BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,3
KATEGÓRIA: divat
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. július 29. 19:10
  • érzékenység: Iso100
  • fókusztávolság: 30x1.6 mm
  • objektív: Sigma 24-70/2.8 EX
  • rekeszérték: 13
  • zársebesség: 1/200
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Budapest
High Fashion

Semmi PS 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2006. november 19. | 18:18 | gabor0716

nem mondod...
akkor sorry, én nem láttam, nem voltam elég körültekintő. :)
Üdv

_juhy válasza:
:)

2006. november 19. | 16:51 | gabor0716

A vérmérsékletünk, meg a válaszaink stílusa.
Azért én a helyedben ezzel a képpel nem villognék. A weboldaladon sem láttam, ezzel te sem akarod nyilvánosan égetni magad. :)))
Amiket a weboldaladra feltettél azok szuperek, de erről magad sem hiszed h. olyan szuper, mint amilyennek itt beállítottad, különben valahol fő oldalon foglalna helyet ez a kis csemege. :-))
Pedig ezt is fel kellene raknod, h. te ilyent is tudsz! :-))
Remélem amúgy nincs harag??

Üdv!

_juhy válasza:
Nincs harag! :)
Nem jól néztél körül... a portfolió képek között megtalálod ;)

2006. november 18. | 23:52 | gabor0716

:))))))))
Emélkszel még mit írtál a "Magyar szépség....??" c. képem alá??

Ezt végigolvasva.... :)))))
No comment! Nézz magadba! :))))))
Amúgy megnéztem a honlapod, vannak iszonyat szép képeid, de ennél elszaladt veled a ló. Ami nem baj, hasonló a stílusunk! Csak vicces h. te oktattál ki.... :)))

Üdv!
További szép képeket!
:-))

_juhy válasza:
Óóóó :) nincs ebben semmi vicces :)
MIlyen stílusunk a hasonló!?

2006. október 18. | 10:15 | starangel

Kicsit túl unott, és arogáns, "MIt akarsz Te?"; "Ki vagy Te?" arcot vág! Nekem ez nagyon nem tetszik!

_juhy válasza:
még szerencse, hogy nekem igen! ;) a kép értékéből szerintem ez nem von le!

2006. szeptember 5. | 23:34 | Szarka.Csaba

Ahogy elnézem a hozzászólásaidat, csöppet se vagy beképzelt! :) Egyébként nem rossz szemléletmód,, tetszik, de az a könyök akkor is ..., bármit mondasz

_juhy válasza:
bármit is mondok, valaki akkor is marad régimódi :)
valaki meg mer újítani... :)
Ismerek sokakat, akiket mágján égettek el tanaik miatt, de az utókor igazolta őket... van egy így!

adott pontszám: 4
2006. augusztus 27. | 20:32 | m6sport

kicsit a feheregyensullyal vannak problemak de az alapötlet nem rosz! gratulalok, 4pont!

_juhy válasza:
nincs azzal probléma ;) Hidd el nekem!

adott pontszám: 3,5
2006. augusztus 17. | 18:41 | plifi1982

4 mert gyönyörű a modell és jó a beállás. Sajnos a hölgy nagyon unott fejet vág szerintem, pedig nagyon sokat ki lehetne belőle hozni. A kép egy kicsit alexpós, de nagyobb gond, hogy derítés nem volt sehol, nagyon zavaróak a kusza árnyékok. Több oldalról is meg kellett volna világítani a modellt, akkor sokkal jobban sikerült volna. Összeségében elég jó a kompozíció, csak a technikai kivitelezés nem az igazi. Ha ezeken javítasz 5 lesz

_juhy válasza:
MInden szándékos, azért köszi!

adott pontszám: 4
2006. augusztus 11. | 16:27 | akossss

Unott arc, vékony kéz, és kilóg a könyöke. Kis PS kéne, legalább a színeket kiemelni.

_juhy válasza:
minden szándékosan ilyen... a színek is... az arc is... a könyök is :)

adott pontszám: 4
2006. augusztus 10. | 16:41 | BenKee79

Sajnos a fehér hátteren nagyon zavaróak az árnyékok, ez egy diffuzorral lehett volna csökkenteni. A póz sztem oke, viszont ehhez a fej és testtartáshoz én egy erősebb, uralkodobb sminket probáltam volna meg. A fények sajnos laposak nekem kicsit, és talán balról derítettem volna.

_juhy válasza:
Tökéletesen így akartam, ahogy itt látod :)
A fal pedig nem fehér ;)

adott pontszám: 4,5
2006. augusztus 7. | 16:43 | meglesz

Jó kép.
Élesség jó, modell szép, póz remek.
A fényeken és a vágáson kell csupán javítani és tökéletes lesz.

_juhy válasza:
Szerintem a fények is tökéletesek :)

2006. augusztus 7. | 12:31 | Sn0o0p

egy egyszerű, nyers divat fotó.. flegma testartás és arckifejezés...
ez így oké, gondolom ez volt a cél... tudatosnak látszik a fotó, de a könyök levágását mi indokolta?

