BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,13
KATEGÓRIA: természet
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. augusztus 3. 20:33
  • érzékenység: iSO 100
  • fókusztávolság: 432mm
  • objektív: Canon Zoom Lens 12x IS (36-432mm)
  • rekeszérték: F2,7
  • zársebesség: 1/200s
  • Készítés helye (ország): Románia
Levélcsokor

Ismerős de remelem tetszik. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4,5
2006. augusztus 6. | 19:37 | atti16

Szép letisztult, kellően éles fotó, de igazából nem sok egyediséget, pluszt látok a képen. Ha egy kis ötletet is beleviszel és ugyanilyen kivitelezéssel hajtod végre, akkor biztosan kapkodják majd rá a fejüket.

mROX válasza:
Az lehetséges de szerintem elég jól sikerült.

2006. augusztus 6. | 01:19 | Amuro Ray

Hmmm...elég furcsán fogalmazol,így nem könnyű kommunikálni veled... Légyszíves olvasd el mégegyszer,hogy mit írtam az értékeléskor,mert még mindíg nem vagy képben (hogy stílusosan fogalmazzak)! TE milyen elmosódottságról beszélsz? Egy szóval nem utaltam bárminemű elmosódottságra! Nem, egyáltalán nem vagyok kíváncsi a Szellemlapi(?) képedre írt véleményekre! Olvasok én elég véleményt és kritikát,a saját képeimre érkezetteket és más képeire érkezetteket is egyaránt! Igazad van,én megtanulok fotózni mielőtt szólok valamit,te meg "osztán" tanulj meg helyesen írni mielőtt hozzászólsz bármilyen fotóhoz! Még egy apróság: Ki beszél bosszúról? Neked tényleg nem itt van a helyed,mivel a mondatokat sem tudod értelmezni...vagy ha szándékosan forgatod ki azokat,akkor azzal csak a saját kardodba dőlsz...de hát te tudod... Köszi hogy olvastad a véleményeimet és elismered hogy értek a fotózáshoz! És ha jössz télen akkor ha lehet olyan képeket hozz magaddal,amire csak 5-ösöket kapsz,máskülönben megint nemlátunk majd fél évig....

mROX válasza:
Elnézést a helyerírás miatt vagy a tájszólások miatt de Erdélyben vannak szavaki amiket Ti nem ismertek, ilyen az osztán szó is. Látom a véleményemre megint visszaírtál ezuttal is lenne mit írjak neked de akkor soha sem lenne vége ennek a beszélgetésnek. Az okosabb enged. Na szia.

2006. augusztus 5. | 19:47 | Cintia68

Ettől nem fognak... Vagyis nem ettől fognak, ha egyáltalán...

mROX válasza:
Értem.

adott pontszám: 5
2006. augusztus 5. | 14:04 | bniki

Én még nem láttam a feltöltött képeidet, de ez nekem tetszik. Hibát nem találok benne. A elmosott háttérrel szépen kiemelted a a levélcsokrot.
Gratulálok!

mROX válasza:
Köszi.

2006. augusztus 4. | 23:14 | rajli

Azt írod, hogy szeretnéd elérni, hogy a huszonnégy óra leg jobb fotója tied lehessen. Én egy nap alatt elértem (nem dicsekvés) felteszem majd ugyanazt a képet egy másik oldalon, megírom majd az ottani véleményeket! Már előre látom giccses naplemente stb... A többi azóta feltett képem szerintem jobb mégis kapok rendesen. Soha ne add fel! Az erdélyiek nem erről híresek!

mROX válasza:
Nem erről híresek de egy szóval se mondtam, hogy feladom, föleg a fotózást... azt soha. Azt adom fel, hogy több fotót nem töltök fel, ennyi az egész. További jó fotózást Neked!

adott pontszám: 4
2006. augusztus 4. | 22:56 | rajli

A többi képet nem láttam amit feltöltöttél. Mindegy hová mész előszőr valahogy el kell fogadtadnod magad. Én több helyen is töltök fel képet, amelyik az egyik helyen tökéletes az a másikon le van pontozva! Nagyon kevés a profi értékelő aki igazán tudna segíteni (én sem vagyok az). Egy dolog nagyon lényeges mindig élvezd amit csinálsz és ne másoknak akarj megfeleni. Természetesen a jó szándékú kritikákat fogadd meg! Bocs, hogy megjátszom a nagy bölcset, de egyet-mást már tapasztaltam az életben (52 éves vagyok). Ez a fotód egy korrekt munka!
Bocs, hogy túltengtem!

