BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,48
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2008. október 26. 00:00
  • zársebesség: 1/125
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Dunaújváros
  • Készítés ideje : 2008-09-28
Cím nélkül

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2012. január 13. | 20:59 | Tilosparty

Nagyon tetszik, gratulálok!

2010. augusztus 31. | 10:09 | aronphoto

10/10 De minden gyönyörű...bőr...stb. akkor az arc miért nincs egy kicsit retusálva?

Csak kérdezem...
Én csináltam volna..

2009. április 22. | 15:19 | dafimanual

Nagyon tetszik. Abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy ismerem a modellt és ezt az arcát még nem láttam. Indokolt a sok blur.
Gratulálok

2009. február 21. | 12:20 | Nagyee

Kimondhatatlanul tetszik a kép. A beállítás, a fények... Profi munka. És ezt nem azért írom mert a Fotós a tanárom!!

csikosarpad válasza:
Köszi

2009. február 6. | 18:22 | tozso01

Tisztelt Fotós!
Talán ez a kedvenc képem az "akt" kategóriából(A sok szép fotó között).Miért?!Nem tudom.Van benne valami ami egészen megfogott.A kitűnő világitás,a modell ,a hangulat....hmm.
Amit tudok,Gratulálni.

csikosarpad válasza:
Köszi

2009. január 16. | 17:24 | oimuka

Hat nekem az orvosi konyvekeben a terhes noket abrazolo kep jutott eszembe errol,szerintem nem rossz.....

csikosarpad válasza:
Köszönöm

2008. december 22. | 14:06 | Apolo27

Nekem erről vmilyen családonbelüli erőszak ellenes plakát ugrik be! Jó kép. Érdekessé teszi a modell szégyenlőssége.

csikosarpad válasza:
Hibátlan meglátás!
Üdv, Á.

2008. december 7. | 03:14 | Horánszky

Ezt a fotódat még nem láttam, vagy csak kihagy a memóriám. Szép.
:)

2008. november 25. | 00:28 | meterNk

tetszik ez a kép! és a tanárom a készítője :)) teljesen tökéletes :)

csikosarpad válasza:
Ajajajajjjj! :)

2008. november 24. | 13:41 | nologo32

ez milyen klassz! :) remek harmónia, színben, boldogtalan durcában :)

2008. november 15. | 02:03 | titterington

huuu ez a kép nagyonnagyon :)! Nekem ventillátor nélkül azért jobban tetszene, akkor kevésbé lenne műterem szaga, habár nyilvánvalóan ott készül. Szerintem ettől a szubjektivitástól eltekintve tökéletes.A modell száma? :)

adott pontszám: 4
2008. november 12. | 09:19 | Herceg

Elég sokáig nézegettem ezt a fotót, mert miközben az oldal képeit böngésztem már kis képként is megállította a tekintetem. Nagyon tetszik rajta a megvilágítás, a szép árnyékok remek tónusok, talán a mellkasnál egy picit világos. Ami miatt én sokat gondolkodtam rajta, az a testhelyzet. Számomra egy picit természetellenes. Valahogy ez a tartás nem kimondottan a nőiességet emeli ki, inkább talán meghökkent. Nem tudom, hogy ez volt-e a cél, de így nekem Dragan képeket juttatott eszembe a fotóról alkotott első benyomás miatt. Ha direkt volt, ha nem, nekem így tetszik!
Üdv.

csikosarpad válasza:
Abszolut tudatos, bár szerintem már elolvastad az alábbi párbeszédeket és abból kiderül.
Dragan... na mondjuk ahhoz nem sok köze van. :)
Köszi az értékelést!
Üdv, Á.

2008. november 11. | 15:03 | kimmel

jó kép!

2008. november 6. | 22:41 | FOTO040

Úgy látom,Mr.Puruczki itt is járt...

Egyszerűen nevetségesek az "értékelései"...

csikosarpad válasza:
Az ki? ;)

adott pontszám: 4
2008. november 4. | 00:54 | Zsaklin

Szép fotó, gratulálok!
Bár a szemekből egy kis csillogást hiányolok, kicsit homályosnak tűnik...
...és lehet, hogy én a modellt picit vagy balra, vagy jobbra billentettem volna csípőben... így nagyon nincs dereka... bár gondolom a váll emeléssel ezt szereted volna ellensúlyozni... nekem még kevés...
Tetszik hogy a haj meg lett fújva, viszont zavaró, hogy a kép többi része centire be lett állítva, túl statikus, hiányzik ugyanaz a lendület, ami a hajnál épp látható...

