)

pilipár válasza:
Szívesen :)

adott pontszám: 4
2011. április 9. | 21:53 | egrileanyka

Szia. a kőpárkány elfoglalja a kép 1/3-át, ami szerintem kicsit sok. A színek viszont nagyon bejönnek!

pilipár válasza:
Örülök a véleményednek, és hogy alapvetően tetszik a kép, de szerintem nem sok az a párkány :)
A kép direkt ilyen, leírtam másoknak, miért, szerintem a kőfalnak és a méretének van szerepe a "történet" szempontjából...
Üdvözöllek! Pilipár
A fotós 0,5 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 5
2011. április 4. | 19:13 | borbely1000

Szia!

Tetszik a képed, a színek a helyén vannak.
Már elég sok döntött képet láttam(a fotozz.hu-n is), de van ahol nagyon nem válik a fotó előnyére, viszont ennél a képnél a 45°- os döntés szerintem valóban jó lett.

Üdv.: BB

pilipár válasza:
Köszönöm BB, nagyon kedves Töled, örülök a véleményednek! Kicsit korábban leírtam valakinek, hogy az eredeti képkockával szinte megegyezik, amit most látsz, egy hirtelen mozdulat volt, egy elcsípett pillanat, ha tetszik a döntés, akkor szerencsés vagyok, hogy csípöböl löttem kedvedre valót :))
Szép fotókat Neked is! Pilipár

adott pontszám: 5
2011. március 23. | 14:12 | Álomfejtő

Hűűűű ez milyen jó...
(és majdnem nem láttam)
-a történet "köré" gondolható, a különös szerkesztés pedig hozza a további pluszt. A színvilág, a hideg-zöldes árnyalatok a hűvös, ébredő reggel feelingjét idézi,
nagyon-nagyon tetsz!

pilipár válasza:
Köszönöm, Andrea, nagyon kedves vagy, sokan sokféleképpen vélekedtek, volt, aki látott benne "szépséget", volt, akit ez-az zavart...megértem, hogy kissé formabontó kép, de szerintem azért van benne "alkotói szabadság", hogy Zoran sorait idézzem :)
Nekem is tetszik, örülök, hogy itt jártál! :))
Ildikó

adott pontszám: 5
2011. március 23. | 07:08 | Zoran_2

Szia!
nagyon tudatos a képed szerkesztése. Erre szokták nekem mondani, hogy "kínosan ügyeltem a sarokkifutásokra" nekem mégis érdekes és kreatív megoldásnak tűnik, én is szoktam tehát alkalmazni. Életképeken ritkábban, de ebből a perspektívából nézve a tengernagyot igenis van benne ráció.
A színek azok nagyon tetszenek.
Szóval én úgy gondolom ennyi az alkotói szabadságba mindenképpen belefér.

Zoran

pilipár válasza:
:))) Köszönöm Zoran, nagyon kedves vagy, jó volt olvasni a véleményed. Elég megosztó volt a kép, örülök, hogy Te a "jók" oldalára álltál :))
Elkapott pillanat volt, tipikusan az, amit kár lett volna kihagyni. A vágással szerintem csak rontottam volna rajta, az utómunka leginkább a színvilágon segített, a látvány megmaradt ilyen szabálytalannak, de hívhatod alkotói szabadságnak is. Megtisztelő :))
Üdvözöllek! Ildikó

2011. március 21. | 21:08 | Asherine

Wow, köszönöm szépen a kreditet!
Gratulálok a bohócos képed eredményeihez! :)

pilipár válasza:
Köszönöm, az eddigi "pályafutásom" egyik legkedvesebb képe, nagyon büszke is vagyok rá :))
És szívesen!

adott pontszám: 3,8
2011. március 21. | 18:16 | Asherine

Tetszik, hogy megláttad ezt a perspektívád, ráadásul gondolom, nem is volt rá túl sok időd - feltéve, hogy nem ismered az illetőt és nem kérted meg rá, hogy épp ott pózoljon. :)
Őszintén szólva technikailag azért mégis lenne néhány hozzáfűznivalóm.
Szerintem jobb lenne egy tényleges négyzetes vágás, zavaró alul a sok életlen rész - persze a sarokból való indítást feltétlenül meghagynám.
Kicsit figyelemelterelő pár elem, pl. a balról belógó fekete rúdszerű valami és a híd tükörképe vízen. Persze ezek ott voltak, és ha nem szereted megváltoztatni a képek valódiságát, akkor nem kérhetem, hogy hozzányúlj. :)

