BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,54
KATEGÓRIA: tájkép
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. május 31. 14:35
  • érzékenység: 200
  • forrás: negatív
  • objektív: Canon Fd 28mm
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Vác
Árvíz után II.

Egy másik kép a váci tanösvény, árvíz utáni állapotáról 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 3,7
2006. május 31. | 16:09 | Bongo 0

Szia. Az előző kép - lehet, hogy mindjárt visszakeresem - jó volt, mert volt szép kompozíciója, főleg a tova vezető út, mint vezetővonal. Kellemes volt ránézni. Ezen semmi olyasmi nincs, ellemben eléggé kusza, esetleges hatást kelt rajta a növényzet, és mintha az élesség sem lenne tökéletes.
Másrészt úgy gondolom, hogy az árvíz nyomai egyik képen sem túl szembetűnőek - jártam ott tavaly ősszel -, és felesleges ezt a címben erőltetni.
(Az egyik korábbi képem egyékbént nagyon hasonlít, ha van kedved, nézd meg.)

fotoGRAFI válasza:
Meg fogom nézni. (-:

adott pontszám: 4
2006. május 31. | 15:49 | NZsuzsi

Mivel nem ismerem a környéket így nem is tudhatom milyen volt az eredeti állapot. talán a szépia miatt nem adja vissza azt a hatást a képed ami az árviz utáni állapotra utlal. drámai válozásokat nem érzékeltet pedig tudom milyen pusztitást csinált a víz volt részem benne

fotoGRAFI válasza:
Talán felkerül úgy is.

adott pontszám: 3,5
2006. május 31. | 15:24 | julesdex

Nos egy táj/természetkép színtelenítése igen összetett feladat, hiszen nem csak a kényes kontrasztokra kell figyelni, hanem látható célt is érdemes hagyni, hogy miért is nem látunk színeket..
Jó cél lehet, ha sokkal hatásosabb fényeket-árnyékokat akrunk bemutatni FF-ben..
Itt pont a célt nem érzem, szeretném láti a buja zöldet, a száraz sárgás füvet, esetleg a visszahúzódó víz kékes csillogását.
Persze lehet hogy szinesben kevésbé mutat jól, de ezt nem tudhatom mert nem látom...
Az is igaz, sokkal jobban leplezi a fotó hiányosságait egy monocrom kép,
kevésbé feltünő ha életlen, vagy ha kusza a növényzet.
Itt mindkettő apró jeleit látom, bár az összkép eggyáltalán nem rossz,
csak valahogy a címben utalt árviz utáni helyzet nem jelenik meg nekem..
Nyilván ha ismerém a helyet könnyebb lenne, de némi uszadék és széttiport ajnövényzeten kívül nem sokat látok...
Úgy érzem, egy kicsit félrecsúszott a téma bemutatása, ami kétségtelenül nehéz választás volt.
julesdex

fotoGRAFI válasza:
Lehet, h igazad van, nekem így is tetszett. Talán felkerül színesben is. Köszi a részletes értékelést.

adott pontszám: 4
2006. május 31. | 15:19 | smena8m

Jó kép, a szinvilággal is elősegitetted a pusztulás bemutatását, mintahogy a száraz faág, az előtéri uszadék is hozza a hangulatot. Azonban, ha az árviz utáni pusztulás bemutátása a cél, ez még kevés képi elem a példa értékű fotóhoz. Jó kép, gratulálok.

fotoGRAFI válasza:
Köszi
Lehet nekem sokkal többet mond, mert én tudom hogy nézett ki régen

adott pontszám: 4
2006. május 31. | 15:10 | ac/dc-s

Szerintem szinesben jobb lenne de te tudod.Azért lenne jobb mert ugy hatásosabb lenne .

fotoGRAFI válasza:
Kösz, hogy megnézted

2006. május 31. | 15:10 | ac/dc-s

Szerintem szinesben jobb lenne de te tudod.Azért lenne jobb mert ugy hatásosabb lenne .

2006. május 31. | 15:04 | ygan77

Ezért írtam, hogy nem az igazi a szépia itt. Gondoltam, hogy nem egy füves pusztát akarsz eladni nekünk árvíz címen, hanem valóban van ott uszadék, szemét, de a képen nem jön ki. Szerintem ide a szines film hatásosabb...

fotoGRAFI válasza:
Értem

adott pontszám: 2
2006. május 31. | 14:50 | ygan77

Hát kiváncsiságból megnéztem az előző képet, ami nagyságrendekkel jobb, mint ez, amin van fa meg fű és kész.
Itt nem igazán tudja megmutatni az erejét a szépia hatás. Tulajdonképpen a címnek sincs túl sok köze a képhez, semmi árvíz utáni jellegzetességet nem látok rajta (pölö a millió szemetet és flakont, stb.)

fotoGRAFI válasza:
Az ott nem fű, hanem uszadék, és ha jobban megnézed, akkor romos ott minden.