Üdv Zsaklin

csikosarpad válasza:
Szia Jacq!
Semmit nem állítottunk be, a póz esetleges. Azt kértem a lánytól, hogy képzeljen el egy szituációt és álljon be.
Semmi közöm a tartáshoz, az természetes. .)
Üdv, Á.

adott pontszám: 4,9
2008. november 1. | 15:46 | Macska

Finom alkotás. tökéletes háttérrel, egy picit kiszolgáltatottnak tünik a modell.Az orránál szétágazik két csik, ami kicsit zavaró...

csikosarpad válasza:
Köszönöm az észrevételt!
Üdv, Á.

2008. október 31. | 00:18 | fazon1

jo kep, latszik hogy profi munka, remelem egyszer majd tudok en is "ilyet"

csikosarpad válasza:
Miért ne tudnál, neked is pont annyi kezed van, mint nekem (remélem) :)
Üdv, Á.

2008. október 30. | 14:31 | ningbo

Semmi gond Árpi, nem kell elfogadni a véleményemet, csak azért jegyeztem le, mert úgy gondoltam kíváncsi vagy rá.

Nem mondhatom, hogy figyelmesen olvastad el amit írtam, ezért idéznék: "Ha így akartad bemutatni, akkor OK" - nekem a koncepció sántít. Nem tudom összeegyeztetni a mindent felvállaló unott pillantást bátran a lencsébe,- a szégyenlős, takaró testtartással. Szerintem egy szégyenlős nő lefelé néz, lesüti a szemét.

"véleményem erősen ízlés kérdése" - előre hangsúlyoztam. Biztosan én vagyok a hibás, de jelen esetben a tartalmat sem tudom előtérbe helyezni a formai megjelenítéssel szemben.

Egyik képemet véleményezted, azt jegyezted meg hibának, hogy nem látszik az arc, ami számodra fontos. Elfogadtam véleményedet, számomra hasznos volt, annak ellenére hogy nem értek egyet vele.

Talán érdemes mégegszer átolvasnod amit írtam, lehet hogy nem is butaság amire felhívtam a figyelmed. A kép mindenkinek mást mond, függetlenül attól, hogy Te minek szántad. Ha nem ilyen kiemelkedő az utómunka, nem írok véleményt sem, mert az alapkép nem indít meg. Az utómunka az, ami arra a megállapításra juttat, hogy tudatos a képalkotás, de a póz ennek ellentmond (számomra). Ettől függetlenül van akinek a nap képe, nincs ebben semmi rossz, így van ez rendjén. Ízlések különbözőek - én más lehetőségeket látok a modellben, amit Te így aknáztál ki, - én másként veszem észre.

További jó képeket.

Üdv

csikosarpad válasza:
Szia!
Megtettem, elolvastam még egyszer a véleményedet...
Természetesen látom, hogy ez a Te szubjektív véleményed, stb... ez egyértelmű. Most is csak azt tudom mondani, hogy ezzel a képpel nem célom a csípő előnyös bemutatása, a női szépség előtérbe helyezése és így tovább.
Elolvasom a véleményed, értelmezem, feldolgozom és megértem - de csak minimális részben tudom elfogadni. Nem hinném, hogy ez baj. Mint ahogyan az sem, ha Te nem értesz egyet a képed alá írt véleményemmel.
Meggyőződésem egyébként, hogy sok esetben a kommunikáció egyik nagy akadálya az írás. Biztos, hogy teljesen más lenne egy ilyen eszmecsere végkifejlete, ha ülnénk egy kávézóban, vagy állnánk egy kiállítóteremben a fotó előtt és élőszóban beszélnénk a gondolatainkról.
További szép napot! :)
Á.

adott pontszám: 5
2008. október 30. | 08:44 | MetalGeri

Tetszik az expozíció és a fények beállítása. És persze a néni is kitett magáért a képen

csikosarpad válasza:
Köszi!

2008. október 29. | 21:33 | agent2.0

Nekem olyan érzésem van a képed láttán, mint egy lány akit először kényszerítenek sexre. Szégyenlőség, félelem.. ezeket érzem..
A háttér steril, de mondjuk egy lelakott gyártelep túl egyértelmű lenne.

A fények tetszenek. És az is hogy akt, de mégsem kell a hatás kedvéért mellbimbót, puncit villantanod.

Nos végig olvastam a képek alatti "értékeléseket, véleményeket is".

