BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,46
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. november 23. 19:30
  • érzékenység: ISO 400
  • rekeszérték: 4,5
  • zársebesség: 1/8
  • Készítés helye (ország): Magyarország
- egyedül -

Első aktom, amit felteszek. A képemmel nem akartam "polgárt pukkasztani".Hatásvadász nem tagadom. De szerintemtem tökéletesen megmutatja, mennyifélék vagyunk mi emberek és hányféle képpen látjuk ugyanazt a képet. Kinek közönséges, kinek esztétikus. Tudtam, hogy nagy vitát váltok majd ki. Kicsit féltem felrakni, de a véleményeket olvasva nem bántam meg.  

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2010. december 15. | 21:18 | Fáncsi_voltam

Már megnéztem a galériád, de ez elkerülte a figyelmem. Pedig ettől őszintébb kép egy nő szemszögéből nem is lehet. Lehet házasságban, kapcsolatban, ha egészséges, igen, lehet "egyedül"... Minden elismerésem a bátorságotokhoz, hogy ezt meg mertétek mutatni, megfogalmazni!
Akinek ez pornográf egy vagina miatt, az egy érzéketlen... Aki ezt 1 pontra értékeli kb. itt tart... Nem nézi a partnerét semmibe, nem hallgatja meg, nem érzi a lelkét...

kulcsarati válasza:
hogy én mennyire örülök, hogy Te így látod ezt a fotót.
Ha olvasgattál a hozzászólások közt, láthatod, hogy meg kellett küzdenem a közszemlélettel. Általam ma már elismert fotósok véleménye valósággal megdöbbentett a kép alatt.
Na mindegy...nagyon örültem neked Fáncsi!
Mint mindig!
Üdv QQ

2010. december 8. | 11:16 | Sly78

asszem akt kategóriában nézegettem, a "megtekintések száma szerint csökkenő" szűrővel :)

kulcsarati válasza:
:-D

2010. december 6. | 12:32 | Sly78

én is idetévedtem, és meg kell jegyezzem, hogy ez a fotó egyszerűen zseniális. nem akarom részletezni, egyszerűen telitalálat. kár, hogy azóta nem sok ilyet láttam Tőled. mondjuk olvasva a hozzászólások egy részét, megértem :)

kulcsarati válasza:
Pedig szeretnék hasonlókat...csak nincs modellem hozzá...
Köszönöm és örültem, hogy elkalandoztál a galériámban. hogy kerültél ide?
Üdv QQ

2010. március 4. | 00:01 | Cayman

Ezért a kiváló fotóért, és NOLOGO32 hozzászólásaiért ma mindenképpen megérte ide tévednem, még ha véletlenül is alakult így. :)

kulcsarati válasza:
Hát ennek őszintén és szívből örülök!
Többek közt Nologo kommentjei miatt hagytam fent ezt a képet.
Ürülök, hogy ide tévedtél :-)
Üdv QQ

2009. március 30. | 18:48 | Gaben

Sya Ati.
Érdekes visszatekinteni 2007 novemberében feltöltött képedre. Erősen kezdted pályádat az oldalon, annyi biztos. Akkor szavak nélkül hagytam ezt a fotót, s most sem érzem, hogy neten keresztül ki tudnám fejezni magamat úgy, hogy az velejéig őszinte legyen. Maradjon meg eme gondolatsorom a személyes találkozásig.
Mindenesetre ezt a képet megtekintés után érzelmek nélkül hagyni lehetetlen.

kulcsarati válasza:
Szia Gaben!
Örülök, hogy visszanézted én is a napokban tettem ugyanezt :-)
Jó volt visszaolvasni azt a vihart...
Kíváncsivá tettél!
Köszönöm soraid!
Üdv QQ

2008. november 23. | 15:05 | corelaboratory

csak lattam h valaki emlitette itt richardsont, meg h te nem ismered, e kapcsan batorkodtam beirni.

kulcsarati válasza:
Köszönöm szépen és biztos lehetsz benne, hogy rákattanok. Végtére is mégis csak ezen fotó kapcsán ugrott be a művész neve.
Köszönöm szépen.
Üdv QQ

2008. november 23. | 12:56 | corelaboratory

terryworld: ez egy konyv a szerzoje nem mas mint terry richardson, amerika egyik legismertebb es legelismertebb fotosa, altalaban fashion, polgarpukkaszto es pornograf fotoirol ismert, nevehez fuzodik az instamatizmus (instamatic) szo is ami annyit takar h a leheto legolcsobb, legegyszerubb kamerakat hasznalja, neha meg eldobhato valtozattal is dolgozik. ha van facebookod ott keress ra a csoportok kozott, a groupjanak en vagyok az adminja, sok info es kep van fennt.
egyebkent a kepeidnek semmi koze az o fotoihoz, foleg nem a terryworldben lathatokhoz, teljesen mas kategoria.

kulcsarati válasza:
Köszönöm a figyelmed bár magáról a képről nem sokat írtál, viszont átböngészem az általad írtakat. Biztos oka van, hogy a képem alá írtad.
Üdv QQ

2008. október 24. | 12:38 | PaloAlto

Kíváncsi lennék, azok közül, akik arról papolnak, hogy ez nekik már sok, hányan nézegetnek sutyiban ennél sokkal direktebb fotókat az interneten. És olyankor eszükbe sem jut, hogy ez sok lenne. Szerintem ez még a határt sem súrolja igazán, mert látni vélem, hogy ki van találva és nem a valós helyzetet ábrázolja. Vagy ha még valós is lett volna a szitu, a modell már percek óta azt várja, hogy milyen lesz a fotó és számára ez nem az erotikáról szól. Persze lehet, hogy tévedek.

kulcsarati válasza:
Kellemes fotózás volt... :-)

2008. augusztus 28. | 01:17 | pszicho cica

nos, nekem tetszik, olyan sok unalmas akt van az oldalon, jó látni valami újat.a zajosságtól vintage hatása van számomra, holott a vak is látja, hogy ez bizony egy mai p*nci. szeretem a kettősséget.
a szines verziója nekem nem jön be, talán éppen a már említett, számomra kedves vintage hiánya miatt.
láttam a két borotválkozós képedet is. felmerült itt helmut newton neve és ha már hasonlítgatni akarunk, akkor nekem sokkal inkább terryworld.

kulcsarati válasza:
:-)
köszönöm, hogy ennyi idő távlatából is foglalkoztál a képpel. Nos az értékeléseket olvasgatva biztos tudod, hogy a fotó színes verziója amolyan "közkívánatra" verzió volt. Nekem sem tetszik annyira.
"terryworld"-öt nem ismerem.
Látod mindig tanul újat az ember.
Köszönöm.
Üdv QQ

2008. április 7. | 09:50 | bányászbéka

Nem véletlen a sok értékelés, szerintem ez a kép(pár) a legfigyelemreméltóbb műved az oldalon. Valahol a kettő között az igazság, mert jobban néz ki színesben, viszont a női nemiszerv nem az ördögtől való és nyugodtan meg lehet mutatni. Az úgynevezett "minőség" egy eléggé diffúz kritérium, van műfaj ahol a technikai tökéletesség elengedhetetlen de ez nem az. Az emberi dolgok bemutatásánál korlátlan a kreativitás szabadsága, és attól tartok hogy aki itt a tökéletességet kéri számon, az nem látja a pixeltől a képet. Ezzel együtt is a póz a képed gyenge pontja. A Vénusz-domb úgy kitüremkedik a test síkjából, mintha nem is tartozna hozzá, talán szerencsésebb lett volna egy kicsit feljebbről fényképezni. De végül is az összhatást nézve nem hiányzik erről a képről semmi, ha viszont az megvan, akkor minden más mellékes.

kulcsarati válasza:
Sok olyan dolgot mondtál ami megfontolandó és hasznos is. Abban nem értünk egyet, hogy a póz a gyenge pont. Szándékomban állt a lehető leghatékonyabban kiemelni az "ördögtől való"-t. Mindezek tükrében örülnék ha a többi (Pl. 30nap legjobb fotói közt fellelhető két képemről is) mondanál néhány szót. Én ugyanis azokra vagyok büszke. Persze ez a kép is a szívem csücske.
Köszönöm részletes véleményed.
Üdv QQ

2008. március 31. | 20:57 | rivan

Fibrokartillágó-intervertebrálesz
Endoplazmatikus reticulum
Geostacionális műhold
Uff
szerintem király...

kulcsarati válasza:
Musculus sternicleido-mastoideus,
Introfibroticus vesiculum,
Intravainalis ejaculatio,
Coitus interruptus...
Köszi.
Üdv QQ

2008. március 17. | 17:23 | FényKém

Hamburgersarok..
Salátabár..

kulcsarati válasza:
Bukófrekvenciás napfénytizedelő.
Korróziógátló belfekciós ultrapaszta.
Rétegtranzisztor..

2008. március 4. | 22:22 | Macskavati

Azt is láttam ,teljesen kerek a történetem!Ez a kép a modell számára egészen megalázó. Ahogy kilóg(nem tudom szebben megfogalmazni) a melle ,olyan közönséges és egyáltalán nem hat kellemesen ,szexin meg főleg nem.Inkább nem is írok többet ,pedig megvan róla a véleményem ....

kulcsarati válasza:
írnék pár sort a mailcímedre

2008. március 4. | 19:08 | Macskavati

Szerintem egy női testről lehet szép fotókat csinálni és nem közönségeseket ,mint amilyennek ezt is találom!Azt gondolnám nem pronó oldalra regisztráltam ,szerintem ha valaki ilyesmire vágyna azt más oldalon keresné!Nem vagyok prűd ,de nekem ebben a képben semmi művészi ,és semmi értékes nincs!

kulcsarati válasza:
Van még egy verzió ebből. Nem "értékelnéd" azt is, hogy kerek legyen a történeted...?
Pff...