Szép képeket!
Tami

pilipár válasza:
Köszönöm az értékelésed Asherine, el is fogadom, bár nem értek Veled egyet. :)
Már biztos olvastad a másoknak írt válaszaimban a készítés helyszínét és a körülményeket, nem ismétlem magam. Amiket képszerkesztési hibaként felsorolsz, azok egy kikötönek szerves részét képezik, híd, visszatükrözödés a vízfelszínén, cölöp vasrúddal...igazad van, ki lehetett volna retusálni, de akkor elvész a kép lényege, tekintve, hogy egy hajós embert fotóztam, erre a környezete bemutatásával is utalni akartam. Ha alulról vágtam volna, akkor a sarokra kifutás miatt bal oldalból is sokat el kellett volna vennem, ha a "zavaró elemek" miatt a tetejét is feleslegesnek érzed, az alak beszorult volna a kompozícióba... a célom nem egy portré, vagy egy hát bemutatása volt :)
Egyébként ha alulról elveszem a felesleges részt, a sarokra kifutás csak úgy érhetö el, ha az alakba szinte beleváguk, próbáld ki...
Kicsit szigorúnak érzem a pontodat épp a felvetett hibák szerintem fontos képi elemként való szükségessége miatt, de nincs gond, ha nem látjuk egyformán.
Szép képeket Neked! Pilipár
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. március 19. | 14:19 | Pálfi Nimród

Bocsánat a bal oldalon:)

pilipár válasza:
:DDDD
Semmi gond!

2011. március 18. | 22:32 | Pálfi Nimród

Egyébként megnéztem úgy hogy kihagyom a felső részt hogy a jobb oldalon nem marad bennt az a rúd . Egészen elveszhető lett.
Üdv

pilipár válasza:
Nimród, milyen rudat látsz a jobb oldalon??? Menjünk sorban: alul a mellvédet látod, kőből van, látsz mellette egy cölöpöt, fekete vas, utána egy pici rézsű, ami egyben a hajóhoz vezető palló részlete. Egészen a sarokban fent pedig egy kis darab látható a híd korlátjából. Ha onnan balra tekintünk, kb. a kép közepén a felső részen, az a hajópillér...az egyedüli rúdnak látszó tárgy pedig a kép bal felső sarkába fut ki, erről már írtam, és egyszerűen nem értem, mi zavar ennyire benne? :))
De mindegy, álmomban nem gondoltam, hogy a kép töredékét elfoglaló jellegzetes tereptárgy így megzavar egy nézőt, mi lett volna, ha a vízből épp egy piros bikinis hölgy integetne ki a part felé? :DDD

2011. március 18. | 22:29 | Pálfi Nimród

Látom hogy egy szőke hosszú hajú.
De mondom hogy annyira zavarja a szemem,hogy nem tudom sokáig nézni:))
Nem sértésként írtam hogy bántja hanem mert ezt érzem .Lehet hogy szemorvos lesz a dologból:))
Üdv

pilipár válasza:
Lehet, Nimród, de az nem az én képem hibája ;)
Eddig ezt a rudat, ami valahol van a képen, még senki nem kifogásolta :))
Szép estét Neked!

2011. március 18. | 20:02 | Pálfi Nimród

Komolyan mondom az a RÚD HA NEM ÍROD AKKOR ÉN MÉG MOST IS FELÜL LÁTOM.az az a levegőben.
Mondjuk így is furcsa a látvány.
Üdv

pilipár válasza:
:)) Nimród, nincs is "levegö" a képen, rakpart van, a Duna és a híd...én azt hittem, arra a "rúdra" gondolsz, ami a bal felsö sarokra fut ki, és a cölöphöz vezet...tényleg ennyire megakad rajta a szemed? Hát nézd már a hajóskapitányt!!! Nem érdekesebb ? :DDD
Ildikó

adott pontszám: 3
2011. március 17. | 21:11 | Pálfi Nimród

Szép éles felvétel. A fotóról annyit szeretnék írni,hogy egyszerűen zavarja a szemem mikor ránézek. Ez a rámpa az előtérben a fentről benyúló
rúd.
Azt is látom hogy tengerész és hogy a hajó felé megy de nagyon sok zavaró tényező van a képen.
Üdv

