BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,45
KATEGÓRIA: város, építészet
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. február 12. 23:55
  • érzékenység: 200
  • fókusztávolság: 38mm
  • objektív: AF-S NIKORR 18-55mm
  • rekeszérték: f7.1
  • zársebesség: 1/30s
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Bátonyterenye
  • Készítés ideje : 2011-02-12
Régmúlt idők...

Az első HDR képem! Igazából nem tudom indokolt volt e a HDR, csak kiakartam próbálni , nem csináltam még ilyet.. :)  

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2011. február 16. | 12:15 | Mausi76

Az észrevétel mindenképpen jó!
De, szerintem egy kicsit tág a kompozíció. Nyugodtan vehetted volna szükebbre, annyira, hogy a fal strúktúrája látszódjon. Persze az is akkor lenne az igazi, ha falat szép fények érték volna. A súrló fények nagyon jól kiemelnek egy ilyen falrészletet.
Én ugyan nem készítettem még HDR fotót, tehát semmi tapasztalatom sincs ezzel kapcsolatban, de ha nem tévedek, akkor használják ezt az effektust, ha fotózott témán nagy a fénykülönbség.
Üdv és szép fényeket! :)

kispal1980 válasza:
Köszönöm az értékelést!

Üdv

2011. február 14. | 16:00 | hegyiember

Hogy van ez? Aki négyest ad, de ugyanazt írja, mint én, az oké, elfogadva, igazad van, köszi??
Nem tudom, hogy mondjam másképp, hogy a képed unalmas, nincs benne kreativitás, se hangulat, találj ki valamit, ami feldobja. De nehogy én mondjam meg, mi legyen az...

Jónapot!

2011. február 14. | 13:34 | kary68

Tetszik, talán csak az utómunka vette el az élességet kissé.

adott pontszám: 2
2011. február 13. | 16:38 | Don Giovanni

Szia . Régmúlt idők amik most is velünk élnek gondolom én .
Hiába HDR a fotó fény nélkül mit sem ér ebben a formában és nem látok benne semmi ódon hangulatot ,érdektelen lett.
Ami biztos ,hogy fény kellene mert nincs rajta tónus csak színfoltok és nem elég éles mi több életlen.
Üdvözlettel P.József

kispal1980 válasza:
Köszönöm szépen!

Csak az nem derült ki ebből az értékelésből, mit kellene máshogy csinálnom. Azért tettem föl a képet , hogy tanuljak az értékelésekből.

Szép napot!

adott pontszám: 4
2011. február 13. | 16:37 | gyusszi

A cim jó de valami hiányzik a kompoziciobol.Talán egy kis plusz ami feldobja a képet.Az utómunkát meg a szerkesztést jól megcsináltad.
Szép fényeket.

kispal1980 válasza:
Köszönöm az értékelésed!

Igen igazad van nem lett az igazi! :)
De a hibákból tanul az ember!

Szép napot!

adott pontszám: 4
2011. február 13. | 12:37 | M.Zoltán

Szia.

Szerintem abszolút semmi szükség nem volt jelen esetben a HDR használatára,mert itt nem látom azt a nagy dinamikatartományt amit egy sima expó nem tudna legyűrni.
Na de menjünk tovább és nézzük a többit!
Meglátás nagyon jó csak nagyon fölöslegesnek érzem az alsó alapzati és a felső tető csíkot.
Szerintem többet von el mint hozzáad a fotóhoz.
Ha ezeket levágod és arányosan vágsz egy kicsit oldalból is akkor egy nagyon jó kis fotó lenne.
Egy kis fény még sokat segített volna rajta,és az élességet sem érzem százasnak de szerintem annak a tömörités tett be.
További szép fényeket!

kispal1980 válasza:
Köszönöm a részletes értékelést. Mindennel egyet értek. Az élesség a tömörítésnél veszett el sajnos. A vágás az pedig tényleg ízlés kérdése. Valakinek tetszik, valakinek nem.
Köszönöm hogy foglalkoztál a képpel!

