BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,74
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. február 27. 18:21
Felhevülve

Sziasztok! Egy nagyon kedves ismerősömet sikerült rábeszélnem a képekre.. így sikerültek. A kép címe legyen irányadó az értékelésnél!!! Azért ilyen a színe, nem azért mert parázslott, azt el akartam szívni!!! :) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2004. március 26. | 15:55 | árnyékharcos

csak a mellbimbók miatt nem 5. azok így egyszerűen csúnyák, és ezzel egy picit az egész hangulatot lerontja
tetszik az ötlet!

Ballantine válasza:
Elfogadom a véleményed, bár ha azt nézzük, hogy természetes színek mellett is sötétebb lenne a mellbimbó, akkor talán elfogadható... ;)

adott pontszám: 5
2004. március 25. | 21:16 | VIcKING

hú, először nap-foltokra / kitörésekre asszociáltam, szóval nyugodtan mehetne absztr-akt ba is.. .. érdekes textúra,v. faktúra. .ütős szinvilág. jó az egész mert bizarr. ! üdv

Ballantine válasza:
Köszönöm szépen!!! :))

A modell biztos örülne, ha hallaná, a "bizarr" minősítés volt eddig a legkedvesebb... ;)

adott pontszám: 5
2004. március 23. | 17:48 | gadri12

Tényleg elég vörös, de hát erről szól a kép! Szép!
Érdekelne, hogy hogyan készült a kép?

Ballantine válasza:
Köszönöm!

Vízben fekvő alany, utána kontraszt és fényerő módosítás (finoman) + játék a színekkel!

Amúgy a gradiációs görbe is csodákra képes! ;)

adott pontszám: 3
2004. március 22. | 18:35 | takacskornel

túl élénk ez a vörös szín, de amúgy jó az ötlet

Ballantine válasza:
Köszi szépen! ;)))

Pedig a múlt rendszerben még talán meg is dícsértek volna érte... ;)

adott pontszám: 4
2004. március 19. | 14:56 | armin

Öteletnek nem rossz, de nekem azért túlzás ez a nagy vörösség És azokkal is egyetértek akik szerint nem kellett volna kimenni egészen fehérbe. Ötlet -5, végeredmény 4.

Ballantine válasza:
OK és köszönöm!

+ Köszi, hogy így érdeklődsz a képeim iránt! :)))))

adott pontszám: 4
2004. március 15. | 18:28 | Kisspista

Hát eléggé felhevítetted a levegőt a képeddel!
Maga az elgondolás fantasztikus és a modell adottságai is!
A kép erdetiben biztos többet mondott volna, így ilyen valószinütlen színben viszont, nem felhevít, hanem lehűt. Az elgondolásra 5, de így csak

Ballantine válasza:
Elfogadom és köszönöm!

Ebben a kérdésben úgy látszik kicsit másképpen látom a dolgokat, mint a többség, de sebaj!! ;)))

Mégegyszer köszi! (A modell nevében is!)

adott pontszám: 4
2004. március 15. | 01:15 | --DvId--

Bocsi, de szerintem ez inkább horror mint felhevült! :) De ezt leszámítva nagyon jó és ötletes! Csak az a fehér rész zavar kissé...

Ballantine válasza:
Eléggé gyenge idegzeted lehet, legyél óvatosabb!!! :)))

Köszi szépen hogy megnézted!!! ;)

adott pontszám: 4
2004. március 12. | 00:44 | zsoltu

Ha nem lukadna ki fehérre, nem lenne rossz.

Ballantine válasza:
Köszönöm szépen!

adott pontszám: 5
2004. március 2. | 10:09 | montizso

Az igazság, hogy nekem egy nyílhegyméreg béka ugrott be először.
De érdekel a feldolgozás. Hogy csináltad?

Ballantine válasza:
Ha jól emlékszem kontraszt+fényerő+színcsatorna módosítás... így elsőre!

adott pontszám: 4
2004. március 1. | 11:34 | VEnCY

Nagyon ötletes a kép de ugyanakkor rémisztő is,
én egy női melltől nem megijedni szeretnék
hanem "gyönyörködni" benne:)
A képre 5 öst adnék de az előbb említett dolgok miatt csak 4-es

Ballantine válasza:
Köszönöm!

Elfogadom az értékelést, mert ez az eddigi legviccesebb... :)))

Sajnálom, hogy megijedtél, de képzeld, ha még lejebb is fotóztam volna! :)))

adott pontszám: 4
2004. március 1. | 08:44 | ICTUS

Tetszik is, meg nem is. Szvsz a színe túlzásba lett vive.

