BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
2,85
KATEGÓRIA: egyéb
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. július 31. 23:36
  • érzékenység: ISO 200
  • objektív: kit
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Balatonalmádi
  • Készítés ideje : 2007-07-29
Balatoni Vénusz

Várom mindenki véleményét! Nos, egy újabb képem, ami nagy figyelmet kapott... kicsit olyan érzésem is van, mintha győzött volna csordaszellem:) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2007. augusztus 9. | 23:09 | lcs.gergely

hmmm, nagy figyelem, de alacsony pontszám :(

Sincerus válasza:
aha

adott pontszám: 3
2007. augusztus 7. | 16:39 | Lotus7

Hmm. Elsőre annyit fűznék a képhez, hogy sajna ferde a horizont. Használj rácsot, s korrigáld. Aztán leggközelebb a modellnek adj egy kis tartást. Ha messziről nézek a képre, akkor feltűni igencsak a lábtartás, ami cseppetsem szép. Ha legközelebb ilyen képet csinálsz, próbáld meg egy lentebbi szögből csinálni a képet. bizti sokmindent ki lehetne hozni a csajból is. Ne add fel. Az út hosszú, de ha van kitartásod, akkor legközelebb már neked is feltűnnek ilyen apróságok. Érdemes megfogadni a kritikusok tanácsait, mert nem akarnak rosszat vele. További jó fotózást!

Sincerus válasza:
köszi

adott pontszám: 4,8
2007. augusztus 2. | 19:07 | vadboci2

Ötletes kép, bár nem látom semmi funkcióját a "keretnek". Engem legalábbis zavar az árnyékolás, viszont egy másfajta kerettel bizti föl lehetne dobni

Sincerus válasza:
köszi!

2007. augusztus 1. | 20:38 | Tgely

Voltszerencsém!
(na nem úgy, mint Praefect Apollója :))
köszi, használd egészséggel

Sincerus válasza:
jó éjt!

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 17:56 | Tgely

:-) Ha mindenki véleményét várod, akkor csordaszellem fog kialakulni.

hátrányok:
- úszóhártyáit méregeti
- merészen fel vagyon öltözve
- egy kis derítést hiányolok
- sötétítő komor oldalkeret igénytelen
- nádas levelei így túl gyérek, nagyobb dúsulásban jobban mutatna vagy sehogy
- egy vitorlás, egy sirály vagy akár még egy fuldokoló is hatásfokozónak elkelt volna a bal oldalon
- alulról levágtad a sziklákat
- ferde a horizont
- bebukott az egész

előnyök
- jók a színek
- nyugodt a víz
- szépek a felhők
- van egy modell

Javaslat: legközelebb deríts, a háttér, attól még jó lesz. Egy kis fesztelenítés a modellel való közvetlenebb kapcsolat nem árthat meg senkinek. Ne a téma, hanem a horizont legyen viszintes. Legyen egy kicsit életerősebb a képi hatás, amit bármivel érdemes fokozni.

Üdv,
Tgely

Sincerus válasza:
köszi a részletes elemzést!:)
A fotós 0,5 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2007. augusztus 1. | 16:33 | Rigris

Nem tom, én a többi értékelést sem tartom bántónak, sértőnek vagy sértődöttnek. De nem az én képem, nem vagyok elfogult iránta, lehet hogy nekem könnyebb tárgyilagosan olvasni. És akkor úgy tűnik, mindenki ugyanazt mondja. Akkor meg lehet benne valami, nem?
De tényleg jól bírod:)))

Sincerus válasza:
Persze!
Én elismerem a kép hibáit és örülök, hogy elmondták nekem, felhívták rá a figyelmemet!!! Szóval semmi gond...:)
De azért összehasonlítva a többi 2.8as képpel... nos azért nem ugyanaz.
És azt is el kell ismerni, hogy azért valami mégiscsak van ebben a képben ha ennyien értékeltél, ennyien nézték meg... Hiszen simán elsétálhattak volna mellette - én az alacsony pontszámű képeket nem nagyon nézem meg - de mégsem így történt...
Tehát az út jó(?) csak kicsit több odafigyelés kell:)
köszI!

2007. augusztus 1. | 16:30 | praefect

Dehogy. Sőt: elnézést kérek. Csak néha futok tiszteletköröket.

Semmi gond.

Sincerus válasza:
ok:)

2007. augusztus 1. | 16:15 | Rigris

Hmmmm. Köszönöm a kreditet.
Meg kell hogy mondjam, a kommentet olvasva nem erre számítottam, és most, hogy elolvastam a többi értékelést meg a válaszaidat, kellemesen meg vagyok lepve.
Lehet, félreértettem a kommentedet, de talán nem csak én. Esetleg érdemes lehet átfogalmazni, bár ki tudja. Lehet hogy így még több hozzászólást generál...
Tényleg örülök, és köszönöm.

