BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,93
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. január 29. 10:44
  • érzékenység: iso100
  • fókusztávolság: 8mm
  • objektív: Peleng 8mm Fisheye
  • rekeszérték: f8
  • zársebesség: 1/200
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: A próbaterem... :)
Kérlek segítsetek!

A kép egy (progresszív jazz-rock) zenekar belső borítójának terve. Albumcím: Space Café. Segítségeteket kérem abban, hogy írjátok le (akár pont nélkül), a véleményeteket. Amiért én jó ötletnek tartom: messziről akár modern nonfiguratív ábrának is tűnhet, miközben közelről egy eléggé mármár klasszikusnak mondható fotómontázs. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2007. január 31. | 23:33 | Domshow

Nekem az nem tetszik benne, hogy van, aki fejjel lefele van. Vagy konkrétan a cd-re tenném így, mert azt lehet fejjel lefele is nézni, vagy pedig a négy sarkába komponálnám a négy képet vagy + vagy X elrendezésben (remélem érted). Mind a négy oldalfelező pontja fele vagy mind a négy sarka fele néz a négy fej.

HajasGergo válasza:
Miután egy CD-borító eléggé pici, így nyugodtan lehet forgatni napestig. :) Egyébként "X" alakú verziót készítettem (sőt, sorba raktam a képeket és polárkordinátás torzítással is próbálkoztam, az is érdekes!), csak először kredithiány miatt nem bírtam felrakni, azóta meg a zenekar kiválasztotta a megfelelő képet a CD-re, ami - mondanom sem kell - egy másik fotóm lett, egy egészen hétköznapi csoportkép.
Ilyen az élet... :)
Köszönöm a segítő szándékot!

adott pontszám: 5
2007. január 31. | 22:44 | Ete

Szia! Szép elgondolás, és jó kivitelezés, mielött tovább gondolkodnék, lenne egy két kérdésem...
Kerül a fotóra szöveg, vagy ez már így végleges?
Ete

HajasGergo válasza:
Sajna azóta egy másik fotómat választotta a zenekar belső borítónak, szóval a dolog tárgytalan - az ezzel való fáradozásom hiábavalónak bizonyult... :)
Ez van!
Köszönöm a segítő szándékot!

adott pontszám: 5
2007. január 30. | 19:09 | kira85

Szerintem belső boritónak tökéletes. Illik a nevükhöz is. Én középre a parkettre valami jópofa betűtipussal felírnám a banda nevét, vagy ha van valami logójuk azt tenném oda.(a logó jobb lenne)

HajasGergo válasza:
Köszönöm a figyelmedet! ;)

2007. január 30. | 11:00 | attila64

Szia!
Szerintem ez nagyon jól sikerült, nekem legalábbis bejön és ahogy végig olvastam az értékeléseket már az is meglepő milyen sokan hozzászoltak.Magabiztosságot sugároz a kép!
Kipróbáltam polárkordinátát megtekerve mert gondoltam úgy még a lemezre is kikerekedne de sajnos úgy az arcok nagyon torzulnak, bár?

HajasGergo válasza:
Hát úgy biztos csúnyán torzul, azt nem szeretném kipróbálni... :)
Én most egy újabb verziót készítettem, csak még kredithiány miatt nem bírom felrakni. Én a komplett képeket tekertem meg egy lentebb írt komment hatására 45 fokkal... Nem tudom jobb lett-e. Más!

Köszönöm, hogy foglalkoztál vele!

adott pontszám: 4,7
2007. január 29. | 16:47 | Dameepix

Szntem az ötlet nem rossz. AMit én változtatnék rajta az az hogy mondjuk az amberek kicsit közelebb hajolhanátnak a kamerához mert a nagylátószög miatt az arcok ill. fejek túl kicsik és ha ezt kinyomjátok lehet felismerhetetlenek lennének. Vigyzz arra is hogy nagyon ne torzuljanak az arcokk.

