BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,31
KATEGÓRIA: riport
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. november 10. 10:11
  • érzékenység: 400
  • fókusztávolság: 18
  • rekeszérték: 5.6
  • zársebesség: 1/800
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Budapest
menet I.

**közepesben** Ezek a képek Október 23-án készültek a déli órákban. A kategória hír vagy riport. A Szalay és a Nádor utcától a Corvin közig tartó menetet dokumentálják. Semmi politikai hovatartozást nem jelképeznek, csak képek. Arcok,ikonok,jelenetek az utcáról. Ennyi. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2007. január 8. | 18:50 | mowgli

ha csak a csávó fejét nézem, simán elhiszem, hogy forradalom van:))
ügyes kép, némi égboltot hagynék neki!
üdv
mowgli

Nandyred válasza:
köszi!

2006. december 9. | 11:11 | lcs.gergely

végig olvastam a kommenteket, nagyon jól látszik benne a beteg magyar társadolom...

feltöltesz egy fotót. egy riport fotót, még oda is írod hogy nem politika, és erre vannak olyan emberek akiknek van képe itt osztani az észt és támadni, bírálni a politikai tartalmú kép miatt, holott te leírtad hogy ez egy dokumentáció.

ez számomra érthetetlen.

Nandyred válasza:
számomra is :) Ez van.

adott pontszám: 5
2006. december 9. | 00:16 | lcs.gergely

én riportkategóriába tenném mindenképp. a témáján belül szerintem ój kép lett.

Öntudatosan és buszkén menetelő első ember alakja is érdekes és jó fotó. A háttérben a maszkos emberek, a különféle nemzeti lobogókkal és más ezközökkel együtt jól felidézik annak a tüntetéssel teli 5 hétnek a hangulatát.

Üdv.

Nandyred válasza:
Köszönöm.Mióta van itt riport kategória??? Jó rég járhattam már itt.. :)

adott pontszám: 5
2006. november 13. | 14:42 | megyés

Nagyon jól kiemelted a tömeg ezt az emberkét. Jó a mélységélessége. A panoráma vágás is jót tett a képnek. Csodálom, hogy még nem vették le. Én egy hasonló képet tettem fel, igaz azon nem ilyen optimisták volltak a tekintetek. kb. 10 percig lehetett fent. Úgy látszik a moderátor alszik, vagy már máshogy látja a dolgot. Mindesetre tetszik a kép.

Nandyred válasza:
:):) Hát nem tudom, én direkt vártam, amíg elülnek az indulatok. De lehet, hogy csak alszik :)

2006. november 10. | 15:09 | Vargi

Nap mint nap annyi riportfotót látunk, hogy ebben a témában az embereknek nagyon magas az ingerküszöbe...
Szerintem ez a kép átlagos. Az elmúlt 1-2 hónapban az egész internet, sajtó tele volt ilyen színvonalú képekkel. Ha az volt a cél, hogy olyan fotót készíts, amit mindenki más, akkor teljesen jó. De attól még nem különleges, egyedi. És főleg nem feltétlenül jó riportfotó.
Datee értékelése meg teljesen helyénvaló. A szabályzatban benne van, hogy tippet kell adni hogyan lehetne jobb egy fotó. Dati írt egyet, ami ráadásul messze nem is hülyeség. Ehhez képest úgy leugattad, mintha rajtad kívűl senki más nem tudna fotózni. Attól, hogy elvégeztél egy iskolát, ami olyan papírt ad h fotóriporter, még meghallgathatsz más véleményeket is és esetenként át is gondolhatod őket. A legjobb fotósok szerintem nem attól lettek jó fotósok, hogy elvégeztek pár iskolát, hanem hogy kellő alázattal és szendvedéllyel viszonyultak a fotózáshoz.

Egyébként további jó fotózást, kívánom sikerüljön munkát találnod, és ne szürkülj bele a sok sajtófotós tömegébe.