Sincerus válasza:
Nos, azért kaptál kreditet, mert te le tudtad írni értelmesen a véleményedet... a többiek mind úgy írnak, mintha fel lennének háborodva és sértésnek vennék ezt a fotót... vagy meg lennének sértődve vagy nem is tudom igazán. De az biztos, hogy nagy vihart kavart egy ártatlan kis kép, de én bírom a kritikát:)
szép napot!

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 16:02 | Rigris

Csordaszellem ide vagy oda, nem nehéz kitalálni, mit írtak mások és miért olyan a pontszám, amilyen...
A horizont erősen dől, a körbesötétítés nem használ neki, a bal oldalon épphogy belógó ágak (vagy nád?) nem kéne, én egy kicsit több helyet hagytam volna alul és kevesebbet felül (tényleg csak egy kicsit), és a lány combjai közé komponált szikla furcsa képzettársításra ad lehetőséget, én azt kerültem volna. A bal lábfejét szerintem eléggé furán tartja, nem értek ugyan a női test fotózásához, de szerintem ez így nem OK.
Egyébként tényleg szép lány, és ezek a dolgok annyira szembeötlőek, és annyira könnyű lenne nem elkövetni őket, hogy nem is értem miért nem sikerült jobban ez a kép. Pedig lehetett volna.

Sajnálom, asszem én is csak egy vagyok a csordából...

Sincerus válasza:
Szia!
Nos, neked is igazad van. Nem szántam elég figyelmet a képnek... pedig valóban nem kellett volna csak egy kicsivel több körültekintés...
köszi!
A fotós 0,5 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 15:49 | qbasic

Több hibát is látok a képen de gondolom az előttem szólók már jól kivesézték, de én is szeretném elmondani a véleményem.
A téma elég jó. Sajnos a megvalósításba sok hiba csúszott. Valahogy nem természetes a modell ülése, talán a horizont jobbra dőlése miatt mintha nem lenne a hölgy egyensúlyba. Lehet hogy csak optikai csalódás. A bal lábújjak mintha görcsbe lennének amit kattintás elött illett volna észrevenni és figyelmeztetni a modellt mert ő lehet hogy észre sem vette. Az arcon alig van fény a lábakon pedig nagyon sok van. A teljes profilt sem tartom szerencsésnek, kicsit felém fordíttattam volna ennek a csinos hölgynek az arcát. A keretnek használt sötétítést nem értem, talán ha nem lenne az lenne az igazi. Mindenképpen javítandó fotónak tartom.

Sincerus válasza:
köszi, hogy figyelemre méltattad a képet!

2007. augusztus 1. | 15:27 | qriozum

.

Sincerus válasza:
?

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 12:32 | gorbelabda

Szerintem alapjába véve nem lett volna baj a képpel, csak az utómunkára kellet volna több hangsulyt fektetni. Nekem tetszik a póz, merengést suggal a kép. Ami szembetűnöbb az az hogy ferde a horizont, bal oldalt a belógóó bokor is zavaró, a jobb oldali szerintem nem. A keretnek szánt oldalak besötétitése szerintem egy ilyen képnél mindenképp kerülendő út!

Sincerus válasza:
igaz, amit mondasz!
köszi!

2007. augusztus 1. | 12:31 | chester90

Na hát ezt a képet mindenki jól lehúzta, igazából nem értem hogy miért ( nekem tetszik)
Semmi baj a lány a lábával, szerintem nem görcsös, sőt az egész tartása kicsit felemelő, úrihölgyes.Sokan a tipikus vénuszt keresik a képedben, pedig azt lehet máshogy is értelmezni ( a modern vénusz igenis így néz ki, menő cuccokban, felgumizott hajjal, napbarnított börrel)
A horizont kicsit tényleg megdölt, de gondolom nincs állványod...nekem sincs:) tudom mekkora átok.
Tetszik a kép , sajnos már nem pontozhatom, mert megnéztemm a véleményeket, de csillagos 5-ös

Sincerus válasza:
Szia!
Azért ez a kép nem 5... de talán nem is 2,8... meg lehet nézni a többi 2.8-as képet...
de annak ellenére, hogy ez lett az átlag mégiscsak érdekli az embereket a kép. Nem hiába ez a nagy vita és érdeklődés:)
köszi, hogy írtál!