mROX válasza:
Köszi, hogy írtál elnézést, hogy letegezlek de szerintem így sokkal könyebb de ha találkoznál élőben bíztos magáználak. Sosem úgy fotóztam, hogy másoknak tetszedjen első sorba nekem tetszett. Volt olyan is, hogy nem tetszett valakinek a feher keret s mégis a következő fotómat fehér kerettel töltöttem fel, mert nekem az tetszik. Köszi, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 16:34 | csontrakáta

Nem tudom iért vagy annyira oda hiszen egész jó képeid vannak. Én is mindig megkapom a magamét. Ilyen géped van és felhagsz a fotózással. Tény hogy vannak itt olyanok akik egy "csúcs" képre ötöst adnak és egy másik képre aminek vannak hibái teljesen lepontozzák. Én összesen nem kaptam 30 nál több véleményt de az is lehet hogy még annál sokkal kevesebbett is. Nem szabad feladnod.

mROX válasza:
Mindenki félreérti. Nem hagyok fel a fotózással nem azért vettem az idén a gépet, hogy abbahadjam a fotózást. Úgyancsak folytatom az itt tanultakkal csak nem töltök fel több fotót. Ennyi az egész.
További jó fotózást.

2006. augusztus 4. | 15:50 | clairvoyant

Sajnálom, hogy erre az elhatározásra jutottál.
Minden jót!

mROX válasza:
Hát ez van de ne értsd felre, nem azt jelenti, hogy nem fogok többet fotózni, csak nem töltök fel több fotót.

2006. augusztus 4. | 15:34 | erőslacc

Én is beleestem párszor abba a cspdába, hogy az első dilettáns, idióta véleménynél felhúztam magam tutira, és utána kaptam a jobbnál jobb pontokat, de akkorra már elment a kedvem az egésztől. Mikor megláttam, hogy 20 embernek tetszik, és én azon az egy véleményen pörgetem magam még mindig, elgondolkoztam, hogy szerintem itt má velem van a baj. És velem is vót. Hát nyugodj meg mert jó ez a kép, azok véleményét nézd akiknek tetszik, és nyugodtan fotózz tovább, és mutasd meg nekünk a csodás képeidet, ne minket büntess, és persze magadat. Szép fotókat, és maradj, no csá.

mROX válasza:
Köszi szépen, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 15:03 | Cintia68

Mit jelent az a szó, hogy "zakota"? :)
Másrészt aki el akar menni, az miért nem csendben teszi? Sosem értettem...

mROX válasza:
A zakota szó jelentése zavaros, nem tiszta, matyuka. Talán ennél jobban nem tudom körbeirni. Azért, hogy kicsit a véleményezők tanuljanak meg értékelni minél rendesebben.

2006. augusztus 4. | 14:52 | Okeey

ne sírjon a szájad széle

mROX válasza:
Kicsit félreértelmezted a dolgokat szerintem.

2006. augusztus 4. | 14:44 | capture the flag

"Nekem már elegem van az egészből."
Egyszer én is fel akartam kötni magamat a távkioldózsinórra, de véletlenül benyomódott a gomb és tök jó kép lett belőle.

"Nem fogok, hogy más befolyásolja a képeimet, mert hiszem az tudom, hogy én fotóztam."
Előbb-utóbb biztos eljutsz oda, hogy képedet elfogulatlanul tudd nézni, és akkor nem száll inadba a bátorság a rossz értékelésektől, illetve te sem szállsz el a dícséretektől. Fotóznod egyedül kell, de ha csak magadnak csinálod, előbb-utóbb hiányozni fog a visszajelzés. Visszajelzés nélkül pedig egy darabig még nem léphetsz előre.

mROX válasza:
Köszi szépen, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 13:54 | agent01

24 óra 6. legjobb képe:DDDDDDDDDDDDDD
És tényleg! Elérted a célod:)

mROX válasza:
Hát de én a föoldalra gondoltam, hogy kikerüljön valamelyik fotóm, nem erre gondoltam, mert tudom, hogy a téma egyszerű. De nekem akkor is tetszik! :)

adott pontszám: 5
2006. augusztus 4. | 13:43 | erőslacc

Ezt most nem azért írom, mert olvastam a megjegyzésed!!!!!!!!!A hely amit kiválasztottál, egy nagyon egyszerű részlete a természetnek, de gyorsan hozzáteszem gyönyörű. Nekem ez a kép nagyon tetszik, és biztos vagyok benne, hogy később is gyönyörű fotókat fogsz készíteni. Talán egy kis alexpó még kellett volna, de akkor elveszett volna ez a hangulat, amit a kép sugároz felém.Most a megjegyzésedre reagálok: Szerintem ne hagyd itt az oldalt, bármilyen véleményt is kapsz, mert nekem is sokat segített, hogy megoszthattam másokkal a természet csodáit, szépségeit. Légy kitartó, és töltögesd csak a képeket, biztos, hogy fejlődni fogsz, és sok példaértékű fotót láthatunk tőled. A képre azért adok ötöst, mert ismétlem, nekem nagyon tetszik, hangulatos. Gratulálok. További szép fotókat.