2008. február 20. | 09:45 | agent2.0

Hát azért ez más kategória sztem. Ok hogy pornográfiát surolja, de nem annyira direkt.

kulcsarati válasza:
"Minden ugyanaz, csak másként"
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2007. december 23. | 11:55 | civisboy

Szia!
Szerencserek\sajnos meg nem ertek az akthoz, igy valamennyire "fuggetlenkent" tudok velemenyt alkotni rola...erdekes a keped, a szo pozitiv ertelmeben. Egyedi kompozicioban talaltad elenk a noi nem szepseget, bar meg igy is vannak dolgok amiket nem egeszen ertek, ilyen peldaul a kez, es a lab, ami megmaradt miert, ami nem szinten miert?:)..tovabba a keret, erdekes a fekete kiemel, de szerintem a piros megnagyobbat "utne" az alkotason. Tovabbi kerdesem, eszrevetelem nincs:)varom a valaszokat.Tovabbi jo fotozast!Szia!

kulcsarati válasza:
A vágásról komplett regényt olvashatsz az értékelésekre adott válaszaim közt. Ha nem haragszol nem írom le még 1x. A piros keret...hát nem is tudom...próbáld ki... :-)
Ha még akkor is így gondolod, akkor ok. :-)
Köszönöm.
Üdv QQ

2007. december 19. | 10:55 | Biosz

A boka, és a térd vágása zavar, nem a nyaké, sem a puncié. A fotónak ez a két oldala rendben van vágásilag.

kulcsarati válasza:
Uff.

adott pontszám: 4
2007. december 19. | 10:20 | Phix

Nem hinném hogy durva lenne a kép ebben a formában.. Az erős árnyékok miatt nem feltétlenül sérti a közízlést, hiszen tulajdonképpen nem látszik a "lényeg". Talán csak az ábrázolás módja kelthet felháborodást.
Bennem nem.
Tetszik a kép, jó a vágás, de életlen ezért 4-es

kulcsarati válasza:
Az életlenségről a képhez tartozó esszében olvashatsz: :-)
Köszi
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2007. december 18. | 15:26 | egyszer1

Tényleg kicsit soknak tűnik elsőre.
Jó,hogy nem hagytad élesen a képet, hanem dolgoztál vele.A zaj lágyítja a látványt, és így olyan mintha egy '60-as évek-beli piroslámpás házban fotóztál volna. Hát a szemet nem vezeti oda a "lényeghez" ez a póz, hanem odarántja, de nekem valami miatt mégis tetszik, és ez volt a célod szerintem.
A bokánál (ízületeknél)való vágás nem szerencsés, de itt elkerülhetetlen volt úgy látom.

kulcsarati válasza:
Mindent kitűnően látsz és vettél észre. Örülök neki.
Köszi.
Üdv QQ

2007. december 18. | 13:53 | fchili

hát ez "a valakinek a nője dolog, tehát tabu" dolog nekem nagyon macsó duma igy a 21. században :-)))) mert szerintem mindenki elsősorban önmagáé, csak magának egy részét adja másoknak, vagy ezesetben tárja ki a széles nyilvánosság felé.. persze vannak adakozóbb és kevésbé adakozó hölgyek is, de az más lapra tartozik azt hiszem :-)))
szerintem ez a kép nem az a vágykeltő, szexuális töltéssel rendelkező kép, érzésem szerint inkább riport jellege van. bemutat valamit, amit normál esetben nem sokan látnának. beles egy résen/ elhúzza a függönyt, és nyilvánvalóvá tesz valamit, ami amig világ a világ van, volt és lesz. és ez igy is van jól.

kulcsarati válasza:
Uff.

2007. december 18. | 13:22 | fchili

azért érdekes az ember.. egy f@rkát verő férfiról készült kép igencsak brutális módja lehetne a polgárpukkasztásnak, és tálalástól függetlenül tutira nem sokan neveznék művészinek. ellenben egy maszturbáló nő valahogy mégsem annyira durván vágja arcon az embert, noha a téma gyakorlatilag ugyanaz.. mindkettő privátszféra, amit szerintem a pornólapokon és filmeken kívül nem gyakran tesznek közszemlére, ha a helyi szatír köztereken látható magánakcióitól eltekintünk :-) a képed pont azért nem rossz, mert bár beletapos a magánszférába, de mégis sikerült a nem igazán nagyközönségnek szánt akciót az ízléses tálalás felé elvinni, fogyaszthatóvá tenni a jó esetben otthon, a paplan alatt vagy függöny mögött zajló akciót. tetszik a homályossága, talán ez ad egy kis diszkréciót a dolognak :-)

kulcsarati válasza:
A nő test művészi keretek közt történő tálalása egészséges emberben szexuális vágyat kelt. Akár nőkben is. A szexualitás ábrázolása méginkább ennek a vágynak a felébresztésére irányul. Ha nőt ábrázolunk miért ne ábrázolhatnánk szexualitást. Hiszen az ábrázolt nő is a privát szféra nem?! "Valakinek a nője" Ezért értem meg nehezen azokat a gondolatokat amikor valaki az akt és a szexualitás közé falat húz. Pedig csak egy vékony fátyolfüggöny van. SZERINTEM!!!
Üdv QQ

2007. december 3. | 16:32 | SKDK

A cím nagyon találó,az ötletben sincs hiány.A póz kissé esetlen és a boka levágásért is kár szvsz,de a fotód semmiképpen sem megbotránkoztató.Nem is értem itt az egyes osztályzatokat ill ők nem értik a képet.
Szóval maga a póz lehetne "bizalmasabb",mintha tényleg egyedül lenne,talán a mell résznél kissé elnagyolt a ,bár ez ízlések dolga ugyanúgy,mint a vágás.Tetszik a kép izgalmas,a határokat feszegeted,de bejön!
Grat!

kulcsarati válasza:
Nagyon köszönöm a véleményed és mindenben egyetértek.
Üdv QQ

adott pontszám: 5
2007. december 2. | 01:58 | Kutasi Kovács Zoltán

Néhány ember talán fájdalommal éli át ezt az érezhetően bizalmas pillanatot és ennek következtében csalódottan visszahúzza a kezét az asztal fölé, miután rájön, hogy nem azt látja, amit szeretett volna.
Tökéletes vágás!
Ez a legeredetibb akt az oldalon!!!

kulcsarati válasza:
Nagyon elgondolkodtató amit írtál. És örülök, hogy ezeket gondolod a képem láttán.
Remélem lesz folytatása. Dolgozni fogok rajta. Köszönöm.
Üdv QQ

2007. november 30. | 07:30 | impresszárió

Nem olvastam végig a hozzászólásokat de elkezdtem, aztán felhagytam, inkább nézem a képet, mert van mit!
Az első ami eszembe jutott róla a titok, aztán a tabu, és jött a többi magától! természetes, csak egy pillanat, legbelsőbb érzések, sose gondolta volna, hogy napvilágra kerül,-de nem bánja, öröm, élvezet, csak az övé, senki másé!
Titokszoba titokpillanata.
Életszagú...nem mesterkélt,
Hogy esztétikus -e vagy sem? Nem ez a lényeg...nekem a vágás miatt tetszik, mert bár nem durr bele a közepébe, de minden ott van.

kulcsarati válasza:
Nagyon örükök a soraidnak. Telitalálat a megfogalmazás. Mit mondjak, passzol a képhez. Köszönöm
Üdv QQ

2007. november 29. | 02:08 | Biosz

Na, szóval ez nem pornó kép! Aki meg megakarja magyarázni, hogy az. Az bekaphatja az irodai faxomat. :) Utánaolvashatnátok már, hogy mi a különbség az akt, a szex meg a pornó közt. Valamint azt javasolnám, hogy magát a fotót véleményezzétek nem azt amit ábrázol. De vitatkozzatok, csak nyugodtan. :) Szórakoztató. :) Ez volt az én véleményem. Egyébként én kb. 3,5-öt adtam volna rá ha pontoztam volna. Az előnytelen vágások miatt.

kulcsarati válasza:
Hello. Az első résszel kapcsolatban. Sztem fontos részét képezi a fotónak az amit ábrázol. A pornó nem pornó vitában már korábban állást foglaltam. A vágás a lényeg. Ebben nem értünk egyet. Neked pont az nem tetszik ami miatt ez a kép felkerült ide. De ez így van rendjén.
Köszönöm a véleményed.
Üdv QQ

2007. november 28. | 10:16 | kakadu

... hááát, olyan nagyon nem tetszik, de nem a direktsége miatt. Nehezen tudnám megfogalmazni, mi is pontosan a bajom vele, ezért is nem pontoztam

kulcsarati válasza:
Köszönöm. És azt is, hogy nem pontoztad.
Üdv QQ

2007. november 28. | 09:56 | kakadu

Szia! Így látatlanban meggyőződésem, hogy az álszent banda sápítozik a pornográfba hajló fotódon és emiatt adnak alacsonyabb pontokat, miközben persze rekord sokan nézik meg a képet...

kulcsarati válasza:
Szia! Mindenképpen javaslom, ha van időd(sok) olvass bele a véleményekbe. Megéri. Azért kíváncsi lennék, hogy tetszik-e neked vagy sem?
Üdv QQ

2007. november 27. | 21:59 | mutty.hu

Bali_az_állat áll ynerésre, 10 316 karakterrel, mögötte szorosan nologo32 9278-al. A harmadik talán ningbo, őt nem számoltam meg, kiváncsi voltam hogy a két grafomán közül melyik a ynerő. Félelmetes :)))

Sztem a fotózz történelmének leghosszabb értékelései születtek itt. Le ne töröld ezt a képet! :)

kulcsarati válasza:
:-))

2007. november 27. | 21:28 | bali_az_állat

(folyt.)