_juhy válasza:
Mi indokolta? :) Polgár pukkasztás...

2006. augusztus 2. | 08:45 | Lorenzo79

Én azt, javaslom, hogy csak keményen a néppel ,megérdemlik, héha a falnak futok én is....
király

_juhy válasza:
Nem kell javasolni!
Kemény vagyok Bodri vazze... k..va kemény :)

2006. augusztus 1. | 18:15 | glamourbela

Hat erdekes kep, ez a flegma beallas vhogy meg osszhangban is van ezzel a "fotostarsadalompukkaszto" technikaval. :)
Egyebkent mi ez a sokat emlegetett room? Mi az igazi honlap cime?

_juhy válasza:
http://www.theroom.hu/

El írtam korábban...

adott pontszám: 4
2006. augusztus 1. | 00:42 | Cenobitex

Fura póz, nagyon kihangsúlyozza a már beteges soványságot, érdekes hangulatot sugároz.

_juhy válasza:
Nem beteges ez a soványság... gyári adottság, de jól látod... érdekes hangulat volt a cél, no meg persze ez-az kihangsúlyozása.
csodálkozom, hogy 4-est adtál :)

adott pontszám: 1
2006. július 31. | 20:25 | makszim

Már előre félek a bosszútól. De mivel nem izgat a pontozás ezért én simán lehúzom ezt a képet. Egyszerűen rossz.
Attól, hogy a kar befelé tart nem kellene ilyen csúnyán megvágni. Arról, hogy a térdeket is szétkaszaboltad csak rosszabb lett az egész. A fények semmilyenek.
Ha van valaki aki csinál rossz képeket az én vagyok, de te ezzel rajtam is túltettél.

_juhy válasza:
no... örülök, hogy megszakértetted a fotót :)

adott pontszám: 3,5
2006. július 31. | 18:14 | Noi

Engem az ilyen divatfotók nem igazán tudnak megfogni, mert valahogy mindig nagyon hatásvadásznak tűnnek. Ebben is van belőle némi, de az egyszerűsége kellemessé teszi.
A könyök levágása zavaró, és a színek túl laposak. Némi kontraszt elfére rajta, és akkor a fekete valóban fekete, a fehér pedig nem szürke lenne. Talán egy kis keret is jót tenne neki.

_juhy válasza:
Keret??? Uhh....
A fekete fekete, a fehér pedig sosem volt fehér.. szürke volt mindíg is :)

adott pontszám: 3,5
2006. július 31. | 17:47 | redsheep

Gondolom nem az első vagyok aki leírja, hogy a sok árnyék hátul nagyon zavaró. Vagy előbbre kell állítani a modellt, vagy deríteni a vakut (és akkor az arc sem csillanna be)...
Aztánmeg lelóg neki a bal könyöke. Ha szándékos, akkor csak én nem látom a koncepciót, ha nem akkor kicsit szélesebbre kellett volna vágni.
Nem rossz kép egyébként, jó a modell, jó a beállítás is, csak egy kis technikai plusz kellene hozzá. Üdv: Zoltán
:o)

_juhy válasza:
Meg van a technikai plusz! :)

2006. július 31. | 14:40 | sztyopka_remixx

látszik...

minimum egy brhtness/contrast-ot megért volna.

_juhy válasza:
:) arra nem is gondolsz, hogy direkt ilyen?

2006. július 31. | 08:54 | A!démon

Most már csak portfolio, nem high fashion? Lapos kép egy unottan néző modellről, igazából ez az első gondolatom ha ránézek. Talán lusta voltál foglalkozni a képpel és úgy gondoltad, majd bemagyarázod mindenkinek, hogy ez igazi HIGH FASHION? Hát szerintem valamit nagyon elnéztél azokon a magazin képeken.

_juhy válasza:
Ha te mondod...

2006. július 31. | 08:05 | withopeneyes

neharagudj, biztos tudatlan es ertetlen vagyok, de nem ertem a koncepciodat...attol, hogy egy portfoliot keszitesz valakinek, amivel az adottsagait szeretned megmutatni, azt nem kene igenyesen kivitelezni?

_juhy válasza:
De... kéne... úgy is van kivitelezve ;)

adott pontszám: 3
2006. július 31. | 07:57 | withopeneyes

szep ez a kep, nem is, megint elfogult vagyok, a kep nem szep, de a modell csinos es tulajdonkeppen nem ertem mit szerettel volna csinalni, legfokeppen az arnyekok, hogy teged azok nem zavarnak? tiszta szurke a hatter, es ha mar arnyek, akkor nem kene egymasba logniuk...szemelyszerint kiegettem volna a hatteret, arnyekkal vagy anelkul. ay otlet kompozicio nagyon tetszik, en biztosan ujralonem ezt a kepet feher fallal arnyekok nelkul, konyokkel:)

_juhy válasza:
Hát, ha én is foto-arton nevelkedtem volna, tuti én is fehér háttér előtt lőném... de szerencsére a konvenciók nem korlátoznak!