mROX válasza:
Köszi szépen, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 12:51 | másikvanek

Amúgy meg egészen jó átlagot van, nincs miért sírnod! :)))
Csak így tovább!

mROX válasza:
Köszi...

adott pontszám: 5
2006. augusztus 4. | 12:49 | másikvanek

Szerintem ne sértődj meg!!!
Az elején én is háborogtam néha, de rengeteget lehet tanulni. Hidd el!
Ne a véleményezőknek akarj megfelelni, hanem légy önkritikus és használd fel a véleményeket a saját fejlődésed szempontjából. A hülyeségekkel, meg ne foglalkozz!!!!
Szép ez a kép, itt egy 5ös.
Üdv
másikvanek

mROX válasza:
Szerintem csak hóndulatból adtál 5-öst, hogy kapjak kedvet, hogy töltsek fel még fotókat. Egyelőre nem töltök fel. Igazad van eddig is azokat hagytam meg magamnak amiből tanulni lehet. Köszi, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 12:27 | pingvin014

Nagyon dícséretes elhatározás csak épp'.. hogy is mondjam... "mentális kihívásokkal küszködő" ötlet...
Már csak azért is, mert ott ki fogja véleményezni a képeid... Ezeknek pont az a lényege, hogy megmutasd fotóid másoknak...
Illetve, szerinted ki fogja nézni a fotósok közül, ha nem írhatják oda a véleményüket? Én, már megbocsáss, de biztos nem... esetleg egyszer megnézem, de nem igazán érzek késztetést, motivációt a sorozatos visszatérésre...
Persze, hozz létre saját oldalt, de annak létezését valahol az emberek tudtára kell adni, különben mi érteme van?! (itt sok felhasználónak az adatlapján találsz utalást a saját oldalra)
Ne haragudj a szókimondásért, de nekem, és szerintem sok másnak itt, tök mindegy, hogy Te itt vagy e vagy nem. Ha nem töltesz fel képeket, nem véleményezel kb. két hét alatt el fognak felejteni...
Szóval gondold meg... ha akarsz menj Isten hírével... de ha kicsit is fontos neked a fotózás akkor maradsz... és idővel biztosan csak ötpont közeli fotóid lesznek...
Gondolkodj el ezen....

mROX válasza:
Köszi szépen, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 12:26 | agent01

Egyébként ha én tennék fel búcsúképet: agent01 búcsúzik címmel, az lenne a hét legkevesebbet értékelt képe:D
Vagy a legtöbbet a sok végre, jaj dejó, nem fogsz hiányozni véleményekkel:D

És?!?!?!?
Vannak barátaim itt a többiek meg...hehe:)
Ne nyávogj:D
Age

mROX válasza:
Nekem nem igazán vannak barátaim, nem sikerült még szerttegyek rájuk. Volt egy ismerösöm de ö nem tölt fel több fotót...

2006. augusztus 4. | 12:24 | agent01

Kicsi mROX:)
Én mindig támogattalak, ne sírjon a szája annak aki ilyen fotót csinál. http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=111599
Egy titka van az egésznek, mielőtt feltennéd a legerősebb képed, nézz körül nincs-e az főoldalon akt, női portré, glamour, vagy vmi analóg ff kép, mert akkor nincs esély:D

Nézd meg az értékelőid munkáját, aztán röhögd ki vagy gondolkozz el, én így csinálom:)
Üdv: age

mROX válasza:
Köszi szépen, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 12:06 | jesuis

Nem tudok nem hozzászólni. Bár gondoltam minek folyjak bele, de a közönyt nem csipem. Az emberek különbözőek és nem csak ízlésvilágban; van aki óvja a másik lelkivilágát, és van aki szeret átgázolni másokon. De sajnos ez az élethez tartozik, és nem csak itt ilyenek az emberek. De szerintem a lényeg csak azon van, hogy tudd megszűrni a véleményeket, barátokat stb., de az is fontos, hogy az ember alázattal álljon hozzá a dolgokhoz, és legyen nyílt annyira, hogy megszűrve bár, de nyitott legyen mások véleményére. Ha valami tetszik nekünk hajlamosak vagyunk nem észrevenni a hibánkat és bizony nehéz belátni az esetleges tévedésünket. A szubjektív dolgokkal ne törődj, a vélemények stílusa pedig csak az embereket minősíti.
Üdv.

mROX válasza:
Köszi szépen, hogy írtál.