pilipár válasza:
Köszönöm Nimród az értékelésed. Ez egy kikötő, a férfi az alsó rakparton sétál. Én egy mellvéd mögött álltam, egy szinttel feljebb, mint ő, elkapott pillanatot fotóztam, részben ezért a döntés, és a mellvéd képbe komponálása is. A főtéma éles, a ruházata és az egyénisége, valamint a mozgása miatt az alak szerintem hangsúlyos pozícóban van a képen, ami Téged zavar, azok elkerülhetetlen \"kellékei\" egy kikötőnek: cölöpök, és vaselemek, amihez kikötik a hajókat, nem rúd lóg be felülről, hanem egy híd részletét és a pillérét látod, szándékosan vágtam úgy az egyébként majdnem teljesen ilyen eredeti képkockát, hogy a hajóson kívül a tereptárgyak adjanak utalást a helyszínre és azok fontosak az én elképzelésem szerint, nem pedig zavaróak. De lehet, hogy nem egyformán látjuk, van ilyen.
Üdvözlettel! PIlipár

2011. március 16. | 01:07 | umiska

Szia pilipár!:-)Köszönöm szépen a kreditet.

pilipár válasza:
Szívesen, használd okosan :)

adott pontszám: 4,5
2011. március 15. | 11:25 | Dani77

Merész dolog egy ilyen képet feltölteni. Fotozz-os normák szerint van bőven "belekötni-való" a képbe :) Először is akkor már miért nem négyzetesre lett vágva? A tengernagy úr nem tudott a kép készítéséről, micsoda lesifotó ez? :) Jobb felül kicsit esetlen a szerkesztés...Mégis van spiritusz a képben, azt gondolom. Jobb felöl van a sűrű rész a képen és ahogy bal lenti irányba kivetülnek a vonalak, úgy válik egyszerűvé, és nyugodtabbá a kép.Ezek az átlók a jobb fenti epicentrumba terelik a figyelmünket, oda ahová a tengernagy siet. Van dinamika, meg történet, de a szerkesztés miatt azért még sem érzem 100-asnak a képet...

pilipár válasza:
Köszönöm, Dani a véleményed, jó volt olvasni :)
Igazad van, valóban lesifotó, ezt már másnak is írtam, de Te kihagytad volna? Ugye, nem, csak talán ügyesebben "komponáltad" volna. Az eredeti képkocka majdnem ugyanez, a négyzetes formátumhoz arányosan vágnom kellett volna balról, hogy a szigorú fotózz-os sarokrafutások a helyükön legyenek, ezért inkább a formátumot engedtem lazábbra...így viszont lehet, hogy nem tökéletes.
Néha jobban örülnék, ha lenne egy "hangulatfotó" kategória, ahol leginkább a látvány, azon belül is inkább a kép hangulata számít, amit Te is észrevettél, mert ha vannak is hibái egy képnek - itt is tisztában vagyok vele -, mégis legyen létjogosultsága a feltöltésnek, amiatt a bizonyos spiritusz miatt! Köszönöm, hogy megláttad benne! :)
Kellemes napot Neked! Ildikó
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 4
2011. március 15. | 02:34 | umiska

Szia! Szerintem egész jó kis kép lenne, de a vágás számomra nagyon zavaró. Az élesség és a színvilág tetszik, de ahogy nézem akarva akaratlanul forgatom a fejem. legalább kicsit megmozgattam a nyakam. :-) köszi

pilipár válasza:
:DDD
Köszönöm Umiska, nagyon kedves vagy...ezek szerint a képem testmozgásnak is jó...kettőazegyben :DDD
Pilipár
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 5
2011. március 14. | 22:54 | gyusszi

Tökéletes környezet jó meglátás és tetszik az egyedi szerkesztése a fotódnak.A kikötőcölöp jó,hogy benne van a kopozicióban és a viz is a háttérben.Elgondolkodtató,hogy ki lehet,hová mehet......
Ügyes!

