BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
-
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. december 17. 10:31
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Budapest
  • Készítés ideje : 2007-12-16
Barokk

Várom a kritikákat, véleményeket. Szegény modell nagyon beteg volt a fotó készültekor, homloküreg gyulladása volt, és allig állt a lábán. De a ruhát, hátteret, stb csak pár napra kaptam meg, így hát mégis belevágtunk, de csak pár órát fotóztunk a tervezett félnap helyett. :( De azért készült 1-2 jobb kép is szerencsére, majd azt is felteszem később, ha bejön nektek ez a stílus. Meg hát neki is, nekem is az első akt fotózásom volt. Ami azért látszik is valjuk be. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2010. április 13. | 08:25 | kyrie

Ha ez volt az első aktod akkor gratulálok!
Az ötlet, háttér, díszlet nagyszerű!
Hogy a modell nem jó, azt meg már megírták :) További jó munkát!

Biosz válasza:
Kössz.

2009. március 3. | 06:43 | e_adam

Barokknak biztos nem barokk mert abban a korban a dagadt vagy legalabbis erosen testes noket birtak.
: - @

Biosz válasza:
Azért ott is akadt 1-2 vékonyka. :)

2008. szeptember 17. | 07:33 | enzehu

Kaptál "hideget-meleget" de elismerésem, hogy derekasan állod. Biztosan hasznodra lesz a sok hozzászólás és kritika, amik sajnos - pontosabban, szerencsére - többnyire ülnek is.

Biosz válasza:
ja, köszi

2008. január 7. | 19:44 | Baltasistvan

Üdv, a kép szakmai részét már sokan elmondták előttem, engem a szakmai része annyira nem is érdekel. Inkább csak azt tenném hozzá, hogy szerintem ez nem akt, tedd fel a glamourba és várj. Biztos vagyok benne, hogy másként fognak írni róla. De csak szerintem. Üdv

Biosz válasza:
kössz, de már késő, meg végül is akt is.

2007. december 30. | 21:25 | RfCsubi

Szia az elöttem szólok véleményével én is eggyet értek, viszont szerintem ha egy plázába készültek volna a képek az egy kicsit érdekesebbé tenné a 2 stilus keverését. Csak hát azért az egy kicsit körülményesebb megoldás lenne! :)
Sok sikrert a további aktokhoz és remélem a hölgyel még találkozunk a képeiden!

Biosz válasza:
Köszi, én is remélem.

2007. december 29. | 01:14 | Exarrion

Az előttem szóloknak, mind igaza van, abban, hogy ezt inkább nem kellett volna erőltetni. Magam tapasztalatából, hogy inkább várjon az ember egy-két hetet, vagy egy hónapot. Mostmár te is látod mi lesz belőle.
A bútor, meg a háttér, nem teszi olyanná a képet. A hölgynek is olyannak kéne lenni, és nem ártana, egy kicsit festményszerűvé tenni a képet.
Részemről ez olyan mintha, Kovi egyik új filmjéből lenne egy kép. Bocs, de részemről ez ilyen.

Biosz válasza:
Értem.

2007. december 28. | 16:05 | Atesz Master

Sajnos a modell arckifejezése teljesen hazavágja a képet.Írtad, hogy nagyon beteg volt, ez nagyon látszik a fotón is.Újra kellene próbálni, megérné!

Biosz válasza:
Értem, kössz

2007. december 21. | 17:46 | Sniper

Szeva...Így első blikkre a model akkor sem illett volna ebbe a stílusba ha köszöni jól van. Az arca teljesen "modernkori"...túlságosan is az, a haja sem stimmel, és némi kreativitást hiányolok a képből. Ahogy írod, az első akt fotód, ilyenkor az ember kicsit zavarban van, azt sem tudja, mit csináljon. Lesz jobb is.

Biosz válasza:
kössz, remélem is:)

2007. december 19. | 20:53 | bauerattila

Kicsit érdekes / akt / modell fotó, de szerintem nem rossz az elképzelés. Látványos beállitás.
Gratulálok!!!

Biosz válasza:
köszönöm.