Ballantine válasza:
Ez van sajna... de azért köszi, hogy megnézted! :)

adott pontszám: 5
2004. február 28. | 10:08 | MrLebowski

Hát eléggé fel van hevülve a téma! :-)) Nekem tetszik!

Ballantine válasza:
Thanx! ;)

adott pontszám: 5
2004. február 28. | 08:26 | rotkip

Nem olvastam végig a véleményeket, van bőven, bő lében.
Én 5 adok!!!
Indok: a Kép címe-téma-megvalósítás összhang.
Nagyon ügyesen dolgoztál a színekkel.
Ami a címet illeti.Először megpillantva "tárgyra"/pl.bőrre gondoltam/, aztán az asszociációk indultak be a mp tört része alatt. Kicsiben egy forró test vékony jégrétegbe/azon át/ hatolására gondoltam. más kérdés meg lehet-e az utóbbit így valósítani. A világos foltokattól eltekintve nagyon tetszik! /igen, én is férfiból vagyok/!
Grat!!!

Ballantine válasza:
Köszönöm szépen, hogy megnézted! :)

adott pontszám: 5
2004. február 28. | 06:59 | simongab

Szerintem meg, (és ezt fogadjátok el nekem, mert ez egy tendencia! ) az aktnak nem az a feladata kizárólag, hogy a női test szépségét bemutassa, sokszor az, hogy azt olyannak láttassa amien, vagy érzéseket váltson ki belőled. Ez a dolog amiről itt sokat beszélünk, ezen már rég túl kellene lépni. Hatásos ötletes jó képnek tartom, ráadásul továbbgondolhatónak is

Ballantine válasza:
Köszönöm szépen!

Mindehhez csak annyit tennék hozzá, hogy szerintem ez a kép ugyanúgy a szépséget (is) próbálja kihangsúlyozni, csak talán kicsit más megközelítésből.

adott pontszám: 4
2004. február 27. | 22:02 | ABAmzol

Ha nem is értek mindenkivel egyet az elöttem szólókkal, de abban igen, hogy ez valahogy nem ide való. Elgondolkoztat, Kritikai észrevételek megtételére késztet sokunkat. Talán ez is volt a célod. Az mindenképpen pozitivum, hogy kísérleteztél valamivel, és volt bátorságod feltenni, pedig gondolom, sejtetted, hogy nem fog mindenkinek egyformán tetszeni. A kisérletezésről semmiképpen nem beszélnélek le, de fogadj meg néhányat a többiek tanácsaiból.
Üdv.

Ballantine válasza:
Először is köszönöm, hogy megnézted és értékelted!

Nem értek veled egyet abban, hogy nem ide való!
Miért? Mert digitális utómunka lett rajta végezve!
Van itt még egy két kép, amelyen ugyancsak lett, és szerintem mindannyian szegényebbek lennénk, ha a készítője nem rakta fel volna őket. Márpedig máshova szvsz nem fértek volna be!

A tanácsokból szívesen fogadok meg, csakhát sajnos eddig nem sokat kaptam belőle... :(

adott pontszám: 5
2004. február 27. | 21:34 | cacceroni

én nem értek egyet azokkal, akik minden gagyira automatikusan 5öst nyomnak, ahol meg történik valami ott bőszen kritizálnak. lehet, hogy vannak hibái a képnek, de az össznépi fikázás elleni tiltakozásom jeléül javítom egy picit az átlagot. lehet, hogy kicsit erős színeket használtál, és ezért nem jön át teljesen az az üzenet, amit lejjebb fejtegettél.

Ballantine válasza:
Köszi hogy megnézted és értékelted, de ne azért adj ötöst, hogy javítsd az átlagomat, mert
1. igazából nem az zavar, hogy gyengébb átlaga van a képnek, hanem, hogy ezek az értékelések nincsenek megindokolva úgy, ahogyan meg kellene, hogy legyenek;
2. előbb utóbb hiteltelennek fogják találni a véleményeidet, és ezt gondolom Te sem akarod!

Ha tényleg úgy érzed, hogy olyan pontszámot adtál rá, amit szerinted is megérdemel, akkor köszönöm!

adott pontszám: 4
2004. február 27. | 20:49 | psophie08

Látom, egy kép, ami megmozgatta az embereket. Az én tolerancia szintemet egyáltalán nem sérti. Az izzás még tetszik is, ami viszont nem, az a kompozíció... És ez független a témától. Az egyik mell elég lehetett volna, vagy kéne még tér... Nézegettem PSben, de nem tudtam úgy vágni, hogy elégedett legyek vele. Az üzenet átjött, az érzés, az izzás, de a kompozíció, ritmus sajnos nem. És nagyon kiváncsi vagyok, ki a tettes.