HajasGergo válasza:
Köszi, de nyomtatásban megfelelően láthatóak az arcok és legalább nem uralkodnak a képen.
Köszönöm a segítő szándékod! :)

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 15:27 | peter.s

szerintem nagyon ötletes...! már csak az a kérdés hogy mint borító jó-e..bár ebben én nem vagyok szakértő..szóval.. maradok az 5 pontnál, és annál, hogy tetszik...üdv
peter.s

HajasGergo válasza:
Köszönöm és örülök! :)

adott pontszám: 4,8
2007. január 29. | 15:15 | PekZo

Az ötlet jó, én a világítással variálnék még, olyan értelemben, hogy a környezetet jobban sötétíteném, és az alakokat jobban kiemelném.
A másik apróság, hogy szerintem mindenkinek a gépbe kéne nézni, vagy senkinek sem (bár a nézővel való kapcsolat miatt az előbbi a szerencsésebb.

HajasGergo válasza:
Hmm... A fények nekem így tetszenek, de a gépbe nézésről (vagy nemnézésről) sajnos nagyon igazad van!
Köszönöm! Ezt eddig nem is néztem...

adott pontszám: 4,3
2007. január 29. | 15:04 | Diesel__

Érdekes próbálkozás, ha ez egy CD borító belső, akkor mindenképpen megállja a helyét. A kép elsőre nem is olyan áttekinthető, hiszen azt hittem átlósan tükörképe önmagának, de aztán rájöttem, hogy 4 tagú a banda és mindenki külön emberke. Az igazi zavaró hatás a lábaknál keletkezik, mert olyan mintha egy térben ülnének. Talán a kép közepére egy kerek asztal kéne, ami szintén a fotótechnika miatt lenne oválissan kerek. Szerintem emelné a látványt. Ettöl függetlenül jó a kép és az ötlet.

HajasGergo válasza:
Ötletként jó, de megvalósítani... Az már lényegesen nehezebb! Főleg, mert valószínű már több fotózásra nem lesz lehetőség és asztal nem szerepel az eddigi képeken.
Köszönöm!

2007. január 29. | 15:00 | flyerwolf

Szerintem is klasszikus intarziapóz: /fejek sarkok - lábak középre nézve/. Szerintem. üdv: Wolf

HajasGergo válasza:
Köszönöm szépen!

2007. január 29. | 14:48 | másikvanek

Szó szerint átlósan, hogy a fejek (az emberek tengelye) a sarkok felé mutasson.

HajasGergo válasza:
Hogy mindenkin fordítsak "kifelé" 45 fokot? Nem tudom... Nem rossz elgondolás, de az már talán egy másik kép. Mindenesetre kipróbálom!
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 14:43 | másikvanek

"Ha már egy borító, akkor......" Én megpróbálnám átlósan elhelyezni a képeket.
Legalább is megnézném, hogy úgy mennyivel más.
Egyébként így is tetszik.
Grat
üdv.
másikvanek

HajasGergo válasza:
Átlósan? Ezt hogy érted? Ezt fejtsd ki légy oly jó, mert így nem értem hogyan gondolod! (egyébként belső borító lesz...)

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 13:41 | londonboy

Hm... mit is lehet erre mondani? Egyszerűen jó! :) Nem is kicsit!
Technikás, kreatív, kellemes színvilág, olyan modern-feeling!
Csak gartulálni tudok!
Üdv: Londonboy!

HajasGergo válasza:
Nagyon szépen köszönöm! A "modern-feeling" megjegyzésednek külön örülök! :)

2007. január 29. | 13:39 | vargacsaba

Vagy coffee, ha az ital, vagy café (fordított ékezettel, ha kávéház).
Hatásosabb lenne, ha az összeillesztések nem lennének ennyire nyilvánvalóak, mintha egy valós tér lenne az egész.
Üdv!