"Ha már így a sarkadra álltál, és őszinte örömömre ilyen aktív vagy az eszmecserében, kívánom neked, hogy kevésbé kapaszkodj a tankönyvízű mankókba, definíciókba. Kritizáld azokat bátran, értelmezd, ne axiómaként tedd a magadévá, hiszen azok mindig egyszerűsítenek, hogy minél többen azonosulhassanak velük. Ha azok nem korlátoznának, jobban értenéd, amit mondok (ez nem kötelező egyetértést, hanem egyszerű megértést jelent), nem futna el a szavad a párhuzamos vágányon."

alapállapotban is a sarkamon állok, sajnos akkor is, mikor inkább ülni kéne... :/
lassan már azon vitatkozunk, mi is a definíció fogalma, mi a szerepe mindennapjainkban, miként viszonyuljunk azokhoz. a definíció önmagában nem szabály, vagy törvény, ami korlátozna bármiben, főleg nem a szabad gondolkodásban, ismeretek bővítésében. csak egy kiindulópont(viszonyítási pont), egy kor-, társadalomkép, ami folyamatosan változik. van, aki együtt tud ezekkel élni és van, aki úgy gondolja, hogy lépten-nyomon meg kell azokat kérdőjeleznie. nem hiszem, hogy baj lenne a meghatározásokat akár axiómaként is kezelni addig, ameddig nem tudunk rájuk jobbat találni, továbbá egyszerűségük, illetve egyszerűsítéseik a közös valóságban való kommunikációt hivatottak segíteni. semmiképp sem szabad ezeket az egyszerűsítéseket valamiféle - "a birka nép" által képviselt - gondolattalansággal társítani.
hogy engem mi korlátoz és mennyire, arról azt vélem, néhány leírt gondolatomból bátorság megállapítani. (mellesleg ez is személyeskedés, miszerint korlátolt vagyok. úgyhogy 1:1 ;D )

"Kiigazítasz, hogy hogyan határoztam meg a pornográfiát, miközben ugyanazt írod, amit én."

pedig nem írom, nem írtam ugyanazt...(de már te sem)
korábban ezt írtad: "Pornográf az, ami öncélú és a szexuális vágy felkeltésére hajt."
ellenben most: "A pornográfia az öncélú vágyfelkeltés maga, ..."
a két megfogalmazás teljesen más jelentéssel bír és én az elsőt korrigáltam, ennek ellenére a másodikkal sem értek teljesen egyet. ugyanis létezik olyan szituáció mikor a "felkeltett vágyam" a partner kielégítésére használom és innentől kezdve megint nincs ami öncélú lenne.
ebben a tekintetben egyedül csak az önkielégítés lehet öncélú.
később megint azt írod, hogy a pornó öncélú, de ezzel kapcsolatban csak ismételném magam.

"Az egyetlen eltérés a nemi szervek emlegetése. De mint tudjuk, a pornográfia nagyobb területet fed le, így nem korlátozható a nemi szervekre, azok bemutatására (még ha ez a definíció így s határozza meg). Bizonyos emberi értékekkel való manipuláció is lehet pornográf, szervek nélkül is."

egy laza és önkényesnek tűnő mozdulattal kiterjesztetted a pornográfia fogalmát, általam még nem ismert tartományokba. ezt - ha van időd - részletezhetnéd.... főleg az "emberi értékes manipuláció" érdekel.

(abbahagyom az idézgetést, mert sosem érek a végére... bakker... így nem lehet vitatkozni :) )

érdekes az okfejtésed a művészetről, illetve annak erősen leegyszerűsített meghatározásáról. elgondolkodtam, hogy pl egy táncművész, vagy egy hegedűművész, aki interpretál, annak alkotásában hol jelenik meg a világlátása. természetesen (bár zárójelben odaírtam, hogy mű) nem tekintem a pornót műalkotásnak, de lehet akár művészi szinten készíteni, hiszen sok művészeti ág célja a puszta szórakoztatás, attól függetlenül (vagy függően), hogy örömöt, bánatot, vagy éppen vágyat vált ki belőlünk.
paradox módon mégis az általad lenézett meghatározással bizonyítod feltevésed, miszerint miért is nem műalkotás a pornó.

...pedig figyelmesen elolvastam.
leírtam és te is leírtad, hogy a pornó termék.
tehát. a csajom meztelenül nem azért nem pornó, mert mások a körülmények és én éppen megítélek, hanem azért nem pornó, mert nem termék. sem ő, sem én, sem amit utána csinálunk.

szervek. fül, vese, muff. a nemi szervek meghatározása az anatómia tárgykörébe tartozik és nem társadalmi megítélés kérdése.
senki nem állította, hogy csupán egy kendőzetlen nemiszerv mutatása pornó lenne, sőt..., ellenben nagyon is számít a környezet, a körítés és a cél. ismételten banális a megjegyzés a fülről meg a villamosról.
jelen esetben a kép általad említett többletttartalmának megjelenése erősen szubjektív.

hogy mások hanyagul idevetett, talán gondolatokká össze sem álló karaktersoraiból jellemekre, értelemre, indítékra következtetsz, az felületes és előítéletekkel terhelt emberismeret részedről.
véleményem szerint a botránytól nagyon messze vagyunk, sokkal inkább valamiféle öngerjesztő műbalhénak vagyunk részesei.
nna ez az igazi perverzió.

hozzászólásaid nem annyira vélemény jellegűek, sokkal inkább a közízlés megváltoztatására irányulnak. egy vitában az érveléseknek nagyobb szerep jut, mint a kinyilatkozásoknak és a kinyilatkozás, mint olyan a partner véleményének a mellőzését feltételezi.

nem voltam teljes... így nem lehet eszmét cserélni...abbahagyom
bocs és üdv mindenkinek
béke veled is nologo

kulcsarati válasza:
Hú srácok azért ez már nem semmi. :-)) Én "csak egy képet raktam fel egy lányról". Kicsit másképp. :-))
Üdv QQ

2007. november 27. | 17:26 | kozzo

Merész, de tetszik!

kulcsarati válasza:
Merész, de örülök. :-)
Üdv QQ

2007. november 27. | 15:40 | ningbo

"Sokkal tudatosabb volt az utómunka mint a kép készítése"
Valójában erre gondoltam, de számomra ez a természetes. Exponáláskor csak a kép fele kerül a kártyára, a másik felét mindenki szellemi tőkéjéből teszi hozzá izlésvilágának és képességének megfelelően. Csak utána beszélhetünk kész képről. Ezt a részét tökéletesen megoldottad, - az előkészítés és a technikai háttér hibádzik. Ha jól értelmeztem a technika már birtokodban van - élj vele.

Üdv

kulcsarati válasza:
Remélem tudok élni vele. De még sokat kell tanulnom. Pl. a Tiédhez hasonló véleményekből.
Üdv QQ

2007. november 27. | 02:05 | nologo32

Ati, bocs az offért... :)

2007. november 27. | 02:05 | nologo32

Kedves Bali_az_állat!

Ha már így a sarkadra álltál, és őszinte örömömre ilyen aktív vagy az eszmecserében, kívánom neked, hogy kevésbé kapaszkodj a tankönyvízű mankókba, definíciókba. Kritizáld azokat bátran, értelmezd, ne axiómaként tedd a magadévá, hiszen azok mindig egyszerűsítenek, hogy minél többen azonosulhassanak velük. Ha azok nem korlátoznának, jobban értenéd, amit mondok (ez nem kötelező egyetértést, hanem egyszerű megértést jelent), nem futna el a szavad a párhuzamos vágányon.

Kiigazítasz, hogy hogyan határoztam meg a pornográfiát, miközben ugyanazt írod, amit én. Az egyetlen eltérés a nemi szervek emlegetése. De mint tudjuk, a pornográfia nagyobb területet fed le, így nem korlátozható a nemi szervekre, azok bemutatására (még ha ez a definíció így s határozza meg). Bizonyos emberi értékekkel való manipuláció is lehet pornográf, szervek nélkül is. A pornográfia az öncélú vágyfelkeltés maga, nem feltétlenül szexuális tartalommal, csak a szót a legtöbben a szexualitáshoz kötik, mert ez az egyik legforróbb társadalmi tabu, az egyik legérzékenyebb pont. Ezért is rugóztak rá olyan sokan erre a képre is.

A pornót - amely szóval kapcsolatban a legtöbben a szexet explicit bemutató álló és mozgó képekre gondolnak - nemigen lehet műalkotásnak tekinteni. Mert a műalkotás attól műalkotás, hogy művészet, hogy tartalma van, alkotójának a világról alkotott képét, véleményét tükrözi. Vagyis nem öncélú. A pornó meg az. Tehát ami öncélú, nem műalkotás, vagyis a pornó sem az. Ha a pornó célja a vágy felkeltése, avagy a közgondolkodás szerint elsődlegesen az, hogy felálljon a férfiember szerszáma a későbbi orgazmus érdekében, be kell látni, hogy ez nem a világ dolgaiban alkotott álláspont megjelenítése. Vagyis a pornó megintcsak nem műalkotás. De termék, igen, az igaz. Hogy álljon a hímtag.

"...de élőben nyilván szembesült a helyzettel, és akkor biztos nem azt gondolta, "Hú, ez pornó! Most pornósztár vagyok!" Vagy amikor csak verbálisan kerül terítékre a haverok között az ilyesmi - és olyankor aztán elég zaftos a tálalás - akkor sincs felháborodás, hogy "Fúj, pornó!"

Hát ezt nem olvastad valami figyelmesen! Ez nem azt jelenti, hogy pornó az otthoni szerelmeskedés, vagy a haverok általi kibeszélése a hétvégi kalandnak. Sőt, arra hívtam fel a figyelmet, hogy ha egy kép merészebb, mint azt a korlátozott közízlés eltűri, attól még nem pornó. Mert ez esetben a körülmények különbözőségén múlik a megítélés: ha otthon, te nézed a csajodat, ahogy ezt csinálja, nem gondolod pornónak, ha a haverok beszélgetnek kendőzetlenül, azt sem - nyilván mert nem is az, hiszen egyiknek sem a vágy felkeltése a vége és egyik sem öncélú.

Hogy jön ide a fül, vagy a vese? A villamoson egy csomó szervet látni kendőzetlenül, például fület. Arról soha nem jut senki eszébe, hogy pornó - mert a társadalmi megítélés ezt a nemi szervekhez köti. De attól, hogy egy nemi szervet látsz kendőzetlenül, az még nem pornó. Mert ha - mint ennél a képnél is - tartalma van a fotónak, már nem öncélú, nem, vagy nem kizárólag vágyfelkeltő - nem pornó. Érted, bali?