2007. december 19. | 11:06 | Melodie

A ruha és háttér meg bútor még nem elég, hogy barokk legyen. Az uralkodó szellemiségből semmi nem látszik. Mindössze azt látni, hogy barokk környezetbe belepakoltál egyszerű potréfotózásra egy beteg lányt, s feldobni azzal akartad, hogy látszik az egyik melle. Legalább is a benyomásom ez. Már megbocsáss, de olyan így, mint egy kurtizán, ami nem feltétlen rossz, ha olyant fotóznál, de nem az elegáns fajta, hanem az, amelyiket nem írhatom le ide :) Közönséges. Ha már szegény modell ilyen beteg, s nem tud jó arcot vágni érthető módon (Egyébként neki mielőbbi jobbulást kívánok!), akkor ne mutasd az arcát. Lehet úgy is jó kompozíciót, világítást kialakítani, hogy az arcon nincs hangsúly illetve alig vagy egyáltalán nem látszik. Főleg, hogy a barokk korban szerettek erős fény-árnyék hatásokra építeni. Másrészt ha igen barokk hangulatot akarsz teremteni, akkor a modellt küldd el fodrászhoz, mert akkor egészen más volt a divat, és élesen elüt ez a ruhától.
Ne haragudj az erős kritikáért, s remélem nem kedvetlenítünk el az akt fotózástól, mert nem az a célunk :)
üdv: Melodie

Biosz válasza:
kössz, nagyon hasznos amit írsz, jól látod a dolgokat. De egy modell nem fog pár képért olyan frizurát csináltatni. Vagy csináltatna, csak én azt nem bírom megfizetni, már mint amatőr akt fotós hiszen ez csak szórakozás volt nekem. Neki meg munka.

2007. december 18. | 18:08 | csiger78

Az oldalfény és a szájtartás a gondom a képpel.
Az oldalfény azért,mert a modell orrát előnytelenül torzítja kissé el,valamint a jobb orcája is kiégett tőle.A modell szájtartása pedig nem előnyös oldalát hangsúlyozza a modell amúgy érdekes arcának :-(
Isten ments hogy persze leszóljam a munkáját egy betegeskedő Hölgynek,de ugye mint tudjuk a végeredmény számít elsősorban.
Az enteriör oké,a kompozíció kissé központos,nekem ez nem jön be még modell képeknél sem,de ez nézőpont kérdése.
Az erősen túlöltöztetett modell és a mell kimutatása nem fér össze,nem hoz glamour hangulatot sem félaktot sem,inkább mint ha véletlenül kibuggyanna..
Ne vedd lezsólásnak véleményemet,de nekem nem jön be a kép.
Jobbulást a hölgynek

Üdv

Biosz válasza:
köszönöm.

2007. december 18. | 10:41 | Farkas

Szivesen.

Ja és pedig gondolni kell.
Hogy van a model? :-)

Biosz válasza:
köszi, javul, de nagyon lassan.

2007. december 18. | 07:55 | hype78

szia, elkezdtem irni egy ertekelest, de ahogy visszaneztem lattam, hogy szinte mindent leirtak elottem. ez igy tenyleg nem okes, szegeny modell jobban jart volna ha pihen inkabb :) a velemenyem az, hogyha ilyen stilusu jelenetet, kepet probal meg osszehozni az ember, akkor annak nagyon profinak kell lennie, kulonben inkabb ellentetes hatast erunk el vele. szepek az anyagok, szep a szek, de ez meg messze van a barokktol, nem all ossze. talan egyszerubb es mindenkepp mutatosabb lenne, ha te mennel a kornyezetbe, vinned a lampakat, modellt, nem pedig studioban probalnad leutanozni. ezzel a lehetoseggel (amator modell, fotos, keves penz) szerintem kar is belevagni, mert nem lesz olyan az eredmeny amilyennek szeretned. szoval egy kis ismerettseg, szep helyszin, nem tul bonyolult vilagitas es maris elni fog a kep, nem lesz az az erzese a nezonek, hogy na ezt jol odapakoltak.

Biosz válasza:
kössz a véleményt.

2007. december 17. | 20:41 | Sonics

Hát igen, az hogy a modell beteg, látható. A kép is elkapta tőle... Az elképzelés nem lenne rossz, csak ez kifejezéstelen tartás, arc, tönkrevágja. Szerintem a festék is sok, no meg azt se értem igazán, miért barokk (csak nem a ruha?)
Esetleg egy merészen nagy vágás alul-felül, és kontraszosabb fekete-fehér kivitelben szerencsésebb lenne. Így nagyon merev, élettelen...

Biosz válasza:
Köszönöm, próbálkozom. Miért barokk? Hát mert a ruha, a fotel a szőnyeg az. A háttér már későbbi időböl való.

2007. december 17. | 19:06 | ArtooDitoo

hat ez egy nagy nulla ez a kep...ha van jobb miert ezt tetted fel?
szegeny modell nagyon latszik rajta hogy nincs jol es ez az egeszet elrontotta...:(

Biosz válasza:
Kiváncsi vagyok a véleményekre. Kössz.