Nandyred válasza:
Na térjünk a lényegre. Nem "ugattam" le Datee-t. Ha gondolod olvasd el még1x. Más: én egyetlen egy pillanatban sem hoztam fel az iskolát úgy mintha azzal védeném meg a képeim. Érdekes módon mindannyian akik úgy érzitek, hogy valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag egymást kell védenetek, ezt mint negatív tényező hozzátok fel.
Az elmúlt 1-2 hónapban telis -tele volt ilyen és ehhez hasonló képekkel a sajtó. De ki mondta, hogy ez azoknál jobb , vagy jobb akar lenni? Ha itt világrengető képeket akartam volna feltenni, akkor az aznap esti képeket teszem fel. De én ezt egy egyszerű társadalomábrázolásnak szántam. Sokan vagytok akik - akinek nem inge...- úgy gondolkodnak, hogy beállítom a modellt, megvilágítom aztán fényképezek. És megint, és megint, ugyan azt a pillanatot. Ezt az itt fennlévő képek is bizonyítják. (és megint csak tisztelet a kivételnek) Ilyen esetben, amikor egy olyan képet mutat valaki, ami megsimételhetetlen, riportkép, ezt a tényezőt is figyelembe kellene venni. Ha már Datee javasolta a vakut, akkor már javasolhatott volna egy polár szűrőt is hozzá. És ha már itt tartunk esetleg egy nagylátószögű optikát is. De mindenki azzal dolgozik, amilye van. És bizony néha ezt sem árt figyelembe venni. Neked is jó fotózást, sajnálom, hogy nem a képről beszélgettünk...

2006. november 10. | 14:28 | sva

gratulalok!
Ha akarmit is jelkepezne, akkor is gratulalnek!

udv

sva :)

Nandyred válasza:
:) Köszönöm.

2006. november 10. | 13:17 | perdome

hova van írva, és mi ?
---------------
ezt meg nem fejtem ki itt bővebben, ha nem baj ;) aki érti , érti, aki nem , nem. már így is túl sokat írtam arról, amiről itt nem kéne. :(

2006. november 10. | 12:59 | barthae

Ne haragudj, de ez most nekem sem mond többet, csak hogy Te is ott voltál és a gép éppen a kezedben volt. Ha már így az előtérbe helyezted a srácot, sztem is vmilyen technikával jobban kiemelhetted volna, mögötte pedig a tömeg. Így kissé személyesebbé, könnyebben átélhetővé lenne a kép, így valóban csak egy tömegjelenet. Erre nem rossz tipp datee vakus ötlete sem, bár én egyszerűbben oldottam volna meg: egy lépés jobbra, és kicsit oldalról elkapni a srácot, a nagylátó majd úgyis jobban felnagyítja a teret mögötte. A képből kilépés pedig még jobban érvényesülne, ezzel egy kicsit groteszkebb lehetne. De sztem ne vess el minden ötletet ilyen durván (pláne nem kell személyeskedni), annak semmi értelme.
Üdv!

Nandyred válasza:
Érthetetlen számomra az, hogy miért vélitek úgy, hogy személyeskedem. Nem. És nem vetettem el a vakus ötletet, csak azt a két sort amit írt, nem tartottam túl bő értékelésnek.
Minden bizonnyal lehetett volna azzal is és úgy is ahogy Te tanácsoltad, de ha beledöglöm se tudom ezt újrafotózni :) Pedig kipróbálnám már vakuval is, tényleg...

2006. november 10. | 12:50 | Geniculata

Elolvastam a véleményeket,és elmosolyodtam!Le van írva,hogy a kép egy nemzeti ünnepen készült,és,hogy semmilyen politikai hozzátartozást nem takar!Ezekkel ellentétben van aki egyből csak a politikát látja benne....Most akkot kivel van a baj???:)Érdekes,és egyben vicces!

Nandyred válasza:
Van ilyen. De vannak azért olyanok is akik a képpel foglalkoznak.

2006. november 10. | 12:47 | grillázs

lehet h a datee nem érte ehhez [dehogynemért] viszont nagyon jó ebben a kategóriában, elfogadhatod a véleményét, mert nagyon igaza van.

egyébként a másik képed vmivel jobb. ez téleg csak "ennyi"

Nandyred válasza:
Az a "nem ért", jajj milyen botor dolog volt, félreértés. Írtam már neki az egyik képéhez egy elnézést kérő üzenetet. Nem neki szántam, és speciel nem konkrét személynek. Egy elég rosszul megfogalmazott gondolat végterméke. Most már kezdem érteni a felháborodásokat. Amennyiben ez hozta ki...