2007. augusztus 1. | 12:02 | Bóra

Lehet itt pontozgatni, büntetni bátran, de a nézettség nagyon jó, a véleményezők is sokan vannak, tehát azért valami van ebben a fotóban a nyilvánvaló hibák ellenére is.
Valami miatt megnézzük!!!
Más, érdektelen lapos kép, pedig 2-3 véleményezővel, kis nézettséggel is ötös lehet.

Sincerus válasza:
Szia!
Igen, nekem is pontosan ez jutott eszembe...:)
Mindenki beleköt, lehúzza, hibákat keresi ( persze sok hiba van benne, ezt nem is tagadom ) de azért mégis megnézik, értékelik és nem elhaladnak mellette... valami mégis csak van ebben a képben!:)

adott pontszám: 2,8
2007. augusztus 1. | 11:24 | NZsuzsi

nos a horizont igen ferde a kedves vénuszodnak az arca nem túl boldog, talán kissé feszélyezve érezte magát. Valami előnyösebb pózt is találhattatok volna. cimnek mindenképpen mást javasolnék messze van ez a csábitó vénuszi képtől bár aranyos emlékkép

Sincerus válasza:
köszönöm!

adott pontszám: 2
2007. augusztus 1. | 11:23 | praefect

-- A póz klasszikus, tehát nem pihengető testtartás, ezért sokkal nagyobb gondosságot igényel a beállítás, mint itt.
-- A ruha ennek ismeretében nem megfelelő.
-- Próbálkozás jellege van.
-- A lábujjai elvonják a figyelmet.
-- Kivillan a melltartó.
-- Lenyakazza a horizont.
-- Ami dől, mint a huszonegy.
-- Ez a négyszögletes vignettálás felesleges és öncélú.
-- A növényzet funkciótlan és vágott.

A combok közötti fallikus gaz miatt messziről inkább Balatoni Apolló, mint Vénusz.

Sincerus válasza:
Azért nem kell ennyire véresen venni:)
Kicsit úgy írtál, mintha a fotóval megsértettelek volna:)

adott pontszám: 2,5
2007. augusztus 1. | 11:07 | ALFotó

A vénuszi jelzőt túlzónak érzem, no nem a modell szépségét becsmérelve ezzel, hanem a tartását (pl. a bal lábát nagyon görcsösen lefeszíti), az öltözékét, ami nem csak, hogy fölöslegesen harmonizál a háttérrel, hanem még rosszul is gyűrődik, cseklik-nyaklik a modellen, valamint az arckifejezése rettentő lehangoló. A táj szép (mert a miénk :-)), de rosszul exponált, sápadt színekkel, semmitmondó hátteret adva, nem tesz hozzá a képhez. A horizont sajnos lenyakazza a témát, szükségtelen látványelem. A gondolom utólagos perem sötétítés ugyan segít a tekintetet rávezetni a lányra, de túl vastag és inkább csak ront a bal kéz megvilágításán. Vágni mindenképpen kellett volna és csak azután megpróbálni ezzel a sötét kerettel operálni. Végeredményében a kép maradjon a családi fotóalbumban, vagy egy jobb feldolgozás formájában szívesen megnézném. Szép fényeket kívánok!

Sincerus válasza:
köszi!

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 10:59 | GaMo

Kicsit elkapkodtad a fotót, több időt kellett volna rászánni. A horizont igen ferde. A horizont (túlpart) nyakban vágja a modellt, ami most annyira nem zavaró, mert a modell sincs túl jól beállítva. Érdemes lenne megismételni.

Sincerus válasza:
köszi

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 10:24 | petyadth

Hogy a horizont ferde itt taán a legkisebb problémának tekinthető, hiszen a modell a hangsúlyos, és nem feltétlen a háttér. Ez a vignettálásra hasonlító keretszerűség abszolut fölösleges, inkább zavaró, mintsem hatékony lenne. Amodelled arcát érdemes lenne kicsit deríteni!
Két apró észervétel a modelleddel kapcsolatban: egy kis mosoly talán jót tenne a képnek. A másik pedig a bal láb: kicsit természetellenesnek hatnak a megfeszített (?) lábujjak.
A helyszín megválasztása, és a beállítás egyébként tetszik!

Sincerus válasza:
köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 2,8
2007. augusztus 1. | 10:22 | steverage

A kategória talán portré...De sajnos ez nem lett valami jó.A lány arca és karja szinte teljesen sötétben van.A beállítás különben tetszik.A kép szélén lévő sötét sáv (ami gondolom az utómunka eredménye) nyomasztó hatást kelt.