Ha pedig "széles körben elfogadott" definíciókra támaszkodsz, járd körbe és cakkozd ki a személyes véleményeddel, tekintettel a "széles kör" átlagoló, árnyalatokat eltüntető, személytelen mivoltára. Vagy te azokat tartod etalonnak, lemondva a saját véleményformáló képességedről és emberi jogodról? Nem hinném. :)

"semmi bajom a pornóval, sőt kell pornó!
és azt hiszem a többieknek sincs bajuk vele, csupán leírták véleményüket, miszerint ez nem akt."

Nekem sincs bajom a pornóval. Meg a többieknek sincs, főleg akkor nem, ha otthon, a saját intimszférájukban, tanúk nélkül használják. De eléjük kerül ez a kép itt és egyből botrányt kiáltanak. Épp azért, mert nem pornó, hanem intimitás. Ha pornó lenne, nem éreznék személyesnek és nem lett volna ennyi indulat a megnyilvánulásokban, hiába bagatellizálod a hozzászólásokat. Ébresztő, nem csupán a véleményüket írták le, hogy ez nem akt! Ha komolyan ezt hiszed - és nem csak a velem való eszmecsere eszközeként alkalmaztad ezt a mondatot - akkor nem ismered az emberi természetet és naív vagy, ha azt hiszed, hogy egy-egy szó, vagy tett mögött nem más értelem, rugó, indíték áll.

"kell és jó, hogy más az álláspontod, de tiszteletben is lehet tartani másokét.
igen, küzdj az átlag és a rendszer ellen. azért vannak, hogy te tudj küzdeni, de ne akard megsemmisíteni, felszámolni azokat, mert küzdelmed és ennélfogva létezésed könnyen értelmetlenné válhat. ;)"

Köszönöm, hogy példát mutatsz :) elfogadásból, de az elfogadás terepén azt hiszem, jól állok. Legalábbis jobban, mint sokan mások. Bármikor bármit írok, attól még tisztelem a más álláspontját. Csak vitatkozom velük. Ne keverd össze a vitát a megsemmiítés szándékával. Amúgy pedig az indítékok feltárása, a felszín alá tekintés nem hiszem, hogy megsemmisítési szándéknak minősíthető. Ez a mondatod inkább azt mutatja, hogy érzékeny pontra tapintottam, hiszen eufemizálva, de azt mondod, "szálljak le a többiekről, rólatok." A zárógondolatod pedig tetszetős, frappánsnak látszó, csak sok értelme nincsen. :) Nem küzdök a rendszer ellen, emberekről beszélgetünk, az ízlésekről, hogy az miért épp olyan, amilyen, arról, hogy milyen rugókra jár az ember, magatartásról, értékekről és hasonló csacskaságokról.

Végül, de nem utolsósorban, óvatosabban a személyeskedő minősítésekkel, az enyhén szólva butaságokkal! :) Szia, és béke veled!

kulcsarati válasza:
Kedves nologo32! Érdeklődéssel és élvezettel figyelem párbeszédeteket. Nagyon nagy magasságokba emelkedett a diskurzus, de őszintén szólva jót tesz az önbecsülésemnek, hogy egy általam készített "valami" váltotta ezt ki emberekből. További szép gondolatokat.
Köszönöm.
Üdv QQ

adott pontszám: 5
2007. november 27. | 00:55 | ningbo

Micsoda undorító, erkölcstelen pornográf kép! Látni sem bírom...de azért megnézem...

A pontszámot és a vélemények számát figyelembe véve valami hasonló előérzetem támadt a vélemények tartalmát illetően. Valahol már olvastam hasonlókat :)

Nos, hogy a képről is tegyek említést, bár nem vagyok a kategóriának szakértője, de talán hasznos lehet véleményem úgy az alkotó, mint a véleményezők számára: A minősége egy nagy kaki, de a másik oldalát nézve - amelyet a technikai háttér erősen behatárol - amit kihoztál belőle az dícséretes. Szerintem legtöbben a véleményezők közül, csak a minősége miatt is kidobta volna. Erre nézve nem hiszem, hogy valami okosságggal tudnék szolgálni. Életlen, szemcsés, gyászos kerettel - ez ilyen, de a hangulatát tekintve illik a témához. Bár ellene vagyok az ilyen utómunkának, elismerem ebből mást nemigen lehetett volna kialakítani.
A vágás tetszik, bár a bokánál történő csonkolást előnytelennek tartom, az is igaz, hogy abből a perspektívából előtérbe tolakodó lábfej, lábujjak agyoncsapnák a képet. Szerintem ez így kifejező, nem mutat sokat, a szemlélőre bízva a hiányzó elemek "pótlását".
Ez így jó. Ami nem tetszik, az az igénytelen kordbársony takaró, a kivitelezés megérdemelt volna valami csillogó anyagot, amit jól ki lehet hangsúlyozni. Ezen én változtatnék. A combfix, mint hangulati elem remek, de ellentétben áll a takaró anyagával. Egy nő legyen finom és igényes.

A téma feldolgozása ebben a formában nem új, neves fotóművészek munkái között is találni szép számmal hasonlókat. Nem hiszem, hogy ez az ábrázolási mód kerülendő lenne az aktfotográfia területén, inkább a hazánkban fellelhető prüdéria és álszemérem az, ami ezt kétségbe vonatja. Pedig a téma valós, úgy is mint tény és úgy is mint megoldandó probléma, amely akkor is megmarad, ha nem beszélünk róla. Ebben a képben nem az esztétikumot kell keresni (az is van benne), hanem az értelmezése közben előjövő gondolatokat, hiszen a célja a gondolatébresztés - és annak tökéletesen megfelel.

Az adott pontszám nem a technikai kivitelezésnek szól, az erősen javítandó szvsz. Inkább azt értékelném vele, hogy végre van valaki aki a saját gondolatait önti vizuális eseménnyé, kifejezésre használva a női testet - eszközként a gondolatok közlésére - nem pedig az éppen aktuális közizlés által meghatározott szépségideál bemutatására.

Megnéztem a másik képedet is, szerintem az sokkal rosszabb, kár volt a közvélemény számára módosítani, ez így jó. Szívesen látnék több képet tőled, egyedi látásmódod kíváncsivá tesz.
Remélem lesz még folytatása.
Üdv

kulcsarati válasza:
Mindenekelőtt köszönöm a kimerítő értékelést és az ösztönző pontszámot. Most érkezett el a pillanat, hogy a sok őszinte és kitárulkozó véleményre egy őszinte és kitárulkozó választ írjak. Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe:

Mint azt az avatott szemek valszeg lefigyelték a kép egy délutáni \"mókázás\" során készült a már ismert géppel és paraméterekkel. Persze jóval tágabb vágással. A silány minőséget azt gondolom ez kellőképp megmagyarázza. Pláne, hogy a vér jelentős része nem az agyamban volt, így kevésbé tudtam odafigyelni a beállításokra. DE! És most jön a lényeg!
Mivel erősen érdeklődöm a fotózás iránt, ezért próbáltam egy-két részletre odafigyelni. (póz, ruha stb...) A kép a legtöbb \"home\" jellegű fotóhoz hasonlóan elkerült a winchesterem mélyére.
Aztán hónapokkal később amikor mentorom és mesterem(akinek képei ezen az oldalon is láthatók) felhívta a figyelmem a vágás fontosságára. Arra, hogy merjek szűken vágni, mert egy mélyen szunnyadó képben is ott rejlik a lehetőség. És mondott még egy bölcs dolgot: A Photoshop a XXI. sz. fixíroldata. Merjem használni.
És én mertem: Jöttem, vágtam, elkendőztem a PS segítségével az amúgy silány minőséget s lám mi lett belőle...
Nem azt akarom mondani,hogy mekkora egy überképet tettem fel és a csúcsra értem. Hanem csak azt, hogy beszélnek róla!!!
Vitatkoznak!!! És ez jó!!!
Ha kezembe veszem az azóta beszerzett technikámat(amit az adatlapomon olvashattok) lehet, hogy azzal sem fogok ilyen képet készíteni. DE lehet, hogy ennél jobbat, ahol nem kell szórt fénnyel kendőznöm a szemcséket és szerencsétlenül levágnom a bokát.
Summa summarum: Mint azt már vkinek leírtam: Sokkal tudatosabb volt az utómunka mint a kép készítése. És az egésznek a veleje SZERINTEM a \"VÁGÁS\" !!!

Csókoltatok mindenkit és örülök nektek!!!