2006. július 31. | 01:12 | Don berthy

remélem mindeki galériájában kerestél egy olyan pontot amit megtudtál döfni a kis hülyésegeddel aki épp Lmondta a véleményét a képedről! ha ez a hájgh fessön, akkor telerakom vele az oldalt annop a 2megapixeles sonymal csináltam ien képeket utoljára, ma márcsak mosolyogva tekintek vissza rájuk, és nem rakom ide, és ugatom le akik normális véleményeket írnak! inkább az ilyen userektől kéne megtisztíani az oldalt! nem értem ha akkor ember vagy, fotós szakértő, akkor mit keresel itt? miért nem járod a világot és fotózod a profi modelleket! gondolkodj egy kicsit nézz magadba! remélem ennyi elég volt, és ezúton kérlek meg nagyon szépen, h. nemvagyok kíváncsi a szánalmas bosszú véleményedre, ezért hagyjuk egymást békén! előre is köszönöm.



B.

_juhy válasza:
Fáj az igazság... ;)

2006. július 31. | 00:49 | Don berthy

ennyire gerinctelen vagy?

_juhy válasza:
mennyire?

adott pontszám: 2
2006. július 30. | 23:36 | Lacaboy

Rendkívül lapos, kontraszttalan fotó. Levágott könyök (és ráadásul csak 1 oldalon - ha mind2 oldalon vágva lenne a könyök, kisebb hiba lenne).
Nagyon zavaró kusza háttérárnyékok.
Ez a helyzet sokkal nagyobb odafigyelést igényelt volna szerintem.
Sajnálom, ez sztem csak 2.

_juhy válasza:
Én nem sajnálom, a látásmódod a sajátod :) részvétem miatta!

2006. július 30. | 18:28 | kesztió

Nem győztél meg, de egye fene, elfogadom, mint koncepciót. Ez esetben legyen akkor a fele, adok 1,5 kreditet.
De azért újítás ide vagy oda, lehettél volna úriemberebb a társasággal... :)
<br><b>Az értékelő 1,5 kreditet utalt át a fotó készítőjének.</b>

_juhy válasza:
Nem is foglak szerintem soha meggyőzni! :)
De kezdetnek ez is valami!
Köszi!

2006. július 30. | 18:05 | kesztió

Lehet, hogy ma mai barbibaba-világban a piszkafa-végtag nagyon trendi, de én a modell túl vékony karját nem nevezném adottságnak. Te viszont a rombusz pózzal eléggé "kiemelted"...
Ez mondjuk ízlések és pofonok kérdése.
De az isten szerelmére, az orr árnyékával mit akartál "kiemelni"?! Így se túl pisze az orra, de az árnyék majdnem duplájára nagyítja optikailag. Bizisten, hajlandó vagyok minden egyebet elfogadni, de minek "ekkora" orr?

_juhy válasza:
mint mondtam, nem a szépség a lényeg ;) A karakter... a "másság". Ennél többet nem tudok mit írni

2006. július 30. | 17:43 | trombone

Megnéztem a helyeket amiket mondtál. A www.room.com-ra (amit javasoltál) egy hotelszobákat ajánló oldal jött be...érdekes volt :-))) a vouge-on találtam ilyeneket...ok. legyen. Legyen ez most a szuper trendi...akkor is bénának tartom...és nem fogom csak pusztán sznobizmusból követni ha nem tetszik csak azért mert ez most a legújabb. Neked viszont nem kéne ilyen lesajnálóan kezelni azokat akik elmondják a véleményüket a képedről és történetesen nem azonosulnak ezzel az irányzattal. Mert visszaolvasva olyan érzésem volt, hogy mindenki hülye aki nem dícséri a képedet és te mondod itt meg a frankót. Remélem most sincs harag, csak a véleményemet mondtam Üdv..további jó fotózást

_juhy válasza:
Volt legalább 2 vélemény, ami szintén nem dícsérő volt, ám valóban azt tükrözte, hogy aki adta konyít a témához valamelyest..
Lehet lesajnáló vagyok... no és? :) Nem célom a haverkodás, a népszerűség kivívása.

2006. július 30. | 17:43 | fotocross

Mér', majd a fotoart-maffia letiltat? Kit érdekel, szerintem engem fog a legkevésbé...

_juhy válasza:
na mondj ilyet... valaha ez egy jó oldal volt!

2006. július 30. | 17:19 | kesztió

Nézd, Juhy,
örülök, hogy végre van kivel értelmesen vitatkozni, de akkor kérlek, szállj le a magas lóról, csináljuk már gerincesen és tisztességesen, jó?!
Belelapoztam a galériádba, sem én, sem más nem vitatja, hogy tudsz fotózni.
Te se mondhatod rólam, hogy nem lennék alapvetően jóindulatú és konstruktív véleményező, nézd meg az adott pontjaim átlagát és olvass bele az értékeléseimbe, pl. sztyopka elhíresült "pirosszemes" aktjáról.

Tehát, HA A FENTIEK ELLENÉRE IS kifogásaim vannak, bizonyára tudom, miről beszélek.