2006. augusztus 4. | 11:54 | pingvin014

Na idefigyelj Te mROX!!
Most már nagyjából tudom kivagy... És azt kell, hogy mondjam:
kapd össze magad, ne nyavajogj itt, mint egy kisgyerek, akinek elvették a játékát...
Mert nagyon jó fotóid vannak, remek a meglátásod, az érzéked a fotózáshoz. Az átlagod meg jobb mint az enyém, úgyhogy egy-két rosszabb véleménytől nem kell a szomszédassztony szoknyája alá bújni...
Nézz már végig egy két galériát itt, és meglátod mindannyiónknak vannak kis pontértékű fotói. És...??? Akkor mi van...?
Az élet megy tovább... Fogsz kapni ezeknél sokkal keményebb kritikákat az élettől... Jobb, ha ezt megjegyzed.
Álj fel, húzd ki magad, nézz előre...
Vedd magadhoz a géped és nyomás fotózni, utána feltölteni...
Mégegyszer mondom, jó a meglátásod, szép helyen, szép országban laksz, a téma előtted hever....
Bár én laknék ott...
Szóval rázd meg magad mint a főnixmadár, az építő kritikákat megfogadni, a hülyeségeket titkosítani (kukázni)...
És nem hisztiztni.. :)))
Üdv és szép fényeket... P

mROX válasza:
Valóban elmosolyogtato amit írtál nem nyavajgok itt csak van aki közzéteszi, hogy az utolsó fotója és van aki nem. Továbbra is fogok menni fotózni semmi pénzért nem hagynám abba csak nem töltöm fel. Valószinű, hogy már gondolkoztam, hogy csinálok egy oldalt magamnak a saját képeimmel amelyek csak megnézhetől de nem értékelhetőek...

2006. augusztus 4. | 11:41 | erhard21

Járd az utad...
A hasznos tanácsokat fogadd meg a többivel nem kell foglalkozni!
Meg kell értened, hogy nem tetszhet mindenkinek egy kiváló fénykép, ahogy egy gyönyörű nő sem... Ennyi...
Üdv:
Zsolt

U.I. Ezt a hisztit meg fejezd be!!! :)

mROX válasza:
Nem hiszti, elég nagy vagyok ahhoz, hogy ne hisztizzek csak csupán közzétettem, hogy ez az utolsó fotóm és kész, nem tudom ebbe mi a hiszti.

2006. augusztus 4. | 11:38 | Sandra'86

Szia! Megnéztem a képeidet, amiket abszolúte nem találtam rossznak, és az átlagoddal sincs baj, ha a statisztikai viszonyokat nézzük! Amint néztem nagyjából egyidősek vagyunk, és sztem az emberek itt nem úgy értékelnek, hogy fú, most gyorsan megnézem hogy hányéves a fickó, majd adok rá egy 2est. Engem hidd el több csalódás ért, mikor azt gondoltam, fú, ez egy baromi jó kép, itt meg alig ért el 3egészes átlagot. Először dühös vtam, majd megtanultam átértékelni, és más szemmel nézni a képeimet, és ügyelek arra, hogy igényes fotókat töltsek fel, és hogy azt adjam vissza az ittlévőknek, amit nekem nyújt a kép!
Tán mióta itt vagyok, sokat fejlődtem és tán emiatt állok ki az oldal mellett, de sztem semmiképp sem érdemes itthagyni ezt a társaságot, mert tényleg csak tanulni lehet tőlük, és ahogy a képeidet elnéztem, azok sem mutatnak nagyon mást! De ez csak az én amatőr véleményem, gondoltam megosztom!
Üdv: Sandra

mROX válasza:
Köszi szépen, hogy írtál.

adott pontszám: 5
2006. augusztus 4. | 11:33 | pingvin014

Kedves (egyelőre) Ismeretlen...
Látom jól berágtál... Csak nem értem miért..
Ugyanis valószinű semmi olyan dolog nem történt, ami odakint a nagybetűsben, nagyban, ne történne meg... itt is, mint máshol, különböző emberek vannak, különféle egyéniségek, más-más (élet)tapasztalattal, szak(mai)tudással, intelligenciával...
Ez a sok ember, sokféleképpen látja a világot, ebből fakadóan ugyannarra a dologra különböző módon reagál... ezt el kell fogadnod.
Itt is és az életben is...
Innen elmenekülhetsz, onnan... nehéz, bár nem lehetetlen... csak fájdalmas... a szeretteidnek...
Az emberek nagy része az épp' aktuális társadalmi elvárások és szabályok szerint éli életét és ezek figyelembevételével alkotja meg "saját" véleményét...
Épp ezért ne sértődj meg egy kritikán, bírálaton... Tedd el jó helyre, tanulj belőle... és csináld úgy ahogy neked tetszik...
Úgy is ki fog alakulni benned is, hogy mi a jó és "mi kell a népnek" ahhoz, hogy a megítélésed pozitív legyen szemükben...
Ha ez fontos "tegyél" érte..
A képről: jó szerkesztés, expo, megvilágítás, szépek a színek, a háttér szépen kiemeli a témát.. Az élesség rendben ez a gép ennyit tud, nyilván nem fogható egy profibb, erre a feladatra összeállított technikához, egy ilyennel készült fotóhoz, ezt látni kell...
A téma nekem nem túl érdekes, de most csak magát a fotót, mint olyant véleményeztem...
(a keret is ok)...
Hát ennyi...
Ne add fel...
Üdv.:P