Üdv QQ

adott pontszám: 5
2007. november 27. | 00:43 | kingisti

Gratula! Sikerült egy nagyon látogatott és Fotozz!-tag pukkasztó képet készítned! :-))
Az ötlet egyébként nem olyan rémes, mint amennyire néhányan lehúzzák. Sőt!
Csak így tovább!

kulcsarati válasza:
Rajta leszek az ügyön... Csak egy kis időt kérek...
Köszönöm.
Üdv QQ

2007. november 26. | 16:10 | varga tibor

Csak a jövőre tekintettel, pl. ennyire apróságokon múlik egy kép "értéke" nem a csonkolt végtagokon meg a zajon stb... brrrrr... a sok okos.
:-((((

kulcsarati válasza:
Tudod, a fotozz.hu is így üdvözli a látogatókat: Üdvözöljük a hobbi- és amatőrfotósok oldalán. Épp ezért nekem belefér minden "megalapozatlan" kritika. Az más kérdés, hogy nagyon szívesen venném, ha egy profi és mondana róla néhány szót. Próbálom megnézni azok fotóit akik értékelik az enyémet és az alapján is eldönteni, hogy hasznosnak találom e az értékelést vagy sem. Néha elkeseredem, héha "elégtétel".
Üdv QQ

2007. november 26. | 15:54 | varga tibor

Egy kis hiba azért van ha pornó ha nem. Nem kellene az ujjaknak nyomni a bőrfelületet, hanem csak szépen lazán nyugodniuk kellene ott. Ez az ami megválasztja a dolgot, az meg hogy kinek a pap kinek a papné, kinek meg a lánya... magánügy. Én pl. nem készítek és nem adok közre ilyen féle képeket de ez meg az én "bajom".

kulcsarati válasza:
Újabb érdekes vélemény és az ujjak nyomásával egyet tudok érteni. Sőt el is gondolkodtat.
Köszönöm.
Üdv QQ

adott pontszám: 5
2007. november 25. | 18:58 | Dtomi_84

Csak az utóbbi színes kép után néztem meg ezt. Nem nagyon érdekel az efféle műfaj fotózásban. Jobb szeretem ha nem takarja a kilátást ilyen esetben a fényképező. Nem hinném hogy roszabb lenne aktban nagyon sok 5ös itteni képnél, csak azért mert más... Tetszik a mássága! Jót tett neki a kompakt gép minősége, kicsit olyan mint egy régi nagy érzékenységű film és egy régi német újság bármely képe "újrafazonírozva" Nekem tetszik!

kulcsarati válasza:
Korrekt vélemény! Köszönöm.
Üdv QQ

adott pontszám: 5
2007. november 25. | 18:42 | B.Zilan

Szia! Én nem találom polgárpukkasztónak, bár talán a falamra nem akasztanám fel! Nekem tetszik a kép!

kulcsarati válasza:
Nagyon köszönöm. Bár lehet, hogy egy pornosite-on meg a "softsága" miatt nem tetszene vkinek. Minden relatív... :-)
Üdv QQ

2007. november 25. | 18:11 | Lorka

Helló,
Nekem bejön. Nem pornográf, és az elhagyatottságot, magányt tükrözi a pozició.
A fekete fehér pedig szinergistaként viszonyul a témához, szerintem.
További sok sikert!

kulcsarati válasza:
Köszönöm, igyekszem a továbbiakban meghálálni egy-egy jó képpel minden jó pontszámot.
Üdv QQ

2007. november 25. | 15:07 | praefect

Megígértem. :) Várom a mait. Meg a bátrabb holnapit. A véleményektől meg ne félj.
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

kulcsarati válasza:
Érkezik mindjárt az eredetinek mondható verzió. Remélem te is észre fogod venni, hogy abból csak ezt lehetett kihozni. Az eredeti sztem egy unalmas tucatfotó is lehetne. Még 1x köszönöm. A folytatást megígértem, ihlet kérdése és már botránkoztat is :-)
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2007. november 25. | 14:14 | Photo-Erotic

Nekem tetszik a merész vágás, sokat hoztál ki belőle, viszont a zaj mértékét soknak találom, nem tudom, hogy az életlenség kendőzése volt a cél... vagy más
... csak így tovább

kulcsarati válasza:
Telibe találtál! Te vagy az első, 43 vélemény után(volt még 1 valaki aki meglátta, hogy bemozdult a kép)aki észrevette. Sajnos nem volt más választásom, mint valami módszerrel kendőzni az életlenséget. Köszönöm:
Üdv QQ

2007. november 25. | 11:08 | bali_az_állat

kedves nologo32! látom bátran osztod a társaságot... :) finoman szólva is, írsz butaságokat.
mi is a pornográfia?
a pornográfia (röviden pornó) széles körben elfogadott definíciója (inkább csak a definíció lényegét írom, mert pontosat nem tudok) a következő: a pornó olyan képet, filmet, irodalmi művet jelöl, amelyben a hangsúly a nemi aktus, nemiszervek közvetlen, leplezetlen megmutatásán van és célja a nemi izgalom elérése, a szexuális vágy felkeltése. ezeknek az alkotásoknak a többségében az érzelmek a háttérbe szorulnak, illetve meg sem jelennek.

a pornó megítélése koronként és társadalmanként változó, de itt és most ezt kellene kiindulópontnak tekinteni.

"...de élőben nyilván szembesült a helyzettel, és akkor biztos nem azt gondolta, "Hú, ez pornó! Most pornósztár vagyok!" Vagy amikor csak verbálisan kerül terítékre a haverok között az ilyesmi - és olyankor aztán elég zaftos a tálalás - akkor sincs felháborodás, hogy "Fúj, pornó!"..."

tehát a pornó (mű)alkotás, termék!
ennélfogva, ha valaki otthon (vagy máshol) úgy szeretkezik, hogy arról nem készül felvétel, amely később bemutatásra kerül, akkor bizony az aktus szereplői nem pornósztárok és amit csinálnak, az nem pornó! a haverokkal folytatott zaftos beszélgetés során terítékre kerülő nemiség, szex, szexualitás sem meríti ki a pornó fogalmát.

"A pornográfia nem attól az, hogy kendőzetlenül láthatunk egy szervet - legyen az egy fül, egy muff, vagy egy vese műtét közben. Az csak egy szerv. Pornográf az, ami öncélú és a szexuális vágy felkeltésére hajt."

mint az általam ismert és ismertetett definíció is mutatja, hogy a pornográfia egyik lényege, a kendőzetlen nemiszervek mutatása. (nem tudom hogy kerül ide a fül, meg a vese műtűt közben??? ;)) )
továbbá nem lehet valami öncélú, miközben határozott célja, hogy a befogadó, illetve szemlélő nemi vágyát felkeltse. mert, ugye öncélú az, ami önmagáért való, ami másoknak nem tud élményt nyújtani.

semmi bajom a pornóval, sőt kell pornó!
és azt hiszem a többieknek sincs bajuk vele, csupán leírták véleményüket, miszerint ez nem akt.
hangsúlyozom, amit leírtam definíció, az "széles körben elfogadott", azaz az átlag megítélése.
kell és jó, hogy más az álláspontod, de tiszteletben is lehet tartani másokét.
igen, küzdj az átlag és a rendszer ellen. azért vannak, hogy te tudj küzdeni, de ne akard megsemmisíteni, felszámolni azokat, mert küzdelmed és ennélfogva létezésed könnyen értelmetlenné válhat. ;)

kulcsarati válasza:
Hello Bali! Először is üdvözöllek és örülök, hogy újra hallok felőled. Nagyon megleptél az írásoddal és nagyon sok dologgal egyet is tudok érteni. Csak rövid pár gondolatot reflektálnék mert lassan rámegy a családi életem erre a képre :-))) ( persze azért örülök neki)
Szóval: Öncélú vagy sem pornó vagy sem.
Öncélú mert elkészítettem majd megmutattam. Azért, hogy önmagamnak kapjak visszajelzést. Pornó-e vagy sem? Határeset. Ezért tértél te is vissza ehhez a képhez mint oly sokan mások, mert nem tudják igazán eldönteni. Függetlenül az "átlag által elfogadott" definíciótól. Egyébként még ma készül egy "soft" verzió amire még magam sem adnék 3-asnál jobbat és reményeim szerint még ma fent lesz. A Te véleményedre külön kíváncsi leszek. És persze nolog32-ére is. És persze mindenkiére mert ettől jó ez az oldal.
Kérdezhetek egy privát jellegűt? Olvastad Orwell: 1984 ? Sztem igen.

Üdv QQ

adott pontszám: 3
2007. november 25. | 09:18 | DrameR

maga az ötlet nem lenne rossz, de a kivitelezés nem a legjobb a bal alsó sarokban a boka vágás tönkre teszi az egész képet...
egy picit más vágás egy másik nézőpont picit fentebről és sokkal jobb lenne a fotó

kulcsarati válasza:
Érzem én is a bokavágás szerencsétlenségét de ha jobban megvágom akkor nem az lesz a fotó aminek szántam. A fentebbről való perspektívát is jó ötletnek tartom. Talán ki is próbálom. Köszönöm az értékelésed.
Üdv QQ

2007. november 24. | 23:59 | mesterember

Jó kép.
Merész.
De semmikép nem pornó.
Szerintem.
Ennek ellenére úgy látom sokan annak tartják.
Kérem őket, hogy mielőtt vagdalóznak az idegen szavakkal, előbb nézzék meg azok jelentését értelmező kéziszótárakban stb., ha már maguktól nem tudják a jelentését.
Szex, erotika, akt, pornó ezek mind más jelentéssel és célzattal bírnak.

kulcsarati válasza:
Azok adatlapját nézve akik dobálóznak az általad említett kifejezésekkel, vagy korukból fakadóan, vagy egyszerűen csak ismerethiányból nincsenek tisztában a szavak jelentésével. Sajnálom, hogy a legtöbb 1-est hasonló okokból kaptam nem pedig "szakmai" szempontok alapján.
Köszönöm.
Üdv QQ

adott pontszám: 1,1
2007. november 24. | 22:20 | Ikarus

Én szerintem ez kép nem azért rossz mert többet mutat egy szokásos aktnál és ennél fogva kilóg akategóriából, hanem azért mert nem adja vissza a női test szépségét. A bal láb - szerencsétlen beállítása és megvilágítása miatt - igen csak nem női testre utal. A szemcsésséggel egy kis lágyságot próbálsz a képbe vinni, de a beállítás szerencsétlenségén úgy gondolom nem sokat segít.

kulcsarati válasza:
Semmivel nem mutat meg többet egy szokásos aktnál. Az akt nem feltétlenül az EMBERI test "szépségét" hivatott megmutatni, hanem magát az EMBERI testet. Ha nincs láb és egyéb TESTrészek a képen, akkor meg az a baj, hogy csak a "lényeg" látszik!!! Na az lett volna igazán öncélú pornó!!! A szemcsésségről már sokaknak kifejtettem az álláspontom. Ha érdekel olvasd végig a válaszaimat. Bár gondolom most hogy számszerűen is lehúztad a képet mert mert más lenni, már nem nagyon érdekel a többi...
Üdv QQ

2007. november 24. | 18:12 | nologo32

Hát Ctrl c, ha úgy érzed - bármikor, ha ilyesmit válaszolnál! :)

kulcsarati válasza:
:-)

2007. november 24. | 17:19 | thembones

Sok hibát lehetne kijavítani de el kell ismerni, hogy van benne spiritusz. Tetszik

kulcsarati válasza:
Abszolút egyetértek. De legalább nem 1-est adtál rá mert más mint más.
Üdv QQ

2007. november 24. | 16:33 | =balazs=

Hű. Kemény. Több kört is futtottak bennem a gondolatok, mire végül megálltak, és le merem írni :) Többen írták, hogy szerintük ez pornó, és valahol igazat adok nekik, én is látok benne pornós jelleget, de nem amiatt, mert látszik ez-az, hanem a póz miatt. Nem igazán passzol a kép a címhez, a képet nézve nem érzem azt, hogy a modell egyedül maradt volna önmagával. Van vele valaki, csak nem látjuk a képen. A modell nem önmagával van elfoglalva, hanem mintha mutatná magát valakinek.