Nálam hatást ért el, a vérmérsékletedet pedig irigylem, a válaszaidat olvasva:)

üdv. Karesz

csikosarpad válasza:
Ma Te vagy a 2. aki tökéletesen érti egy koncepciómat. Érdemes élnem. :)
Üdv, Á.

adott pontszám: 4,8
2008. október 29. | 13:42 | Vandorr

nagyon jók a színek, a modell kikészítettsége, az egyetlen pici hiba a láb levágása, ezáltal torzóvá tétel. A vállát nem húzattam volna fel vele, takarni úgyis tudott volna és az arányok nem tolódtak volna el. Nagyon jók az árnyékok és a fények játékai is. Egészében jó kép. A modell kicsit unta a fotózást? ;)

csikosarpad válasza:
Szia! Nem, nem unta, sőt.
Szeretném, ha eljutnánk már végre odáig, hogy megértsük: tudatos alkotás. Nem kizárólag szépségábrázolás, hanem gondolatközlés. És ehhez a modell hangulatának nem sok köze van, mert úgysem azt látod, hogy épp akkor milyen kedve volt. Ha zt látnád, akkor nem lenne jó modell.
Üdv, Á.

adott pontszám: 4
2008. október 28. | 22:06 | ningbo

Színvilág, élesség és az utómunka hibátlan szerintem. Viszont a választott póz abszolut hátrányos a modellre nézve. Széles, kiugró csípőcsont, kar által takart derékvonal, eltakart gömbölyű részek - negatívan befolyásolják a képet. Ha így akartad bemutatni, akkor OK, de véleményem szerint ezt a modellt, ilyen kivitelezési szakértelemmel - hercegnővé kellett volna varázsolnod és mindenki csettintene egyet a nyelvével, ha meglátná.

Nem bántani akarom, véleményem erősen ízlés kérdése - de nem érzem a képen a NŐ-t a remek technikai kivitelezés ellenére sem.

Üdv

csikosarpad válasza:
Ningbo, készséggel elfogadnám a véleményed, de kérlek, Te is gondolj át valamit: biztos, hogy ennek a képnek a mondanivalója a női test szépségét hivatott ábrázolni?
Van egy vonal (szándékosan nem a 'szint' szót használom), amelyen túl a tartalom az első és nem a forma.
Még csak huszadrangú szándékom sem az, hogy egy ilyen fotó láttán a szemlélő a női szépség láttán "csettintsen egyet a nyelvével".
Üdv, Á.

adott pontszám: 5
2008. október 28. | 11:06 | baroncohen

Gyönyörű, letisztult kép, szép modell. kiszolgáltatottságot sugárzó póz, tökéletesen összerakott világítás. Ritkán látható szép munka, gratulálok hozzá :)

csikosarpad válasza:
Köszönöm!
Á.

2008. október 28. | 00:50 | mattview

Profi munka, egyértelmű, de igazából az az érzésem, hogy ez a kép egy ujjgyakorlat, nem szívből jön, hanem szaktudásból.
Tetszik a színvilága és a test szoborszerűsége.
Viszont a lágyítás (ami kellemesen mértékletes) ellenére maradt a köldök fölött némi bőr gyűrődés ami nem szép.

Kíváncsi vagyok hogy bírod ezt a dili házat ami itt van!? :)

csikosarpad válasza:
Diliház? Nem kifejezetten itt van a diliház, hanem az egész országban. Mindig meglepődöm, amikor hazajövök egy külföldi útról, hogy itt nem változik semmi, az életben nem fogunk előrébb jutni ezzel a mentalitással.
Összefújta itt a szél rendesen a szemetet.
Elkanyarodtam a témától, elnézést. :)
Köszönöm a véleményt!

2008. október 27. | 21:33 | Virgonc

csak a vita stílusa szomorított el :(
Köszönöm a látogatást és a kedves szavakat :)
Hihetetlenül jól esett :)

csikosarpad válasza:
Egyetértünk.

2008. október 27. | 21:29 | milegyen

OK,
ráérsz, ha lesz időd, emlékezni fogok a képre.
És jobb is az email, mert nem nagyon lesz időm(?) fotozzkodni a közeljövőben...

csikosarpad válasza:
ok

2008. október 27. | 21:29 | Virgonc

A stílus maga az ember ...

csikosarpad válasza:
Ez tény.

2008. október 27. | 19:25 | milegyen

Szia,
kíváncsian olvastam a fejleményeket, hátha okosabb leszek, de inkább csak lehangoltabb lettem, mert a képről alig-alig volt szó.
Ha megtennéd, hogy megírnád a koncepciód, nagyon örülnék neki. Emailben is jó lenne, ha itt nem akarod, asszem nyilvános a címem.

csikosarpad válasza:
Ok, maradunk a mailnél. Hadd kérjek egy kis türelmet, mert rengeteg a munkám. Amint lesz egy kis időm, írok.
Üdv, Á.