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:37 | kobraxx

Elgondolkodtató kép... Nem megy ki a fejemből azon délután egy kettő pillanata. Például mikor egy "haza színe virága" alkoholtól és hazaszeretettől túlfűtött állapotban végig szaladt egy autó tetején, amiben egy zokogó fiatal hölgy ült... Látom magam előtt a rendőrök arcát, és az ablakok mögött a lakók tekintetét, miért??? Nem tudom egy darabig az évfordulóra kellemesen gondolni, tönkre tettük ezt is, mint mindent ami szép. A Magyarnak csak egy ellensége van a MAGYAR:

Nandyred válasza:
Lehet, hogy több ehhez hasonló képet nem teszek fel. Én csak a képet szerettem volna ha kommentáljátok.

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:37 | proffdesign

nagyon jó pillanatkép a nagylátóval, pont jó a kép dinamikája, a tömegeloszlás is OK, a tartalmi részét nem kommentálnám :))

Nandyred válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:36 | Geniculata

Szerintem jó,nekem tettszik!Mindenképp kifejező kép,átadja az ott lévő hangulatot,és érzéseket!Érezni rajta a feszültséget,az arckifejezések sokat elmondanak!Én gratulálok!

Nandyred válasza:
Köszönöm.

2006. november 10. | 12:26 | PaloAlto

Sejtettem, hogy Te vagy az alkotó. :) Ki más tenne fel ide hírfotót? :)))

Nandyred válasza:
:):):)

adott pontszám: 4
2006. november 10. | 12:25 | PaloAlto

Ez egy jó kép, csak baloldalt szűkre kéne vágni. Szerintem.

Nandyred válasza:
Köszönöm, van benne valami... :)

2006. november 10. | 12:12 | puruczki-2

"datee" készít kvázi riportképeket...ott megvan az egyéni látásmód, szerintem ez majd nálad is kialakul...
Elnézést kérek a személyeskedésért...

Nandyred válasza:
Semmi gond, semmi gond. Az egyéni látásmód tényleg alakul, legalábbis nagyon remélem. :)

2006. november 10. | 12:03 | perdome

sztem mint kép kb közepes. Az arcok jók,elnézegeti az ember, egy kis kiemelés lehetne benne. A hangulata tetszik.
------------------
európában sok a csürhe. meg amerikában is sok a csürhe. kubába nem nagyon vannak, észak-koreában meg egy szál se.
ebben a két országban béke van.
meg nyugalom.
és mindenki dolgozik.
éljen.

Nandyred válasza:
Lehet, hogy közepes. De lehet, mert oda van írva? :)
A vonal alatti rész nem értem, de nem baj.

2006. november 10. | 11:56 | datee

attol hogy muoszt vegeztel meg csinalhatsz atlagos riportfotokat. Csinalhatsz borzalmasakat is, es csinalhatsz kiemelkedoket is. Gondolom lattal par fotot a sulidban, sajtofoto kiallitasokon, barhol. Talan eloszor magadban kene rendbetenned par dolgot ertekitelet teren.

Mindenesetre varom a tobbi keped

Nandyred válasza:
Persze hogy csinálhatok. Lehet, hogy ez is az. De természetesen nem Te vagy más fogja megmondani, hogy ez átlagos -e vagy sem. Olyanok mondják majd, akik értenek is hozzá. De tudod mit? Nem is kell érteni hozzá túlzottan, csak olyan értékelést kell írni, aminek van némi alapja. Az, hogy egy kis vakuzás segített volna, az nem tartozik ebbe a kategóriába. Értékítéletileg jól állok, nagyon kritikus vagyok a saját képeimhez. És ha valaki mond olyat amiben látok rációt, aminek - ahogy már írtam - van alapja, akkor azt elfogadom. De kérlek, az hogy egy kis vakuuás segített volna....