Örülök az ilyen képeknek, mert megtanítják az embert arra, hogy ne az első indulattól vezérelve rakja el a képet valahova, hanem egy kicsit gondolkodjon is rajta, és tanuljon a saját reakciójából.

Indulatok kiváltására mindenesetre remekül alkalmas a kép :) És ellentmondásos is, az ember nem tudja hova rakni.

kulcsarati válasza:
Ha már a póznál tartunk én akár a "kurvás" kifejezést is meg merem kockáztatni. De kérdem én: Mely szerelmes pár nő tagja nem próbálta még elcsábítani férfipárját hasonló szerepjátékkal, ruhákkal, pózokkal??? A NŐ egyik arca ez a pillanat. Ettől (is) NŐ!
Örülök, hogy gondolatokat váltott ki. Mert ha igen, akkor már elérte a célját.
Üdv QQ

2007. november 24. | 16:21 | Papp Attila

üdv
bekukkantottam megnézni, mi lett a képpel. elcsodálkoztam a véleményeken, nem is kicsit. csak néhány gondolatot fűznék a látottakhoz. szerintem szó nincs pornógráfiáról. de ha lenne is, akkor mi van? én már pornóban is láttam olyan képet aminek itt simán kijárna 4,5.
érdekes hogy ily mértékben eretnekségnek kiáltják egyesek, pedig a férfi fantázia első számú célpontjáról beszélünk. szerintem itt technikai kérdések alapján kellene a 3 és 5 pont között értékelni, nem pedig vérmérséklet alapján 1 és 3 között.

kulcsarati válasza:
Valóban én is a fotós szemmel írt kritikákat hiányolom. De eer azért számítani lehetett. Rossz volt látni eddig, hogy 1-eseket pusztán erkölcsi szempontok alapján kaptam. Ennél azért azért többet szeretnék én is megtudni, hogy legközelebb mit csináljak másként. Az egy kicsit kevés számomra, hogy : "vágd le p...-t!" Na mind1.
Üdv QQ

2007. november 24. | 15:13 | agent2.0

Visszatértem még olvasgatni, szeretem az olyan képeket amik picit felrázzák a fotozzos állóvízet:)

A negatív kritikákra fogadni lehetett:)

Praefect nagyon jól fogalmazott, tényleg a nyersességétől és egyben anonimitásától is jó a kép.

Punciirigyek meg kíméljenek:D

Várom a többit.

age

kulcsarati válasza:
A többi hamarosan érkezik. Most készítek egy Light verziót amiről már most látom, hogy sokkal rosszab mint a ez. De fel fogom tenni, hogy lássák, hogy miért így KELLETT lenie. Aki kicsit is konyít hozzá az érteni fogja miről beszélek.
Üdv QQ

2007. november 24. | 14:41 | nologo32

Aztán lehet még dühös valaki, ha már ő is szeretett volna valami iylesmit összehozni, de sose merte megtenni. Erre tessék, jön egy "taknyos" meg a csaja! És stroke. Vérömleny, vélemény, 1-esezés. Na ja, így is lehet :-)

kulcsarati válasza:
:-D

2007. november 24. | 14:22 | nologo32

Először is, miért ilyen dühösek azok, akik úgy érzik, bántó nekik ez a kép? Pedig állítom, hogy még ha nem is készített mindenki, akinek gép került a kezébe, ilyen képeket, de élőben nyilván szembesült a helyzettel, és akkor biztos nem azt gondolta, "Hú, ez pornó! Most pornósztár vagyok!" Vagy amikor csak verbálisan kerül terítékre a haverok között az ilyesmi - és olyankor aztán elég zaftos a tálalás - akkor sincs felháborodás, hogy "Fúj, pornó!" Akkor egy képnél miért szabadul el az indulat? Mert nem szó? Mert kép? Mert úgy érzi, aki felháborodik, hogy belegázolnak az intimszférájába? És ezért pornónak kiáltja ki, azt, ami nem az?
Emberek, nem vagytok tisztában a fogalmakkal! A pornográfia nem attól az, hogy kendőzetlenül láthatunk egy szervet - legyen az egy fül, egy muff, vagy egy vese műtét közben. Az csak egy szerv. Pornográf az, ami öncélú és a szexuális vágy felkeltésére hajt. Még ha ennek a képnek a közepén lenne a szerv, akkor sem lenne pornográf, maximum nem decens, mert más tartalmi töltése, esztétikai tulajdonságai vannak. Igen, mondhatnátok, hogy ez azért több, mint egy szerv, és több is, de elég sok minden veszi körül (tartalom, esztéikum, mint mondtam), hogy messze kilépjen a pornó fogalköréből. És nem szabadna összekevrni a merészséget a durvasággal, a közönségességgel. A merészsége pedig nem a megmutatásban van, hanem abban, hogy olyasmire készteti a nézőt, - ha van eég bátorsága - amit nagyon kevesen vállalnak: az tükörbe nézére, önelemzésre.
Mert az ember nem, vagy csak nagyon nehezen, sok tudati tréninggel tudja meglépni mindazt, ami még a gyerekkorban beégett a személyiségébe. Egy ilyen kép - és már csak ettől sem pornó - már csak azért is jó, mert úgy tesz, mintha egy határon mozogna, ezzel kimozdítja a nézőt a kényelmes-biztonságos nyugalmi pozícióból, majd a reakció létrejötte után kényszeríti, hogy szembesüljön magával. Az első lépcsőfok, hogy leírja ide, amit gondol - aztán jönne a következő, ami sokkal fontosabb lenne, de persze csak kevesen jutnak el odáig - hogy elemezze a saját reakcióját. Az ilyen önelemzések segíthetnék az embereket, hogy globálisan jobbak legyenek, mert ezen alkalmakkor szembesülhetnek a személyiségük korlátaival, amiket - jó esetben - addig nem vettek észre - rosszabb esetben nem akarnak látni. De ha már igen, akkor lehet ellene tudatosan dolgozni, eredményképpen nyitottabbnak lenni, átlépni beidegződéseket, gondolkodásbeli és magatartásbeli kliséket, türelmesebbnek lenni és így tovább, és így tovább. Nem nevezhetjük ezt a jellemfejlődés egyik útjának? Nem így lehetünk jobb emberek?
Lehet azt mondani, hogy sokan sokféleképpen látjuk ugyanazt, de sokszor emögött csak a korlátok hatalma, a beidegződések, a családi-társadalom rétagből hozott háttér kandikálnak ki... Szóval üzenem minden barátomnak és nem-barátomnak, hogy mielőtt sűrű köpködések közt fújna, gondolkozzon egy kicsit magán. Béke veletek!

kulcsarati válasza:
Hát bárcsak meg tudtam volna fogalmazni ilyen frappánsan ezeket a gondolatokat amiket te most leírtál itt. Bennem is hasonló gondolatok kavarognak amióta olvasom a kritikákat csak nem tudtam megfogalmazni. Köszönöm, hogy "kimondtál dolgokat helyettem"
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2007. november 24. | 14:17 | innovations

Látom, elég jól lepontozták, pedig közel sem olyan rossz. Igaz, hogy szerintem nem erotikus hanem pornográf, de ez sem baj. Ami inkább baj, hogy néhol beégett és zajos is, bár lehet, hogy direkt csináltad zajosra. Közönséges kép , de tetszik, valószínűleg azért mert néha ugyanúgy mint bárki más én is az vagyok.Az "álprűdök" meg ne nézzék.
Gratula!

kulcsarati válasza:
Köszönöm. A zajjal kapcsolatban rájöttem vmire! CRT monitoron sokkal jobb mint LCD-n. És ezt üzenem mindenkinek, hogy aki teheti, CRT-is nézze meg. Én azon dolgozom otthon.
Üdv QQ

2007. november 24. | 12:51 | praefect

Igen.

Ez a kép nem az esztétikai vagy anatómiai tökéletessége és eszközei okán 'gyönyörködtet', hanem sokkal inkább a filmszerűen valóságos tér nyitotta voyeur lehetőség miatt.

Ha tudsz még ilyet, várjuk.

kulcsarati válasza:
Próbálkozni fogok ígérem...

adott pontszám: 1
2007. november 24. | 12:35 | ArtooDitoo

már bocsi de ez már porno...azon kivul lehet h a holgynek szep melle van de a ruha ugy elnyomta hogy nem tunik szepnek...meg ugy a koncepcio sem a legjobb...

kulcsarati válasza:
Köszönöm a véleményt. Bár az elégtelen osztályzathoz kicsit szegényesnek tartom.
Egyébként az észrevételed helyénvaló. Valóban szebb melle van a hölgynek. (-: De örülök hogy ilyen lett! Még 1x kösz.
Üdv QQ

2007. november 24. | 12:34 | bali_az_állat

merész akarsz lenni?
javaslok valamit! (nem lesz eredeti az ötlet, mert már megvalósították, de mégis...)

legyen ez a póz, a modell végezzen önkielégítést, de takard le a puncit és a kezet, felső nem kell. legyen egészalakos.
amikor a csúcsra ért(ha ügyes imitálhatja is, de az nem az igazi), akkor lőjj sorozatokat.
legyen benne a feje is, persze az inkognitó megőrzését ügyesen meg kell oldani. az összkép legyen naturális. ne keverj stílusokat, mint itt.