mROX válasza:
Köszi, hogy írtál igen csak érdekes amit írtál. Csak én nem úgy indulok fotózni, hogy tetszedjen X és Y-nak hanem, hogy az nekem tetszedjen. Figyelembe veszem amiket írtak és tényleg vannak nagyon jó meglátások is ez így igaz. Tanultam valamnnyit Töletek de azért sok a ocska vélemény is amely a keretbe és a kép kivágásba kötnek bele és az már 3-as. Vannak dolgok amelyek nekem tetszednek és azért töltöm fel nagy lelkesedéssel de mikor látom, hogy 2 és valamennyi volt az átlagom ennek a fotómnak akkor már megelégeltem.
Köszi, hogy írtál és úgymond bíztattál de döntésem végleges, igaz, hogy még elé volt készítve pár fotó ami feltöltésre várt volna...

2006. augusztus 4. | 09:51 | pleiades

Közben megnéztem a képeid. Semmi gond nincs, nincs rossz szemed. Fejlődni van hova, de ez a duzzogás nevetséges, hisz nem vagy tehetségtelen, sőt, jó képeket csinálsz.

Érdemes sokat tanulni az értelmes hozzászólásokból még, aztán annyi.

mROX válasza:
Érdemes bizony de azt is megkell tudni, hogy hol. Mert ez csak engem akadályoz és visszafele megyek. Hiszem a megnézed a régebbi képeim között vannak tiszta 5-ösök, mig az újabbak között nincsenek és szerintem nem olyan rosszak az új fotóim!
Továbbállok és inkább könyveket böngészgetek de nem fogom azt csinálni, hogy feltöltök egy fotót, mint ez is nagy lelkesedéssel, hogy tudom, hogy a háttér jól sikerült s akkor ez lett belőle...

adott pontszám: 4
2006. augusztus 4. | 09:48 | pleiades

Én ezt speciel egyáltalán nem tartom rossz képnek, bár a többit sem ismerem. A színviláha kellemes, a témája kicsit semmitmondó, a szerkesztése lehetne kevésbé szűk, de kellemes. A hozzáállásod nem értem, egy fotó-kritika oldalon természetes, hogy az ember kritikát kap.

Nem dicsőségért érdemes idejönni, hanem tanulni. A sok marha, aki csak lehúzó véleményt mond, meg miért zavar? Nem kell törődni velük.

mROX válasza:
Igazad van de ahogy fogalmaztál a sok marha mind a keretbe kötnek bele meg a vágásba. Persze, hogy Ő másképp vágta volna ki és más szímű keretet tenne rá. Nem értem, hogy ezt miért nem bízzák a fotósra aki készítette a fotót. Értékeljél a témat, a kivitelezést, színeket stb. Az lenne a legjobb, hogyha a hasznos és a nem hasznos funkcióval ki lehetne választani, hogy mi kerüljön a pontszámhoz. Mondjuk akkor csomó 5-ös fotó lenne, de amugy nem lenne hülyeség. Köszi szépen, hogy írtál.

adott pontszám: 5
2006. augusztus 4. | 08:35 | emese82

Hát sajnálom, hogy több képet nem fogsz feltölteni! Pedig ez igazán jól sikerült és biztos vagyok benne, hogy a többi is szép.
Tetszik a kép színe, nagyon jól lett elkészítve! Nyugalmat áraszt és nem csak azért, mert zöld színű.
Gratulálok hozzá! Igazán jól sikerült, szép, élénkek a színek és a keret is tökéletesen passzol hozzá!

mROX válasza:
Kösz szépen.

2006. augusztus 4. | 06:51 | c0y0te

Na ne csináld már! Követtem a képeid, és sztem érdekesek. Ne szívd mellre, ha kapsz 1-2 rossz pontot. Az értékelések úgyis szubjektívek, és a jó képet vagy nagyon szeretik, vagy nagyon utálják. Látom van azért neked 1-2 színötös is...
Várom még a képeidet,
c0y0te
Csíkszereda

mROX válasza:
Én Gyergyói vagyok, bíztos megnézted és gondolom azért is írtad oda, hogy Csíkszereda. Na már mos van egy pár fotóm ami 5-ös de az újabbak között is vannak szerintem jók ahogy ez a levécsokor is és nem hiszem, hogy ilyen átlaga kéne legyen. Az, hogy hagyományos levelek attól még lehet jó! Nem töltök fel több fotót.