2006. november 10. | 11:42 | puruczki-2

Nos amit a "képolvasásról" tudni kell...
Kezdő vagy, ami egyrészt a képeiden, másrészt a stílusodon is látszik...ha azt hiszed, hogy a suliban tanultak pufogtatása jobb fotóssá tesz, tévedsz...ezt csak a sok-sok kép, és tapasztalat hozza majd meg...
Sokan vannak itt, akik igen jelentős (képzettséggel is, ami lehet számodra fontos...) tapasztalattal véleményeznek...el kell tenni bizonyos időnek, hogy ezt felismerd.
És én is bocs:)

Nandyred válasza:
Talán igazad van. De mint tudjuk, rengeteg fajta fotózási tevékenység létezik. Te pl.: természetfotósok közt elég jó vagy. Elismerem és látom,habár tetszeni nem tetszik. Persze így elsőre. Ha jobban megnézném őket, biztosan változna ,de ez a riporttól elég távolinak tűnik. Máshogy kell értékelni mint egy természetfotót. Gondolom ebben azért egyet értünk. Ez az oldal eléggé a beállított fotók híveiből áll, ami persze nem rossz, csak eléggé egysíkuvá teszi az egészet. Nem gondolom, hogy nagy baj hogy "puffogtatom" amit ott tanultam, mert olyan emberek okítottak, akik azért jócskán túlléphetnének (de nem teszik)a fotozz.hu-szintjén. Ami persze nem jelenti azt,hogy mindazt én is tudom, amit ők, de bizonyára egy részét igen. Méghozzá olyan dolgokat, amiket itt nem sokan. És a tanultak alapján védem meg a saját vagy értékelem a másik képét. Ennyi. Kár, hogy elszemélyesedett ez a részedről. Nagy kár.

2006. november 10. | 11:39 | Viktor Halasz

küldtem egy vágott verziót emiledre:-)

Nandyred válasza:
Köszönöm, megkaptam! Tetszik.

2006. november 10. | 11:30 | puruczki-2

Na, ugye! "datee" a maga "súlyával" megmondja, amit én csak pont nélkül "mertem"...
:-)
akkor már ketten vagyunk...

Nandyred válasza:
Valószínűleg lesztek még többen is. Igaz, jó lenne úgy értékelni, hogy előtte hallottunk a képolvasásról :) Na de ez csak egy rosszízű megjegyzés volt. Bocs:)

adott pontszám: 3,5
2006. november 10. | 11:25 | datee

atlagos, nem kiemelkedoen jo riportfotonak tartom. Ami tetszik az a vezeto egyenisege, ami nem tetszik pedig hogy nem emelted ki ot a tomegbol. (egy kis vaku segitett volna)

Nandyred válasza:
Nem mintha túlzottan érdekelne az átlag, de ez azért csúnya volt :) A vaku mint tudjuk egy olyan kis plussz, ami nélkül megvan az ember ha nincs. SAjnálom, hogy elhamarkodottan értékeltél, szerintem több van benne mint amennyit észrevettél.

2006. november 10. | 11:22 | cindercone

Hujuj,fáradunk,fáradunk!:-)
Kaptál hideget rendesen.De azt azért el kéne dönteni hogy az emberek mit értékelnek....Mert talán a fotót kéne, és nem azokat az embereket(blzoly-t idézve nevezzük őket:arcukat eltakaró csürhét)akik kint voltak a tereken.Miért gáz egy hasonló fotót feltölteni?!Ez is az élet része (sajnos),ugyan úgy az mint az erotika kiállítás,vagy az padon élő hajléktalan.Szégyen?Igen.De nem azé aki megörökíti,hanem azé aki inkább munka helyett a tüntetésekre megy.
Ha már mindenki leírta a dologról a véleményét én is megteszem: -aki az én adómból kapja a segélyt, nyugdíjat vagy netán az én adómból kapják a tanárai a fizetést az ne menjen hőbörögni a tüntetésre.A saját kocsiját gyújtsa fel és a saját dolgait rongálja de ne másét.