HajasGergo válasza:
Opsz ez ciki! :) A címet javítottam! Köszönöm!
Szerintem ha az illesztések eltűnnének, pont valószerűtlenné válna, hiszen ez így sosem lehet egy tér! Így nekem kicsit olyan, mintha tükrökkel lenne megoldva a dolog, megcsavarva azzal, hogy a tükörképek nem ugyanazt a szereplőt mutatják. De annyian írták, hogy vasaljam ki az illesztéseket, hogy ki fogom próbálni!
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 13:35 | bölcs27

Szia!
Kicsit kicsik az arcok, de amúgy remek ötlet és szép kivitelezés + utómunka.
grt
istván

HajasGergo válasza:
Köszönöm! Szerintem (ki is próbáltam) nyomtatva megfelelően láthatóak az arcok, ráadásul ez nem egy tini-fiúzenekar, itt nem az arcok miatt veszik a lemezt hanem (remélhetőleg) a zene miatt! :)
Köszönöm az értékelésed!

2007. január 29. | 13:17 | Geniculata

Tévedsz!Nem a kreditért értékltem!Abból van nekem annyi,mint égen a csillag!Egyszerűen ritka,hogy egy 5ös értékelést nem fogadnak el!Mégis,mit vártál a maximális jegy mellé,hogy mit írjak?Mi az elképzelésed?

HajasGergo válasza:
Nálam az van ideírva, hogy "hasznos" "nem hasznos" nem pedig az hogy elfogadom avagy sem. Megköszöntem a véleményed és miután azon kívül, hogy jól esett és megtisztelve éreztem magam, nem éreztem úgy, hogy bármit is tanultam volna belőle. Tehát úgy gondoltam nem volt hasznos. Nem nem fogadtam el! Hanem nem tartottam hasznosnak! Valamelyikünk rosszul értelmezi a "hasznos" "nem hasznos" feliratokat.
És ezennel kérlek ne itt vitázzunk azon, hogy Te 5öst adtál és én ezt hasznosnak tartottam-e!! Ha nagyon úgy érzed, hogy el kell magyarázd, hogy mennyire hasznos nekem az 5ös, írj e-mailt! Köszönöm!

2007. január 29. | 12:51 | dimitri81

Tok jo.
Kar hogy nem olvad ossze a kep a fuggoleges vonalon.
Udv!

HajasGergo válasza:
Köszönöm!

2007. január 29. | 12:40 | Gonzo

Nos. Én már itt megtanultam, hogy nem másokra bízom mi az a munka, amit ki adok a kezeim közül, ezt tanácsként mondom. Lesz, akinek nagyon fog tetszeni, lesz akinek nem. Szóval ne egy ember változtassa meg a véleményed a saját munkádról. Egyébként én is épp most dolgozok egy lemezborítón :) Szóval leírom az én véleményemet a képről. A tükrözést kicsit feleslegessnek tartom, bár nem ront sokat a képen. Maga az alapkép tetszik tetszik, jót tesz neki a vignettálás, és a halszem optika filter is. A kompozíció jó lett. Nem ismerem a zenei stílust, bár talán jobb lenne egy fotó, ahol a srácok hangszerrel szerepelnek. Bár ez szubjektív, az én borítómon sincs hangszer :) Igaz hip-hop csapatról készítem én :) Szóval alapjában véve ez egy jó kép. Készíts több fajta verziót, hogy a zenekar tudjon válogatni, és ha már nekik tetszik, az a lényeg, ha pár fotósnak nem is, attól még lehet jó borítónak. Sok sikert kívánok, és gratulálok. Nem adok pontot, nem is ez a lényeg, és hát nem tudtam eldönteni hanyast adjak :)) Remélem tanácsaim fognak segíteni valamit.

Üdv.:Gonzo

HajasGergo válasza:
Köszönöm szépen. 1-2 dolog elgondolkoztatott.
Természetesen rengeteg verzió készült (kb 1,5-2 órát töltöttünk a srácok próbatermébe).

adott pontszám: 4,8
2007. január 29. | 12:40 | f.c.u.k.

Valóban nagyon jó ötlet, és a kivitelezés is majdnem hibátlan. Tetszik a bevilágítás, egyszerű nem hatásvadász. Nagyon szép a fényfolt a háttéren, jók a karakteres árnyékok. A két kép találkozása nem tetszik, a feltűnő vonalat eltüntetném, hogy egyik átolvadjon a másikba. Ezen kívül tuti.