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 20:09 | tbpolgi

Jó kísérlet, szép színekkel, formákkal. Véleményem szerint nem az akt kategóriában lenne a helye, hanem a digitális illusztrációban. Ha ezzel a technikával valami mást árázolnál, bizonyára sikeresebb lenne az értékeléskor. Ezek a szép keblek a természetes színükkel érzékletesebbek lettek volna. Próbáld meg úgy!

Ballantine válasza:
Reflexből elfogadom, de azért tényleg... légyszi... olvasd már végig, miket írtam erről lentebb.

Azért az eléggé feltünő, ha a kép készítője egy közepes kép értékeléseihez kisregényeket ír, nem??? Lehet, hogy mondani akar valami?

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 19:42 | LantosFe

Sajnos igazuk van az elöttem szólóknak, de Te is mondtad, hogy csak próbálkozás.
Hát tekintsd is annak, mert mi is annak tekintjük.

Ballantine válasza:
Eddig talán ketten írtak elfogadható magyarázatot, de végül is ez egy szubjektív dolog... Ennyi!

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 19:40 | Sasa21

Hát szerintem túl erősek ezek a piros színek. Egy horrorfilmben talán jobb lenne :) az ötlet nem rossz de a PS túl sok. Én is azért adok hármast, mert 5letes, és ez egy első próbálkozás. Ne add fel késöbb biztos jobb lesz. de ez így túl bizarr. vagy nem tudom a kompozíció nem tetszik

Ballantine válasza:
Lejebb már elmagyaráztam mindent, ha érdekel olvasd végig... amúgy no comment!

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 19:22 | sNNK

Ha ezzel a női test szépségét akartad kiemelni, akkor az nem sikerült. A mellből csak a körvonalak emlékeztetnek mellre. A bőr textúrája, a mellbimbók és a környéke (a bőr színe természetesen) mind áldozatul esett a beavatkozásnak. Ha a női mell szép, (márpedig jó esetben -mint itt is- az) akkor a szépségét nem azzal lehet kiemelni, hogy csúnyává teszem és elvariálom. Legalábbis szerintem.
Ez a kép egy fokkal jobb lenne, ha meghagytad volna az eredeti színeket. Azt hiszem akkor sem lenne jó akt, mert, ahhoz túl direkt és nincs benne semmi plusz. Bár lehet, hogy eredetiben a víz sokat dobna rajta. A vörös szín pedig inkább a bujaságra, mint az emelkedett szépségre utal.
Gondolkodtam azon, hogy hibás útnak minősítem, de a kísérletezésed mindenképp díjazandó, és a bátorságod is, hiszen a legnehezebb témval próbálkoztát.

Ballantine válasza:
Nyugodtan mínősitsd annak...

A kép címe: Felhevülve

Valóban erotikus a kisugárzása, de szvsz amelyik aktnak nem az, azt már rég le se sz***m. Az már nem akt. Az meztelen emberi test látványa, akrava-akaratlanul is erotikus töltést hordoz és ez így természetes.

Emelkedett széség.. érdekes gondolat, miközben minden embert ösztönösen a fajfentartás irányít, mint az élet legerősebb mozgató rugója.

Ezzel csak azt akartam mondani, hogyha egy képen érződik a bujaság, attól az a kép még lehet jó... persze ízlések és pofonok!

Megpróbálom megmagyarázni a képet egy pár mondattal:

Ebben az esetben (a női mell szépségén kívül, ami azért valjuk be, tagadhatatlanúl látszik) valami olyasmi érzést akartam megvalósítani, mint amikor az ember teste lángol... ég... vágyakozik.
Csak sajnálni tudom, aki nem ismeri ezt az érzést.
A magam eszközeivel ezt próbáltam átültetni a kép világba, mindezt a címmel is alátámasztva.
Azt hittem másnak is tetszeni fog az a kontraszt, amit a "felhevült test" alkot a vízzel... ahogy kiemelkedik belőle... szinte izzik... a hab a vizen pedig szerencsére pont olyan állapotban volt, hogy a víz forrásának hatását tudja kelteni...

Legalább is számomra ezt jelenti.

2004. február 27. | 19:14 | Hancsl

Talán a digitális illuszráció vagy az egyéb kategóriága. Mivel az akt a test művészi ábrázolása és ez szerintem nem igazán "művészi" csupán egy adag PS.