2006. augusztus 4. | 06:31 | papsoka

Kár!

mROX válasza:
Ez van.

2006. augusztus 4. | 00:30 | capture the flag

hát igen

ha levágod a modell kezét
az a baj,
ha meghagyod és nem vagy modern,
az a baj...

ne add fel


mROX válasza:
Tetszik amit írtál és nagyon örülök, hogy nem csak egyedül vagyok aki ezt gondolja. Nekem már elegem van az egészből. Nem fogok, hogy más befolyásolja a képeimet, mert hiszem az tudom, hogy én fotóztam. S nem egy olyan értékeli le aki nemrég regisztrált és feltölt kép matyukaságot...

2006. augusztus 4. | 00:29 | Amuro Ray

Nem arról volt szó hogy elmosott-e a háttér vagy éles-e,hanem arról,hogy egysíkú...nagyon elüt a központi témától,már-már elnyomja azt a maga rikítóan,természetellenesen zöld színárnyalatával! De ha bármi kivetnivalót találsz/találtok az értékelésemben akkor kérlek írj/írjatok szívesen fogadom a kritikát és a tanácsot hogy hogy kell értékelni! Ennél a képnél objektív és szubjektív is voltam egyaránt... Engem is pontoztak már le,sőt szerintem közülünk már mindenkit,de azt tudom hogy minden vélemény fontos,minden vélemény új tapasztalat,és ha az alacsony pontszám mellett jogosnak érzem az indoklást az külön öröm,mivel megint tanultam valami újat,ami által jobb lehetek és elkerülhetek bizonyos hibákat...

mROX válasza:
Te is osztán nagyon értessz a fotózáshoz nem vitatkozni akarod de olvastam volt az egyik véleményedet is s azt írták vissza, hogy: Látom nagyon értesz hozzá ...
Hiszen te az értékelted, hogy elhomálysodott a háttér. Az igaz, hogy te azzal a kicsi géppel nemtudsz ennyire elhomályosodott képet csinálni de ha már észrevetted volna akkor ez így a jó. Nem zavar be a háttér, nem zavar be a fúszálak, ha nagyon kiváncsi vagy akkor olvasd el a Szellemlapi fotómra érkezett véleményeket és egy kicsit igazán tanulhatnál ha már itt vagy. Amiért téged is pontoztak le az még nem azt jelenti, hogy BOSSZÚSÁGBÓL lepontozzuk a másikot, szerintem ez egyáltalán nem HELYÉNVALÓ. Neked sem esne jól ha egyik fotódat most elékeresném és belekötnék. Igaz nem esne jól? Csak tudod azért szerintem sok külömbség van köztünk...
További jó fotózást.

adott pontszám: 5
2006. augusztus 4. | 00:07 | A-K-T

Tetszetős a fotód, talán túl sok a zöld háttér, de mindenképpen biztatlak, hogy folytasd!
Ne légy mérges, hiszen magadnak fotózol. Amit itt értékelnek, abból sokat lehet tanulni, de nem kell minden véleményt mellre szívnod. Minen embernek megvan a maga egyénisége, stílusa. Ezt van, aki elfogadja, és van, aki nemtetszését nyilvánítja. Egy fotóból nem lehet megállapítani, hogy valaki fiatal, vagy sem. Nem látszik a készítőjének az adatai. Úgyhogy mindenképpen a maradásra szeretnélek rábírni, mert ha minden fotód tökéletesnek lenne pontozva, akkor már fotóművész kategóriába sorolnának. :)))) Biztatásképpen 5 pontot adok, egyébként csak 4,99 lenne:)

További élménydús fotókat kívánok!

Üdv: A K T

mROX válasza:
Nem látszik de ha jól tudom nekem van csak S3-asom ha jól tudom, szerintem abból kilehet venni. Jó lehet, hogy most van 2-3 de az még nem sok mint a eos 350-es.
Nagyon megemelted a 4.99-ről 5-re de azét köszi szépen, hogy a 0.01 pontos is, látszik, hogy megvan a jóindulat :)

adott pontszám: 4
2006. augusztus 3. | 23:32 | n0teasy

Egyszerű, de kellemes kép. Tetszik a szerkesztése, a vágása. A háttér túlságosan homogén, a színe természetellenes.
Ne add fel, a véleményeket olvasd vissza egy-két hét múlva, és nézd meg a véleményezők galériáját is. Látszik, hogy van szemed a fotózáshoz.

mROX válasza:
Megszoktam nézni a véleményezok galériáját is. Köszi, hogy írtál.