HajasGergo válasza:
Köszönöm szépen a kedvességed. A vonal eltüntetésével nem értek egyet, de már annyian írták, hogy azért is kipróbálom! ;)

2007. január 29. | 12:33 | Geniculata

Nézd,ha mindenki így gondolkodna ahogyan Te,akkor nem működne az oldal,ugyanis kreditek az elfogadott vélemények után jár!Az 5-ös osztályzatokkal járó vélemények álltalában dícséretből állnak!Ezzel a jeggyel nem jár kritika,javítási lehetőség!A szabályzat is magába foglalja!Sértődésről szó sincs,én csak egyszerűen sajnálom,hogy időt szántam a képedre!

HajasGergo válasza:
Véleményem szerint ha az emberek segítő szándékkal írnának a képek alá és a véleményezettek elfogadnák a kritikákat, akkor az én rendszerem szerint is működhetne az oldal. Nem hiszem, hogy attól működik egy fotós oldal, hogy ha 5öst adnak a képemre, akkor én azt a kritikát hasznosnak titulálom!
Én is sajnálom, hogy időt szántál a képemre, hiszen ezek szerint csak kreditgyűjtési szándékkal tetted, a fotóm számodra érdektelen...
Viszlát!

2007. január 29. | 12:07 | Geniculata

Bocsánat,nem vettem figyelembe,hogy belső borítónak készül!E miatt nem volt hasznos a véleményem?

HajasGergo válasza:
Kérlek ne haragudj, a "hasznos" nálam azt jelenti, hogy mondott nekem újat, új megvilágításba helyezett valamit, stb. Te megdícsértél - amit mégegyszer köszönök - de attól még a hozzászólásod számomra nem mondott újat. Én ezt ilyen tárgyilagosan kezelem, azt hittem így kell... Viszont ezután ezt most hasznosnak nyilvánítom, csak a sértődés elkerülése végett...

2007. január 29. | 12:04 | rpety

Egyébként hangszereket nem akartál odarakosgatni? Csak úgy a háttérbe, mintegy utalásképpen, h. ki melyiken játszik...

P

HajasGergo válasza:
Nemigen. Tudod ebben a műfajban nem annyira fontos, hogy Józsikának milyen tetkója van, min játszik, stb. Tetszik a zene avagy sem? Ha igen akkor menj el a koncertekre, vedd meg az újabb lemezeket, stb. Aztán majd szépen megtanulod, hogy ki min játszik ha érdekel! :D
szal szummázva, szerintem nem szempont.
Eghyébként ennek ellenére, később lehet, hogy csinálunk egy ilyen verziót is, de most már semmiképp nem (pár hét múlva megjelenik a lemez)...

adott pontszám: 4,5
2007. január 29. | 12:03 | rpety

Szerintem mindenképpen jó a montázs kompozíciója. A jobb alsó képet inkább megismételném. Bizonytalannak hat az ember rajta, és furán állnak a lábai, amit erősít a hordótorzítás.

A képek széleit kicsi összemoshatnád. Nem muszály, de megpróbálnám a helyedben...

Viszonylag kevés az a hely, ahova felirat rakható. Ha lesz felirat, azt ügyesen kell hozzákomponálni, anélkül, hogy ennek a képnek a kompopzíciója borulna.

Egyébként jó lesz.

P

HajasGergo válasza:
A jobbalsó srácnak furán állnak a lábai. Kb egy kilóméterről fel lehet ismerni a járásáról! (12 éve a legjobb barátom ;))
Szóval Ő ilyen. Aképek széleinek összemosásán gondolkoztam (meg többen is említették) és úgy döntöttem, hogy itt az érintkező élek tükörként jelennek meg. Ha eltüntetem őket, kicsait érthetetlenné válik a dolog.
Felirat szerintem itt nem lesz, hiszen belső borítóról van szó. a szöveges részek a kihajtogatás után vállnak láthatóvá...

Azt hiszem mégis megpróbálom összemosni az éleket, hiszen többen javasolták már...

Köszönöm Neked a segítő szándékot!