Sincerus válasza:
köszi

adott pontszám: 3,8
2007. augusztus 1. | 10:20 | A-K-T

A fotód legnagyobb hibája az, hogy dől a horizont a jobb oldalra. Ezt könnyen korrigálhatod.
Egyébként természetes a kép.
Gondolom a keret miatt volt néhány rossz megjegyzés. Szerintem nem zavaró, de nyilván ízlés dolga.

További élménydús fotókat.

Üdv: A

Sincerus válasza:
köszönöm, hogy értékelted:)

adott pontszám: 3,2
2007. augusztus 1. | 10:13 | Zsömi

Szia!

Értem, hogy mit szerettél volna megmutatni a képpel, de sajnos ez "nem jön át". Több zavaró dolog is van, engem például nagyon zavar a modell közönyös arca. Gondolom vagy a barátnőd vagy a testvéred. Tudom, hogy mennyire unják a fotózást, meg mire beállítjuk a dolgokat, de ez így akkor sem jó.
Gondolom többen mondták már, hogy ferde a horizont, de annyira nem zavaró. Engem jobban zavar a fotó két szélén az a sötétített csík. Nem rossz ötlet, hogy ezzel kiemeld a témát, de nem jó, hogy nem hagysz a témának teret. Nekem így túl szűk, és nem mellesleg a keze pl belelóg a csíkba.
Összességében "tudatos, kreatív, de javítandó".
Sok szép fotót kívánok.

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 10:03 | szoja76

Szia! Sajnos több sebből is vérzik a kép (szerintem): a horizontra érdemes nagyon odafigyelni, hogy egyenes legyen, ezt utólag is be lehet forgatni a legegyszerűbb programmal is, pl. a Picasa még segédrácsokat is ad és a forgatással együtt nagyítja is a képet, hogy ne legyen a szélein üres háromszög. A másik nagyon zavaró hiba az a szerintem felesleges vinyettálás. Ha mindenképp keretet szeretnél adni a képnek, és ezt sötétítéssel szeetnéd megoldani, akkor sokkal keskenyebbre kellene venni. Ez így megbontja a kép harmóniáját, túlságosan elvonzza a szemet a témáról. A beállítás nekem egyébként személy szerint tetszik. Egy kicsit több tudatossággal és odafigyeléssel biztos jobb képeket is fel fogsz nekünk tölteni :)

Sincerus válasza:
köszi!

adott pontszám: 2
2007. augusztus 1. | 09:51 | trombone

Ha Vénusz, akkor meztelennek kéne lennie, talán a sellőhöz közelebb áll a dolog, de még így is nagyon távol vagyunk sztem attól amit be szerettél volna mutatni.
Adott egy elepvetően nem jól kiexponált kép, elég alexpós, amit megkoronázol egy teljesen öncélű ráadásul tök ferde "bordure"-el. Tényleg miért volt arra szükség? Nem ad semmit a képhez, nem lesz tőle vénuszosabb mint az alapkép.A hölgy meglehetősen unott képet vág, látszik, hogy nem érezte át a fotózás lényegét. Meglehetősen feszült, a lábujjait sem tartja lazán. A ruházat alapján sem ugrik be semmi olyan amit szerettél volna bemutatni. Kicsit olyan érzésem van, hogy készült egy kép amiből utólag megpróbáltál "valamit" csinálni...mindjuk legyen balatoni vénusz.
Kellett volna vakuval deríteni, hogy kicsit elkezdjen élni a kép, vagy egy teljesen más napszakot választani, mondjuk neplemente. A testtartás még lehet jó is, a lánnyal több kontakt kéne, túl merev, beállított jellege van. Sajnálom, de ez nem sikerült sztem. Üdv

Sincerus válasza:
köszi!

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 09:25 | Diver

Szia ! Az alapötleted szerintem jó, bár ez így elég hétköznapi fotó ! Ami tetszik : az elrendezés az égbolt. Ami nem : A Balaton jobbra lejtése a modelled sötét arca és a bal oldalon belógó sás vagy nád ! Szerintem a horizontot PS-ben tudod javítania vágással együtt. Sajnos aza arc sötétségét leginkább ott a halyszínen kellett volna valamiféle derítéssel. Szerintem klasszissal jobb lenne úgy aképed !
További jó fényeket !

Sincerus válasza:
Igen, igazad van.
köszi!

2007. augusztus 1. | 08:25 | MdP

Én kösz, ezek sz nem mondtam hülyeséget, bár néha szoktam:)

2007. augusztus 1. | 08:22 | Bóra

Sajnos már nem tudom pontozni, de a hibák ellenére nálam négyes, nagyon tetszik a szinharmónia, a nagy kövek, lány, szép felhős ég, minden pasztel hangulatban, szóval ötlet és meglátás azért van benne. A hibák meg hibák, de komoly erények is vannak.