2006. augusztus 3. | 23:21 | Don berthy

szerintem fölösleges ez a hattyúk halála :) mindenki gondolt már ilyenre, sokan Ljátszották visszajöttek, itt vannak :) magam is soxor gondoltam rá, mikor bosszúpontoztak, vagy egy két képemet többre értékeltem mint a nagyérdemű, és nem csúszott, h. tele rakták 2-vel...és mégis itt vagyok;) szelektálok, h. kinek a véleménye ami fontos és ki akit úgy érzek, h. nem érdekel:) hidd L jól Llehet itt lenni, csak nem kell ennyire komolyan venni :)
remélem meggondolod magad :)



B.

mROX válasza:
Nem hiszem, hogy meggondolom magam talán majd egy év múlva, volt úgy még, hogy szüneteltettem s a felhasználomat fel is függesztették. Köszi, hogy írtál.

2006. augusztus 3. | 23:13 | Sánti

Nem tudok pontot adni,mert megnéztem az értékelést. Nem egészen értettem az alacsony átlagot, sztem jó ez a kép. Biztos van rajta javítani való, dehát folyamatosan fejlődhetünk.

Megnéztem én is a képeidet, szerintem jó képeid vannak. Ne add fel egy pár lehúzó átlag miatt. Inkább vizsgáld meg a véleményeket. Amit érdemes megtartani, azt tartsd meg, amit meg nem, azt meg ne vedd magadra

Mondja egy olyan, akinek igencsak van még mit tanulnia :)

Üdv,
Sánti

mROX válasza:
Köszi de olyan véleményből vegem ki a fontosat, hogy az egyik jobbról vágna és a másik meg balról? És én meg nem akarné sehonnan vágni. Vagy inkább azt, hogy az egyik fotóra sötét keret jó s a másik irja, hogy világos? Áhh, nem köszi. Elég volt. Csinálok egy oldalt magamnak s oda feltöltöm a fotóimat.

2006. augusztus 3. | 23:05 | julesdex

Aludj rá egyet..
Jó kis képeid vannak..

mROX válasza:
Nem alszok rá ugyanis már eldöntöttem ezt, hogy többet nem töltök fel fotót és kész.
Hiszen ha a háttér nem homályos akkor az a baj és ha pedig szépen homályos lett, mert úgy akartam akkor az a baj, mert olyan mintha PS-be egy színnel végigfestettem volna. Van egy ilyen is valamelyik vélemény között meg is van, azthiszem a legelső háromba benne is van.

adott pontszám: 3,8
2006. augusztus 3. | 22:59 | julesdex

Egy képből nem derül ki a készítő életkora...
Tehát soha sem azért kapsz ilyen vagy olyan értékelést mert fiatal/öreg vagy..
Nekem egy évbe telt, és sok ezer fotóba, hogy most már ötven képből egyet fel is töltök.
nem kötelező ide járni, elég a családtagoknak mutogatni meg a haveroknak.
Majd azok dicsérgetnek.
ha ez kell hogy jó "FOTÓS"-nak érezd magad...

Szeintem meg fogadd meg a jótanácsokat, a hülyeségekkel meg ne törödjél.
A pontszám meg nem fizetés hogy idegeskedj miatta.

Az a képed egyébként szerintem egész jó.
A levélen a fehér becsillanások viszont sokat elvesznek az értékéből.
(legjobb ilyenkor egy polár)
As zerkesztés egy kicsit szűk, és a mélységélesség is elég kicsit.

Jó fényeket, akár kitartasz, akár nem.
julesdex

mROX válasza:
Tudom, hogy nem a pontszám de mikr látom, hogy hülyébnél hülyébb véleményeket írnak és annak fele beleköt, hogy a képkivágás rossz. Az egyik jobbról vágna s a másik balró, s akkor most csináld úgy, hogy mind a kettőnek jó legyen. Én szeretek fotózni de úgy, hogy eredmény legyen. Én meglátom az eredményemet de már nincs szükségem, hogy Ti is lássátok. Böven elég ha én megvagyok elégedve a fotóimmal Igaz én is csinálok ocska selejt fotót de azokat mellözöm és törlöm de mikor a jót is kéne mellözzem akkor azt már nem, inkább mellözöm az, hogy nem töltök fel többet.
Köszi, hogy írtál amugy még nincsen polár szüröm úgyhogy bekell érjem ezzel.
Nem akaraok úgymond profi fotós lenni, én csak hobbi fotós vagyok aki szereti megörökíteni az élet minden érdekes pillanatát... egyszer élünk.
Minden jót! Szia

2006. augusztus 3. | 22:56 | Krisnya

Elnézegetve a fotóidat szerintem, kicsit túlreagálod a dolgot. Kicist nagyon, de persze ez csak az én meglátásom.
Arra nem gondoltál hogy zsarj a fejükre?
Máshogy nem megy mert minnél több ember van egy helyen annál több a hülye.
Szerintem.

mROX válasza:
Az utolsó mondatod nagyon tetszik. Nem hiszem, hogy azért kéne feltöltsek fotókat, hogy mások (írigyelve) leértékeljék...
Külömben az volt az itteni álmom, hogy az egyik fotóm bát bekerüljön legalább a 24 óra legjóbb fotók közé de nemjött össze.