és ha valóban botrányosat akarsz, akkor a nő helyett legyen férfi!

első leszek, aki gratulál, ha csinálsz egy ilyet.
csak figyelj a minőségre, mert igenis fontos!

(nem vagyok beteg, csak állat)

kulcsarati válasza:
:-)) Tetszik a stílosod. Közel áll az enyémhez. Rajta leszek az ügyön!
Hello

2007. november 24. | 12:30 | glivia

Egyetértek Praefect-tel, és remélem Ő sem bánja, meg Te sem, ha azt a bizonyos kreditet én utalom Neked:)
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

kulcsarati válasza:
Hát mit is mondhatnék, mint ígérem, hogy a kreditet a folytatás feltöltésére fogom használni. Mert ma eldöntöttem: folyt. köv...
Köszönöm szépen.
Üdv QQ

2007. november 24. | 12:21 | praefect

Tudod, mit?
Ha elérem a kredithatárt, adok ide egyet belőlük.

Én itt ilyet még nem láttam.
Igen, pornográf.

De mégis művészien az. Egyszerre sokkal több, mint a pornográfia -- ugyanis valami miatt nem látszik rajta a mesterségesség, az előre bállított attitűd, ezért éppenséggel realitásában hatásosabb vs erősebb, mint egy pl. az erotika kiállításon vagy min látható műviségtől csöpögő áruhalmaz; ugyanakkor sokkal kevesebb, finomra hangoltabb is. Tudniillik koncepciójában elgondolkodtatóbb, s mint kép progresszívebb a szénné világított keresettséget mutató aktképeknél.

Nekem Helmut Newton és a kortárs művészi akt között ugrál.

Nem tudom, hogy tudsz-e még ilyet -- még inkább: tervezett, előre átgondolt hozzáállás eredménye-e ez a fotó, vagy éppen csak így sikerült, ez lett a monitoron, mindenesetre nekem ez nem tűnik rossznak.

p.

kulcsarati válasza:
Mivel minden szentnek maga felé hajlik a keze, a következőt tudom mondani: Nagyon jól esett amit írtál. Őszinte szavakért őszinteség cserébe: Ami a tudatosságot illeti: Biztos láttad, kompakttal készült a kép. Természetesen nagyobb vágásban. Tudatos a beállítás, a ruha, és az otthoni fények adta szűk lehetőség. Mégis úgy érzem, hogy több a tudatosság az utómunkában. Azóta már tükörreflexesre váltottam(két hete) és az ilyen és hozzád hasonló véleményeken felbuzdulva megpróbálok hasonlókat készíteni. Bizonyára láttad, ellenvélemény is akad bőven aminek szintén örülök, mert összeségében ezek is motiválnak a továbblépésre. Köszönöm.
Üdv QQ

2007. november 24. | 12:15 | mutty.hu

Morten hány vaginát láthatott életében, mert ezen a képen egy sincs :)

Már vártam mikor jönnek az álprűdek

kulcsarati válasza:
:-)

2007. november 24. | 11:06 | bali_az_állat

az a baj, hogy ez annyira GAGYI, hogy még megosztásra is alkalmatlan....
látszik rajta a tökéletes koncepciótlanság, igénytelenség. egy eredetileg (valószínűleg) teljesalakos képet vágott meg a szerző meglehetősen erőltetetten, két dologtól vezéreltetve. az egyik, legyen egy fél punci, mert az "ütős, bátor, merész"(pffö), a másik, az a fél mell. azt is csak azért, hogy legyen még valami a képen, mert hát elképzelés és ennélfogva beállítás az nem volt, csak egy elterülés.

apropó "póz". nna az aztán az eredeti... gyakorlatilag minden (nevezzük) "pornókép" sorozat nélkülözhetetlen testhelyzete, mozdulata, nézőpontja. szó sincs egyedüllétről, esetleg az azt sejtető önkielégítésről. sokkal inkább egy megszokott mozdulat, ahogy a kedves leányzó "megfeszíti" nemiszervét, ezzel próbálván kivánatosabbá tenni azt.

persze belemagyarázhatjuk az erotikát, de nem érdemes, hiszen pont attól válik igazán közönségessé, hogy kinyomja szemünket a szerv. (hiába van levágva) mégis, mi van a fantáziára bízva?
de az egészben az a legbántóbb, hogy össze lett csapva, nincs kitalálva, kidolgozva...még arra sem jutott az energiából, hogy a gép ne mozduljon be...

van mit javítani... ezt, nem így kellene megközelíteni! SZERINTEM!

(természetesen szeretem a szép női aktot, sőt a szép puncit pláne..., de ez mindkettőtől távol áll)

kulcsarati válasza:
Hello Bali. Bizonyára elkerülte figyelmedet, hogy első akt próbálkozásom volt ami mi tagadás kicsit rendhagyóra sikeredett.Ennél fogva kicsit lesújtó a véleményed de tiéd és abszolút tiszteletben tartom. De engedj meg néhány gondolatot. Ha egy "modell előre beellítva, beöltözve előkészül egy (amatőr) fotózáshoz és a "fotós" instuálja, (lecsúszott vállpánt, póz stb.) az már nem egy koncepció? Még ha amtőrnek, gagyinak, elképzeléstelennek, elterülésnek tartod is? Valóban egész alakos kép lett megvágva a lehetőségekhez mérten. Hogy számodra mierotikus mi közönséges azt már többeknek ecseteltem, hogy mit gondolok róla. Hogy mi van a fantáziára bízva? Modjuk a kép készítésének körülményeit a fantáziádra bízom. Szted az a legbántóbb, hogy össze lett csapva. Számomra pedig az bántó, hogy ezt gondolod a képről. Én úgy gondolom, hogy kitaláltam, kidolgoztam és a lehetőségeimhez mérten próbáltam a maximumot kihozni belőle. Igyekszem javítani mert TÉNY hogy van mit. Köszönöm, hogy időt szakítottál az értékelsre és elmondtad a véleményed. Külön örültem a "SZERINTEM" szónak a végén. Szép napot.
Üdv QQ

2007. november 24. | 10:58 | cyrax54

Látom azért rengeteg a prűd hozzászólás :) Sajnos ezt ezen az oldalon meg kell szokni.
Vannak olyan fotográfusok mint pl Jan Saudek, akik ettől durvább képeket készítenek, mégis MŰVÉSZEK.

Egyébként nagyon korrektül mutatod meg a (|)-t.
Árnyékban van, alig látszik belőle valami... Ez ad egy jókora +-t a képedhez. Súrolja a határokat, ettől klassz.

kulcsarati válasza:
Nagyon köszönöm, az észrevételt. Örülök, hogy te is így látod...
Üdv QQ

adott pontszám: 4,5
2007. november 24. | 10:50 | cyrax54

Ötletes, sejtelmes fotó. A póz, a beállítás (testtartás + ruha ), képkivágás nagyon el lett találva. A kéz helyzete kicsit fura (-0.2 pont). Nekem a szemcsézettség bejön, viszont az életlenség zavaró (-0.3).
Kíváncsi vagyok a nagyérdemű miért húzta ennyire le.
Várom a folytatást!

kulcsarati válasza:
A lehúzásokra számítottam (persz nem ennyire) de sztem nem a technikának szólnak. Ez már itt másról szól ez a vita. Köszönöm
Üdv QQ

2007. november 24. | 09:52 | h.rom

Agent: abszolut semmi közöd hozzá, hogy kinek milyen szempontok szerint dobok ötöst. Engem sem érdekel hogy kinek milyen pontot adsz és az sem hogy miért. Hagyj már békén, felejts el, kötözködj mással.
Amúgy megmagyaráztam miért. Mert ez nem akt, hanem pornó. Ennyi.

kulcsarati válasza:
AKT na jó kicsit pornográf jellegű :-))
Üdv QQ

2007. november 24. | 09:33 | agent2.0

Na Morten legalább megmagyarázta:D

kulcsarati válasza:
:-))

adott pontszám: 1
2007. november 24. | 09:30 | Morten_

a modell lába szétégett...
nem hinném hogy a szemcsézett kép tudatos lenne,...
és ami a legjobban zavar a a vagina megmutatása...
nincs azzal baj ha vaginát látunk egy akt képen...
de ezt a beállítást inkább pornográfnak érzem..
nagyon direkt a mozdulat...amivel "kínálja" magát a modell....ezen még a vágás sem sokat segít...
a szét tett láb és az egész beállítás, nem ízléses, és nem művészi...
sokkal inkább túl direkt...
ÖKM be való...nem ide...
nyilván máshova nem tehetted mint akt kategória...
arról nem tehetsz hogy pornó kategória nincs...
az viszont már a te felelősséged, hogy lehetőséged volt egy meztelen modellt fotózni, bármilyen módon....te mégis ezt a pózt választottad publikálásra...
remélem eléggé részletesen leírtam, hogy mi a gondom a képpel....
üdv

kulcsarati válasza:
A szemcse abszolút tudatos csak kevésbé sikerült. Nem mutatom meg a vaginát. Valóban pornográf jellgű. De ez is volt a koncepció. Nem kínálja magát (cím!). A vágás talán a legtudatosabb dolog ezen a képen. Hogy mi ízléses és művészi az az ember örök vitája marad. Ha ÖKM-ben találsz ilyen képet küldd át légyszi... Most már örülök, hogy ezt a pózt választottam publikálásra, bár eleinte féltem kicsit. Remélem elég részletesen leírtam, hogy mit gondolok a képemről. Köszönöm, hogy megnézted és elmondtad a véleményem. ( 1-esnek kicsit nem örültem de ez van ha az ember határokat feszeget.)
Üdv QQ

2007. november 24. | 09:29 | agent2.0

Minden féle gagyi ötlet nélküli képre dobálod az ötösöket, erre megy egyest, "nem ide való". Hát hova való az akt?:)

Azért mert ezen az oldalon visszafogottabbak a képek..