2008. október 27. | 10:12 | someoneelse28

Milyen gyönyörű......

csikosarpad válasza:
:)

2008. október 27. | 10:04 | Maribel

Nagyon tetszik a kép: magávalragadó a modell és ezt nagyon jól bemutattad egyszerűségében is.

Olvastam alant a vitát, örülök, hogy ilyen intelligensen le tudtad szerelni a kötekedőt.

csikosarpad válasza:
Nincs ő leszerelve. Belül sajnos nincs és már sajnálom, hogy belementem.
Köszönöm a véleményt!
Á.

adott pontszám: 5
2008. október 27. | 09:32 | tyler durden

Nagyon tetszik az egyszerűsége, tisztasága. A tökéletesen beállított fények, a modell tekintete nagyon passzol szerintem. A hajat nem tudom mért kellett fújni :) Sok ilyen képet akarunk :)

csikosarpad válasza:
Köszönöm!
Üdv, Á.

2008. október 27. | 00:31 | And now for something completely different

fröccsöntött.hu (?)

csikosarpad válasza:
:-)
Legalább van humorod.

2008. október 27. | 00:29 | puruczki-2

Bruhahaha...

Bagoly mondja...most már nevetetsz is...köszönöm!
:-)

csikosarpad válasza:
Küldtem mailben nagy fotókat.
Nézd ekkora méretben, mint itt az oldalon és rá fogsz jönni.
Üdv, Á.

2008. október 27. | 00:16 | puruczki-2

Segítettél feldolgozni a témát? Végül is tök mindegy...

Az a homlok továbbra sincs rendben...nem az egész test lett lágyítva, mert a köldök nem, az ujjak nem, az arc részei nem, a haj nagyobb részt nem...tudod ezt nevezik szelektívnek...tök mindegy, hogy réteggel csináltad-e, vagy sem...

A válaszodon kaptam fel a vizet...a "tanárúr" válaszolt...nem is értem miért vagy itt? Milyen tanácsot kaphatnál Te ezen az oldalon? Leereszkedtél közénk...? Tudod ezen az oldalon számtalan kiváló fotós van, és volt....akinek nem is a főfoglalkozásuk...
A szerénység a nagyok igazi erénye...

Na jó éjt!

csikosarpad válasza:
Jó, hát lehetnek identitásproblémáid, én azokon nem tudok segíteni, bár szeretnék. És ezt most tényleg ne vedd iróniának, szerintem valóban problémáid vannak e téren.

Továbbra is nyomod a marhaságaidat, ahelyett, hogy azt mondanád: \"ok, elnéztem, vállalom. Ha bemutatod az eredetit és azon is ilyen a hajvonal, akkor bevállalom, hogy marhaságot beszéltem\". Ha háromszor mondod el ugyanazt, attól az még nem válik valósággá, ez nem varázsige. :-)

2008. október 26. | 23:58 | puruczki-2

:-DDD

Mire lennék irígy (megnéztem a honlapod...túl sok eredetiséget nem láttam) ??? Rosszindulat nincs bennem...buta meg vagyok néha...

Nem válaszoltál a feltett kérdésekre...mert nem igaz, hogy amit írtam azt nem látod?

csikosarpad válasza:
Elnézést, nem láttam az előző hozzászólásodban kérdőjelet, nem igazán gondoltam, hogy vársz választ.
Ugyanazt tudom mondani: fogadást ajánlottam, mert én biztos vagyok a dolgomban, Te meg okoskodsz és folyamatosan mellé trafálsz. Lágyítás történt (nem titok), de szinte kivétel nélkül mindig egy rétegen dolgozom, nincs szelektív lágyítás. A kezek ugyanannyit kaptak, mint bármi más. A haj kizárólag csúcsfény növelést kapott nem igazán értem, hogy mit hiányolsz a hajtöveknél. Van ebből még vagy 5-6 képem retus nélkül, a hajtövek mindegyiken azonosak, legfeljebb a szélgép fújta másfelé a tincseket. Ritka a lány haja, talán ez téveszt meg. Volt egy heg a hason, az kapott clone stamp-et, illetve tónuskorrekció és vignettálás történt.
Remélem segítettem feldolgozni a témát. :)

2008. október 26. | 23:41 | puruczki-2

Nos...az utólagos lágyítás nyilvánvaló, az, hogy a köldököt, a kézfejeket, ujjakat kivetted a lágyítás "hatása" alól az is egyértelmű...

A homlok jobb felső részén a haj töve egy kb. (fejhez mérten) 5-8 cm-es körben el van mosva, mosódva...a záridőből bemozdulás nem nagyon adódik...