pilipár válasza:
Köszönöm, Gyuszi, gondolom, egy kicsit bolondos öreg, aki szórakozásból, esetleg a belvárosban csellengök felvidítására öltözik be így, kétlem, hogy igazi tengerész lenne...de nekem nagyon megtetszett, hogy olyan komolyan vette magát, és olyan peckesen járkált a kikötöben...
Örülök, hogy benéztél, és köszönöm a bíztató pontot is :)
Ildikó

adott pontszám: 3,7
2011. március 14. | 20:40 | sunfrog

Baj van a részeg tengerésszel... :) Bár nekem ez a dőlés már egy kicsit sok, de lehet, hogy a kerités tetejéről nem volt jobb látószög? Mindenesetre jol elkapott pillanat, csak ne kellene tekergetni annyit a nyakat az embernek.

pilipár válasza:
Szerintem nem kell tekergetned a nyakad, amit látni kell, az elsö ránézésre is látható ;)
Ha nem, akkor nem a részeg tengerésszel van a baj... :)
Köszönöm a véleményed!
Pilipár
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. március 14. | 20:14 | Huszti Zoltán

hoppa.....Ildiko?
:o)

pilipár válasza:
Igen, érhetik még az embert meglepetések :))

adott pontszám: 5
2011. március 14. | 20:12 | Huszti Zoltán

huuuu...ejj de hangulatos kep!
egyszerü de nagyszerü
szep tonusok....preciz szerkesztes, sok mondanivalo!
elesseg is rendben....!
többet nem tudok irni, hosz mar mindent leirtam!!!!!
:o) :o)
gratula!
üdv
Zoltan

pilipár válasza:
Köszönöm, Zoltán, örülök, hogy ennyire megtetszett a hangulata, bár mások szerint nem tökéletes a kép, nekem is volt ebben a férfiban valami, ami miatt hasonlót éreztem, mint amit Te az első mondatodban írtál.
Köszönöm a bíztató pontot! Üdvözöllek! Ildikó

2011. március 14. | 16:35 | freeze

"legközelebb légy kíméletesebb :DDDDD"


Rendben :)
nekem is vannak rossz pillanataim :D

pilipár válasza:
Semmi baj, tényleg ;)
De ha így haladok, visszatérek a gyermekeim fotózásához...úgy kell Nektek :DDDDD

2011. március 14. | 16:07 | freeze

Köszönöm a kreditet :)

Pontosan az absztrakt vonalat vettem észre a képen. A sugaras kontúrokat, a sarokba futtatott éleket, csak nem állt össze bennem, hogy ennek mi köze magához a képhez.
Mert nyilván nem absztrakt képet látunk, elkapott pillantnak illetve életképnek meg (számomra persze) sántít ez a megközelítés.

És persze én is csak egy amatőr vagyok, az is lehet, hogy nincs igazam :)

Köszönöm még egyszer a barátságos hozzáállást !

ui: ne feledd ha még mindig érdekel, idén is lesz Kőleves Fesztivál... mennek majd a meghívók!
Ha eljössz agyoncsaphatsz :)

pilipár válasza:
Azt mondod, amatör vagy, ezért én, mint profi válaszolok, jó? :DDDD
Azt gondolom, hogy mivel elcsípett pillanat volt, abból a perspektívából és magasságból portrét nem lehetett készíteni, de a férfit akartam :DD, és a helyszínt is fontosnak gondoltam annyira, hogy a \"tengerésszel\" együtt megörökítsem - elvégre nem a belvárosban sétált -, viszont öszinte leszek, semmiféle absztrakt gondolatok és meglátások nem vezettek a kattintáskor, ez alapvetöen elég távol áll tölem, ezt Te is tudod. De ha már így sikerült (mint írtam, maga a döntés is eredeti), megbatátkoztam vele, és a vonalakat csak a vágással rendezgettem sarkokra, merölegesekre stb.
Nem dobállak meg kövel, kelleni fog a levesbe, ne félj! Nem vagyok az a verekedös fajta, de legközelebb légy kíméletesebb :DDDDD
Szép délutánt! Ildikó

2011. március 14. | 15:43 | freeze

Hopp, kedves ildikó!
igazán sajnálom :(

No, de nem egy kép az élet :)

üdv:Balázs

pilipár válasza:
Brühühühühühü, deeeee, egy kép is számít...brühühühühü...
De komolyan ne vedd!!!!!! :)))

adott pontszám: 3
2011. március 14. | 15:42 | freeze

A kép döntését öncélúnak érzem.
A kép üzenetéhez nem ad hozzá, a bal alsóban lévő párkány bántóan nagy súlyt képvisel a képen.
Többet mutatnék a vízből, kevesebbet ebből a párkányból, sőt semmi szükség nincs rá szerintem.
Geometriailag értem az sarokba futtatott éleket, de itt ezt erőltetettnek érem.
Sokkal jobb lenne fekvőben ez a kép, a jobb alsóban a fickóval.