Amennyiben nézettséget akartál, megkaptad, pilanatnyilag 700 felett állsz ezzel a képpel, kevesebb mint 24 óra alatt.
Ha polgárt akartál pukkasztani, az is megvan, eddig 30 értékelés.
De akkor vállald légyszi a negatív véleményeket és a konfrontációt, mert az eddigi replikáid sajnálatos módon kimerültek a személyeskedésben és egy új irányvonal emlegetésében, persze ez utóbbi is csak homályos utalások szintjén.

Az gondolom vitán felül áll, hogy általánosan elfogadott szabályokat szegtél meg. Ezzel önmagában nem is lenne baj, a szabályok ugyebár arra valók, hogy megszegjük őket. De a megszegésre is van 2 szabály:
(1) Tudod nem megszegni a szabályokat, azaz, ha akarod, tudod alkalmazni őket,
(2) Valami pluszt adsz a munkához a szabályszegéssel, és meg is tudod indokolni, miért.
Az (1), mint már említettem, nálad OK. A (2)-ről viszont nem nem győztél meg, olvasd csak vissza a válaszaidat.

Fogjuk fel, hogy a fali árnyékok tudatos, kreatív játék a fénnyel. Akkor viszont nem azzal lettél volna tökös gyerek, hogy pl. az orr árnyékát kiütöd, s utána a szemébe röhögsz a társaságnak, hogy vajon miért nincs árnyéka az orrnak, ha tényleg annyira átgondolatlan a megvilágítás?!
Mert ha engem észérvekkel meg tudsz győzni arról, mitől jobb és mi a "koncepciós" abban, hogy az arc jobb felét félig eltakarja egy orr alakú árnyék, becsszóra kapsz tőlem ajándékba 1 hónapos tagságot a velejáró 3 (három) kredittel (lévén, hogy kreditet nem tudok már simán átutalni, hiszen véleményeztem).
Komolyan mondom, nem a levegőbe beszélek.

Rendben?
Remélem, "átment", amit mondani akartam.
Üdv, további jó fényeket és árnyékokat ;))),
kesztió

_juhy válasza:
Akkor mondom a koncepciót.
Nem érdekeltek a falon az árnyékok.
Ami a cél volt... készíteni a modellről egy portfolióba illő képet, amin az adottságai vannak előtérbe helyezve (hosszú láb, végtagok, arc). Nem a szépség a cél, nem a csillogás.
A cél a kemény lágyság.
Éles árnyékok az orron, ugyanakkor kontraszt szegénység, hogy a részletek sem vesszenek el, valamint a bőr ilyen opálossá váljon.
Így röviden ennyi.

2006. július 30. | 17:16 | Cseh Dániel

igen, msot már láttam a képeid, emlékszem rájuk. éppen ezért nem értem ezt a képet.

_juhy válasza:
nem kell, hogy értsd...

adott pontszám: 4
2006. július 30. | 13:38 | Cseh Dániel

kellett volna Ps, azért van a digitális technika, használjuk ki a lehetőségeinket: retus, grad. görbe.
a vágás az jó, de az árnyékok és a túl homogén világítás nem tetszik.

_juhy válasza:
Kihasználtam a lehetőségeit ;) nem is kicsit...

2006. július 30. | 12:57 | fotocross

Juhykám, az a Török Gyuri, akit te emlegetsz... Ő a Fotoart magazinnál valami guru, aki szerint 5 lámpával készül egy korszerű divatfotó, középformátumra, és persze softbox nélkül
mert azt csak az amatőrök használják... Az embernek kis hibája, hogy fotókat publikálni csak a "saját magazinjában" szokott, azok a képek is 70es évek legszebb fotóit idézik... Ez a gárda remek fotótanfolyamokat szokott szervezni, ahol is a kezdő fotósoknak megtanítják a 30 éve is ciki Fényszöv-stílusú műtermi mosolyalbumfotózást :-)

Erre szokták mondani sok mindennel kapcsolatban, hogy aki nem tudja, az tanítja :-)))))

_juhy válasza:
na még pár ilyen írás és le leszel tíltva :)))

adott pontszám: 3
2006. július 30. | 10:45 | trombone

Kicsit alexpós és kontraszttalan kép. Sokkal erősebben kellett volna szerintem megvilágítanod és azt visszalágyítani ernyőkkel pl. Engem zavarnak azok az árnyékok a héttéren, sőt az arcon is erőteljesen megjelenik az orr árnyéka. A lágyítással azok is eltűntek volna. A vágás azért nem jó mert jobb oldalon belevágtál a könyökébe és látszik rajta, hogy nem szándékos, hanem így sikerült, bal oldalon pedig majdnem érinti a kép szélét. Üdv

_juhy válasza:
Szóval úgy gondolod, hogy csak úgy tök véletlen lett ilyen a kép!?
Tévedsz kedves barátom... de azért köszi a hozzáértő kritikát ;)

2006. július 30. | 10:35 | Don berthy

ki az a Török Miki? sokan mondtak már ilyen árnyékokkal kapcsolatos dolgokat, bár igazából a töbi képed alapján ezt nem értem.