Tudod én nem állnék így hozzá, nevenincs főiskola futottak még oktatója...

csikosarpad válasza:
Ajajajj, hát innen fúj a szél. A helyedben egyrészt újraértelmezném magamban a \"nyilvánvaló\" és az \"egyértelmű\" szavakat, mert nekem az azt jelenti, hogy \"minden kétséget kizáróan\". Márpedig itt ezek az állítások garantáltan hamisak, tehát számomra értelmezhetetlen. Másrészt az utolsó mondatod... tudod valami egészen másra enged következtetni... irigység... rosszindulat... butaság... ezek a szavak jutnak eszembe.
Bízom benne, hogy nem sértettelek meg. :)
Az a helyzet, hogy olyan szinten biztos vagy a dolgodban, hogy lenne kedvem egy nagy, nagyon nagy összegű fogadást ajánlani az állításaid cáfolására - természetesen az eredeti RAW állomány bemutatása mellett. De ha lúd, legyen kövér, legalább 7 jegyű számra gondolok. Ha benne vagy, beszéljük meg mailben.
Üdv, Á.

adott pontszám: 4
2008. október 26. | 22:40 | puruczki-2

Kicsiben hihetetlen képnek tűnt...a modell egyedi és csodás, a világítás is OK!, a színek nagyon jók...de nagyban...hmm, haragszom rád mert az utómunkát slendriánul végezted...a maszatolások feltűnők, a szelektív lágyítások itt-ott műanyaggá tették a bőrt, és a homlokán a fúvott haj töve hová lett??

csikosarpad válasza:
Hát tudod... sok mindent kaptam már okkal-ok nélkül, de hogy slendrián munkát végzek... azért ez sokkolt picit. Ha valamit elcseszek, én vállalom. Érzésem szerint kicsit mellényúltál, mert egyrészt nincs szelektíven lágyítva a kép (egységesen van), másrészt a hajhoz és annak tövéhez hozzá sem nyúltam. Pontosabban: hazudok, mert a hajnál növeltem a csúcsfényen, bár ez nem érinti a Te felvetésedet.
Hm.... most mit gondoljak?

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 20:29 | blende8

Hmm - nekem bejön - mert öszinte - gondolom "out of the box"´- és szabad munka.

Egy egyenes semmi extra hatású "szerény-egyszerü" fotó - ami sokszor a legnehezebb.
grat.

csikosarpad válasza:
Köszönöm!

2008. október 26. | 19:50 | belphnaque

Ok, remélem nem bántottalak a véleménnyel.
B.

csikosarpad válasza:
Nem, mindjárt visszaolvasom, mert elfelejtettem. De ha bántana, arra emlékeznék. :)
Á.

adott pontszám: 4
2008. október 26. | 19:37 | belphnaque

Tudom, hogy egy ilyen képnél mindenkinek egyből van véleménye, szóval megpróbállak megkímélni a sok fölöstől.
Szép az arc, és az utómunka, bár nekem már kissé uralkodó, azaz sok.
Jó a szín kontraszt, és a minimál. pompás a technikai kivitel.
Nem tetszik a tartás, nem sugároz nőiességet, a szende szűzies megjelenést rombolja a kissé görcsös beállás, és tartás.
Címmel talán lehetett volna érzékeltetni, mi is volt az irány, mert olyan semmilyen, és ez hiány érzetet okoz.
Összesítve tehát elismerésem a technikai kivitelt, és a tudásodat ezen téren, de az összhatásból hiányolok több mindent. Ruhával beszédesebb lenne nekem ugyanez.

csikosarpad válasza:
Köszönöm a véleményt, de hadd ne reagáljak rá érdemben. Kikívánkozik belőlem a koncepció, de nem akarok itt előállni vele, talán majd egyszer mailben.
Köszönöm a véleményt!
Üdv, Á.

2008. október 26. | 19:14 | Altnőder

értem, és köszönöm, ennyi is elég.


2008. október 26. | 16:33 | nikkelrozsda

modellként készült Hozzád! :)

csikosarpad válasza:
No, és mi volt az akadály? :)

2008. október 26. | 15:56 | PaloAlto

Oké. Lehet egyébként, hogy azért nem jöt át nekem az, amit Te vagy Ti láttok benne, mert nőként értékelem és nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy a megvilágítás és a póz mennyire előnyös a modellnek. Nekem ebből a képből nem az jött le, hogy a fotós tudatosan bánik a fényekkel és pont ezt a hatást akarta elérni. Mint kiderült, tévedtem. Azért a kedves komment arról, hogy miket beszélek valóban nem volt idevaló és elég rosszul esett, de erről ismét nem Te tehetsz, csak gondoltam, mégis reagálnék rá. Tudtommal ez a hely arról szól, hogy mondjuk el a véleményünket, segítő szándékkal - és nem arról, hogy mások véleményét szapuljuk.
Csak és kizárólag segítő szándékkal írtam a képedre és azt is el tudom képzelni, hogy ha idővel eltávolodsz tőle, akkor Te is máshogyan fogod egy kicsit látni az említett világítást.

