BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,66
KATEGÓRIA: sport
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. január 20. 17:23
Halálos iramban

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 3
2004. január 27. | 21:12 | MRY Sportfotó

Sajnos csak 3-ast tudok adni a képre.:( Az autó nincs lekövetve, és a sok üres hely is zavaró. Javaslatom: Viszonylag lassú gépről lévén szó, az élességet fixáld le a kép közepén pl.: a fa árnyékra fokúszálj, és amikor a kanyarból "kirobban" a vas, akkor lekövetve kattintsd el. Érdemes az átnézeti keresőt használni ilyenkor, mert az lcd-k elég lassúak. Azért ne csüggedj! Csak így tovább! Lehet ez még sokkal jobb! MRY

caratyuska válasza:
Köszönöm, a nyáron újrapróbálkozom :)

adott pontszám: 5
2004. január 27. | 17:11 | Petko

másodszorra húzod le a képemet teljesen értelmetlen véleményekkel, ezért megkérlek hogy NE VÉLEMÉNYEZD A TÖBBI KÉPEMET! vagy ha igen, tanulj meg 1-2 alapvető fogalmat...

adott pontszám: 5
2004. január 22. | 08:07 | DON-1

Régóta erőltetem én is a sportfotózást, volt alkalmam megtapasztalni mennyire nehéz "szakma" ez. Nagyon résen kell lenni, itt ha elszalasztod a pillanatot az nem jön vissza többé.
Csak komoly géppel érdemes nekikezdeni.

caratyuska válasza:
Köszönöm

adott pontszám: 4
2004. január 21. | 15:46 | brava_

Ha már pont ezt a kanyart nézted ki: én inkább hátrébb szoktam állni,hogy mindenképpen érzékeljem az autót szemmel,mert a hang itt kevés ahhoz hogy kicsit lekövesd a mozgást. Amíg ezzel a géppel fotózol szerintem ne ennyire tempós részeket válassz,lassabb mozgással sokkal könnyebben beidegződik a téma követése és több örömöd is lesz benne,mert nem lesz annyi "kidobós" kép...:o)
Ne add fel,sok sikert...
Üdv

caratyuska válasza:
köszönöm a tanácsot, gyakorlás teszi a mestert :), és talán az év közepe felé már a technika is megfelelő lesz

2004. január 20. | 19:00 | Dimage Dani

Ezt értem, de elég sokszor fogsz olyan kanyarba kerülni, ami nem belátható, ilyenkor meg kell becsülni a kocsi érkezését, ez néhány kép után elég jól elsajátítható,

caratyuska válasza:
van még kb 3-5 itt készült képem, de ez lett a leghasználhatóbb, de majd megpróbálom elsajátítani technikát :)

adott pontszám: 3
2004. január 20. | 18:53 | Dimage Dani

A kép igen gyenge, és kár hivatkozni a szerény tudású gépre, az alapvető módszer minden fényképezőgépnél ilyen jellegű kép esetében: <u>követni kell a témát</u>. Kár, hogy nem sikerült, mert egyébként jó pillanatban kaptad el, látszik, hogy keresztben csúszik, ami egy elsőkerekes kocsitól szép dolog. Bal oldalon feleslegesen sok helyet hagytál, a mozgás sebessége és iránya nem indokol ennyit. Én adok egy hármast, de ez igazából gyenge, kerülendő, hibás út.

caratyuska válasza:
igen, ezt megjegyeztem, majd kipróbálom élesben amikor rally adódik, egyébként azért a követés azért sem volt egyszerű, mert mint látható egy kb 90° kanyar, nem is láttam mikor érkeznek az autók, hangra nyomtam el a gépet úgy hogy még nem láttam az autót a keresőben, szóval azért hidd el, lehet a gép tudása miatt egy kicsit viszakoznom

adott pontszám: 5
2004. január 20. | 18:18 | versanus

Jó az ötlet és szerintem ennek is megvan a feelingje, hogy a fényképezőgép áll, az autó meg megy. Persze más módszerrel is meg lehet próbálni.

adott pontszám: 5
2004. január 20. | 18:15 | czp

Egy kicsit szűkebb kivágással jobban tetszene, akkor nem lenne a sötét folt a jobb alsó sarokban és a kocsi is kicsit jobban látszana...

caratyuska válasza:
ezt megpróbálom valamelyik nap

adott pontszám: 3
2004. január 20. | 18:11 | drxtr

Eltörpül a cselekvés egy kicsit a képen, de azért dinamikus.

adott pontszám: 3
2004. január 20. | 18:08 | Kükü

Kár a bemozdulásért.
Amennyire lehetett jól rendezted el a látnivalót, de talán rá kellett volna mozognod a kocsira, akkor az éles lett volna.

2004. január 20. | 17:45 | Prof

B O L D O G S Z Ü L E T É S N A P O T ! ! !

U.i.: ne fogadd el!

caratyuska válasza:
nem fogadtam, de majd kiderül, új vagyok még a rendszerben :)

2004. január 20. | 17:45 | Prof

A hideg borsózik a hátamon. Így érthető a cím is. Csak ugye nem a pilóta és a navigátor, hanem te vagy halálos veszélyben... :-/
A tapasztalatok szerint a belső ívre is be lehet esni, különösen egy elsőkerekes autóval...

caratyuska válasza:
egy kb 2m-es sziklán álltam, természetesen óvatos vagyok voltam, régóta járok rallykra, sajnos halálos balesetet is láttam már, azóta kimondhatom igazán óvatos vagyok, és másokra is próbálok vigyázni

adott pontszám: 3
2004. január 20. | 17:38 | fine

hát bizony ezzel a géppel tényleg nehéz... Azért a szándékot értékelem, ha megígéred, hogy lesznek jobb rallys képeid is, én nagyon szeretem őket! :-)

caratyuska válasza:
van sok most is, majd túrok neked 1-2 értelmesebbet :)

2004. január 20. | 17:35 | Prof

Megnéztem a gépet. A lent leírtak igazak, de nem megvalósíthatóak. Bár azt fenntartom, hogy ebben az esetben is jobb, ha a gép mozog az autó mozgásával párhuzamosan, minthogy álljon és a fő téma mosódjon el.

caratyuska válasza:
Majd megpróbálom ahogy mondod, az a baj, hogy a gép az exponálógomb lenyomása utána kb 1-2 seccel lő valójában, szóval a mozgást és az időzítést, illetve a kis sziklán való gugolást nehéz volt hangolni :)

adott pontszám: 3
2004. január 20. | 17:32 | Prof

Állt a gép és mozgott az autó.
Nem jó.
Mozogjon a gép, legyen hosszú (1/60 vagy még hosszabb) a záridő, nagy blendével. Így kövesd az autó mozgását, hogy az éles, a háttér pedig a mozgás miatt elmosódott legyen.
(Hasonlóra lásd az elkapott pillanatok közt szereplő egyik képet!)

caratyuska válasza:
talán az idén, normálisabb géppel...

adott pontszám: 3
2004. január 20. | 17:25 | Paintmaker

Ilyen képeknél a főtéma legyen éles! Itt megálltál, és álló kamera elé csúszott be a Honda.
Milyen volt a záridő? Ez is segítene, ha csökkentenéd.
Üdv!
PM

caratyuska válasza:
Sajnos ez egy teljesen automata kodak kisgép, szinte semmi manuális állítási lehetőség, talán az év közepe felé beruházok egy komoly gépbe (végre :) )