BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,18
KATEGÓRIA: tájkép
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. november 2. 00:08
  • érzékenység: 64
  • fókusztávolság: 15
  • rekeszérték: 4,7
  • zársebesség: 1/354
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Tiszató - Tiszafüred
  • Készítés ideje : 2007-10-27
In autumn Tisza

Egyik kedvenc képem,szerintem nagyon szépen tükröződnek a fák a vizen!  

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2007. november 30. | 16:35 | Atti63

Szép is ami azt illeti. A túlsó part ferdesége zavaró, meg a csónakkikötő cölöp, enyhén fátyolos, a belógó ág nem kéne, én mást nem is kifogásolnék. de ezek tényleg apróságok és javíthatók is. Az a szelíd festményszerű megjelenítés nagyon rendben van.

adott pontszám: 3,5
2007. november 18. | 16:38 | dpj

Valóban szépen tükröződnek a fák, szépek a szinek idűs, a kompozíció viszont unalmas, az egész képet bágyadtá teszi, a jobboldalon azelőtérben lévő fából lehetne egy kicsivel több és a bal alsó sarokba is jó lenne valami.

adott pontszám: 4,2
2007. november 5. | 23:43 | Gamerotti

Ismerős ez az erős kontraszt, a borús idő előtti fények. Vigyázz a perspektíva nem kifejezett, úgy értem ha rövidülésben akarod láttatni a folyót az legyen határozott. Így majdnem eldől a képed a part miatt, úgy tűnik ferde a víz. A színeid kicsit homogének, próbáltál a telítettségen javítani? Vagy inkább annak vagy a híve, ami bemegy a lencsén az elég...? Az sem baj.
Szép hangulatos vízparti kép, kár a bizonytalan fő síkért, ilyenkor csalj egy kicsit szerintem és forgass.
Üdv

Noricy2 válasza:
Köszike szépen:)
Ma is okosabb lettem vmivel,egyszer majd csak csinálok már 1 "tökéletes" képet:))
Még a PS-ben kezdő vok,mert eddig mást használtam,de már igyekszem:))

adott pontszám: 4
2007. november 4. | 21:29 | Maugli

A szőke Tisza csodálatos folyó, és különös hangulatot áraszt ősszel. Azt hiszem ez a hangulat fogott meg Téged is, és ezt örökitetted meg a képeden. A tükröződés remek, és nekem tetszik az a kis ágascka is a kép jobb felső sarkában, egy kicsit oldja a szimmetriát. nem tetszik viszont az a vasrúd a vizben, az előtérben, annak szerintem nem lenne ott a helye. Másrészt az egész képnek van egy fakó, szürkés árnyalata, ami rontja az egyébként őszi szinekben tobzódó fotó összhatását. De szép kép, amihez gratulálok.

Noricy2 válasza:
Köszönöm szépen az értékelést,végre még egy valaki akinek tetszik a faág:P
Jól gondoltad,engem elkapott ez a szép,őszi hangulat:)
Tudom,hogy annak a vasrúdnak nincs ott helye,de sajna nem tudtam vele mit csinálni,majd legközelebb máshonnan fényképezek és akkor nem lesz benne:)

2007. november 4. | 18:23 | torok.tibor

Szia !

Köszi. Nos én itt megtanultam azt hogy : HA nekem tetszik egy kép az siker de ha másoknak is tetszik és 4st kapok rá az még jobb érzés.
tehát kinek mi tetszik egyén függő lehet ez a képed egy étterembe logna kint itt mi meg lehurogjuk ki tudja csak te aki fotózta hogy miért szép.
Tehát magadnak fotozz és ha másnak is teszik akkor örülj ha le hurrogák akkor nem látják azt amit Te akkor.
+ HA fotózol vmi akkor a képnek mesélni kell mint egy mesekönyv ha ránéz vki akkor fejébe történik vmi hogy mit miért is csinált a fotós.
Lehet jelent vmit az a belogo ág csak mi nem értüj meg.
HAJRÁÁÁÁÁ

Noricy2 válasza:
:-) Köszike,és azt is,hogy próbálod nekem elmagyarázni,hogy mi is a helyzet:))
Van benne vmi,amiben irsz,és igazad van...sokszor azt nem nézem,hogy legyen mondandója a képnek,még ezt gyakorolni kell 1 picit és csak fog menni a dolog,azaz remélem:)
(Meg is kérdezem nem-e kell az egyik étterembe a képem:P ) hehe,csak vicc volt nyugi:)

adott pontszám: 3,5
2007. november 4. | 10:41 | torok.tibor

Szia !