csikosarpad válasza:
Bármi megeshet. :)

2008. október 26. | 15:44 | tiger1977

...na meg remélem láthatunk még képet tőled...itt...

csikosarpad válasza:
Nem ígérek semmit. :)

2008. október 26. | 15:44 | PaloAlto

Nem hangzott úgy, mert én meg már túl vagyok a honlapod végignézésén. A képet azonban úgy kellett értékelnem,hogy nem láttam a többi képedet és ezek voltak vele a gondjaim. Nem bántásnak szántam. Nyilván azért nem olyan képet tettél ide, amin semmi kifogásolnivalót nem találhat senki, mert az unalmas lenne. Akad olyan képed jónéhány. Láttam.

csikosarpad válasza:
Nem bántódtam meg, félre ne érts. Őszintén szólva ez a legfrissebb aktom, nálam most ez a kedvenc. És hogy a többi között lenne hibátlan.... kizárt. Ennyi ember között mindig akad valaki, aki talál benne hibát - és ez így van rendjén.
Á.

2008. október 26. | 15:39 | tiger1977

...a fénylő sokaság nem igazán bejövős...biztos oka van, minden más kiemelkedő - láttam az oldalad, gratulálok...élmény volt...
Tiger

csikosarpad válasza:
Örülök, üdv!
Á.

2008. október 26. | 14:11 | lindi

érdekes arckifejezés

csikosarpad válasza:
Ez egy tény. :)

2008. október 26. | 13:52 | meroleges

Nagyon tetszik, gratulálok!

csikosarpad válasza:
Köszi!

2008. október 26. | 12:51 | alibibi1

Nekem nagyon tetszik a "photox" technika, mert nem vitted túlzásba. Minden jó a képen, jó póz, szuggesztív modell, jó fények, jó, hogy dinamika is került a képbe, no és az utómunka.. Szerintem a lágyítás ide most pont illik, aki kivetnivalót talál benne, csinálja meg jobban! Mégegyszer grt

Gábor

csikosarpad válasza:
Photox-technika.... na ez nekem új. Mi az? :)
Á.

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 12:14 | h.rom

Engedtessék meg, hogy ne írjam le, miért tetszik ez a kép, mert nem tudom leírni. Ugyanis magasan az én szintem fölött van. ;) csak ránézek és egyszerűen tetszik, ez nem egy sufniban összeamatőrködött kép, hanem nagyon tudatos munka végeredménye. Gratulálok.

csikosarpad válasza:
Ismered a klasszikust:
szép az, ami feltétel nélkül tetszik. :)
Á.

2008. október 26. | 11:43 | loriatya

megjegyezhetem halkan, h ha velemenyeken veszik ossze a nep, ezt emailben tegye? :D
a fotos iranti tiszteletlenseg a kep alatt ezt csinalni.

nekem tetszik a kep. szep, a vilagitas is szuper. valami mu hatast ad, de az nem hiba, inkabb egy tulajdonsag.
a tekintet is athato, ez egy jo kep szerintem.

jo fenyeket!

udv, loriatya

csikosarpad válasza:
Kösz!
Á.

2008. október 26. | 10:55 | 2bats

Te PaloAlto!

Ezt az égbekiáltóan sületlen hablaty véleményt közösen sikerült megalkotnotok?

csikosarpad válasza:
Jogai mindenkinek vannak. Él velük, ahogy akar, tud.
Á.

2008. október 26. | 10:32 | PaloAlto

félreérthető lett, az effektet még a hajra írtam, nem a vállra

csikosarpad válasza:
Értem.

adott pontszám: 3,9
2008. október 26. | 10:29 | PaloAlto

A test már-már műanyag hatást kelt helyenként. Az arcon nagyon előnytelenek a csillanások. Főleg a szem alatt és a homlok tetején. A szájon is egy nagyon picit sok lett. A has és az alsó kéz tetszik, a haj is rendben van összhatásra, bár jobban megnézve nem túl hiteles, hogy így fújjon a szél, miközben ő teljesen mozdulatlan. A váll nem lett túl előnyös. Tudom, szándékos effekt, de nem biztos, hogy éppen ide illik. Legjobban azt hiszem a kép színvilága fogott meg.
Közben a párom azt mondja, hogy ő látja, hogy mi a koncepció és, hogy egy ismert kép koncepciójáról van szó. Ehhez nem tudok hozzátenni, mert azt a képet én nem ismerem vagy nem jutott eszembe róla.

csikosarpad válasza:
Szia, nem tudom, a párod milyen ismert képre utal... nincs rá tippem.
De tőled azt kérem: lendüljünk már túl a technokratizmuson és próbáljunk a lényegre koncentrálni. Hidd el, túl vagyok már azon, hogy ne ok nélkül tegyek ide-oda fényeket. Tudom, hogy ez most szerénytelenül hangzott, de hát ez van.
Köszönöm, hogy megnézted és értékelted.
Üdv, Á.