Sincerus válasza:
Igen, tudom, hogy vannak benne hibák ( nem is egy) de azért tettem fel, hogy meghallgassam a kritkákat:)
köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 3,3
2007. augusztus 1. | 08:08 | rover216

Ferde a horizontod, belógnak ágak, a hölgy árnyékban, deríteni kellett volna, nem előnyös testtartás bal lábra gondolok, érdemes lett volna behajlítva felhúzni mindkettőt. VÉgül ez a vignettálásos keretszerű valamit kicsit soknak érzem, bár kétségkívül hatásos elem, de mindenképp "vékonyobbra" húzd legközelebb sztem! Üdv

Sincerus válasza:
köszönöm, hogy írtál!

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 08:05 | MdP

A kategóriával semmi gondom, feltételezemtöbben is elmondták előttem a hibáit, azonban nekifutok, hátha érdemes lesz végigolvasnod...
Vizes képeknél elsődleges a VÍZszintezés, itt nálad dől jobbra a horizont.Számomra kissé zavaróak a széleken belógó nádszálak, különösen a baloldalt kellet volna kicsit megdolgozni, ha már sötétítetted a széleket, bár zavaró a hirtelen átmenet.A modell semmitmondó tekintete, a csukott szem sem tesz hozzá igazán valamint a lábfejnél és a combok között a moszatos kövek sem kellenének.
Fuss neki mégegyszer szerintem, lesz jobb is:)

Sincerus válasza:
köszi:)
A fotós 0,5 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 2,9
2007. augusztus 1. | 07:50 | almitra

Nos, nem sikerült túl jól ez a kép, habár az ötlet jó lett volna. Először is ezt a maszatolós szürke keretet felejtsd el, mert rémes. A háttér szép, viszont a modell arcára nem nagyon esik fény, a lábára viszont igen. Lehet, hogy jobb lett volna, ha nem teljesen profilból fotózod, hanem egy kicsit feléd fordítja a fejét. Különben sem illik ez a melankolikus arckifejezés ehhez a tartáshoz, mert ha valaki szomorkodik a parton, akkor az nem így ül. Ezt a beállított pózt oldani lehetett volna egy kedves mosollyal, egy félrefordított fejjel, vagy ilyesmi. Ezen kívül a bal lába csúnya merev tartásban áll, az ilyesmit neked kell észrevenned, miközben fotózod, és szólnod neki, hogy tartsa lazábban. A kép beosztása viszot jó. Ellenben ferde a horizont, és majdnem pont a nyakánál vágja el a modellt, ami nem túl előnyös szerintem. Ha az ilyen apróságokra odafigyelsz, akkor legközelebb jobban fog sikerülni! 3-ast adnék szívem szerint, de a maszatolós keret annyira felzaklat, hogy levonok még egy tizedet, ne haragudj! További jó fotózát!

Sincerus válasza:
köszönöm, hogy ilyen részletesen elemezted!
és az az igazság, hogy sok dologban igazad van! De azért tettem fel, hogy meghallgassam a kritikát:)
köszi!
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 3,6
2007. augusztus 1. | 07:34 | Dotspot

Szia!
Nem hiányoznék a balról belógó növényzet, dől a horizont, és nehéz elhinni, hogy egy ilyen csinos lány képes lenne a vállával tartani, ami látszik is ha tovább vezetem a szemem. Jobb lenne egy testhez simuló, de jelen esetben mindenképpen felirat(ok)tól mentes öltözék, és ha belekomponálod a horizontot, ne a lábát nézze az alany.

Sincerus válasza:
köszi, hogy írtál!
A fotós 0,5 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 3
2007. augusztus 1. | 05:13 | jube

Szia! Sajnos több hiba is van, a víz nem vízszintes, a modell testtartása nem szerencsés, a kifeszített lábujjak sem, a zöld valami (moszat?) a combjai között, a sötétített keret sem talált az amúgy sem túl fényben gazdag képhez.
Üdv: B

Sincerus válasza:
köszi!
A fotós 0,5 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 4
2007. augusztus 1. | 01:14 | somo21

sok apró hibája van a képnek, a "keret" pl kissé zavaró, a víz nem vízszintes (bár a téma jól kompenzálja) és mintha néhol kicsit zajos is lenne, de nem egészében rossz.. grat!

Sincerus válasza:
Köszi a véleményt!

adott pontszám: 4
2007. július 31. | 23:59 | Baluu

Hali! Én a helyedben nem sötétítettem volna meg a kép szélét. Ez a kép úgy lett volna jó ahogy van. Szerintem ..

Sincerus válasza:
köszi!
vignettálás nekem tetszett:)