NA most lehet én is gonosz leszek hogy le huzom az átlagod , BOCS nem az a célom.
Nos nekem tetszik a kép jó lett a szerkesztés is de balra sajnos a belogo fa engem zavar.
Egy kis PSben kivágod és egy kis szint emelsza képen meg egy szolid keretet adsz neki máris 5-s lesz NE ADD fel.


JA és látam előtte alacsony átlag miatt töröltek.
Ez ne vegye el a kedved it vagyok én élő pl. 3,21 volt az átlag tavaly nyáron jó akkor én enél roszabb compaktatl voltam itt és most van egy tükrős és nem adtam fel és most 4,38as átlagom van.
Ez nem a tükrős gép miatt de azért is hanem azért mert ne adtam fel és tanultam a hibáimból és probáltam jobbat és jobbat csinálni.
Szóval jó ez a gép csak iylene nehéz és meg kell szenvedni érte de figyeld meg ha kitartó vagy és nem adod fel és sokat fotozzol lesznek jó képeid.
Én kívánok neked sok sikert és kitartást.
Tibor

Noricy2 válasza:
Kedves Tibor!Köszönöm szépen a bíztató szavakat,igazán kedves tőled!
Tudom,hogy igazad van,és mindenkinek aki ezt irja,és nem is fogom feladni,majdcsak sikerül már 1 jobb kép is:)
Abba a faágba már nagyon sokan belekötöttek:P
Nemtudom miért nem tetszik nektek:))) Na mind1,majd legközelebb kihagyom!

2007. november 3. | 23:46 | Fauna0909

Készítettem egy feldolgozást a fotódról, e-mailben küldöm.

Noricy2 válasza:
Oké,köszi:)

adott pontszám: 5
2007. november 3. | 22:46 | Zobinho

Szerintem remek kép, nem igazán találok benne hibát. Nagyon tetszenek a színek, és ahogy tükröződnek a fák.. :) remek meglátás, ügyes kép!
Kifejezetten tetszik az is, hogy a kép jobb felső sarkában belóg egy ág. Gondolom másoknak nem tetszik, vagyis biztos, hogy emiatt kötöttek bele egyes emberek. Azt tanácsolom, ne foglalkozz az ilyen emberekkel, mert ők csak kritizálni tudnak, és valószínűleg az irigység is beszél belőlük! Te csak fényképezgess tovább, ügyes képeket készítesz, láttam már párat itt fent! Üdv!

Noricy2 válasza:
Köszönöm szépen,kedves vagy,hogy próbálsz kicsit noszogatni,és próbálsz lelket önteni belém...hát igyekszem is:)
Szeretnék még jobb képeket csinálni;)
Örülök,hogy tetszik a faág,nem sok embernek jött be eddig.

adott pontszám: 4
2007. november 3. | 18:52 | szirtesi73

Nekem alapjában tetszik a kép. Oldalsó vágási pontot nehéz találni, mivel mindenütt fa van horizontálisan. Viszont egy kissé zavaró a jobb felső belógó ág. Egy picit több ég is beleférne, kissé kékebben. A többi színek is lehetnének üdébbek, de ezt az eredeti ismerete nélkül nem veszem figyelembe a pontozás során.

Noricy2 válasza:
Köszönöm szépen a véleményedet;)
Hát igen,arra már rájöttem,hogy lehetett volna még színesebb,de azt sem akartam,hogy olyan meseszerű legyen a képem:)
Az az ág már másokat is zavart,lehet tényleg nem kellett volna oda,de nekem vmiért tetszik:)

adott pontszám: 4,5
2007. november 2. | 17:42 | Roberto0716

Szia! Egyetlen pici hibája van a képnek: jobb oldalon fent belelóg a faág, ami nekem személy szerint zavaró; ezért ezt a részt le lehetett volna vágni.
Gyönyörűek az ősz színei, és ez ezen a képen is jól látható! :-)

Noricy2 válasza:
Köszönöm szépen,kedves vagy:)
és már mondták 1 páran azt a faágat,az alját levágtam a képnek,de azt nem,mert tetszett.De akkor legközelebb erre is ügyelek:)
köszike

2007. november 2. | 17:12 | rajli

Válaszaidból látom nagyon el vagy keseredve. Kitartóan próbálkozzál és gondolkozz el, ha ennyi embernek nem tetszik hátha van rajta javítani való. Nem tudja senki, hogy kinek a fotóját értékeli, miért tételezel fel rosszindulatot? A kérdésemre adott válaszodat kissé gyerekesnek tartom. Ezek a kis kompaktok nem igazán alkalmasak tájkép készítésére, mert nagyon sok részlet elveszik.
Üdv és kitartás: Laci