_juhy válasza:
mért, mit kellene érteni?

adott pontszám: 3
2006. július 30. | 10:18 | kesztió

Az árnyékokat fel lehet fogni fénnyel való játéknak, de szerintem inkább zavaróak.
Az orr árnyéka az arcon pedig egyenesen durva.
A "rombusz alakban" csípőre tett kezek előnytelenek mind a kompozíciónak, mind a modellnek (főként, hogy ilyen vékony karja van), ráadásul belevágtál a könyökébe, ezt szerintem eddig már minden értékelő hozzádvágta.
Azonkívül kontraszttalan a kép, hiába ott az ellentét a sötét ruha és a világos(?) háttér között, nincs meg a divatfotókhoz szükséges ragyogás.
A hajat viszont szépen elrendezted, és az összhatás a felsorolt hibák ellenére nem is rossz.
Nagyon tudatos, kreatív, de nagyon javítandó!

_juhy válasza:
sok sok "okosságot" összeírkáltál, de vajh mi keveset ér, ugyanis tévedésen alapulnak!
Ki mondta azt neked, hogy egy divatképnek ragyogónak kell lenni? Ki mondta azt neked, hogy nem lehet így vágni? Ki mondta azt, hogy nem lehet kemény árnyék?

2006. július 30. | 08:06 | h.rom

Ennek ellenére, én mégsem készítenék ilyen fotót senkiről. Jó pár divatlapot láttam életemben sok-sok fotóval, de iyen: kontraszttalan, színtelen, unott, levágott könyökű - egyikben sem volt. Nem sértegetlek, én tényleg így látom. Azonban, a többi fotód fényében azt kell hogy mondjam, mások talán kezdő korukban készítenek ilyet, te viszont tudatosan kreáltad. :)

_juhy válasza:
Soha nem láttam még kezdőtől ilyen képet :) Haladótól már párszor... hasonlót.
És örülök is neki, hogy nem készítenél ilyen képet, legalább 1el kevesebb konkurencia

adott pontszám: 2,5
2006. július 30. | 03:42 | Don berthy

hmm...bár nem nagyon vagyok járatos a divatfotózásban, de azt már sokan Lmondták, h. lehetőleg egy ilyen képen ne legyen árnyék a háttérben, és talán a modelledre is több fény kéne. gondolom a világítás reflektoros, így gyakorlatilag az árnyékokat egy kis reflektor pakolgatással Llehet tünteni, a modelled pedig egy vakus derítéssel talán világosabb lenne, indirekt módon falról, vagy derítőlapról. és szerintem a rendezői bal könyökért kár. :( javítandó, de közelít a tucafelé. szerintem próbálkozz még érdemes :)


B.

_juhy válasza:
Nagyon nem nyert! ;)
Ami pedig azt illeti... ki mondott neked ilyeneket a divatfotózásról, csak nem Török Miki? ;)

2006. július 30. | 02:28 | agent01

Érdekes ötlet, nem megszokott megvalósítás. Annak ellenére hogy az én szépérzékemnek ez nem teljesen elég, támogatom az innovátorokat. Hajrá:)
Age

_juhy válasza:
:)

2006. július 30. | 02:14 | -Vadkinder-

Én ugyan nem oktattalak ki, mindössze kérdeztem ;) És nem csak bogarakat fotózok (sőt hogy őszinte legyek egyetlen bogárról van fenn képem, az is másodlagos szereplő.. na mindegy) Nekem furcsa hogy egy átlagos user így szívén viseli a sorsát egy oldalnak, ami szerinte irigy hozzá nem értő emberek gyülekezete. Persze a nagylelkűség jellemre vall, én a háttérben mégis cinikus röhögést érzek. És mondcsak mi töltött el azzal a meggyőződéssel hogy te képes vagy tanítani, te meg tudod mondani a végérvényes frankót? Nem vitatom, hogy a képedre érkezett hozzászólások jó nagy része sablonos, a klasszikus technikai sterilitást tömjénező, valódi és egyedi tudást viszont teljesen nélkülöző vélemények, ám van aki valódi esztétikai érzéktől vezérelve húz le egy-egy képet, és ilyenkor érdemes volna elgondolkodni azon hogy tán igaza van, és nem az általad etalonnak tartott magazinok hónapról-hónapra egymásnak ellentmondó véleménye a mérvadó fotóművészeti szempontból. Na de sebaj, történt már rosszabb is, minthogy egy pár éve kattintgató antiművész akarjon százakat fotózni tanítani, önfényező céloktól vezérelve :] Ajánlom akkor kezdj el oktatni, ha többet tudsz felmutatni 20-30 vegyesen elismert fotónál... Sok sikert hozzá!

_juhy válasza:
Nem tanítani szeretnék, hanem kialakítani egy látásmódot...
De ha nem sikerül, legalább egy jót vidulok :)

2006. július 30. | 01:18 | imehesz

Vegigolvastam az osszes ertekelest es az erzelmeim eloszor felhaborodasrol meglepodottsegre majd pedig alkalmazkodo elszomorodasra valtoztak.