Talán kicsit pihentetem ezt az oldalt s majd egy két év múlva újra kedvet kapok hozzá (de nem biztos). Másképp is tudom értékelni az én fotóimat, hogy örülhessek neki, hogy: NE EZT ÉN FOTÓZTAM!

Egy dolog zavart a véleményezőkben és bocsi, hogy általánosan írom. Ha jó volt a fotó, téma meg minden akkor nem volt másba mibe belekössenek akkor előveszik a biztos indokot és úgyis lehuzzák a kép átlagát. Az első az, hogy rossz a kivágás és a másik a keret... ezt figyeltem meg az utolsó pár fotóimon.
Minden jót Neked!
Köszi, hogy írtál.

adott pontszám: 5
2006. augusztus 3. | 22:13 | xtc3

Gyönyörű természetfotó, szeretem a természetfotókat. Kellően éles és kontrasztos a fénykép. Légyszives ird már meg hogy milyen háttérrel készült, mert nem tudom kivenni mi lehet. Szép!

mROX válasza:
Úgy csináltam a fotót, hogy felmásztam létrával egy tetőre és a háttér az pedig elhomályosodótt fú. Azért csináltam magasről, hogy a háttér minél ellegyen homályosodva, az-az minél messzéb legyen a fű.
Köszi, hogy írtál.

adott pontszám: 4
2006. augusztus 3. | 22:05 | tomeri

Nem ertem ezt az alacsony ertekelest. Szerintem ez nem egy rossz kep, nem ennyit erdemel. Bar a temavalasztas nem valami fergeteges, de lattunk mar sokkal rosszabbakat is. A kompozicio is ok, bar en nem kozepre raktam volna a "csokrot", de igy is jo szerintem. Jo az elmosodott hatter. Kicsit hibanak szamitanak a kigett levelreszek. Ezek ellenere nalam megerdemel egy 4est.

mROX válasza:
Köszi szépen.

adott pontszám: 2
2006. augusztus 3. | 21:43 | Amuro Ray

Ez a kép inkább digitális illusztráció,mint természetfotó. A háttér elég egysíkúra sikerült,olyan mintha a ps-ben egy színnel töltötted volna ki a levelek közötti/körüli részeket,a bal oldalon lévő fa részlet sem dob rajta sokat. A levelekben amit lefotóztál nincs semmi érdekes azonkívül,hogy be van égve sok helyen és a mélységélesség beállításnak köszönhetően 1-2 levél homályos... Tulajdonképpen látvány-értéke sincs túl sok...

mROX válasza:
Hát most meg ne haragudjál de már kezden unni ezt a fotózz.hu-t. Ha feltöltök egy fotót es a háttér nem homályos akkor azzal van baj, azért pontozzátok le. De ha olyan fotót csinálok amelyen a háttér szépen elmosodik akkor az a BAJ. Köszi, hogy írtál.

adott pontszám: 5
2006. augusztus 3. | 21:40 | szitus4

Szerintem nagyon jól sikerült a kompozíciód,
minden ok, a színek is harmónikusak. Ha legközelebb az érdekességre törekedsz, akkor egy kis dinamikát érdemes belevinned v. szín/vörös képelemmel/ v. formavilággal.

mROX válasza:
Örülök, hogy bár egy személynek tetszik.

adott pontszám: 4,3
2006. augusztus 3. | 21:35 | karika66

Én forgatnék még a képen egy keveset jobbra. Akkor a levélcsokor átlósabban helyezkedne el, és egy kicsit elmozdulna a középpontból. A homogén háttér, a színek és a fények jók.

mROX válasza:
Értem, köszi.

adott pontszám: 3,5
2006. augusztus 3. | 21:17 | Csaba7404

Igazából az élesség a kép legnagyobb erénye, szerintem a téma nem túl érdekes és én valami kellemesebb keretet tettem volna a randa szürke helyett.

mROX válasza:
Hát igen de valaki töltött fel ilyen fotót amely ilyen levelek vannak? Nem akkor nem értyem, hogy mi a baj. Ezt is megkell mutatni, hogy ilyen is van...

adott pontszám: 5
2006. augusztus 3. | 20:45 | kukacmolnar

Szupi lett a kép, és tetszik a zöld háttér.

mROX válasza:
Köszi szépen.