Noricy2 válasza:
Nagyon már nem,mert már túltettem magam és úgy vagyok vele,kár ilyenen felzaklatnom magam:) De majd próbálok más stílust fotózni:)

adott pontszám: 3
2007. november 2. | 15:43 | álomlakó

Szép részletei vannak kétségtelenül, viszont javítandó két dolog miatt is:
Az egyik a ferdesége, zavaró a partvonal jobbra lejtése.
A másik a képkivágás, ez így sok, a kevebb néha több. Húzza jobbra a kompozíciót a jobbfelső belógó ág is. Ha ezt meghagyod, akkor érdemes vágni a jelző karótól balra, ez "kiegyensúlyozhatja", szerintem.
+ egy apróság, utólagos expo korrekcióval az ég szürkés színezetén is változtatnék.

Noricy2 válasza:
Köszönöm:) Majd igyekszem ezt is szem előtt tartani.
De akkor most már valaki légyszi árulja már el,hogy akkor hogy csináljak olyan képet,ami kicsit ferde?:)
Mert nekem az is tetszene,de nektek az hiba :D

adott pontszám: 3
2007. november 2. | 15:29 | tamadobosvok

Bocsánat, de ennél jobbat nem tudok adni. Mert a jobb oldali ág teljesen felesleges, a vizbn lévő kilogó bot is, ja és az ég teljesen semmitmondó. Esetleg megpróbálhatnád egy kicsit szebb éggel és jobb képkivágással.

Noricy2 válasza:
Köszike,semmi gond,végülis már hozzászoktam:) Meg igyekszem majd még csinálni hasonló,de jobb képet:)

2007. november 2. | 14:53 | Zsolti73

Igen, láttam az előző képedet. Szerintem a kettő közül ez a jobb. A másiknál zavaró a fa, túl sokat takar, és belevág a csónakba is. El tudnék képzelni egy olyan kompozíciót, hogy előtérben a csónak, aztán tükröződés, a túlpart a színes fákkal, és kék ég felhőkkel. (lyenkor a felhőkre mérj fényt, mert könnyen kiégnek!)
És a szürke fátylat mindenképpen szedd le PS-ben; sokkal szebbek lesznek úgy a színeid.
Ennél a képnél az a gond a belógó ággal, hogy a "semmiből" tűnik elő. Ha látszana a fa törzse mondjuk a jobb oldalon, és az ága belógna a túlsó part fái fölé, akkor adna egy természetes keretet, és nem lenne zavaró.
Zsolti

Noricy2 válasza:
Köszike a tippeket ;)
Majd csinálok már ilyen képet is,amilyet mondtál,hátha az jobban tetszik majd másoknak is:)A PS-ben meg még van mit tanulnom,mert eddig más képszerkesztő progikat használtam,és ez még most nekem új.

2007. november 2. | 14:53 | vera27

Szia Nóri!

Nyugi, nyugi és nyugi! Elolvastam az összes értékelést, nem akar Téged senki bántani, tehát nincs min megsértődnöd. Ne kapkodj, rengeteg fotot nézegess, több százat naponta, olvasd el a hozzá tartozó értékeléseket, majd nézd meg az Ő képeiket, az sem baj, ha az elején utánzol valakit, de a kaffogó mérgeded hűtsd le, mert nincs igazad. Előbb, vagy utóbb kiderül, hogy van e tehetséged, ha nincs az se nagy baj, mert ha szót fogadsz, akkor megtanulsz szépen látni, s ha azután se megy a dolog, akkor valamelyik barátnőd lehet, hogy ilyen gépet szeretne ajándékba!
Szia: Vera

Noricy2 válasza:
Kössz:) hát azért remélem előbb-utóbb előtör mégjobban belőlem a dolog,mert szeretek fotózni,és többre is szeretném majd vinni,csak ami sok az sok tud lenni néha.dehát ezvan:)

adott pontszám: 3,9
2007. november 2. | 14:43 | roxor

A tükröződés gyönyörű!
Viszont képed jobbra lejt, a WB sárgába tolódva és a jobb felső sarokba belógó ág is zavaró.
Mindhárom probléma PS -ben könnyen javítható, legközelebb ezekre jobban ügyelj.
Üdv.