2007. december 17. | 16:47 | molesbela

Ennek a képnek nincs hangulata, olyan mintha egy szobrot fotóztál volna le, nem mondtad a modellnek, hogyan üljön, nem csináltál érdekesebb pozitúrát?
A kéztartás és a mandzsetta, jól mutatna a korhű ábrázolás tekintetében. De igazából nekem az a bajom ezzel, hogy ha ennyire összeválogattátok a ruhát a hátteret, akkor miért kell ennyire ragaszkodni az akthoz. Egyszóval több lenne ha nem lenne cicis a kép.
A fények úgymond túl jók. Mivel annyira minden derülté vált, hogy szinte nincs árnyék. Ez az akt és egyáltalán a teljes alakos művészi emberábrázolás egyik nagy gyújtósa. Kb ha nincs árnyék nincs kép nincs sejtelem sem hangulat.

Dolgozni kell még ezzel

Moles Béla Voltam
hívj

Biosz válasza:
Kössz Bélám. Te is hívhatsz ám. :)

2007. december 17. | 14:28 | Fiká Zoltán

A bal oldali fény nagyon direkt, az orron különösen rossz a hatása. A háttér gyűrött, érdemes lenne nagyobb távolságot alkalmazni a modell és a háttér között. Sajna ez ilyen lett. Egyébként tudatos, csak érződik rajta, a nem túl idilli hangulat. Mielőbbi javulást a modellnek. Az alkalmat, meg ne sajnáld, szerintem túl harsányak voltak a kellékek.

Biosz válasza:
köszi.

2007. december 17. | 13:59 | Farkas

Először is mielőbbi gyógyulást kívánok a modelednek. És elismerésem neki, hogy ilyen állapotban is vállalta a pózolást.
A fotóssal kevésbé vagyok megelégedve. Illetve az általa létrehozott képpel.
A modelnek szép a melle. Ezt bátran meg is mutathatja. De ebben a formában ahogy itt ül és le van fotózva sajnos semmi olyan + nincs a képen amire azt lehetne mondani. Ez igen. Szép aktkép.
Minden esetre dicsérendő a bátorságod, és az, hogy első próbaképeded meg mered mutatni, de legközelebb figyelj az apró részletekre.
Fontos az összhang. A smink a ruha például.
Képzelj el egy történelmi filmet, amiben korabeli környezetben, megfelelő kosztümben megjelenő föszereplő karján ott volna egy doxa óra véletlenül.
Vaslami ilyesmire gondolok.
A fényekkel meg jobban lehetett volna játszani.
De tudom nem volt elég időd. Ezért nem is húzom le annyira képet mint mások.

Biosz válasza:
Köszi, mindenre azért én sem gondolhatok. :)
de hasznos amit írsz.

2007. december 17. | 13:13 | fchili

hát a lány tényleg szinte halottnak tűnik a képen.. amúgy sem tünik túl szépnek az arca, és szerintem a barokk stílushoz nem igazán passzol ez a frizura és smink, nem is beszélve a rajzolt szemöldökről és a műkarmokról.. ez nekem annyira mű, mint a pornófilmek karakterszerepei :-) ezt nem bántásként mondom, csak próbáltam vmi hasonlatot találni, hogy érzékeltessem mit akarok kifejezni..
ami a képet illeti, talán kicsit oldalra fordítva, fektetett formátumban érdekesebb lenne, mint igy totál szemből.. a világítás nem az igazi, nincs igazán hangulata. ha már a hökgy melle kinnt van, akkor én sejtelmesebbre venném a fényeket, igy olyan, mintha világos nappal kapták volna el szegényt és alaposan megtépte volna valaki...várom a jobbakat...

Biosz válasza:
Sminkesre nincs pénzem, meg a modell pár képért nem fogja szétszedetni a körmét. Köszi a véleményt hasznos volt.

2007. december 17. | 13:09 | Papp Attila

szia
ruha és díszlet összeválogatása 5-ös.
háttér 4-es ( jó lett volna a hajtogatást kivasalni )
fények 4-es ( kiégés nélkül jobb lenne ) modell beállítása 2-es. a fedetlen kebel korabeli orgiahangulatot eredményez, a lány minden porcikájának bujaságról kellene árulkodnia. sokkal szemtelenebb póz kellene ide, nem összezárt lábú, tv- néző póz.
arckifejezés 1-es. ( kb éppen pislantani akar típusú )
összességében tehát nálam: 3,2
üdv
ati

Biosz válasza:
köszi, hasznos amit írsz.

2007. december 17. | 12:29 | vargacsaba

Szerintem S woman galériájában sok jó ötletet találhatsz, hogyan kell egy ilyen típusú képet feldobni.
Üdv!

Biosz válasza:
kössz megnézem majd.