Nandyred válasza:
Nem az én dolgom megítélni azokat az embereket akiket lefotózok. Nem is szeretném ezt tenni. Én csak próbálok egy élethű képet adni a történésekről. Örültem volna, ha egy kicsit a képről is beszélsz, de hát ez így sikeredett. Üdv.: Nandyred

2006. november 10. | 11:18 | nemlasep

Szerintem azert nincs itt riport kategoria, mert abbol csak ujabb konfliktus kerekedne az oldalon. Ettol eltekintve es csak a kepet nezve nagyon jo, javits ki ha tevedek, de nagylatoszoggel nem lett volna hatasosabb?

Nandyred válasza:
Talán egy kicsit hatásosabb lett volna, de mindenki abból dolgozik, amilye van :)
Riport kategória pedig lehetne, mert nem minden téma osztja meg ennyire az embereket mint az ilyen. Vannak békésebb riportképek is :)

2006. november 10. | 11:17 | puruczki-2

OK!
Várom a többit is...
Az átlagos kép alatt azt értettem, hogy aki ott van talán mindenki tud ilyen képet...
Kicsit megoszlik a figyelem az előtéren és a háttéren, nem látok koncepciót, ha az előtér a fontos, akkor egy szűkebb mélységélességgel ki lehetett volna emelni, nincs fókuszpont, nincs hangsúly...és a nézőpont is átlagos, ez még nem igazi fotóriporteri munka...ez egy átlag nézelődő nézőpontja...nincs különösebb hangulata, hacsak nem az előtérben lévő "hívő" arc nem az, ha igen, akkor oda a hangsúlyt is...

Nandyred válasza:
Jön a többi, csak szépen lassan adagolom...
Kicsit zavaros, de köszönöm a részletes értékelést. Itt nincs hangsúlybeli különbség az elő- és hátteren, mindekét rész ugyan olyan fontos. Az első meredt arc, kis mosollyan az arcán, és a jobb oldali arcát eltakaró közötti ellentét kelti a plussz feszültséget a képen. Érdek, cél ugyanaz, de valahogy mégis más. A tömeghatást jobban érzélelteti, ha a képen olyan pontok vannak amik vezetik a képet. Előre hátra ugrik a szeme, ha jobban megfigyeled. Az átlag nézelődő, én úgy gondolom nem hagy bemenni a kép elejébe egy embert. Zavarná, hogy ott van. Persze ezek csak az én véleményeim.

2006. november 10. | 11:10 | puruczki-2

Mit gondoltam fordítva?

Nandyred válasza:
Jajj, ne haragudj nem voltam túl egyértelmű. A többség valószínűleg úgy gondolja, hogy nem kellett volna feltenni, de egyébként egy jó kép. Te pont ellenkezőleg: a kép nem tetszik, de semmi bajod azzal hogy feltettem :) Így értettem. Üdv.: Nandyred

adott pontszám: 4
2006. november 10. | 11:10 | _szuszu

ne haragudj, sztem az unalmas kategoriaba tartozik, mert semmi kulonos es uj nincs rajta. viszont nem kettes a kep erteke. so 4 "Arcok,ikonok,jelenetek az utcarol. Ennyi."

Nandyred válasza:
Nem haragszom. Habár azt igazán megmagyarázhatnád, hogy mi az ami hiányzik? Mi a különös meg új?

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 11:05 | katrina

Igazán jól sikerült felvétel, van egy hangulata!:)
Pontosabban ez az a kép, amit nem is igazán lehetne elemezgetni, hogy hogyan van szerkesztve, vagy ilyesmi...A tartalma, az amit néz az ember..Azt hiszem ez lehet az ismérve egy jó riportfotónak..
Gratulálok!

Nandyred válasza:
Köszönöm szépen! Egyszer talán mint jó fotóriporter fogok feltenni ide képeket. :) Üdv.: Nandyred

2006. november 10. | 10:59 | puruczki-2

Ha a fotót nézem, és azt szeretném, nem nagy szám, még riport kategóriában sem...inkább egy érdeklődő turista kattintása, aki hazaviszi a képet, és elmondja MO.-is van tüntetés...
Technikailag sem OK a kép, a fókusz mintha lemaradt volna a főtémáról az elöl sétáló "jövőbenéző" arcáról...
Átlagkép ez, véleményem szerint olyan 3-as körüli...
Azt, hogy felraktad szerintem nem probléma...

