BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2009. november 9. 15:03
  • Készítés helye (ország): Örményország
"...ott az a sapkás, ő volt a fiam"

Elesett Katonák Emlékhelye Kulcsáratinak tisztelettel ajánlva. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 5
2009. november 9. | 20:21 | Új tom00

nagyon jól elcsípett pillanat, igazi elgondolkodtató, érzelmekkel teli fotó.....remek az FF választás, és a szerkesztéssel sincs probléma. Remek fotó. grat.

fehér elefánt válasza:
Köszönöm szépen!

2009. november 9. | 18:56 | nana43

Sajnálom, de kinyomtam, mivel a fotó és a cím láttán azonnal "megmozdult" bennem az anya, és a kíváncsiságom erős volt. Nagyon jó a nagyobb tér, így jobban érzékelhető az anya mozdulata, illetve tekintetének iránya, amint fiát felfedezve/meglátva rámutat. Megindító. Gratulálok, örülök, hogy láthattam.

fehér elefánt válasza:
Nagyon köszönöm. A kép valóban egy 17-40/4 objektívvel készült.

adott pontszám: 5
2009. november 9. | 17:57 | anorexiás mikulás

Nagyon jó fotó ez. Nem tartalmaz ez sem gyökeresen új megoldást (olvastam a párbeszédeiteket - igazából aki gyökeresen újat tudna mutatni már rég nem lenne itt), azonban minden megoldás ízig vérig tapasztalt riportfotósra utal. Jó a nagylátószög használata, megadja a kellő teret ami fontos mert megvan a kellő kapcsolat a fotóalany és környezete közt. Cím nélkül is megél a kép, az csupán megerősítés. Önmagába is erős, sorozat tagjaként viszont még erősebb. Az ff konverziónál azonban elcsúsztál kicsit, a kabáton nagyon csúnyák az átmentek. Megnéztem két monitoron az egyiken kevésbé látszódik a másikon viszont nagyon szembeötlő (a hisztogram az utóbbit látszódik igazolni).
Az oldal képeihez viszonyítva mindenképpen kiemelkedő így sima 5 pont.

fehér elefánt válasza:
Valszeg muszáj lesz monitort újítanom mert ez nem az első ilyen eset. Köszönöm a nagyvonalúságodat.

2009. november 9. | 16:15 | kulcsarati

este írok...

fehér elefánt válasza:
OK, ki ne rúgjanak egy béna kép miatt...

2009. november 9. | 15:32 | kulcsarati

Nem, nem, nem félreérted!!! Úgy gondoltam, hogy gesztikuláció közepette akár éppen beszélve. És inkább a kamera mell mint bele. De csak is a beszédes gesztikulálós formában. És nyilván az egy másik kép lenne. Így a mutatós verziónál nyilván oda néz ahová mutat és ez így van rendjén. Azt hiszem fogalmazásbeli hiányosság amit a kapkodás szül mert munkahelyről suttyomban írok és nem nagyon van időm átgondolni a mondandóm.
(mindig megfogadom hogy innen nem értékelek, de a kisördög mindig erősebb)
Szóval remélem így már érthetőbb!
Üdv QQ

fehér elefánt válasza:
Hááát érthetőbb, de akkor sem értem. Ne érts félre: nem tartom ezt egy teljesen százas képnek de inkább a megvilágítással van bajom - a póz szerintem rendben van. Ha látnánk az arcát, egyből ő lenne a középpontban, mert őrá figyelnénk, és nem a mozdulatára ami szerintem a kép lényege. Azt hiszem. :)

adott pontszám: 4,8
2009. november 9. | 15:14 | kulcsarati

Itt viszont fordított a helyzet mint nálam! A történet (gondolom) nem kevés drámát tartogat amit így a képről csak a fotós segítségével érthet meg a szemlélő. Érteni vélem, sőt valamennyire át is élem. A történet akkor lenne kerek számomra, ha kissé a kamerába vagy leginkább egy, a kamera mellett álló "képzeletbeli személynek" mutatná a fiát.
Itt a technika, rajz, a kontrasztok és stb. háttérbe szorul a tartalom mögött.
Szeretem a riportjaidat. Köszönöm az ajánlást.
Üdv QQ

fehér elefánt válasza:
Ati, minden értékelésért hálás vagyok és neked most különösen, de azért ezt a kamerába nézős dolgot ugye nem gondoltad komolyan? Szerintem érzelmileg teljesen indokolt hogy a képpel teremt kapcsoaltot, nem a nézővel. A másik, hogy a több ezer egyforma fénykép közül ránézés nélkül nehezen mutatható meg az a bizonyos egy...
Technikára nézve valóban nem 100 de az adott helyzetben nagyjából ennyit lehetett kihozni a fényekből.