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 12:01 | WILLYLONG

Amit leírtál a bevezetőben mind igaz. Az ötlet megvalósítása tökéletes.Én annyiban változtatnék hogy a zenészek arca egy kicsit jobban kivehető legyen, a hármas kanapé helyett egy fotelban ülnének igy a kép szerkezete annyira nem változik viszont egy kicsit közelebrről lehet fótózni. Természetesen ez csak az én véleményem nem kritika. Üdv:
Ervin

HajasGergo válasza:
Nekem ez a széles kanapé valahogy nyugalmat, kényelmet áraszt. Egy "szűkebb" fotelben kevesebb a "szabadságérzés". Ráadásul az nem is rajzolna ilyen szép ábrát messziről tekintve.
Szerintem az arcok nyomtatásban láthatók lesznek annyira amennyire kell.
Köszönöm a segítő szándékod!!

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 11:54 | tempoka

Szerintem jó az ötlet, és a kivitelben sem látok hibát, bár ez a stílus nem asztalom...
Ötletes az alakok különböző testartása, messziről sima tükrözgetésnek tűnik.
üdv, M

HajasGergo válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 11:53 | Geniculata

Jó fotómontázs,szerintem kiválóan megfelel albumborítónak,nekem tettszik,ez a halszemoptikás megoldás!Egy kérdés merült fel bennem,mégpedig,hogy a felirat hol fog elhelyezkedni?Mert ugyebár egy albumborítónak elngedhetetlen ez az eleme!Az én elképzelésem szerint se középre,se felülre,sem alulra nem passzolna!Bár lehet rosszúl gondolom!Gratula!

HajasGergo válasza:
Belső borító lesz, nem külső. Belülre pedig már nem kell mégegyszer a név. :) A szöveges részek is csak kihajtogatás után lesznek láthatók...

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 11:51 | mullerp

Kreativ... a fuggoleges/vizszintes elvagolagossagot a kepek kozt nem lehetne osszedolgozni? A parkettanal meg talan konnyen is menne, hisz tukorkep es mertani formak... persze csak ha ugyanazon bellitasokkal es helyrol lett fotozva!

Tetszik!

HajasGergo válasza:
Nem vagyok benne biztos, hogy jó lenne... Így a vágások mint tükrök jelennek meg, ha eltüntetem, zavaró-érthetetlen lesz a kép. Szerintem! :)
Köszönöm a segítő szándékot!

adott pontszám: 4,8
2007. január 29. | 11:50 | mROX

Szerintem tök jó lett, hangulatos meg minden, jók a színek, kicsit az összerakás lehetne finomabb átmenetű, hogy ne szakadjanak meg csak úgy, ez inkább függőlegesen látszik.
Ötletes, csak azéert lehetnek konfliktusok személyek között, hogy ki lesz felül és kik alul, mert akik alul vannak kicsit hátrányba vannak, én megpróbálnám panorámába is...

HajasGergo válasza:
Próbáltam panorámába. A formátum nem jó. Viszont miután egy CD-ről van szó és nem egy plakátról, így simán forgatható így mindenki lehet "fölül"... Ebből szerintem nem lesz baj, ismerem a srácokat. ;)
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 11:49 | eleven_11

én nagyonjónak találom. bitang jó a halszem. a jobb felső képnél ha kicsit jobban kinyújtotta volna a lábát, talán mégjobb lenne a torzítás. deezenkívül én kiváló képnek tartom.
gratulálok hozzá.
11

HajasGergo válasza:
Igazán köszönöm! :)

adott pontszám: 5
2007. január 29. | 11:47 | kacsorp

megpróbálnám egybe dolgozni az illesztési felületeket, szerintem hatásosabb lenne. a kanapé íve és széle úgyis jelzi a negyedek szélét. Nekem úgy jobban bejönne, amúgy szvsz tetszetős alkotás.

Üdv:kp

HajasGergo válasza:
Hmm... Szerintem az illesztések közötti vonal, mint valami tükör jelenik meg. Ha egybedolgoznám tán furább lenne... De gondolkozom rajta, ha lesz időm kipróbálom!
Köszönöm!