Nandyred válasza:
És talán Te leszel az egyetlen aki fordítva gondolja ezeket :)
Sajnálom, hogy így értékelted, nem igazán értek vele egyet. Mivel lesz még ilyen kép, amire céloztam a megyjegyzsé rovatban, nem egy érdeklődő turista képe. Szerintem a kompozíció sem ezt bizonyítja, de mind1. Technikailag is totál ok, egyetlen kikezdhető pont a bal oldali üres hely, ami némelyikünknek (beleértve már magamat is) kicsit soknak tűnhet. Azért tényleg köszönöm! Üdv: Nandyred

2006. november 10. | 10:58 | cindercone

A kép maga jó,de mégsem értékelem...kíváncsi vagyok a véleményekre.

Nandyred válasza:
:) Azokra én is. Köszi! Üdv.: Nandyred

2006. november 10. | 10:57 | agent01

Én nem folytatom de megszólított a kis vadvirág, akit egyébként kedvelek.

A két hozzászólás nagyon is a képedről szólt..

Nandyred válasza:
Tudom, hogy Te lettél megszólítva, csak nem akaram eltérő választ írni nektek.
A két hozzászólás nem a képemről, hanem személyes meggyőződésről szól. Mindkettőtöknek igaza van egy kicsit, és egy kicsit nem. De ez csak az én véleményem.

2006. november 10. | 10:53 | agent01

Vadvirág nézd meg a jobb oldali srácot karszalaggal a kezén, meg sállal az arcán...

Nandyred válasza:
Szerintem folytassátok e-mailben. Örülök, hogy így megmozgat titeket, de ez már nem a képről szól. Köszönöm.

2006. november 10. | 10:52 | Viktor Halasz

Üdv!

Szerintem ez egy jól komponált riport fotó.
blzoly-val abban egyetértek ,hogy a bal oldalt vehetted volna szűkebbre, viszont abban nem ,hogy ugy zusammen lecsürhézi a tömeget .

Üdv.

Viktor Halasz

Nandyred válasza:
Igen az erős volt blzolytól. Kicsit helyette is sorry.
Köszönöm az értékelést, a bal oldali vágás egyre jobban hiányzik nekem is. Így van ez, az ember órákig gondolkodik rajta, majd miután felteszi, rögtön rájön hogy rosszul döntött :)

2006. november 10. | 10:51 | -vadvirag-

agent01: Nekem nem a politika jutott róla az eszembe, pedig el sem olvastam a leírást. Érdekes, olyan országban élünk, ahol nyugodtan rohangálhatsz egy amerikai zászlóval a kezedben vagy ha tudósítasz a melegek felvonulásáról, de ha egy magyar zászlót fogsz kézbe, egyből rebellis tüntetőnek deklarálnak, és politikai provokátornak. Hogy is van ez? Nem látok egyetlen politikai szimbólumot sem a képen...

Nandyred válasza:
Szerintem folytassátok e-mailben. Örülök, hogy így megmozgat titeket, de ez már nem a képről szól. Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 10:44 | KentER

Húha, bátorság az van. Szerintem kapsz itt majd hideget és meleget egyaránt! Szerintem egy kicsit több hideget, mint meleget.
Na de a kép igazán jól átadja a hangulatot, van benne egy olyan plussz, amit csak ritkán látni a képeken. Jól komponált kép, tudatos. Jól ki van egyensúlyozva a bal első és a hátsó alakokkal. Hogy az egyik vállalja az arcát a másik eltakarja. Ez külön ellentétet ad a képnek.
Gratula, és már előre sajnállak :)

Nandyred válasza:
Köszönöm! Az ellentétekkel ez volt a cél, mármint a feszültségteremtés. Szerintem igazad lesz, sok "hidegre" számítok. Mivel jön a tél :)
Köszi, üdv: Nandyred

2006. november 10. | 10:41 | blzoly

Talán balon vágtam volna még egy kicsit,tudom hogy kell a hely a pasinak,de szűkebben talán több feszültség lenne a képen és így sok ott az üres érdektelen tér.