Ballantine válasza:
És mi alapján állítod Te azt, hogy egy adag PS nem lehet művészi???

Úgy gondolom, hogy a digitális fotózás korában már túl illik lépni azon, hogy a művészi hatást csak a különböző árnyék-fény viszonyok tudják megadni egy képnek. Digitális technika, digitális művészet.
Nem állítom azt, hogy ez egy "hűdenagy" művészi kép, de pusztán csak a digitális utómunka jelenléte miatt megszólni, mint aktot, szvsz nem helyes dolog!
Sajnálom, hogy nem sikerült Neked átadnom azt a hatást, amit a címmel kombinálva el kívántam érni!

2004. február 27. | 19:14 | blackdream

Kedves... ne puffogj, mint mondtad ez az első próbálkozásod, ne vegye el a kedved ez most a továbbiaktól. Főleg, mert a többi képed látva tudom, hogy valami nagyon jót fogsz a végén kihozni belőle.
Hogy miért túl direkt (nekem): mert mondjuk ha lefotóznám hasonló szempontok alapján egy férfi azt a részét "amitől férfi", "kiemelve a lényeget "érdekes arcot vágnátok ;))
Remélem nincs harag :)))

Ballantine válasza:
Érdekes dolog ez...

Szerintem egy férfi ritkán tud elfogulatlan lenni egy női akttal, hiszen férfi... de ugyanígy nehéz lehet egy nőnek is, sok okból kifolyólag...
(Ha nem haragszol, erre most nem térnék ki, nehogy célzásnak vegye valaki).
A direktségről: ha én is "azt" a részét fotóztam vola le, akkor aláírom, igazad van. Ha megnézed a fent lévő aktokat, alig páron ábrázolják a nemi szerveket (olyan osztályzást is kaptak). Vajon miért van ez? És miért van az, hogy ha a fényekkel játsza ábrázol valaki egy mellett, az "művészi akt", ha pedig a színekkel próbál hangulatot elérni, az "lerülendő, hibás út"???

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 18:59 | Ferci

a tema gyonyoru. az otlet jo. tobbszor kellett volna loni, hogy a viz szepen aranyosan korbevegye, kihangsulyozza a lenyeget.

ime egy tokeletes pelda arra, hogyan lehet valamit megroszabba tenni photoshoppal. miert kell mindenbe belenyulni? mondjuk ez az en subjektiv velemenyem csakis a modositatlan kepeket tudom igazan nagyra ertekelni... ezert 3as.

Ballantine válasza:
Drága Ferci!

Elfogadom a véleményedet, de csak azért, mert a víz-mell problémával én is egyetértek.

Viszont javaslom, hogyha nem szereted a módosított képeket, akkor legközelebb inkább ne nézd meg azokat, mert egy értkelésnél az nem magyarázat, hogy
"csakis a modositatlan kepeket tudom igazan nagyra ertekelni... ezert 3as."
Olvasd el a szabályzatot!!!

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 18:49 | seregi

Igazából kerülendő utnak minősiteném, de ugyanakkor tudatos és a próbálkozásod azért értékelendő.
Valóban két narancsra emlékeztet, ez nem szerencsés.
A szinvilág semmiképp,a két mellbimbó olyan lett, mintha meg lennének égve.
Az kivehető, hogy szépek, emiatt jobb feldolgozást igényelnek.

Ballantine válasza:
Elfogadom, bár nem igazán tudok vele mit kezdeni...

Szerintem a címe eléggé jól utal arra, amit ki szerettem volna vele fejezni, és technikailag is volt már hasonló kép fent... Ez van.

adott pontszám: 4
2004. február 27. | 18:45 | dr.flame

az ötlet jó, a színek is tetszetősek, de a beégett narancs és fehér foltok nagyon zavaróak. talán még rosszabb (bocsi) a bal mell árnyékos része. alul túl szűk, szerintem köldökig meghagyhattad volna (a kompozíción is lendítene) és valahogy nem klappol, hogy a bal mell kimászik a képből.

kicsit alakíts még rajta és tedd fel újra!

ui.: a modellt én is rábeszélném egy képre :)))

Ballantine válasza:
Így, hogy mondod, az árnyékokban valóban lehet valami. Megpróbáltam úgy ellőni a képet, hogy nagyjából szimetrikusak legyen a két mell körül kialakúlt vízfelszín... sajna mozgott (a víz), így elég nehéz volt. Így sikerült...

Beégett naracs és fehér foltok... Sorry, de nézz meg pl. egy izzó vasat, kb annak is ilyesmi a színvilága! Nem véletlen a cím.