Most mar latom a koncepciot amit vissza akartal adni a keppel. Sikerult! Ha tenyleg ez az uj iranyvonal a divatfotozasban hat legyen, de akkor egy alap tanfolyam utan mindenki divatfotosnak hivhatja magat. Szerintem.

Mindenesetre ez a kep jo beszedtema az biztos!

_juhy válasza:
Sajnálatos módon egy alaptanfolyam után mindenki jó fotósnak érzi magát kishazánkban...
Ami pedig azt illeti, a fotózást nem lehet tanulni... technikát igen, de érzéket nem.
Magyarországi helyzet pedig az, hogy olyan mint divatfotózás nem létezik, nem oktatják, ha igen is az valami röhelyes.

adott pontszám: 3
2006. július 30. | 01:04 | imehesz

Ez a kep lehetne jo is, de sajnos a modell bal konyoke kilog a kepbol, az arnyekok pedig nagyon zavaroak a hatter feluleten. En meg vagtam volna egy kicsit a tetejebol is.

Egyebkent a smink tetszik es maga a beallitas sem rossz.

_juhy válasza:
:)

2006. július 30. | 00:17 | -Vadkinder-

Nagyon érdekes volt végigolvasni ezeket a hozzászólásokat illetve a reakciókat. Egyfelől mélységes egyetértés.. szemléletváltás kell ennek az oldanak, másfelől a megdöbbenés. Nem értenek a fotózáshoz? Sok olyan felhasználótól kaptál rossz jegyet, aki a maga kategóriájában, stílusában igen jól fotóz. Mellesleg ez a High Fashion akármennyire elismert, akármennyire ez a mai divatfotó, nekem akkor se tetszik. Akkor vagy nagyon nem értek a fotózáshoz, vagy hiba van az esztétikai érzékemben? Valahol a te hozzáállásod is begyöpösödöttnek és kockafejűnek tűnik, ha oly mértékben esküszöl valamire, hogy finomanszólva lehülyézed azt akinek nem tetszik. És ha te fenemód értesz a divathoz, miértnem valami elismert lapnak fényképezel, és miért esz a penész egy amatőr és hobbyfotós oldalon?

_juhy válasza:
Hogy mért esz itt a penész? Erre egy nagyon egyszerű válaszom van... reménykedem, reménykedem abban, amiben az oldal üzemeltetői is, hogy az oldal valóban szinvonalas lesz egyszer, és nem csak irigy, hozzánemértő emberek gyülekezete.
Ami pedig azt illeti, én sem értékelek csillagászati képeket, mert nem érek hozzá... ez egy oda vissza dolog. Lehet, hogy valaki jól fotózza bogarakat, viszont akkor ne értékeljen divat fotót! És pláne ne oktasson ki ;)

2006. július 30. | 00:16 | Amuro Ray

Ha tényleg hibátlan képet teszel fel és kiírod: "NO PS!" ,akkor teljesen jogosnak érzem,hogy feltünteted a manipulálatlanságot. Viszont ha egyértelmű oda nem illő részletek vannak a fotón,akkor ez olyan mintha magyarázkodnál...

_juhy válasza:
Szerinted mi az oda nem illő?

adott pontszám: 3,6
2006. július 30. | 00:11 | Amuro Ray

Nem volna rossz kép,de sajnos az árnyékok értelmetlen kavalkádja és a kilógó könyök nagyon sokat ront az összképen! Egyébként a színek és a tónusok nagyon jól sikerültek!

_juhy válasza:
már leírtam mindent ezzel kapcsolatban :) olvasgasd vissza!

2006. július 29. | 23:44 | drq

Egyetértek dallas-one-val.
Nincs semmi ciki abban amit ír, sőt, nagyon is igaza van.
Próbáld meg elképzelni, hogy valaki komolyan gondolja, amit ír.

_juhy válasza:
a szomorú az, hogy valóban komolyan gondolja;)

2006. július 29. | 22:01 | dallas-one

Semmi ps... pf. Nem kötelező használni, de egy lehetőség, attól, hogy még nem használod szerintem nem kell kiírni, hogy ezálltal jobb értékeléseket kapj. a te dolgod, ha nem élsz egyl ehetőséggel, de kétlem, hogy ez mást érdekelne mikor a kép végeredményét nézi.

_juhy válasza:
A véleményed legközelebb gondold át még egyszer, mielőtt le OK zod ;) Kellemetlen, ciki helyzetektől tudod megkímélni magad!

adott pontszám: 3
2006. július 29. | 21:42 | K.Geri

Szia! Hát szerintem van egy pár gond ezzel a képpel. SZinte biztos vagyok benne, hogy ezeket már előttem is felvetették.

Zavaró hogy levágtad a bal könyökét a modelnek.

Nem jó, hogy telibe vakuztad szemből, zavaró az árnyék a falon. Ha indirekt vakuztál volna, mondjuk a mennyezetről, nem lenne ez a gond.

Színei nem élnek valahogy a képnek. A fekete pulcsi nem fekete, a bőre fakó. Egy kis PS-es lehetne segíteni rajta.

Röviden ennyi, remélem segítettem.
További jó fényeket és kitartást!