Határon van. De ez nem jelenti azt hogy le kell egyeseni mert neked nem tetszik. Ennyi.

Ez meg az én véleményem.

Kulcsár Úrtól elnézést az offért:)

kulcsarati válasza:
:-)

2007. november 24. | 09:10 | h.rom

Agent, a pont az őszinte véleményem tükrözi, nem szórakozásból adtam. Belehet panaszolni, stb. De a kép készítője, ha úgy látja jónak, bizonyára elmondja a véleményét maga, nélküled is.

kulcsarati válasza:
Fentebb Mortennek írt válaszomban részleteztem a gondolataim.
Üdv QQ

2007. november 24. | 09:03 | agent2.0

H.rom azért mert neked nem tetszik, szerintem nem volt helyes indiklás nélkül lehúzni..

kulcsarati válasza:
egyetértek :-))

2007. november 24. | 08:54 | Koxis

Ez súrolja azt a határt, ahol egy képet aktnak lehet "még" nevezni. Egy aktképet kifüggeszthetsz kiállításon korhatár nélkül, ezt nem.

kulcsarati válasza:
Talán igen talán nem...nézőpont kérdése
Üdv QQ

adott pontszám: 1
2007. november 24. | 08:29 | h.rom

Nem vagyok prűd, de az akt _szerintem_ nem a nemi szerv mutogatásáról szól. Az már pornofráfia és nem ide való. További véleményem nincs a dologról, sajnálom.

kulcsarati válasza:
Örülök, hogy te is használod a "szerintem" szót. Mert ez a TE véleményed. Viszont egy fotót nem hiszem, hogy csak erkölcsi szempontból kellene értékelni, pláne ezen az oldalon. Jobban örültem volna egy építő jellegű kritikának. Ezért kicsit indokolatlannak tartom az 1-est.

2007. november 24. | 08:26 | moTmeN

... en mondjuk egy szaten takarot alkalmaztam volna a csonkolas helyett (csak egy otlet)...
es Exposure plugint a homok textura helyett...

amugy szerintem ott van a szeren...

kulcsarati válasza:
Köszönöm. Lehet kipróbálom...
Üdv QQ

adott pontszám: 3
2007. november 24. | 00:30 | puruczki-2

Egy akt szerintem nem erről szól...hanem esztétikumról, harmóniáról, ízlésről, szépségről...ez nálad többnyire hiányzik...igen esetleges a vágás, olyan mintha csak azért vártad volna így, hogy ne látszódjon az akthoz közönséges mozdulat...
A csonkolások sem adnak a képhez...

kulcsarati válasza:
Esztétikum, harmónia, ízlés számomra mind megvannak a képen. Ettől szép a dolog.
Köszönöm...
Üdv QQ

adott pontszám: 5
2007. november 23. | 23:57 | nologo32

De átjött, nyugi. És milyen guszta! Elsőre nem is tűnik fel a huncutság, csak figyelmesebb szemlélődés után - ez nagyon jó, mert így csak képelemmé válik a mozdulat, ha hangsúlyosabb lenne, durva, hatásvadász lenne. Így vadul erotikussá teszi a képet, anélkül hogy túl direkt lenne, az egész része marad. Kiváló a szerkesztés, a sötét-világos részek váltakozása, a vágás, kimondottan remek, hogy a térd sem látszik, ad egy sajátos ritmust a képnek, az erős szemcsézettség pedig megteremti az intimitást, az elégikus, emlék-hangulatot - és bár nem vagyok keret párti, most jó, hogy van, mert ad egy kukkolós érzést az egésznek, azzal együtt, hogy összefogja a különben össze-vissza elemeket. Azért lehetett volna kicsit finomabb, filigránabb, jobban passzolna a képedhez, ha érzékenyebben zárná körbe. Szóval gratulálok! :-)

kulcsarati válasza:
Örülök a véleményednek.
Üdv QQ

2007. november 23. | 23:31 | leitnor

Szerintem ez a pornográfia határát súrolja. Van benne fantázia, ki lehetne ebből hozni valami egészen ízléses dolgot is, de ez így ebben a formában kicsit közönséges.
A technikai részét tekintve, nekem pl. bal oldalon a vágás nem tetszik. nem jó a bokánál sem, és a félbevágott kéz sem.
De te legalább próbálkozol.
Hajrá!
üdv,
N

kulcsarati válasza:
A boka vágás valóban szerencsétlen.
Köszönöm
Üdv QQ

adott pontszám: 4,7
2007. november 23. | 22:30 | famadar

Jujjj!
veszélyes vagy !!!!: ) a vágásod is ! :)
nem hatásvadász ez egy kicsit...?!
különben tetszik
grat !

kulcsarati válasza:
De az de az is akart lenni...
Köszönöm
Üdv QQ

2007. november 23. | 21:50 | F. Adams

tetszi a bátorságotok, a homokzajizé, a hangulat... teljesen rendben van, örülök, hogy nem dobta ki a modi :)
nem lesz könnyű űberelned magad, de a magam részéről szorítok érte!
üdv: Tibu

kulcsarati válasza:
A modival történt előzetes üzenetváltás után raktam fel a képet, úgy hogy beleegyeztek.
Igyekszem überelni, bár kétség kívül nehéz lesz. :-)
Üdv QQ

2007. november 23. | 21:49 | eleven_11

hát nem tudom....
nekem ez nagyon közönséges :/

kulcsarati válasza:
Tiszteletben tarom a véleményed. Örülök, hogy megnézted. Kösz
Üdv QQ

2007. november 23. | 20:31 | másikvanek

Nem tudom miért lenne "merész" vagy a "pornó határait súroló" ? nézzetek már meg amerikai hasonló oldalakat. (pl.: shutterpoint.com)
Az amcsiknál prűdebb nép nem létezik, mégis nagyságrendekkel nyitottabbak, "direktebbek" a fotók!
A művészekről meg nem is beszéljünk. :)
üdv.

kulcsarati válasza:
Köszönöm a véleményt de asszem tiszteletben kel tartani a konzervatívabbak véleményét is. Üdv QQ

2007. november 23. | 20:24 | agent2.0

Merész.

A nevedet nem irigylem:)

De a kép nem rossz. Pici gondolat, a mellbimbó sztem jobban állna ha valóban csinálná:)

Szóval erre talán legközelebb érdemes lenne figyelni, mondjuk jégkockával.

age

kulcsarati válasza:
Legözelebb figyelek rá :-))) De asszem nem jéggel...
Üdv: QQ

adott pontszám: 4,5
2007. november 23. | 20:13 | Papp Attila

szia
tetszik a kép túlfűtött glamur hangulata. enyhén beválalós, de nekem belefér. jó a szerkesztés, bár egy kecsesen spiccelt lábfejjel hasonló sikert érhettél volna el, mint a válról lecsúszott pánttal. a szórt fény okozta beégés engem kicsit zavar, a zaj kifejezetten hasznára vált a képnek. első aktnak kifejezetten jó. gratulálok.

kulcsarati válasza:
Lám-lám már csak a zaj is mennyiféle véleményt szül. A lábfej sajnos az eredetiben sem volt bent. A pánt direkt volt és nagyon örülök, hogy észrevetted. A szórt fény valóban korrigálandó. Köszönöm.
Üdv QQ

2007. november 23. | 19:58 | luppe

ez nem inkább egy igényes pornó?
nem akarok se prűd lenni (mert nem vagyok :-)) se kötekedő,
csak nem tudom eldönteni,

valahogy a század eleji pornográf képekre emlékeztet,
(gondolom sejtetted, hogy sokaknál megy a biztosíték, én még nem tudom, ezért nem is pontozok inkább kérdezek, mert meggyőzhető vagyok)

kulcsarati válasza:
Pont a határon van. Ez is volt a célom.Nos éreztem hogy ezzel a vágással egy pont egy határon táncolok de meg mertem kockáztatni. Azt hiszem nem bántam meg. Tudtam a biztosíték sok helyen kimegy. Vállalom. Köszönöm az őszinte szavakat.

2007. november 23. | 19:54 | másikvanek

Ha direkt tetted rá a zajt, akkor szerintem nem kellett volna!
üdv.

kulcsarati válasza:
én is érzem. Üdv

adott pontszám: 5
2007. november 23. | 19:54 | mutty.hu

Valahol feszegeti a pornográfia határait, de még szerintem a jó odlalon marad. Nekem tetszik, annak ellenére hogy fura a láb miatt a kép, valahogy mégis megvan a hangulata, laza, kitárulkozó, mégis tényleg magányos. Kicsit unott.. Jó a kilógó cici, jó hogy nincs meg a fej, csak rontana rajta, igy hozzáképzelem , és oylannak amiylennek látni szeretném. szerintem kellően kreativ.

kulcsarati válasza:
Már én is egy kicsit másként komponálnám. Megismétlem a pillanatot mihest lehet. :-)
Köszönöm.

adott pontszám: 4,5
2007. november 23. | 19:53 | istvanbrhm

azt nem lehet rá mondani hogy nem merész...:))

technikailag viszont kissé zajos lett, de látszik hogy tudatos. a lábad kicsit kiégett.
egyébként tetszik a szerkesztés az enyhén naturalista mivolta ellenére.

adott pontszám: 4
2007. november 23. | 19:47 | someoneelse28

Kicsit direkt, ugyanakkor mégis finom.
Értem miért iylen vágást alkalmaztál, de a símogató kéz miatt mégsem jó.
A zaj nem túl szép, de ez egy olyan fotó, ahol nem is anynira a minőség a léyneg.
4
Some'

kulcsarati válasza:
A zaj igazábol homok textura akart lenni. Úgy látom én is , nem jött át. Köszönöm.
Üdv QQ

2007. november 23. | 19:42 | másikvanek

Nekem tetszik, de nem tudom hogy itt marad-e?
Zajos!
Üdv. másikvanek

kulcsarati válasza:
Előtte elküldtem az operátoroknak és ők rábólintottak. A zajról fentebb írtam. Köszönöm Üdv QQ