2008. október 26. | 10:25 | Bóra

Valami baj van a Fotozz-al, ha ez a kép most 4,64-n áll.
Át kellene gondolni valamit.

csikosarpad válasza:
Hm. :)

2008. október 26. | 10:15 | thm

gratulálok az eddigi munkáidhoz!
igényes oldal, igényes fotókkal...

csikosarpad válasza:
Örülök, köszönöm!
Á.

2008. október 26. | 09:41 | milegyen

Áldozatnak látom ezt a kislányt, de annak se igazán meggyőző.
Nem írok pontszámot, mert egyáltalán nem értem a képed, az meg nem fotóértékelés, hogy nem értem, miért kellett szegényt így elcsúfítani. Semmi nem látszik a szeméből, a nyakának, vállának ívéből, a homlokára és körmére eső fény pedig nagyon zavar.

csikosarpad válasza:
Az eddigi értékelések közül talán Te láttad meg egyedül a lényeget. Közel jársz, hogy megértsd.
Üdv, Á.

adott pontszám: 4
2008. október 26. | 09:34 | purciur

Szia
Szerintem jó ötlet a szerkesztés és a póz maga.De ami zavaró az az erős fény a homlokon elvonja a tekintettet a szemről.Annak a szemen kellene lennie.Talán egy kicsit sok smink került az arcra és azért fénylik itt-ott.szvsz.

csikosarpad válasza:
Nem, a fénylő arc oka inkább a kevés alapozó.
Á.

2008. október 26. | 09:26 | nikkelrozsda

Off :Most "mérges" és "mosolyog egy kicsit a párom hogy nem volt Nálad fotózáson:) De talán ami késik az nem múlik.

On: nagyon de nagyon jó hogy nem valami "hibátlan", "mű vigyorgó" modellt fotóztál. Nagyon de nagyon eredetivé teszi az egész képet, a tekintet, a haj kicsi kuszasága. Mint egy igazi nő, aki felébredt és a gonosz fotós megörökítette. Igaz ébredéskor nem hiszem hogy van ilyen világítás!:)
Minden szempontból kiváló kép, jó itt látni ilyet!

csikosarpad válasza:
A párod, nálam fotózáson? Miféle okból? Modellként, vagy fotósként workshopon?

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 09:15 | Espíritu

Szia!
Szerintem ez nagyon szép lett.
Tetszik a lágyítás, a kellemes fények, a haj, a póz és a szerkesztés.
Szóval számomra ez egy nagyon tudatos, nagyon szép fotó.
Grat!

csikosarpad válasza:
Örülök.

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 08:52 | Altnőder

nekem kicsit sok a lágyítás, ellentmond a képpel, illetve a modell kisugárzásával, fontos lenne a bőrt is érezni, felületét látni....szerintem
de grat, nagyon tetszik!

csikosarpad válasza:
Örülök, hogy tetszik.
A bőr textúrája módosításának több oka van, nem akarom itt részletezni.
Üdv, Á.

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 08:29 | duplareg

Hosszú napok óta ez első igaz profi munka. A világítással nagyon szép bársonyossá tetted a bőrt, a lány hűvössége, pedig még vonzóbbá teszi.
Picit sajnálom, hogy az arc árnyékosabb a felső testétől.
duplareg

csikosarpad válasza:
Kösz, hogy értékelted.

adott pontszám: 4
2008. október 26. | 08:28 | kohalmik

kár hogy nem írtál se címet se valami kis mondanivalót, lehet jobban megértettem volna mit akarsz kifejezni, mert bár leírni nem tudom, mégis érzek valami furcsa bájt a képben, érzem a különcséget, a nem hétköznapit.
technikailag nem értem a túlvilágított mellkast, de ami zavaró inkább a beégett homlokrész.
mindenttől eltekintve szerintem jó kis kép (egy kommentárt azért csaphatsz hozzá utólag is :)
grat.:KK :)

csikosarpad válasza:
Nemnemnem! Tudod, két halmaza van a fotográfusoknak, az egyik szerint mindig kell a cím, a másik szerint az adott cím befolyásol, nem hagy önállóan gondolkodni és csak nagyon indokolt esetben kell. Én az utóbbiba tartozom.
Nézd és képzelj bele, amit akarsz - én nem leszek a fantáziád gátja.
Üdv, Á.