_juhy válasza:
Nem, nem segítettél... viszont elárultad, hogy nem értesz a fotózáshoz :)
1. Nem telibe lett vakuzva, hanem 3 stúdió vakut használtam és több derítést ill. fekete "fénynyelőt"...
Légyszi, ha legközelebb értékelsz gondold át.. mihez értek, mire vagyok képes, és ennek megfelelően tedd meg.
Köszi!

2006. július 29. | 21:02 | fotocross

Ajánlom a The Room, Stílus és hasonló magazinokat... Nem ajánlott a highfashion képek rajongóinak a Meglepetés, Gyöngy, Kiskegyed lapozgatása :-)

_juhy válasza:
Hajrá, hajrá!

2006. július 29. | 20:54 | Tüske-

Mutassatok nekem az említett divatlapokból képet, amin ilyen csúnya kettős árnyék van és megkövetem magam.

_juhy válasza:
Keresek linket neked a neten!

adott pontszám: 5
2006. július 29. | 20:48 | Lorenzo79

Mi evvel a képpel a baj?

részemről nagyon tetszik... . árnyékostúl, könyököstűl stb..
király...
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

_juhy válasza:
És még kreditet is kapok.. hohhóóóóó :)
Köszi!

2006. július 29. | 20:48 | h.rom

Most látom ki vagy, megnéztem a képeid, és rájöttem milyen iszonyú jó képeket _is_ tudsz készíteni. Szóval azt kell mondjam, ez a mostani képed valóban nem a véletlen műve, tényleg szándékosan lett olyan amilyen. Más színben látom, hogy ez egy koncepció része. Király, így átvágni mindenkit a palánkon!!! :))

_juhy válasza:
;)
nem átvágás.. nevelés... ráfér itt mindenkire némi szemlélet váltás

2006. július 29. | 20:47 | Tüske-

Hohohóóó :))

_juhy válasza:
:)

2006. július 29. | 20:46 | julesdex

Hmmm..
Pedig meg voltam róla győződve hogy egy kezdő képét látom..
Pedig benézve hozzád ez nem így van...
Megcsináltam PS-ben amit kifogásoltam, ha gondolod elküldöm, ha nem érdekel, azt is megértem...
julesdex

_juhy válasza:
Valóban nem érdekel, mert nem véletlen lett ilyen... ahogy te megcsináltad az a foto-art-os vonal... kicsit közelebbről, a magyar, unalmas iskola... ami már 20 éve is idejét múlt volt.

2006. július 29. | 20:46 | j.peti

a galériádat átnézve, egyrészt jót röhögtem, mert névrokonok vagyunk, másrészt megnéztem a többi képedet, tényleg nagyon jók, és sokszor pont a megvilágítás tetszik. éppen ezért nem értem itt ezt a három (lehet h csak kettő) árnyékot a valon, meg a randa fényeket az arcon. nem hinném, h a divatlapokban ilyen világítású fotók lennének. tényleg nem kötekedem, csak magyarázd meg, plz! ;)
üdv!

_juhy válasza:
A divatlapokban márpedig ilyen fotók vannak.
Ronda fények az arcon? :) hol?

3 árnékvan... ami kb 1.

adott pontszám: 2
2006. július 29. | 20:43 | Detect

A vakuk adta kusza árnyékok a háttérben, a levágott könyök és az unott arckifejezés nem túl szerencsés így együtt. Mindenképpen újra kellene fotózni, mert ezt a PS sem menti meg. Ne haragudj, de így csak 2p.

_juhy válasza:
Semmi gond, rosszabbra számítottam!
A kockafejű társaságot próbálom nevelni, hogy tanuljatok már meg végre divat fotózni, vagy legalább divatfotót értékelni!

adott pontszám: 2
2006. július 29. | 20:40 | h.rom

Nem tetszenek a falon az árnyékok, nagy keszekuszaságot csinálnak ott. A legnagyobb baj a modellel van, az egy dolog hogy nem az én ízlésem mert rettentő vékonyka, a combjai igazi piszkafák, na de ez az én egyéni véleményem csak. Amiért ilyen kevés pontot adok az az, hogy az arca valami elképesztő unalmat és közönyt sugárzik, nincs benne semmi élet, s ezáltal a kép is unalmassá, fáradttá válik. Sajnálom, remélem nincs harag.

_juhy válasza:
Semmi harag...
És már mindent leírtam korábban ami a képet érinti!

adott pontszám: 3
2006. július 29. | 20:40 | julesdex

A semmi PS itt egyáltalán nem erény, sőt, rettenetes hátrány..
Kontrasztszegény, fakó a téma, szürke a háttér, zavaróan intenzívek az árnyékok.
Azonban mindezt részben vagy teljesen utómunkávak lehetett volna javítani.
Egyéb hiba a bal könyök elvágása, ez teljesen érthetetlen.
Meglátásom szerint ezt az oldalt nagyon szűken megvágva többet lehetett volna kihozni belőle, de semmiképp nem kellett volna csípőretenni ezt a kezet.
Egyébként ezt is könnyen ki lehet retusálni..
Azt gondolom az alapötlet a világítással nem volt rossz,
a beállításnak is mindössze ez a hibája..
Nem sok kellett volna a jó képhez, ebben benne van..
julesdex