Noricy2 válasza:
Köszönöm a tanácsot,majd megpróbálok jobban figyelni,dehát vhol nekem is el kell kezdenem:)

adott pontszám: 3
2007. november 2. | 14:40 | vera27

Látom felkészültél mindenre, már ami a címet illeti, de rossz hírem van a National Geographic nem fogja a képed leközölni, mert a látszat ellénre nem szines, illetve a szineid nincsenek arányban. A fák túl harsányak, az ég a jelenlévő kék és fehér ellenére, gyenge szürke. Sajnálom, de nálunk nincsenek ilyen őszi szinek, még Inglisben sem! Azonkívül a "tavad" erősen jobbra lejt, s ilyen tükröződés, csak a magyar kártyán van.
Szevasz: Vera

Noricy2 válasza:
Szevasz Vera,köszi a véleményed,hát igen,ilyen csak nálunk van a Tisza-tónál:)

2007. november 2. | 14:20 | kissendre

Ne csináld.Két kép után nem szabad erre a következtetésre jutni.Figyelni kell, sok képet megnézni,értékeléseket olvasni,és tolerálni azt is hogy a véleményezők ugyanazok akik a képeket felteszik.Nem csak a fotózást tanuljuk,de a véleményezést is.(van azért aki már előbbre tart..sőt.)Tudom hogy motiválóbb a pozitív megerősítés mint a lehúzó kritika ,de mondom két kép után .....nem kéne kiszálni.Bocs ha valami bántót irtam,ráadásul nem ismeri a véleményező a kép gazdáját.További jó fotózást.

Noricy2 válasza:
Köszi,de sajna nem csak 2képet raktam már fel.Volt egy előző regem is,csak töröltek mert 3-nál több képem volt és nem volt jó az arányom se:(
Akárhogy is igyekszem mindig leszavaznak,igy hogyan haladjak előrébb?
Lassan megint letörölnek:(
Tudom,hogy igy is tanulhat az ember,de igy mindig csak levesznek az önbizalmamból.
Amit irtam nem rád irtam,hanem összességében,mert mikor megnéztem csupa negativ kritikát kaptam és kiakadtam,hogy már megint mit csináltam rosszul:(

adott pontszám: 3
2007. november 2. | 14:12 | gptomii

Nem értem ezt az "adjunk angol címet, met az most divat és jófej vagyok tőle" hullámot. Legszívesebben csípőből egyest adnék de én túl radikális vagyok, meg ugye a cím egyáltalán nem számít bele a pontozásba.
A képről:

A tükröződés valóban szép. A folyó íve miatt olyan mintha dőlne a kép, az lehet csalódás is de lehet, hogy valóban dől. Az egészen egy szürke fátyol van, ront az értékén tudatosnak tudatos, kreatívnak már kevésbé. Nálam 3

Noricy2 válasza:
Bocsika,de nekem igy tetszik.Mindenkinek más az ízlése.
De köszi a véleményt,majd máskor ügyelek...

adott pontszám: 3
2007. november 2. | 13:43 | Zsolti73

Tényleg gyönyörű lehetett a part ezekkel az őszi színekben pompázó fákkal. Sajnos a képről ez nem jön át teljesen. Olyan mintha egy szürke fátyol lenne a képen, ami a színeket tompítja, fakóvá teszi. Egy kis utómunkával ezen tudnál javítani.
A kompozícióba legközelebb érdemes lenne belevenni valamit a kép előterébe is, például egy fatörzset, vagy a part részletét, köveket.
Szép fényeket!
Zsolti

Noricy2 válasza:
Köszi,hát igyekeztem,az előző képem,ha megnézed olyan.Van fa és csónak is,de az se volt jó másoknak:(

2007. november 2. | 13:41 | pearl_13

Ne tedd, a saját hibáiból tanul az ember!
Nézd meg az első feltöltött képeimet. Egy 3-asnak már örültem mint majom a f... :)
Én inkább segítenék amit tudok, nem "fikázok"!

Noricy2 válasza:
Köszike,ari vagy,de akárhogy is igyekszem mindig leszavaznak:(
Csak tudod nekem ez már nem az első.Egyszer törölve lettem mert rossz volt az arányom:(

adott pontszám: 3,5
2007. november 2. | 13:28 | pearl_13

Ez már jobb mint az elöző. Csak itt meg szerintem kevés a belogó fa :) Az elhelyezése jó a sarokba de szerintem bentebb engedhetted volna persze a törzse nélkül. Vagy azzal együt, félig mitha keretezné a képet.
Kis kontraszt és egyenesítés is ráfért volna.
Gratulálok! Lesz ez még jobb is!