adott pontszám: 4
2008. október 26. | 08:28 | gab007

Két részét látom a képnek: a jobb kar alalatt és felett. Alatta finom bársonyból van a modell bőre és lágy árnyékok rajzolják a vonalakat. Fölötte meg Itt-ott-amott csillog a bőre (mellkas, homlok, orrnyereg) és közben a szeméből (nekem) hiányzik picike fény. Talán annak a pici tincsnek se kéne szétvágni a szemet, de ez azthiszem már végképp szubjektív.
Szóval az alsó rész (és a háttér nekem 5-s, fönt már nem jön be annyira).
Ja, és itt a vinyetta szerintem jó, fókuszálja a tekintetet a modellre.

csikosarpad válasza:
Köszönöm, hogy értékelted.
Á.

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 08:14 | kisdemeny

Nem találok belekötni valót. Egyszerűen minden rendben van a képpel. Jók a fények, kontrasztok, és a színek is. Profi!!

csikosarpad válasza:
Örülök, ha tetszik. Én találok benne, de az maradjon meg magamnak. :)
Üdv, Á.

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 08:05 | 2bats

Ez olyan akt, ami nekem portré, függetlenül attól, hogy az alany mesztelen.

Ugyanis a fotó inkább a személyiségét közvetíti, mint a testbeszédet.

A beállítás és a karakter egy kicsit melankólikus hangulatot kölcsönöz, de mindez érdekes, figyelemfelkeltő, sőt egyfajta feszültséget hordoz. Izgalmas kép.

Jók a fények és a tónusok is, fokozák az előbb leírtakban levőt.

Szerintem ehhez a karaktert formáló akthoz nem stimmel teljesen a homogén háttér, ezt a modellt érdemes lenne ezzel a koncepcióval természetes környezetbe helyezni, még ha nem is kell azt konkréttá tenni, csak ne legyen ilyen műteremízű, és a kompozíció is ad bizonyára különböző alternatívákat.
Ha már műterem, akkor is a homogén szürke háttérnél is tudok jobbat elképzelni.

Még nem hoztad ki belőle a maximumot, de régóta az első ilyen fotó itt, ami tetszik Nekem.

Üdv

csikosarpad válasza:
Örülök, hogy tetszik. Nem vagyok az a természetben aktozós fajta, én a műteremben érzem magam otthon.
A háttér fehér volt.

2008. október 26. | 06:12 | Bóra

Gyönyörüséges. Hihetetlen harmónia a modell, a szinvilág között. Valamit nagyon eltaláltál. Nagyon!

csikosarpad válasza:
:-)

2008. október 26. | 02:23 | kulcsarati

Megnéztem a honlapod. FOTÓK!
Remélem oda tartok én is ahol Te tartasz...
Különösen a jó fotó receptje tetszett :-))
Gratulálok.
Üdv: kulcsarati

csikosarpad válasza:
:-)

adott pontszám: 5
2008. október 26. | 02:12 | kulcsarati

Profi akt. Szépen világítva, törékenységet és nőiességet árasztó pózzal. A színvilága magával ragadó. Szép fotó!
Üdv QQ

csikosarpad válasza:
Örülök, hogy tetszik.
Á.

2008. október 26. | 01:34 | Cpt

Ohhh)) Ebbe belehúztam Árpi, 19-re rántottam. Nos bocsesz, ez így sikerült, de legalább tudom, hogy tudatos a beállítás és a modell is a profi akaratához igazítva. Üdv!

csikosarpad válasza:
:-)

adott pontszám: 4,9
2008. október 26. | 01:32 | Cpt

ADnék címet: Lolita.
Érdekes hatása a képednek, hogy bár van technikai csiszolnivaló (fények beállítása), de összességében mégsem vonja el a figyelmet arról a kissé szemrehányó vagy vádló tekintettől, ami a modell sajátja itt. Belegyezett a kedvedért, megteszi neked, de igazából nem csinálná - ez a feeling. Ha ez volt a cél, akkor átjött. És mivel számomra a hangulat elsődleges, a mondanivaló, téma, ezért ezt mutatja értékelésem.

csikosarpad válasza:
A mondanivalót majdnem eltaláltad, de nem egészen.
Üdv, Á.

2008. október 26. | 01:10 | Kutasi Kovács Zoltán

Érdekes, kettős koncepció.
Nem tetszik!

csikosarpad válasza:
Hazudnék, ha azt mondom, hogy sajnálom, mert értelemszerűen nem akarok mindenkinek megfelelni. Köszönöm, hogy benéztél!