2007. december 17. | 12:29 | Morten_

na én megértem hogy beteg volt....
ez látszik is a fején szegénynek...
és ez rá is nyomja a bélyegét a fotóra...
szerintem nem volt szerencsés dolog publikálni...
meg egy kicsit közönségesnek is érzem az egész próbálkozást...
olyan húspiac érzésem van ...
olyan "nesze itt a mellem, így néz ki" érzésem van...
kicsit felemás...
pláne hogy látszik hogy az egész teljesen tudatos...
de mégsem érzem belőle az erotikus kisugárzást, vagy az aktban/félektban rejlő lehetőség teljes kiaknázását...
csak egy fél mellet megmutató merev, beteg lányt látok ahogy ott ül kiszolgáltatottan, kifejezéstelen arccal azon a fotelen...
nem tudom mit szerettél volna üzenni ezzel a munkával...
viszont teljes mértékben akceptálom hogy megpróbálkozol ezzel a stílussal is...
így lehet fejlődni ha az ember próbálkozik és tapasztalatokat gyűjt....
további szép fényeket kívánok neked a továbbiakban !
üdv
Morten

Biosz válasza:
Igazad van, köszönöm.

2007. december 17. | 12:21 | filep

Hat biosz... ezt probald meg ujra az ötlet az jo kar a modelert ... ha nem jönn össze akkor inkabb ne tölcs fel semmit mert nagyon megszoljak.

Remelem hogy ujra megcsinalod
szio
filep

Biosz válasza:
Idő kéne, meg pénz a műteremre, de főleg pénz, vagy saját műterem, hogy belejöjjön az ember. Ez viszont saját, nem úgy mint a múltkori, mikor a nagyok segítettek. :) Lesz majd jobb is. Azért nem tettem pontozhatóvá, hogy szóljátok csak meg, hagy tanuljak. Köszi hasznos amit mondasz.

2007. december 17. | 11:26 | someoneelse28

:(
Sajnálattal hallom.
Akkor nem csoda a nyitott száj, hiszen orrlégézése szegénynek nem sok volt.
Nem tudom mikor készültek a képek, de jobbulást neki.

Biosz válasza:
köszi.

2007. december 17. | 11:26 | Rico

Hmm... A kompozícióval nem vagyok kibékülve... Felül szerintem sok az üres tér.

A modell arcáról pedig tömény unalom tükröződik. Egy kicsit megerőltethette volna magát és valami érzelmet vihetett volna a dologba szerintem. Szerintem.

Biosz válasza:
köszi.

2007. december 17. | 11:08 | h.rom

Milyen kár! ;( Tudom milyen érzés ez, amikor minden gáz ellenére csak elmentünk fotózni aztán egy olyan se lett ami bemutatásra érdemes lett volna. Ha lehetőséged lesz rá, próbáld újra fotózni a modellt, még ha nem is ilyen ruhában és környezetben, mert érdemes.

Biosz válasza:
Köszi. Fogom még fotózni szerencsére. :)

2007. december 17. | 10:46 | h.rom

Az első ami az eszembe jutott az arcára nézve, hogy egy bekábszerezetten bambuló nőt látok. Kár érte, mert amúgy jó kép, értve ezalatt a ruházatot, környezetet, expozíciót.

Biosz válasza:
Köszönöm. Szegény modell nagyon beteg volt a fotó készültekor, homloküreg gyulladása volt, és allig állt a lábán. De a ruhát, hátteret, stb csak pár napra kaptam meg, így hát mégis belevágtunk, de csak pár órát fotóztunk a tervezett félnap helyett. :(

2007. december 17. | 10:42 | someoneelse28

Még talán egy dolog.
Rendezői balról talán az orrnál a fény kicsit lehetne puhább, mert így kissé ferdének mutatja az egyébként nyilván nem ferde orrot.

Biosz válasza:
igaz, kössz.

2007. december 17. | 10:40 | someoneelse28

Üdv!
Ilyet sem láttam még Tőled.
Megleptél.
:)
A háttér/környezet nagyon jólmegválasztott, csakúgy a modell ruházata.
Nagyon jól megoldott a világítás, az külön dícséretet érdemel.
Tetszik a lány keze is, ahogy a bal kéz lustán, lazán lógatva van, míg a másikkal kecsesen fog a ruhán.
Nagyon szép a modell melle is.
Remekül csináltad hogy ezt kiemeli a ruha átvetése a másik mellen.

Ami nem tetszik, az a lány arckifejezése.
Nem az arca nem szép, hanem a szájtartása fura így.
Bambának tűnik.

Remélem több fotót is csináltál, mert ezen kívül bár nem is akartam, nem is tudnék belekötni.

Some'

Biosz válasza:
Szegény modell nagyon beteg volt a fotó készültekor, homloküreg gyulladása volt, és allig állt a lábán. De a ruhát, hátteret, stb csak pár napra kaptam meg, így hát mégis belevágtunk, de csak pár órát fotóztunk a tervezett félnap helyett. :(