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 18:44 | blackdream

Azthittem elsőre két csipkebogyó úszik valami zavaros sörszerű lében. Szerintem ez nem igazán az akt kategória, ez egy azaz két mell, némi színes körítéssel.Próbálj többet mutatni a testből, rafináltabban, ez túl direkt. Bocs, ha túl szigorú voltam.

Ballantine válasza:
Miért túl direkt???

Azért, mert megszíneztem, vagy mert csak a "lényeget" próbáltam kiemelni?
Ezzel az erővel az aktok 75%-ra rá lehetne ezt a véleményt fogni...

Na sebaj, úgy látszik ez nem jött be igazán...

adott pontszám: 4
2004. február 27. | 18:43 | Tutajos007

Egy picit előnytelen a mellek ábrázolása (ha ez vízben készült akkor magas volt a vízszint) - a vörös-narancs elmegy! Én azért látom, hogy nagyon kivállóak lehetnek azok a "lufik". Bátran mutass az alanyodról még néhány képet szerintem sikere lesz! (ha mégsem akkor tudok adni pár www címet ahol igen:))
Készülök pár jó aktra - kicseréljük majd a tapasztalatokat:)

Ballantine válasza:
Köszi! Majd pornóképeket akarok készíteni, akkor szólok, úgyhogy a címeket bátran tartsd meg magadnak!

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 18:38 | Hancsl

Nem igazán tetszik. A színek túl erósek és nem igazán aktnak való.

Ballantine válasza:
Színek OK! Akkor hova való? (csak azt ne mond, hogy szemétbe!!!) ;)

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 18:36 | morchebax

Hát érdekes kép. tetszik a színe, távolról, kicsiben azt hittem megint egy parazsas kép. sajnos nekem a megvalósítása nem tetszik, bár lehet, hogy ez a te látásmódod és ha neked így tetszik, az a jó. kicsit morbid és a kompozíció is kicsit elcsúszott. a mellek felfújt lufihatást keltenek és egy aktban ez úgy érzem nem szerencsés. Nem írtad variáltál-e rajta valamilyen szoftverrel, szerintem igen és talán ez miatt nem lett annyira jó, de nem keserítelek el, csak így tovább.

Ballantine válasza:
Természeteses variáltam rajta, mint az látszik is...!

Talán azért a felfújt hatás, mert körbeöleli őket a víz.. :)

adott pontszám: 3
2004. február 27. | 18:36 | _nikol_

nekem sajnos nem tetszik. el is mondom miért.
szerintem semmit nem ad vissza a női test szépségéből. persze nyilván mindenki mást lát szépnek, de ez a vonulat itt pont az a fajta megközelítése a női testnek, a nőnek, amitől én rosszul vagyok. a nő tárgy ezen a képen. eszköz. dísz. szabadon formálható alaktalan dolog. játékszer. amikor ilyen képet látok, azt gondolom, hogy a készítője biztos nem nő, ami persze nem baj (egyáltalán nem az!), valamint az, hogy talán még sosem szeretett nőt igazán.
három pontot adok, mert tudatos, kreatívnak nem nevezném, viszont gondolkozásra késztet, ami jó.
és ne haragudj hogy ilyeneket mondok, nem személyeskedés, a képed juttatta aszembe ezeket a dolgokat.
:peace:

Ballantine válasza:
Szia Nikol!

A kezdeti megdöbbenésem után szeretnék reagálni egyik másik gondolatodra:

1. A női testet pont azok az elsődleges, női nemi jellegek teszik számomra széppé, amelyek közül az egyiket ezen a képen ábrázolni próbáltam.
Nem hinném, hogy pusztán egy hát konturjából, vagy egyébből valakinek is a női test szépsége jutna az eszébe. Amit ezen a képen látsz, az nem más, mint amitől egy női test "női" lesz...

2. Megnéztem a képeidet... amiken női akt vagy egyéb nő látható. Szeretném leszögezni, hogy nagyon tetszenek a képeid, de... Milyen alapon mered azt állítani, hogy a Te képeiden nem pusztán "tárgyak" a nők???!!! Már maga a kijelentés is sértő, de ha már így felhoztad a dolgot, visszakérdeznék! Nem érzem, hogy tárgyként lenne kezelve a fotóalany, pusztán a testének egy részét próbáltam kiemelni. Ez még nem "tárgyiasítás"!!!

3. "még sosem szeretett nőt igazán"
No comment! Javaslom a saját házad táján nézz körül először, mert aki ilyeneket gondol, annak szvsz valami nincs rendben a lelkével!

A véleményed további része ezek után számomra érdektelen... :(