Üdv

Nandyred válasza:
Igazad lehet, ezen is sokat gondolkodtam. (szerintem mostanság túl sokat gondolkodom :) ) Talán a kép arányai miatt hagytam így, egy kicsit panorámás, nagylátószögű képnek tűnik ebben a kivágásban. Köszönöm az értékelést! Üdv.: Nandyred

2006. november 10. | 10:32 | blzoly

Mint kivitelezés korrekt,simán mehetne egy újságba.Viszont mint tartalom egyet kell hogy értsek age véleményével.Sajnos akaratlanul is rossz érzés tölt el ha árpád sávos zászlóval vonuló,gyáva,arcukat eltakaró csürhét látok vonulni,hőzöngeni az utcán.Készülj fel hogy sokmindenkinek ez fog lejönni a képről,valszeg nem véletlenül.

Még egyszer,mint fotó rendben van,a tartalomról pedig nem te tehetsz.....

Nandyred válasza:
Számítottam rá. Sokat vaciláltam, hogy fel merjem -e tenni ezeket a képeket,de a végén úgy döntöttem, hogy felteszem. Mondhatnánk street photography-nak is, de csak egy egyszerű hírkép. Szerintem lehetne higgadtan értékelni mint képet. PErsze, tudom, hogy nem mindenkinek fog ez sikerülni. Ezt igazán sajnálom, de nem tudok ezen változtatni. A véleményetek viszont fontos, ezért feltettem. És ha jól gondolom, elég jó kis fotozz.hu keresztmetszetet fogok kapni az értékelések által. Majd meglátjuk. Köszönöm a hozzászólást! Üdv: Nandyred

2006. november 10. | 10:31 | agent01

Ha nem ebben a rohadt országban élnék és nem a bőrömön érezném a kormányunk """""""""jótékony hatását"""""""""" talán még tetszene is.
De így nem tudok elfogulatlanul nézni egy képet.
Ezt sem pontoztam azt sem fogom.
age

Nandyred válasza:
Ahogy gondolod. Azért sajnálnám, ha nem értékelnéd...
Üdv: Nandyred

2006. november 10. | 10:26 | agent01

Odaírtad és??
Mindenkinek a politika rut róla eszébe.
Kíváncsi voltál véleményekre elmondtam.
Mégcsak nem is pontoztam, pedig arra is számíthattál tőlem..

Nandyred válasza:
Persze, tudom, hogy mindenkinek a politika jut eszébe. De itt a képet kell értékelni, mint életkép. (a kategória hírkép, de olyan itt nincs, sajnos)
Lesz még egy pár Age,sajnálom. Ha gondolod élhetsz alapvető jogaiddal és mindegyikre nyomhatsz 1-est, ahogy gondolod. Bár igazán sajnálnám, mert nem érdemelnek rossz pontozást.

2006. november 10. | 10:25 | -vadvirag-

Akadnak még itt csiszolnivalók, mégis, érződik a fotón a lelkesedés, egyfajta lendület - talán a szerkesztés miatt. Vízszintesen nagyon jó helyre került a menetet vezetni látszó, büszke arcú ember. A feje felett viszont szűknek érzem a képet, ott még hagyhattál volna rá. Ha szánnál időt erre a képre és az utómunkára, jó illusztráció lehetne bármelyik tudósításhoz.

Nandyred válasza:
Ez egy alacsony három hasábos hírkép. Lehet, hogy felül szűk, de mint általában a riportképeknél ez megbocsátható, ha jól dokumentálja a történéseket. Köszönöm az értékelést!

2006. november 10. | 10:22 | agent01

Nem kell ez ide, elegem van már ebből, a csapból is ez folyik. Egy szimpla riport kép ennyi.
Politika mentes fotozzt!!!!!!!!!!!
Ja egyes. De nem nyomtam rá.
age

Nandyred válasza:
Rád mindig lehet számítani!
Írtam hogy politika mentes.
Gondoltam, hogy vált majd ki némi érzelmeket, de szerintem elég intelligens itt a társoság ahhoz, hogy elfogultság nélkül, higgadt fejjel tudja értékelni, mint egy riport képet.