Ebben a formában elkattintott fotónak érzem.

üdv:freeze

pilipár válasza:
Szia Balázs! Írtam valakinek, ez egy elkapott pillanat volt, nem készültem fotózni, mást nézegettem a rakparton, amikor megjelent ez a férfi. A kissé kopottas ruhájában és megöszült copfjával elég feltünö jelenség volt, hirtelen döntöttem úgy, hogy megörökítem. Mindezzel együtt nem érzem a döntést öncélúnak, szerintem egy egyszerü fekvö formátum kevésbé lenne érdekes, de ez persze látásmód kérdése. Több vízre nincs szükség, így is egyértelmü, hogy a kikötöben vagyunk, van cölöp, híd, víz is...a mellvéd (jobb alsó sarok :) kicsit a "meglesésre" utal, nem nekem most is tetszik :)
Köszönöm, hogy írtál, keresd az absztrakt vonalakat a képben, talán akkor jobban fog tetszeni ;)
Ildikó
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 4,5
2011. március 14. | 14:42 | bodzaszörp

Szia!

Remekül elkapott pillanat!
A fények nem voltak a legjobbak sajnos...semmi extra ami fokozná a hangulatot.
Megfelelő az élesség, tetszik az átlós szerkesztés.
A négyzetes vágás jó, de szabályosra vettem volna. Alul sok helyet hagytál.

üdv.bodzaszörp

pilipár válasza:
Köszönöm, Szilvi, utólag én is gondolkodtam rajta, hogy talán lehetett volna szükebb a vágás, de így jobban van tere a mozgásnak, nem tudom...és igazad van, elég borús idö volt. De egy tengerészhez nem kell is kell veröfény, meg habos felhök, nem? :)
Köszönöm, hogy írtál! Ildikó
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2011. március 14. | 11:45 | Vadliba

Szia!
miért jobbra döntötted meg?
Miért nem balra?
Mitől érzed jobbra döntve többnek vagy jobbnak?
Valóban érdekel, nem kukacoskodok.

pilipár válasza:
:)) Semmi gond, Vadliba, nem kukacoskodás. Fenn álltam a mellvédnél, és ez a szög "kézre esett", hirtelen kép volt, véletlenül vettem észre a "figurát". Ez az eredeti képkocka. Aztán megtetszett, hogy ilyen lett...egyébként utólag gondoltam, hogy ha balra döntöttem volna, azt mondanák, az alak belecsúszik a vízbe, ha meg jobbra, esetleg a víz jön ki a mederből :DD
De az ilyen észrevételek már nem zavarnak, vállaltam a kockázatot ;)
Köszönöm, hogy írtál, de elárulod, Neked tetszik így, vagy balra inkább? :))
Üdvözlettel! Pilipár
Ui. Kipróbáltam jobbra döntve, szerintem úgy nem jó ...

adott pontszám: 4,7
2011. március 14. | 10:53 | tomiafotos

Érdekes perspektíva, kicsit tengerhullámzást imitáló hangulat...tetszik a szerkesztés, a kőpadka sarokra kifutása, a híd és a móló adta vonalak játéka. Jó a zöldes színvilág, a kövek textúrája, de leginkább a főalak, aki önmagában is egy egyéniség, copfos, szatyros :)
Fontosságának teljes tudatában lépdel, tetszik, hogy a sapka fehérsége visszaköszön a vascölöp tetején. Szinte hangulati elem.
Élesnek és rafináltan szerkesztettnek gondolom. Aulról vágtam volna még egy kicsit, ezért a kis levonás.
Üdv! Tomi

pilipár válasza:
Köszönöm, Tomi a véleményed, látom, a tengeribetegség Neked is feltűnő :))
De azért jó olvasni, hogy a szatyros copfos tetszik :)
Üdvözlettel! Pilipár