Üdv: István

adott pontszám: 3
2011. február 13. | 12:12 | rozsdás

Nem igazán fog meg. Ami zavar az a kék üvegablak. Ha csak egy lyuk lenne ott vagy a kép ff lenne...vagy pedig a kék ablakra raktam volna a hangsúlyt, rázoomolva a jobb felső sarokban elhelyezve, egész szép kép lenne mert szépek a színek és éles a kép.

kispal1980 válasza:
Köszönöm szépen, talán újra fogok próbálkozni majd. Természetesen HDR nélkül!

Szép napot!

2011. február 13. | 11:34 | Alexander Nevermind

<18
Szia, a HDR -el nincs bajom, de mégsincs sokkal több részlet a képen. Valahogy jobb lett volna ha mégjobban előcsalod a textúrákat.
A gfal felületes, a tégla, a vakolat mind mind durvább felületűnek kellene lenni, lehet a mérettől, a tömörítéstől, de elvesztek kicsit.
Egyébbként a szerkesztésed jó, jól észrevetted a témát, jó kép lenne, de még kellene kicsit dolgozni az utómunkán.
Üdv. Krisz

kispal1980 válasza:
Kösz Krisz!

Próbálok javítani rajta.

Üdv: István

2011. február 13. | 11:21 | h.rom

Nem volt indokolt.

kispal1980 válasza:
Köszönöm István!
Csak egy próba volt. Ismerkedek a dologgal, a programokkal....

Szép napot!

adott pontszám: 2
2011. február 13. | 11:16 | hegyiember

Szia!

Szórt fényben lefotózott házfal, biztos hogy nem kellett a hdr. Mondjuk nem is látszik, hogy az, szóval igazából mindegy, de itt nem hoszem, hogy kiderül, mire jó a technika.

A kép maga... Aki városban mászkál és fotózik, szerintem - tudom magamról -, előbb-utóbb átesik egy ilyen korszakon, azaz a lepukkant homlokzatok fotózásán. Lehet ebből is jót kihozni, de ez itt szerintem nem sikerült. Se a kompozíció nem túl érdekes, se maga a téma, ebben a megfogalmazásban. Sok ilyen málló vakolatú épület van...

Üdv

kispal1980 válasza:
Üdv

Akkor azért ne fotozzam a romos házfalakat, mert te már átestél ezen a korszakon????? És mert sok a romos ház?
Nem is értem! Inkább valami építő jellegű hozzászólást vártam volna, amiből tanulhatok. Hát ez nem az lett...

Szép napot

adott pontszám: 3,9
2011. február 13. | 08:58 | Szt. Sebestyén

szerintem nem volt indokolt a hdr--
nincsenek a képeden szélsőséges fényviszonyok..
azonban túl nagyra sikeredett képkivágás, az alján és a tetején levő két sáv teljesen felesleges szerintem, én egy kicsit a képkivágás kisebbre véve, jó szűk rekesszel az omladozó vakolatra és a kis ablakra koncentráltam volna, így egy letisztultabb, nem túl látványos de mégis érdekes fotó jöhetett volna létre, érdekes színvilággal

kispal1980 válasza:
Köszönöm hogy értékelted.
A képkivágást csak a fecskefészkek miatt hagytam meg iagzából. De teljesen igazad van mindenben. A szűk rekeszen mit értesz? f12-13??

Szép napot!

adott pontszám: 4
2011. február 13. | 08:43 | ovarnet

Túl tág a kompozició. A kép alját és a felső részét nyugodtan lehetett volna vágni. Nem adhozzá a felvételhez. Így nem jelenik meg a fal anyagszerűsége sem. Az igazi az lett volna ha szép surló fények mellett fényképezel, akkor szebbek a színek is.
HDR-nek akkor van értelme, ha témánt túl nagy a fénykülönbség.

kispal1980 válasza:
Köszönöm az értékelést, mindennel egyetértek. Ezekből lehet tanulni.

Szép napot!