_juhy válasza:
Neked is csak a korábban ajánlottakat tudom javasolni! :)
Kevesebb kockafej, foto-art és több divatmagazin!

adott pontszám: 1,9
2006. július 29. | 20:37 | j.peti

szia!
sajnos azt kell mondjam, h elég rosszul sikerült a fotód. a kép életlen (-nek látszik, lehet a smink, a világítás, az obi), színtelen és lapos (kevés egyszerűbb kompozíció van ennél). a könyökét nem kellett volna levágni, a megvilágítás kifejezetten rossz (az arcon sem jó, de leginkább a falon levő rengeteg árnyék zavaró). a modell is kifejezetten unott arcot vág, hiányzik belőle az a vagányság ami a testtartásban benne van. bocs...remélem nincs harag.
üdv:j.peti

_juhy válasza:
Semmi harag, a kép direkt az olyan emberek miatt készült és töltöttem fel, mint te is.
Akinek 0 fogalma van a divatfotózásról :)
Neked is javaslom
Room, elle, vouge, stb magazinok... és divatfotózás... nem foto-art! ;)

adott pontszám: 2
2006. július 29. | 20:02 | Tüske-

Semmi PS, ez lehetne akár jó is, de nem itt. A divatfotók eleve nem a nyers természetes munkákról szól. Elég, ha csak a világításra gondolsz, ami már eleve nem természetes.
Különösen nem az így, hogy két árnyékot is vet a lány a háttérre, ami nagyon nem szép. A fehér háttér meg eleve nagyon semmilyen ebbe a formában, ahogy a lány flegma tekintete is elég egyszerű. Haja nagyon rendezetlen egy ilyen jellegű képhez.
Mindent összevetve ez a fotó ebben a formában erősen tucat.

Egy Tüske-

_juhy válasza:
Javaslom látogass el a www.room.com-ra...
És kezdj végre el divatfotózni, ne csak okoskodni! Lééégyszííííííí

adott pontszám: 3
2006. július 29. | 19:38 | Wenmik

a falon az árnyékok elvonják a figyelmet a modelről , a könyök levágása szerintem nemszerencséseb megoldás , a szinek fakonak tünek nekem , nyakán az árnyék is zavaró mintha félbevágná a modell nyakát

_juhy válasza:
Hát ha még több árnyék lenne :)
Pont ilyen véleményre számítottam!

adott pontszám: 3,5
2006. július 29. | 19:37 | Dzsoe

A modell csinos, kár a megvilágításért. Zavaróak az árnyékok a falon, főleg a jobb kar és törzs közötti erős árnyék. Ez elrontja a semleges hátteret. Aztán ott van az orr árnyéka... az arc lágy vonalaihoz nem illik ez az erős árnyék.
A bal könyökét sem kellett volna levágni, egy ilyen beállított fotónál ez szerintem alap.
Szóval számomra csak a csinos modell és a beállított póz (ami illik a divat kategóriába) a pozitívum. Na meg a kép élessége, ami a szűk rekesznek köszönhető elsősorban. A megvilágításra érdemes jobban odafigyelni legközelebb. Ebből a képből többet ki lehetett volna hozni.

_juhy válasza:
Köszi a véleményt, pont erre számítottam! :)
Ami azt jelenti, jót alkottam!

adott pontszám: 4
2006. július 29. | 19:23 | erhardt.gergo

az, hogy több árnyékot csináltál javítja, mintha csak egy lenne... :)

jó, hogy eltér a kép az árnyék nélküliségtől.... :) amit megszoktunk... :)

az a kis csík ott alul a modellen pedig megőrjít.... szinte fölösleges ruhadarab... nincs meg a száma? :)

és hogy mi az apró hiba? a nézés..... lekicsinylő....

a fehérség pedig nem tudom hogyan került a képre, de álomszerűvé teszi....

_juhy válasza:
No.. ez egy közel korrekt vélemény! :)
Száma megvan természetesen!
A fehérség? kontraszt talan fotózás... minimális kontraszt és egyenes gamma görbe...
E miatt tűnik sokaknak homályosnak... holott a kép tű éles, legalább is 8 Mpixelen

adott pontszám: 5
2006. július 29. | 19:17 | fotocross

Ez nem háj fessön, ez egy kontraszttalan, árnyékos, béna kép, levágott könyök, béna pózban hülye arcot vágó modell...(fogják írni ezt sokan)...

Szerintem ez nagyon highfashion, bár a klasszikus fotgráfiához nem sok köze van, de ez van, mert az igazán yo divatmodellekről ilyen képek kellenek... És bár világításilag sem "klasszikusan yo", de nekem mégis tetszik, ez beleférne komoly divatanyagba is...

Erre mondta anno 1 barátom, hogy lehet utánozni, de jót utánozz...

_juhy válasza:
köszike... nem akartam senkit utánozni, inkább egy tendenciát követni. Ami számomra is tetszik!