Noricy2 válasza:
Köszike,hát igyekeztem,de mint látod ez se jó egyeseknek :(
Szerintem már nem rakok fel ide több képet,mert nem látom értelmét.
Hiába is igyekszem,mindig csak leszavaznak:(
De azért köszike!

adott pontszám: 2
2007. november 2. | 13:12 | kissendre

A téma kitűnő gyönyörű a Tisza,de a kép ebből nem sokat ad vissza.Más időpontban,felhővel az égeg,egy csónak,vagy valami élet....Viszont van belógó faág,ferde horizont.Az hogy nem magyar a címe már "csak,,hab a tortán,pedig ez a folyó ....szegény Petőfi.Ezeken kívül ráférne egy kevés kontraszt.Bocsánat de ez a véleményem.Jó fényképezést.Üdvözletem.

Noricy2 válasza:
Köszönöm mindenkinek a véleményt,most nem fogok egyenként válaszolni,mert felesleges!
Az előző képemnél az volt a baj,hogy ott volt a fa,meg nem jól látszódott a csónak,meg hogy elég lett volna ha csak 1 kis ág belelóg a képbe.
Ok,most felraktam 1 képet,ahol látszik szépen a tükröződés,nem lóg bele 1 fatörzs,hanem csak 1 ág...most meg már ez a baj?Rájöttem,hogy gáz ez az oldal,mert mindenki csak a saját képével van megelégedve,vagy vmelyik ismerősével.
ha valaki próbálna is igyekezni,azt rögtön letámadják,leszavazzák.
Mindenki tud hibát találni más képébe,de sajna a sajátjában nem veszik észre!
Én is tudnék mindenki képében hibát találni,na meg nem mindnekinek ugyanolyan a stílusa.Vkinek ez tetszik,vkinek az.
De ez már elég furi,hogy felraktam 2féle képet is a Tiszáról és mindegyiket "rossznak" tartották.
Erről ennyit.
Köszönöm azoknak,akiknek legalább volt 1pozitiv hozzászólása is,akik meg csak negativan tudnak hozzá szólni,azok nézzenek magukba és nézzék meg jobban a képüket,mert nincs egyetlen egy tökéletes kép sem!!!!

adott pontszám: 3
2007. november 2. | 12:47 | ovarnet

A fák tényleg szépen tükrőződnek, de ez még kevés a jó képhez.
A jobb felső sarokban az az ág zavaró. Ha tükrőződés van a képen, akkor azt középre kellene tenni, hogy pontos legyen. Ezenkívűl sajnos az égbolt nagyon szürkés lett.

adott pontszám: 3,5
2007. november 2. | 12:40 | moo-kid

nem tudok nagyon belekötni, tényleg szépek a színek, a fények, de nincs meg az a plusz, amitől erre a képre emlékeznék holnap is. valamit bele kellett volna komponálni, talán kicsit többet, mint a sarokban belógó levelek :) és a horizontot is vízszintesre hozni. egyébként csak így tovább.

Noricy2 válasza:
Köszönöm szépen:)
Kedves vagy és köszi a véleményt!
Tudod volt nekem ennél "jobb"képem is,csak leszavazták azt is.

adott pontszám: 2,5
2007. november 2. | 11:56 | FuNS0f7

Picit laposnak érzem a kompozíciót. A színvilág elég fakóra sikerült, az égbolt üres, sehol egy felhő, a fények tompák. Telinappal megfotózva a téma, erős hiányérzete van a szemlélőnek, mivel jelen esetben indokolt lenne a központi téma: egy csónak, egy jellegeztes fa, bármi, amin megragadna a szemlélő tekintete. Így alig több, mint egy átlagos megközelítés.

adott pontszám: 3,7
2007. november 2. | 11:43 | paragon

Szép, tükröződő kép, több hibával. Szépek a színek, a nádfal a fák előtt, és a középre került horizont. Azonban csak én látok rosszul, vagy tényleg ferde, jobbra lefele húz a horizont? Az én szemem csal? Nem hiszem... Szép téma, de a maga nemében nagyon egyszerű is, nem igazán különleges. És a kép jobb alsó felénél valami kiáll a vízből, és ráadásul fehér, ami vonzza a tekintetet, a szemben lévő víztükörről. Ez rosszat tesz a képnek, azonban kiretusálni nem sokból tart. A felsorolt hibákra jobban figyelj, főleg a ferdeségre!

2007. november 2. | 10:57 | rajli

Egy dolgot kérdeznék Tőled! Miért kell egy magyar folyóról készült fotónak angolos címet adni? Mennyivel ad többet a képhez, mint az ősz szavunk?
Üdv: Laci

Noricy2 válasza:
Mert én igy találtam jónak:)